Neptune Posted December 27, 2009 Posted December 27, 2009 Και ποιος πηγε και το σαβουρωσε δηλαδη Αφου στο πλοιο εχει να πατησει ανθρωπος πανω απο χρονο
gpan Posted December 27, 2009 Posted December 27, 2009 Υπάρχει όμως ένα εύλογο ερώτημα:για ποίο λόγο μπορεί να γέρνει με το καιρό ένα πλοίο που να είναι πολύ καιρό παροπλισμένο? Υπάρχουν και τα νερά της βροχής που συσσωρεύονται με τον καιρό αν είναι κλειστό κανένα μπούνι.
Lord Posted December 27, 2009 Posted December 27, 2009 Και ποιος πηγε και το σαβουρωσε δηλαδη Αφου στο πλοιο εχει να πατησει ανθρωπος πανω απο χρονο Και τι σημαινει αυτο που λες οτι εχει να πατησει ανθρωπος πανω απο 1 χρονο Δηλαδη κατα την γνωμη σου που μπορει να οφειλεται?
Harry Posted December 31, 2009 Posted December 31, 2009 Λοιπον μιας και αναφερθηκε βατσιμανης υπαρχει και στα περα πλοια στα 200αρια και συγκεκριμενα στο Ροδανθη και στα πλοια στο ντοκ 3 στο Ανθη Μαρινα.
E 367 Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 Εχει πραγματικα μεγαλη κλιση το πλοιο....Εχτες βρεθηκα στο σημειο και μπορει να χαρακτηριστει ως και οριακη!!
polmyt Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 Καλα το να πουμε οτι ειναι οριακη του θεωρω υπερβολη.Εχω την αισθηση παντως οτι υπηρχε κλιση ελεφρως μικροτερη απο το πρωτο καιρο μερες που εδεσε εκει το βαπορι.
kyr1 Posted March 9, 2010 Posted March 9, 2010 Σας παραθέτω και ορισμένες φωτογραφίες που έβαλα και σε ομόσταυλο forum, οκ η κλίση δεν είναι οριακή βέβαια, αλλά σου τραβάει την προσοχή πάντως... στις 2/3 λοιπόν αυτή την εικόνα παρουσιάζε το βαπόρι...
Neptune Posted May 12, 2010 Posted May 12, 2010 Με το κοψιμο και του Deledda το 2008 η Δημητρουλα μας εχει μεινει μοναδικο συλλεκτικο κομματι των 8 ποιητων της Tirrenia. Να δουμε αν τελικα μετακινηθουν απο το λιμανι ποσο συντομα θα μας εγκαταλειψει για Ινδια η Τουρκια. (δε μου δινεται τις μηχανουλες του τουλαχιστον ) Θυμιζω οτι λογω Eurosolas για να γυρισει ο ηλιος θελει δουλεια πολυ
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 ...Θυμιζω οτι λογω Eurosolas για να γυρισει ο ηλιος θελει δουλεια πολυ Πραγματικά, μου φαίνεται απίθανο να επαναδρομολογηθεί αυτό το πλοίο, είτε εδώ, είτε και στο εξωτερικό. Και ήταν και το αγαπημένο μου από τα πλοία του κάπτα Μάκη... , Ιταλική φινέτσα γαρ. Ας το δούμε και σε τρεις φωτογραφίες, 1, 2, 3, από την ημέρα της καθέλκυσης του, Σεπτέμβρης του 1977, από το naviearmatori.
Neptune Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 Το βαπορι οπως χτιστηκε ηταν απο τα ποιο ομορφα. Εδω δε με χαλασε τοσο η μετασκευη της πρυμης οσο της γεφυρας που την κλεισανε και προσθεσανε παραθυρα απο μπροστα
opelmanos Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 Με το κοψιμο και του Deledda το 2008 η Δημητρουλα μας εχει μεινει μοναδικο συλλεκτικο κομματι των 8 ποιητων της Tirrenia. Να δουμε αν τελικα μετακινηθουν απο το λιμανι ποσο συντομα θα μας εγκαταλειψει για Ινδια η Τουρκια. (δε μου δινεται τις μηχανουλες του τουλαχιστον )Θυμιζω οτι λογω Eurosolas για να γυρισει ο ηλιος θελει δουλεια πολυ Kάπως προετοιμαστήκαμε για το μέλλον του πλοίου με την εικόνα από τα διαλυτήρια που ανέβασες.Σε λίγα χρόνια ίσως το δούμε και αυτό στην ίδια θέση (αν δεν πάει αλιάγκα)
proud_ionian Posted June 7, 2010 Posted June 7, 2010 δυο χρονια κλεινει παροπλισμενο και βεβαια (και αυτο) για επομενο δρομολογιο θα κανει πειραιας aliaga under tow. θυμιζω οτι ταξιδεψα μαζι του πριν 9 χρονια, επιστρεφοντας απο καστελοριζο και ειχα μεινει με καλες εντυπωσεις. η πλακα ειναι οτι ο πρακτορας του πλοιο στο καστελοριζο, μας ελεγε οτι δεν υπαρχουν καμπινες, αλλα τελικα βρεθηκε τετρακλινη για... λογους εθνικης ασφαλειας. ας το δουμε εδω αρχες του 2008 σε ακινησια, με τα θαλασσοπουλια να ξεκουραζονται στους καβους του
opelmanos Posted June 7, 2010 Posted June 7, 2010 Ας το θυμιθούμε και αυτό το πλοίο στο λιμάνι της Μυτιλήνης το 2002 και εδώ ένα χρονο πρίν 06.10.2001 σε μια αναχώρηση του από τον Πειραιά
polmyt Posted June 7, 2010 Posted June 7, 2010 Εκεινη την εποχη το βαπορι φυσαγε και χτυπαγε τα 20αρια για πλακα.Καποια δρομολογια απο Πειραια ηταν μεσω Συρου-Τηνου-Μυκονου και εβγαζε ολο το δρομολογιο σε 14ωρες.Οσοι ειχαν παει με το βαπορι ειχαν να λενε για την ταχυτητα του.
