proud_ionian Posted December 28, 2013 Posted December 28, 2013 συμφωνα με δημοσιευμα της ναυτεμπορικης, που βασιζεται σε διεθνη δημοσιευματα, Maersk, MSC & CMA CGM πηραν το ΟΚ απο τις ρυθμιστικες αρχες σε ΗΠΑ, ΕΕ & Κινα και σχηματιζουν τη συμμαχια P3. ο στολος των 3 εταιρειων θα διαχειριζεται απο μια νεα εταιρεια με εδρα τη Σιγκαπουρη.
proud_ionian Posted June 13, 2014 Posted June 13, 2014 ποιος ειναι ο εφοπλιστης,που οι στερησεις και η φτωχεια του μνημονιου τον εκαναν να στραφει στο εμποριο οπιουχων;
enas chiotis Posted June 15, 2014 Posted June 15, 2014 Από την ονομασία της διαχειρίστριας εταιρείας που δίνει η ζούγκλα, προκύπτει το aristo, ex aegean ii. Επιπλέον η φωτό που έχει ανέβει στο πρώτο link παραπέμπει το μπονκεράδικο KLIK I, ex VENUS.
proud_ionian Posted August 25, 2014 Posted August 25, 2014 σε ποιο ρυμουλκο ειχαμε θανασιμο τραυματισμο;
pathfinder Posted August 25, 2014 Posted August 25, 2014 (edited) http://left.gr/news/nekros-naytikos-se-ergatiko-dystyhima-sto-rymoylko-megas-alexandros Εργατικό δυστύχημα με θύμα έναν ναυτικό σημειώθηκε γύρω στις 11 το πρωί της Δευτέρας στο νότιο αγκυροβόλιο του Πειραιά. Νεκρός είναι ένας 42χρονος, μέλος του πληρώματος του ρυμουλκού «Μέγας Αλέξανδρος». - Edited August 25, 2014 by proud_ionian
Petros P Posted September 29, 2014 Posted September 29, 2014 Ελληνες πηραν το αυτοκινηταδικο NOCC Coral,οποτε να υποθεσω οτι ειναι η MCCL?
TankerShip Posted October 2, 2014 Posted October 2, 2014 (edited) Μήπως το πήρε (αγόρασε) η Neptune? Γιατί το έχει και στο στόλο της (ναύλωση?). Edited October 2, 2014 by TankerShip
proud_ionian Posted April 18, 2015 Posted April 18, 2015 (edited) σε πολλα διεθνη και... ημεδαπα ΜΜΕ αναπαραγεται απο το tradewinds η ειδηση οτι ο ομιλος Αλαφουζου εφαγε προστιμο περι τα USD160εκ για τη ρυπανση που προκαλεσε το Nissos Amorgos στο διαυλο του Maracaibo πριν 18 χρονια. το πλοιο προσαραξε και ανοιξε σαν καρπουζι γυρω στα 25.000 βαρελια αργου ειχαν χυθει στη λιμνοθαλασσα του Maracaibo, που φημιζεται για τα μεγαλα κοιτασματα πετρελαιου που ειναι απο κατω της, και τα πολλα ατυχηματα με tankers που εχουν συμβει τα τελευταια πενηντα πεντε χρονια Edited April 18, 2015 by proud_ionian
proud_ionian Posted July 10, 2015 Posted July 10, 2015 Αύξηση φόρου ναυτιλιακών επιχειρήσεων και κατάργηση προνομίων εφοπλιστών. προβλεπω οτι αν εφαρμοστουν αυτα, πολλες ελληνοκτητες εταιρεις της ποντοπορου που τα τελευταια χρονια ειχαν ελθει ελλαδα, θα πανε... ανατολικοτερα
Petros P Posted July 10, 2015 Posted July 10, 2015 Και θα πάρουν και τα κότερα τους και τις βάρκες μαζί "extend implementation of luxury tax on recreational vessels in excess of 5 meters and increase the rate from 10% to 13%, coming into effect from the collection of 2014 income taxes and beyond; Ηδη 2 είναι με το κλειδί στο χέρι για Κυπρο
proud_ionian Posted July 21, 2015 Posted July 21, 2015 ποιος ειναι ο γνωστος εφοπλιστης, που ειχε τραπεζα και κατηγορειται για σωρεια κακουργηματων, ως εμπλεκομενος στη συσταση εγκληματικης οργανωσης; ο βασικος συνεργατης/συνενοχος του ειναι ηδη προφυλακισμενος. σπαω το κεφαλι μου και δεν βρισκω τπτ.
Petros P Posted July 21, 2015 Posted July 21, 2015 Και να μη θέλανε να το αποκαλύψουν με τα λίγα που είπαν ..
