Nick the Greek Posted November 23, 2023 Posted November 23, 2023 Είτε με την ορθογραφία που ανέφερες, είτε με ένα N εγώ δεν βρίσκω κάτι. Ούτε σαν τωρινό, ούτε σαν παλαιότερο όνομα.
gtogias Posted February 10, 2024 Posted February 10, 2024 Η είδηση της ημέρας για απαγωγή ναυτικών, μεταξύ αυτών και Έλληνα: https://www.naftemporiki.gr/maritime/1587806/thriler-me-tin-kataggelia-gia-arpagi-trion-naytikon-ellinikis-etaireias-sti-smyrni/ Quote Μια ιστορία θρίλερ βρίσκεται σε εξέλιξη τις τελευταίες ημέρες, και αφορά την αρπαγή τριών ναυτικών, ενός Έλληνα μηχανικού και δύο Φιλιππινέζων που βρίσκονταν σε δεξαμενόπλοιο στο λιμάνι της Σμύρνης. Η ιστορία ξεκινά στα τέλη του προηγούμενου μήνα, όταν η πλοιοκτήτρια εταιρεία ξεκίνησε διαπραγματεύσεις, και προσυμφώνησε την πώλησή του σε ελληνικών συμφερόντων εταιρεία. Σύμφωνα με την πληροφόρηση που υπάρχει, το πλοίο ήταν στην Αίγυπτο, όταν ανέβηκε η ομάδα των ναυτικών της ελληνικής ναυτιλιακής να το επιθεωρήσουν, όπως γίνεται κάθε φορά σε αγοραπωλησίες πλοίων. Η συμφωνία έκλεισε και το δεξαμενόπλοιο έβαλε ρότα για το λιμάνι της Σμύρνης στη Τουρκία προκειμένου να υπογραφεί η τελική συμφωνία και να ¨αλλάξει χέρια». Και εκεί ξεκινάει το θρίλερ για τους τρεις ναυτικούς της ελληνικής εταιρείας. Στο λιμάνι της Σμύρνης, αναφέρουν οι πληροφορίες, έρχεται κατασχετήριο για το δεξαμενόπλοιο, το οποίο είχε οφειλές ύψους 1 εκατ. δολαρίων προς τρίτους (όχι τους αγοραστές). Ακολουθεί και δεύτερη ανεπάντεχη, για τον έλληνα ά μηχανικό και τους δύο Φιλιππινέζους, εξέλιξη αφού στο πλοίο ανακοινώνεται ότι βρίσκεται στην black list, για ζητήματα αξιοπλοίας. Η αναζήτηση Όπως επισημαίνουν στη «Ν’ πηγές από το Λιμενικό Σώμα από την πλευρά των ναυτικών της ελληνικής εταιρείας έχει καταγγελθεί ότι ο καπετάνιος, δεν τους επιτρέπει να κατέβουν στο λιμάνι, με πλαστά έγγραφα τους ναυτολογεί, προκειμένου να έχει επαρκές σύμφωνα με τους διεθνείς κανονισμούς, πλήρωμα, και τους κλείνει στις καμπίνες τους. Παράλληλα με την αιτιολογία ότι θα μεταβεί σε γειτονικό αγγυροβόλιο, το πλοίο βάζει μπρος τις μηχανές. Αλλά προορισμός τους δεν είναι το αγκυροβόλιο. Μάλλον έχει βάλει πλώρη για να επιστρέψει στην Αίγυπτο ή τουλάχιστον να απομακρυνθεί από τα ελληνικά χωρικά ύδατα. Ο πρώτος μηχανικός ειδοποίησε το ΕΚΣΕΔ Στο σημείο αυτό ο Έλληνας πρώτος μηχανικός, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, καταφέρνει να ειδοποιήσει το Κέντρο Συντονισμού (ΕΚΣΕΔ) του υπουργείου Ναυτιλίας. Η αντίδραση είναι άμεση αφού με παρέμβαση του υφυπουργού Ναυτιλίας Γιάννη Παππά και του Αρχηγού του Λιμενικού Γ. Αλεξανδράκη ενημερώνεται η Εισαγγελία ενώ περιπολικό σκάφος του Λιμενικού ξεκινά την αναζήτηση του δεξαμενόπλοιου το οποίο και εντοπίζει νότια της Χίου. Με υπόδειξη του πληρώματος του περιπολικού, το δεξαμενόπλοιο αλλάζει πορεία και κατευθύνεται στο λιμάνι της Χίου, όπου και βρίσκεται αγκυροβολημένο από σήμερα το πρωί. Στη Χίο οι ναυτικοί – καλά στην υγεία τους Σύμφωνα με πληροφορίες από το Λιμενικό Σώμα οι τρεις ναυτικοί της ελληνικής ναυτιλιακής αποβιβάστηκαν από το πλοίο και είναι καλά στην υγεία τους, ενώ το Λιμενικό Σώμα έχει ξεκινήσει έρευνα για τον καταλογισμό ευθυνών. Πιο συγκεκριμένα γίνεται προανάκριση από το Λιμεναρχείο Χίου.
