Earl Granville Posted June 10, 2010 Posted June 10, 2010 Μπορεί να υπήρχαν αλλά να μην ήταν διαθέσιμες στο πλάνο.Σε πολλά βαπόρια για να μην πω σχεδόν σε όλα των 70s υπήρχαν τέτοιες καμπίνες αλλά στην μετά ΣΑΜΙΝΑ εποχή κόπηκαν από το πλάνο των εισιτηρίων ως "απαγορευμένη ζώνη".
opelmanos Posted June 10, 2010 Posted June 10, 2010 (edited) Όχι μπορει σίγουρα υπήρχαν απλά δεν τις χρησημοιποιούσαν καθόλου,όσο γοα την περίπτωση του Σαμίνα πάλι μετά το ατύχημα πολλά πλοία χορηγούσαν καμπίνες επιβατών κάτω από το γκαράζ π.χ στον Θεόφιλο οι οποίες κοπήκαν το 2006 και τώρα μένει μόνο το πλήρωμα όπως στα περρισότερα παλιά πλοία τις έχουν κάτω από το γκαράζ τις καμπίνες τους Edited June 10, 2010 by proud_ionian quote
Panagia Ekatontapiliani Posted March 16, 2011 Author Posted March 16, 2011 Πλέον το Δημητρούλα έχει έρθει στα ίσια του. Ενώ το fast rescue στη δεξιά πλευρά του πλοίου κρέμεται, μιας και εδώ και καιρό έχουν σπάσει οι ιμάντες που το συγκρατούσαν.
opelmanos Posted March 16, 2011 Posted March 16, 2011 (edited) Για ποιό λογο έγερενε τόσο καιρό ρε παιδια??Τώρα τι το κάναν και ήρθε στα ίσια του?? Edited March 16, 2011 by opelmanos
Earl Granville Posted June 27, 2011 Posted June 27, 2011 ΄Στην δεξιά πλευρά του πλοίου το rescue έχει αποκοπεί από το πρωραίο συρματόσχοινο στήριξης και πλέον ακουμπάει η πλώρη του πάνω στο βραχίονα του καπονιού.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 30, 2011 Author Posted August 30, 2011 Αυτή τη στιγμή ετοιμάζεται να αναχωρήσει το Δημητρούλα!! Έχει κλείσει ο καταπέλτης του και δυο ρυμουλκά δένουν κάβους στο πλοίο!!
Earl Granville Posted August 30, 2011 Posted August 30, 2011 (edited) Με ρυμουλκά του Παναγιωτάκη ξεκόλησε από τα 200αρια και το MEGALOCHARI XII το πηγαίνει στον προορισμό του Edited August 30, 2011 by Earl Granville
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted August 30, 2011 Posted August 30, 2011 Σεπτέμβρη του 1977 καθελκύσθηκε το VERGA, Σεπτέμβρη του 2011 θα ξεκινήσει το κόψιμο του στην Τουρκία. Τριάντα τέσσερα χρόνια μετά, ας θυμηθούμε "τιμής ένεκεν" τις φωτογραφίες που είχαμε παραθέσει σε links πριν ενάμιση χρόνο περίπου, από την καθέλκυση του. Ας το δούμε και σε τρεις φωτογραφίες, 1, 2, 3, από την ημέρα της καθέλκυσης του, Σεπτέμβρης του 1977, από το naviearmatori.
proud_ionian Posted August 30, 2011 Posted August 30, 2011 απορια τεχνικης φυσης. δουλεψαν μπομπες κλπ ή επεσε φλογα στις καδενες;
maniac Posted August 30, 2011 Posted August 30, 2011 δούλεψαν κανονικότατα έβαλε ηλ/νη νομίζω και μάζεψε
proud_ionian Posted September 2, 2011 Posted September 2, 2011 (edited) για το πλοιο τα εχουμε πει πολλες φορες. τα πρωτα χρονια μπορουσε να σταθει και ειχε και δρομο. τα τελευταια χρονια ειχε αφεθει και αυτο στη μοιρα του. θυμιζω για μια ακομη φορα , οτι το 2001 ταξιδεψα μαζι του για 33 ωρες. θα το θυμομαστε αρκετα και κυριως για τις πολλες βλαβες, ειδικα το καλοκαιρι του 2005. φρεσκο επετειακο υλικο στο γκαλερυ Edited September 2, 2011 by proud_ionian
MILTIADIS Posted October 16, 2014 Posted October 16, 2014 (edited) Σπανιες εικονες απο τη γεννηση του πλοιου ανεβηκαν σημερα στο naviearmatori.Η καθελκυση του και ο πρωτος του αποπλους μετα το περας της κατασκευης του απο τα ναυπηγεια της Castellamare di Stabia προς τη Ναπολη. Edited October 16, 2014 by MILTIADIS
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 16, 2016 Posted February 16, 2016 Και μια παλιά αλλά ωραία Ελληνοφρένεια για την Δημητρούλα. Αλλά κυρίως μου άρεσε η κοπέλα που απάντησε στο τηλέφωνο....έχει τσαγανό και δεν μασάει με τίποτε. Αν μάλιστα είχε μπροστά της τον Αποστόλη μπορεί να τον άρχιζε και στις σφαλιάρες
proud_ionian Posted April 4, 2017 Posted April 4, 2017 δεν το θυμηθηκε μονο το luben σημερα, αλλα και το Παλιό Πασόκ. κανει αναφορα στο γνωστο θρυλο, οτι το ονομα το οφειλει στη Μιμμη, μονο που τα μπερδευει με το Δημητρα (μετεπειτα Εξπρες Αδωνις).
