Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Φέτος τον Ιούλιο πέτυχα το Αγία Μαρίνα στη Πάρο γεμάτο με φιάλες υγραερίου στο γκαράζ του. Hταν δεμένο στην προβλήτα για τα εμπορικά πλοία και όχι σε αυτήν που δένουν τα επιβατηγά πλοία της γραμμής.

Edited by proud_ionian
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Posted

To Aγία Mαρίνα εξακολουθεί για τέταρτη συνεχόμενη εβδομάδα να βρίσκεται στο ναυπηγείο φραντζή του περάματος, τραβηγμένο έξω.

Posted

Oλοκληρώνοντας τις εργασίες συντήρησης του, επέστρεψε χθες στην βάση του, στις εγκαταστάσεις της πετρογκαζ στον Aσπρόπυργο.

  • 5 weeks later...
Posted

Αγία Μαρίνα (ΙΜΟ 7710032)

(1978, ex- Rabigh Bay 4, Farazan, Rubat Trust)

Στο shipfriends, έχουμε πολλές φορές καταφέρει μέσα από το συνεχές ψάξιμο, να λύσουμε αρκετά "μυστήρια". Έτσι λοιπόν ήρθε και η σειρά του ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ, για το οποίο είχαμε προβληματιστεί σχετικά με το παρελθόν του, που αφορούσε το χρονικό διάστημα της 20ετίας 1978 - 1997.

Στο equasis αναφέρεται ως έτος κατασκευής του το 1978, ως Landing Craft επίσης από το 1978, αλλά από εκεί και πέρα αναφέρεται να ύψωσε Ελληνική σημαία και να ονομάστηκε ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ το 1997, έτος κατά το οποίο αγοράστηκε από την εταιρεία ΔΟΛΥΧΙΟ Ν.Ε.

Να προσθέσω ακόμα, ότι και ο αριθμός νηολογίου του, Ν.Π. 10476, συνηγορεί στο "μυστήριο" του παρελθόντος του πλοίου, αφού ευθέως παραπέμπει σε πλοίο που νηολογήθηκε το 1997 και όχι βέβαια το 1978.

Σύμφωνα λοιπόν με στοιχεία που αναφέρονται στο shipspotting, το πλοίο κατασκευάστηκε στην χώρα μας το 1978 στο ναυπηγείο Alsa Shipyard, με πρώτο του όνομα το RUBAT TRUST. Μετονομάστηκε σε FARAZAN τον Ιανουάριο του 1980 και σε RADIGH BAY 4 τον Σεπτέμβριο του 1981, όνομα που είχε μέχρι τον Ιούλιο του 1997. Με αυτά τα στοιχεία, θεωρώ πως μπορούμε βάσιμα να "υποθέσουμε" ότι το πλοίο ναυπηγήθηκε για λογαριασμό κάποιας εταιρείας του εξωτερικού, πιθανότατα από την Σαουδική Αραβία,

Ψάχνοντας στην Ερυθρά για παντόφλες, στα νησιά farasan της Σαουδικής Αραβίας...

και βέβαια ότι ταξίδευε σε εκείνα τα μέρη πριν επιστρέψει και πάλι στην Ελλάδα το 1997. Θα πρέπει όμως να κάνω αναφορά σε μία ακόμα παντόφλα, την μοναδική που έχει απομείνει "ανεξιχνίαστη" από την λίστα με τις -πρώην- άγνωστες παντόφλες.

Farasan___1978 - 1981___IMO 7946291___Σαουδική Αραβία

Βλέπουμε λοιπόν άλλη μία παντόφλα με το όνομα FARASAN (έστω και με S αντί για Z) με διαφορετικό βέβαια ΙΜΟ number από αυτό της ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ, αλλά επίσης με έτος κατασκευής το 1978. Σύμφωνα μάλιστα με το equasis ονομάστηκε FARASAN το 1981, όταν δηλαδή έπαψε να ονομάζεται έτσι το ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ. Να πρόκειται άραγε για αδελφό του πλοίο, να παραγγέλθησαν, να ναυπηγήθησαν και να ταξίδεψαν μαζί στην Σαουδική Αραβία, μέχρι το 1997 οπότε και το ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ επέστρεψε στα "πάτρια ύδατα" ???