fund.st Posted August 10, 2015 Posted August 10, 2015 Ερώτηση γενικού ενδιαφέροντος. Υπάρχει ναυτιλιακή ελληνικών συμφερόντων στην περιοχή της Γενεύης/Λωζάνης;
georgios express Posted August 10, 2015 Posted August 10, 2015 ... Υπάρχει ναυτιλιακή ελληνικών συμφερόντων στην περιοχή της Γενεύης/Λωζάνης; Δια της εις άτοπον απαγωγής, δεν αποκλείεται. Στη Γενεύη έχουν την έδρα τους οι επιχειρήσεις ενός τεράστιου ελληνικού ονόματος (Τράπεζες/Ναυτιλία/media) και απ' ότι είχα διαβάσει πολύ παλαιότερα στο περιοδικό "Εφοπλιστής", το ξενοδοχείο "Montreux Palace" στο Montreux, ήταν (άραγε εξακολουθεί να είναι ακόμα συμφερόντων Έλληνα εφοπλιστή (Παπαδάκης
Nick the Greek Posted October 19, 2015 Posted October 19, 2015 (edited) Ετεροχρονισμένη απάντηση, ελπίζω να μην έχει χάσει την φρεσκάδα της. Ελληνική ναυτιλιακή με την έννοια που έχουμε στο μυαλό μας στην Ελλάδα, δηλαδή διαχειρίστρια πλοίων, οικογενειακή επιχείρηση και με κλασσικούς έλληνες πρώην ναυτικούς της ποντοπόρου να κάνουν οπερέσιο και technical, δεν υπάρχει. Υπήρχε πρίν καμιά 15αριά χρόνια στο Montreux η καινούρια τότε εταιρεία κεφαλονιτη εφοπλιστή, ο οποίος μετοίκησε εν τόπω Jazz Festival όταν είδε τα ραδίκια ανάποδα η διάσημη εταιρία του, αλλά κάτι παρόμοιο δεν υπάρχει εξ' όσων γνωρίζω πια. Ο georgios express παραπάνω αναφέρεται στον Σπύρο Λάτση και την EFG Bank. Τώρα βέβαια αν γίνουν οι θρυλούμενες αυξήσεις στη φορολογία των διαχειριστριών και ναυλομεσιτών που ακούγονται, μπορεί να το δούμε κι αυτό. Αν και η Κύπρος, τα ΗΑΕ και η Σιγκαπούρη, έχουν pole position για να ξεκοκκαλίσουν το φιλέτο που θα τους προσφέρουν απλόχερα οι επαγγελματίες επαναστάτες και συνδικαλιστές, που έλαχε να διαχειρίζονται τα της χώρας μας. Edited May 3, 2018 by proud_ionian
pathfinder Posted October 20, 2015 Posted October 20, 2015 Αν δεν κάνω λάθος στην Ελβετία έχουν (ή είχαν) έδρα μερικά ηχηρά ονόματα όπως Λιβανός, Γουλανδρής, Αγγελόπουλος (αλλά και άλλοι λιγότερο γνωστοί). Το προφίλ του georgios θα μπορούσε να ταιριάξει και στον Αγγελόπουλο.
Nick the Greek Posted October 20, 2015 Posted October 20, 2015 Γραφεία ή συμφέροντα ή ιδιοκτησίες μπορεί να έχουν όλοι οι προαναφερόμενοι. Αλλά δε νομίζω πως είναι εκεί η έδρα τους. Άσε που η έννοια "έδρα" σε τέτοια οικονομικά μεγέθη είναι σχετική, τα συμφέροντα και οι επενδύσεις είναι πολυποίκιλες και σύνθετες τόσο σε αντικείμενο, όσο και σε γεωγραφία. Το σίγουρο είναι πως δεν υπάρχει ελληνική εταιρεία του τύπου που ανέφερα παραπάνω.
proud_ionian Posted January 5, 2016 Posted January 5, 2016 o baltic dry στα χαμηλοτερα επιπεδα απο το 1985, ο ημερησιος ναυλος του cape γυρω στα $5.000 (με το ημερησιο κοστος λειτουργιας γυρω στα $13.000) και συμφωνα με τους FT, τα χειροτερα ερχονται για τα dry cargo. ευτυχως προλαβα και εδιωξα τα cape & τα handy και κρατησα μονο 15 aframax και 5 livestock
Panagia Ekatontapiliani Posted January 25, 2016 Posted January 25, 2016 Εχει πολυ καράβι το Πέραμα πάντως , αρκετό καιρο έχω να δω να δένουν δίπλα δίπλα πλοία ..ειναι και η σφοδρή κρίση στα γενικού φορτίου ... Εφιαλτικές διαστάσεις παίρνει η κρίση στη ναυτιλία ξηρού φορτίου. Ο ναυλομεσιτικός οίκος "George Moundreas" κάνει λόγο για φήμες που κυκλοφορούν στην Ακτή Μιαούλη και θέλουν να έχουν κατατεθεί αιτήσεις για παροπλισμό 500 πλοίων! Πηγη: The Seanation
proud_ionian Posted January 25, 2016 Posted January 25, 2016 και για αιτησεις πτωχευσης στις ΗΠΑ πολλων εταιρειων ελληνικων συμφετοντων κυκλοφορει
proud_ionian Posted February 15, 2016 Posted February 15, 2016 αφιερωμα στην οικογενεια τσαβλιρη απο το εθνος.
Cruise Europa Posted May 13, 2016 Posted May 13, 2016 Το πλοίο Iron Baron, κατασκευής 1999 και χωρητικότητας 169.980 dwt, της ναυτιλιακής Enterprises Shipping & Trading του Ρέστη,πουλήθηκε για διάλυση στο Μπαγκλαντές, έναντι 6,7 εκατ. δολαρίων. Ακολουθεί σύντομα και πλοίο του Αγγελικούση της ίδιας χρονολογίας.Σύμφωνα πάντως με την Clarksons Platou Securities, κατά το πρώτο τρίμηνο του 2016 καταγράφηκε ρεκόρ διαλύσεων, σε ό,τι αφορά τη χωρητικότητα εκτοπίσματος.
proud_ionian Posted October 19, 2016 Posted October 19, 2016 εφυγε ο γιωργος κουμανταρος. δεν ηταν σταρ, ουτε ασχολιοταν με τον επαγγελματικο αθλητισμο, αλλα ειχε πλουσιο επιχειρηματικο και κοινωνικο εργο
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now