ΟΡΕΣΤΗΣ Σ Posted March 19, 2024 Posted March 19, 2024 Επειδή μελετάω την ENDEAVOR SHIPPING CO του κ. Τζανετατου και δεν έχω καταφέρει να βρώ πολλά πλοία , μήπως μπορει να με βοηθήσει κάποιος ; , Εγω διάβασα ότι είχε μερικά συμπλοιοκτησία με τον κ. Αγούδημο .
Nick the Greek Posted March 20, 2024 Posted March 20, 2024 Υποθέτω πως εννοείς τα ποντοπόρα πλοία. Πλήν όμως δε νομίζω πως υφίσταται πια η Endeavor, ή για να είμαι πιιο σωστός δεν βλέπω να έχει κάποιο πλοίο στο δυναμικό της. Στο παρελθόν ίσως να είχαν κάποια συμπλοιοκτησία, δεν το αποκλείω. Στα ποντοπόρα είναι κάτι σύνηθες.
ΟΡΕΣΤΗΣ Σ Posted March 20, 2024 Posted March 20, 2024 (edited) Συγνώμη που δεν έγινα σαφής , Στο παρελθόν αναφερόμουν , τα μόνα πλοία που βρήκα είναι τα GLORY I , SAILOR I και AGIOS NIKOLAOS II Edited March 20, 2024 by Nick the Greek Quote
Nick the Greek Posted March 20, 2024 Posted March 20, 2024 Νομίζω είχαν παραπάνω από αυτά αλλά δεν έχω ιστορικό αρχείο για το ποιά και πόσα. Όπως και να έχει, δεν υπάρχει κάποιο database που να αναφέρει και το μετοχολόγιο του κάθε πλοίου.
Nick the Greek Posted June 10, 2024 Posted June 10, 2024 Ένα από τα καλύτερα που έχω διαβάσει φέτος, είναι κάτι που έλεγε σήμερα η Tradewinds σε σχέση με την Ινδική κυβέρνηση. Εκτός λοιπόν από την ήδη υπάρχουσα κρατική εταιρεία, τη Shipping Corporation of India, οι αντίστοιχοι Πλακιωτάκηδες το έχουν βάλει στόχο να φτιάξουν και δεύτερη κρατική ναυτιλιακή με σκοπό να φτιάξει στόλο εκατοντάδων πλοίων. Για να καταλάβει κανείς τι σημαίνει ινδική κρατική εταιρεία, είναι fully unionized. Μιλούσα με ένα γνωστό που είχαν ναυλώσει πλοίο από δαύτους. Οργανική σύνθεση σε Panamax 42 άτομα και το πλήρωμα δεν καθαρίζει καν αμπάρια, καθαρισμός αμπαριών μόνο με shore gang. Θα γελάσει κι ο κάθε πικραμένος. Και θα κλάψει ο Ινδός φορολογούμενος.