Harry Posted June 7, 2010 Posted June 7, 2010 Οσοι ειχαν παει με το βαπορι ειχαν να λενε για την ταχυτητα του. Σ' αυτο να οφειλονταν αραγε οι απανωτες μηχανικες βλαβες;
opelmanos Posted June 7, 2010 Posted June 7, 2010 Εκεινη την εποχη το βαπορι φυσαγε και χτυπαγε τα 20αρια για πλακα.Καποια δρομολογια απο Πειραια ηταν μεσω Συρου-Τηνου-Μυκονου και εβγαζε ολο το δρομολογιο σε 14ωρες.Οσοι ειχαν παει με το βαπορι ειχαν να λενε για την ταχυτητα του.Eγώ θυμάμαι ένα ταξίδι που είχα κάνει 22 Ιουλίου το 2002 για Σύρο και ξαφνικά μετά την Μυτιλήνη ανοίξαν οι ουρανοί και έριχνε τη βροχή .Το πλοίο παρά τον δυνατό νοτιά και τα μεγάλα κύματα δεν καταλάβαινε τίποτα είχε απίστευτη σταθερότητα στα κύματα απορώ αν υπάρχουν πλοία που κυκλοφορούν σήμερα τόσο σταθερά και τόσο καλοτάξιδα.Και ναι παραδέχομαι οτί ήταν ποιό καλοτάξιδο από το Θεόφιλο και το Μυτιλήνη.
Stratos Posted June 8, 2010 Posted June 8, 2010 Και στα Δωδεκάνησα ήταν "ακούνητο" στον καιρό, καμμιά σχέση με το Μαρίνα και Ροδάνθη αν και εσωτερικά υστερούσε σημαντικά από αυτά τα δύο.
opelmanos Posted June 8, 2010 Posted June 8, 2010 (edited) Όχι και το ξενοδοχειακό του το 2002 ήταν μια χαρά .Μετά άρχισε η κάτω βόλτα Edited June 8, 2010 by proud_ionian quote
George Posted June 8, 2010 Posted June 8, 2010 Ακόμα και στα τελευταία του το βαπόρι είχε τους 20 κόμβους για πλάκα. Αλλά κυρίως στη γραμμή της Θεσσαλονίκης που ήταν δεν υπήρχε κανένας λόγος να το ανοίξουν. Τα δρομολόγιά του ήταν υπολογισμένα με 16 κόμβους και το βαπόρι πηγαίνοντας με 17+ έφτανε στα λιμάνια και περίμενε 40 λεπτά τσε βάλε. Αν και μονοτίμονο είχε δυνατές μηχανές και πολύ καλό προπελάκι κάτι που το έκανε πολύ πιο ευέλικτο σε σύγκριση πάντα με τα άλλα μονοτίμονα της ακτοπλοΐας. Και φυσικά μιλάμε για ένα πανέμορφο σκαρί, με βαπορίσιες γραμμές και άψογο στον καιρό. Βέβαια για τον απλό επιβάτη αυτά που λέω είναι τρίχες κατσαρες μιας και οι εσωτερικοί του χώροι ήταν επιοικώς απαράδεκτοι. Και ειδικά στα τελεταία του που είχε αφεθεί και στη μοίρα του και είχε πάρει εντελώς την κάτω βόλτα.