Svo Posted April 6, 2017 Posted April 6, 2017 (edited) Δεν το ταξιδεψα ποτε παρολο που θα το θελα. Επειδη ομως έχω ακούσει και απο την ¨"κουτση Μαρια" οτι το πλοιο ηταν σκυλοπνιχτης (ανιδεα τυπακια χωρις καμια σχεση με το χωρο χαρακτηριζουν τα πλοια χωρις να χουν καμια γνωση ) θα ηθελα να ρωτησω καποιον που το ζησε το βαπορι πως ηταν η συμπεριφορα του πλοιου στη θάλασσα. Μια αντικειμενικη αποψη !! Δηλαδη ας πουμε σε ενα 6αρι νομιζες οτι ησουν σε κανα τραμπολινο η τελικα αυτοι οι χαρακτηρισμοι του τυπου σκυλοπνιχτες διαδιδονται σαν αστικοι μυθοι ? Ευχαριστω Edited April 6, 2017 by svo
margaritis24 Posted April 6, 2017 Posted April 6, 2017 Σε 8αρι πηγαινοντας για ροδο πανω απο την ναξο ηταν κοπελα!αμα δεν εβγαινες εξω δεν καταλαβαινες οτι ειχε θαλασσα!κ εβγαζε κ 22 μιλια ασχετα με το τι εγινε στο τελος
proud_ionian Posted April 6, 2017 Posted April 6, 2017 το δημητρουλα εβγαλε το κακο ονομα, απο καποιες βλαβες που ειχε βγαλει σε highseason και εγινε πρωτοσελιδο. παρολο που το εχω ταξιδεψει περισσοτερο απο αρκετους εδω μεσα (33 σερι ωρες), το ταξιδι μας ηταν με καλη θαλασσα και δεν μπορω να κρινω το ταξιδεμα του, αν και απο τους περισσοτερους εχω ακουσει καλες κουβεντες. δρομο ειχε οταν πρωτορθε. 20 σταθερα υπηρεσιακη, μεγιστη οσο ειπε ο μαργαριτης. μεσα, αν εξαιρεσεις το κομματι που προσθεσε ο καπτα μακης πρυμα, ηταν οπως ολα τα ιταλικα ferries της εποχης. σπαρτιατικο και καταθλιπτικο και απογινε τα τελευταια χρονια που ταξιδευε, με την εγκαταλειψη. αν ηταν σε αλλη εταιρεια, ισως ειχε τυχει καλυτερης φροντιδας
margaritis24 Posted April 6, 2017 Posted April 6, 2017 Σε εξπρες για ροδο με τις 5ημερες σταθερα πηγαιναμε 21.5😉
miko mission Posted April 6, 2017 Posted April 6, 2017 Ταξιδεμα απιστευτο και με καιρο, ειχα παει Τηνο......Ηρακλειο και Ηρακλειο ....τηνο με 8-9 αερα τον Ιουνιο του 1998 ταχυτης σταθερη στα 20 με καιρο, μονο ενα καλο κοπανημα θυμαμαι και το Ιονιαν Σαν διπλα να κουτρουβαλαει.Το 2000 το ειχαν βαλει Σαντορινη και το ανοιγαν μεχρι 22.Για εμενα το αδυνατο σημειο του πλοιου ηταν οι ενδιαιτησεις που ηταν χαλια εκτος απο το νεο σαλονι στο πρυμνιο κουτι που προστεθηκε.Αλλα αδυνατα σημεια τα εξωτερικα χειριστηρια ποτε δεν δουλεψαν και ο φαρδυς καταπελτης δεν εστρωνε ευκολα.....αλλο ενα βαπορι που θα μπορουσε και σημερα να υπαρχει με καποια παραπανω φροντιδα, οπως το Πηγασος πχ
margaritis24 Posted April 6, 2017 Posted April 6, 2017 Κ το γκαραζ για τα ι.χ. τα πανω δεν ηταν κ ευκολο..οσο για χειρηστηρια δεν δουλευαν απο παλια κ οι κινησεις γινοντουσταν με το τηλεγραφο..τα σαλονια συμπαθητικα κ υπηρχε κ καμπινα φυλακη προικα απο την ιταλια..
nomikos Posted April 7, 2017 Posted April 7, 2017 Πολύ καλό βαπόρι που αν δεν είχε βγάλει τις βλάβες και άνηκε σε άλλη εταιρεία θα υπήρχε ακόμα.Το θυμάμαι στη Σαντορίνη το 2000 με πολύ καλό ταξίδεμα αλλά με πολλούς κραδασμούς ακόμα και στα αεροπορικά.Στο κατάστρωμα πίσω από τη γέφυρα θυμάμαι να υπήρχε πρόσβαση ανάμεσα από τις λέμβους και η θέα ήταν καταπληκτική.Για μένα είναι το πιο όμορφο και αρχοντικό βαπόρι της ακτοπλοίας που έχει περάσει.Ειδικά αυτή την εξαιρετική φωτογραφία μπορώ να την κοιτάω ώρες .
miko mission Posted April 7, 2017 Posted April 7, 2017 10 hours ago, margaritis24 said: Κ το γκαραζ για τα ι.χ. τα πανω δεν ηταν κ ευκολο..οσο για χειρηστηρια δεν δουλευαν απο παλια κ οι κινησεις γινοντουσταν με το τηλεγραφο..τα σαλονια συμπαθητικα κ υπηρχε κ καμπινα φυλακη προικα απο την ιταλια.. Δεν γινοντουσαν απο τον τηλεγραφο αλλα απο τα εσωτερικα χειριστηρια
Svo Posted April 7, 2017 Posted April 7, 2017 Eυχαριστω για τις πληροφοριες . Τωρα εχω μια πιο σφαιρικη γνωμη
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now