Nick the Greek Posted June 10, 2024 Posted June 10, 2024 Ναι ΟΚ, είναι μπόλικοι. Αλλά ο τρόπος που το κάνουν μου θυμίζει το ανέκδοτο που για να αλλάξεις μια λάμπα θέλεις έναν άνθρωπο να κρατάει τη λάμπα και τέσσερεις να γυρνούν το τραπέζι.
pathfinder Posted June 10, 2024 Posted June 10, 2024 Αν και εχουν περάσει χρόνια τα ινδικά πλοία ήταν το ανέκδοτο της ημέρας. Είχαν και αυστηρά unions. 7 hours ago, Nick the Greek said: και τέσσερεις να γυρνούν το τραπέζι. Οχι μόνο. Να είναι και ηλεκτρολόγοι.🤣. Πάντως την ίδια περίπου εποχή η εμπειρία με γερμανικής πλοιοκτησίας σκάφος με Ινδικό πλήρωμα (και πλοίαρχο) ήταν τελείως διαφορετική.👍
Nick the Greek Posted February 21 Posted February 21 Μία πολύ ενδιαφέρουσα είδηση είχαμε χτές Πέμπτη η οποία έπαιξε σήμερα Παρασκευή σε διάφορα ξένα sites. Τι συνέβη? Ένας Τούρκος πλοιοκτήτης που ονομάζεται Ciner, τα μάζεψε τα πράγματα κι έφυγε από την Κωνσταντινούπολη εν μία νυκτί. Και που πήγε? Στη Γλυφάδα. Όχι ο ίδιος προσωπικά αλλά η πλοιοκτήτρια εταιρεία που έχει και η οποία διαχειρίζεται πάνω από 10 πλοία διαφόρων μεγεθών. Τα οποία περιέρχονται σε διαχείριση ελληνικής εταιρείας, συμφερόντων δικών του προφανώς. Ασυνήθιστη η είδηση, που προφανώς έχει μεγάλο παρασκήνιο. Εικάζεται πως όπως συμβαίνει τον τελευταίο καιρό με πολλούς και διάφορους σημαίνοντες Τούρκους επιχειρηματίες, έχουν μπεί στο στόχαστρο του Σουλτάνου. Έχούν γίνει συλλήψεις, μεγάλη αναταραχή γενικά. Και από ότι φαίνεται όσων τα ονόματα δεν είναι καταχωρημένα στο σωστό τετράδιο, παίρνουν τα μέτρα τους. Σημειωτέον ο συγκεκριμένος είναι ιδιαιτέρως πλούσιος με τη ναυτιλία να είναι μόνο κομμάτι των δραστηριοτήτων του.
Nektarios Papadakis Posted February 22 Posted February 22 (edited) Αν πρόκειται για το γνωστό πλοιοκτήτη, έχει πολύ περισσότερα πλοία (καμιά 25αριά), είναι από τις μεγαλύτερες εταιρείες της Τουρκίας. Ο συγκκριμένος έχει και ΜΜΕ στις δραστηριότητες του. Edited February 22 by Nick the Greek Quote
Nick the Greek Posted February 22 Posted February 22 Α γειά σου Νεκτάριε, αυτός είναι. Εγώ από dry πλοία ξέρω πως έχει 4 capes σε χρονοναύλωση στην RWE(εταιρεία παραγωγής ενέργειας στη Γερμανία), 1 kamsarmax στη Swissmarine και 8 utramax στην Cargill. Και έχεις δίκιο, έχει ΜΜΕ και πολλά άλλα. Από τους μεγάλους οικονομικούς παράγοντες της γείτονος. Σε άλλα, ακόμη πιο ενδιαφέροντα, η USTR(United States Trade Representative) που είναι μια αμερικανική κυβερνητική υπηρεσία που ασχολείται με το διεθνές εμπόριο, ολοκλήρωσε μια έκθεση που σε αυτό το στάδιο είναι απλά πρόταση, για το πως πρέπει να αντιδράσουν οι ΗΠΑ στην ισχυριζόμενη από τον βαψομαλλιά πρόεδρό τους κυριαρχία της Κίνας σε παγκόσμιο επίπεδο στον ναυπηγικό τομέα. Κοιτάξτε τις σελίδες 6-8 όπου προτείνουν την επιβολή κολοσσιαίων επιβαρύνσεων σε όποιο πλοίο ναυπηγηθέν στην Κίνα προσεγγίσει αμερικανικό λιμάνι. Είτε σε επίπεδο πλοιοκτήτη, είτε σε επίπεδο ναυλωτή, δεν κάνουν διάκριση. Μιλάμε για μια πρόταση που αν περάσει θα συνταράξει συθέμελα τη ναυτιλία αλλά και την οικονομία τους. Οψόμεθα όμως, ακόμη είναι σε επίπεδο πρότασης και όχι ειλημμένη απόφαση.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now