opelmanos Posted June 8, 2010 Posted June 8, 2010 (edited) Το μόνο κακό με αυτό το πλοίο ήταν οτί ήταν βουλημικό στα καύσιμα !Μάσα πολύ και έπρεπε να μπεί μόνο σε άγονες και επιδοτούμενες γραμμές για να φέρει κέρδη.Άλλη μια άγονη γραμμή που εκτέλεσε ήταν το δρομολόγιο Αλεξανδρούπολη-Ρόδο το 2003 ,24 ώρες ταξίδι !!!.Είχα πάει σχολική εκδρομή από Μυτιλήνη -Ρόδο και ήταν από τα πιο ωραία ταξίδια της ζωής μου .Εμπείρία πραγματική.Εδώ μια φωτογραφία από εκείνη την εποχή έξω απο το λιμάνι της Μυτιλήνης κατεβαίνοντας από Αλεξανδρούπολη.Kαι εδώ 2 φωτογραφίες από την τσιμινιέρα του http://www.shipfriends.gr/forum/photoplog/index.php?n=11611 http://www.shipfriends.gr/forum/photoplog/index.php?n=11612 Edited June 8, 2010 by opelmanos
polmyt Posted June 9, 2010 Posted June 9, 2010 Καλοκαιρι του 2006 ταξιδεψα με το πλοιο απο Ναξο.Τοτε ειχε αρχισει να δειχνει οτιη παρακμη ειχε ξεκινησει.Ας δουμε μερικες φωτογραφιες απο εξωτερικους χωρους Καταρχην δυο διαδρομοι απο το καταστρωμα Διαδρομος που οδηγει απο το σαλονι της διακεκριμενης θεσης προς το κλιμακοστασιο.Κυριαρχει το ξυλο και τα καδρακια με τα πλοια του καπτα Μακη.Αριστερα και δεξια του διαδρομου ειναι οι καμπινες Α'θεσης. Ο διαδρομος των καμπινων κατω απο το γκαραζ. Η ταμπελα του πλοιου απο το ναυπηγειο Το πλανο του πλοιου απο την εποχη που ηταν να το αγορασει η Hellas Ferries.Υπαρχει και το ονομα ΕΞΠΡΕΣ ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ Πιο αναλυτικη περιγραφη για τους εσωτερικους χωρους ειχε κανει ο gpan
Panagia Ekatontapiliani Posted June 10, 2010 Author Posted June 10, 2010 Ο διαδρομος των καμπινων κατω απο το γκαραζ. Μια διόρθωση Polmyt. Αυτός ο διάδρομος είναι στις καμπίνες πρεπει να είναι στο επίπεδο το άνω γκαράζ!! Στη μέση είναι το γκαράζ και εκατέρωθεν του γκαράζ είχε καμπίνες. Κάτι ανάλογο έχει και το Πρεβελης. Δε θυμάμαι να είχε καμπίνες κάτω από το γκαράζ
polmyt Posted June 10, 2010 Posted June 10, 2010 (edited) Καμπινες κατω απο το γκαραζ σιγουρα υπαρχουν.Μπορεις να δεις και το ποστ του gpan με την περιγραφη του πλοιου καθως και το παλνο του πλοιου στο οποιο ομως δεν φαινεται και πολυ καλα .Χωρια οτι στα πρακτορια μας ελεγαν οτι δεν υπαρχουν αλλες καμπινες διαθεσιμες εκτος απο αυτες κατω απο το γκαραζ.Τις υπολοιπες τις πουλαγαν μεσα στο πλοιο Πάμε να δούμε πώς είναι σήμερα η Δημητρούλα.Αρχικά θα δώσω στα ντέκ ένα όνομα αναφοράς για να μην χαθείτε απο την περιγραφή μου. Απο κάτω προς πάνω υπάρχουν: το ντεκ 1 με μερος του μηχανοστασίου, καμπίνες πληρώματος πρύμα και καμπίνες επιβατών πλώρα. Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι αυτη η φωτογραφια ειναι απο τις καμπινες κατω απο το γκαραζ και το λεω αυτο γιατι εψαξα ολο το πλοιο εκεινη τη μερα και κατεβηκα στο συγκεκριμενο μερος μονο και μονο για να το δω Edited June 10, 2010 by polmyt
opelmanos Posted June 10, 2010 Posted June 10, 2010 Δε θυμάμαι να είχε καμπίνες κάτω από το γκαράζ ΄Καμπίνες κάτω από το γκαράζ υπήρχαν φίλε μου!Στο λογιστήριο δίπλα υπάρχουν κάτι σκάλες τις οποιές αν κατέβεις υπάρχουν κάτι πόρτες που οδηγούν στο πάνω γκαράζ.Δίπλα από αυτές τις πόρτες υπάρχουν και άλλες σκάλες τις οποίες κατεβαίνεις, κατεβαίνεις και κατεβαίνεις και φτάνεις στο επίπεδο της μηχανής και εκεί υπάρχουν και καμπίνες!!Θυμάμαι χαρακτηριστηκά μια ταμπέλα που είχε και έγραφε ARIA CONTIZONATA!!Έχω κατέβει 5-6 φορές ,αλλά τις 2 με είδαν και μου κάναν παρατήρηση και λογικό εξάλλου γιατί υπήρχε απαγορευτικό σχοινάκι στις σκάλες και εγώ το παράβλεψα πάντως οι διάδρομοι ήταν πολύ στενοί και ο φωτισμός εξαιρετικά χαμηλός ίσα ίσα που έβλεπες και σε έποιανε μια φοβία όπως και ΄να χει.
proud_ionian Posted June 10, 2010 Posted June 10, 2010 ασφαλως και υπηρχαν. το 2001 τις πουλαγαν κιολας. αν δεν με απατα η μνημη μου, ηταν Β'θεσης και ειχαν κοινα λουτρα και χ@@@ρες.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now