  • 1 month later...
Posted

Χτες στο Γαύριο της Άνδρου είδα το Αγία Μαρίνα φορτωμένο όπως πάντα με φιάλες υγραερίου. Δύο ερωτήσεις-απορίες.

Στην πρύμνη ήταν αρκετά ταλαιπωρημένο. Είναι εκεί οι εξαγωγές ή κάτι άλλο πήγε στραβά?

Το "Τ" στο "φουγάρο" υποδηλώνει τον πλοιοκτήτη?

  • 1 year later...
Posted

Όντως ο πλοιοκτήτης της παντόφλας λέγεται Διονύσης Τσελεντης. Την Παρασκευή η παντόφλα Αγία Μαρίνα ήταν στο λιμάνι της Αίγινας, από ότι παρατήρησα έχει κλείσει το άνοιγμα στη πρύμη στο ύψος του γκαράζ με λαμαρίνα.

  • 5 months later...
  • 1 year later...
  • 9 months later...
  • 1 year later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...
Posted

Μια άφιξη του Αγία Μαρίνα στη Τήνο την 1η Σεπτεμβρίου, αφού ευθυγραμμίστηκε με την εξωτερική προβλήτα του νέου λιμανιού. Αφού ξεφόρτωσε τα οχήματα με τις μπουκάλες το Αγία Μαρίνα βγήκε εκτός λιμανιού και πήγε στον όρμο πριν το λιμάνι.

  • 11 months later...
  • 4 weeks later...
  • 2 years later...
  • 10 months later...
Posted

12 και βαλε χρονια βρισκεται η παντοφλα στην υπηρεσια της Πετρογκαζ και εχει γυρισει το μισο Αιγαιο

Ωρα λοιπον να την δουμε και σε νυχτερινη επισκεψη της στην Αιγινα. Η παντοφλα εφτασε στο λιμανι γυρω στις 9 και εφυγε την αλλη μερα κατα τις 11

  • 3 months later...
  • 4 months later...
Posted
On 2/5/2012 at 3:39 PM, ΣΕΙΡΙΟΣ said:

Σύμφωνα λοιπόν με στοιχεία που αναφέρονται στο shipspotting, το πλοίο κατασκευάστηκε στην χώρα μας το 1978 στο ναυπηγείο Alsa Shipyard, με πρώτο του όνομα το RUBAT TRUST. Μετονομάστηκε σε FARAZAN τον Ιανουάριο του 1980 και σε RADIGH BAY 4 τον Σεπτέμβριο του 1981, όνομα που είχε μέχρι τον Ιούλιο του 1997. Με αυτά τα στοιχεία, θεωρώ πως μπορούμε βάσιμα να "υποθέσουμε" ότι το πλοίο ναυπηγήθηκε για λογαριασμό κάποιας εταιρείας του εξωτερικού, πιθανότατα από την Σαουδική Αραβία, και βέβαια ότι ταξίδευε σε εκείνα τα μέρη πριν επιστρέψει και πάλι στην Ελλάδα το 1997.

Το ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο Παπαστεφάνου στο Πέραμα (δίπλα στο σημερινό Σπανοπουλου) από την εταιρεία ΑΛΣΑ του κ. Ιωσήφ Σαβιολάκη και ανήκε στον Ιωάννη Λάτση. 

Πριν το όνομα RUBAT TRUST, κατά την διάρκεια της ναυπήγησης του, έφερε ως project τον αριθμό 1016, και ο τύπος του ήταν "Tanker - Ro/Ro". Με την ολοκλήρωση και καθέλκυση του, αναχώρησε για την Υεμένη όπου δούλεψε τα επόμενα χρόνια με τις μετονομασίες που έχουν προαναφερθει.

Αν και τόσο στις βάσεις δεδομένων  όσο και στις εγγραφές στα ελληνικά νηολογια αναφέρεται ως ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ και με αριθμό νηολογιου Πειραιά 10476 από το 1997, δεν θα μπορούσαμε να αποκλείσουμε την πιθανότητα να είχε επιστρέψει νωρίτερα στην χωρα μας, και μέχρι το 1997 να έφερε κάποιο άλλο όνομα, ίσως και το τελευταίο γνωστό που είχε στο εξωτερικό, το RADIGH BAY 4.

  • 2 months later...
  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...