proud_ionian Posted July 23, 2006 Posted July 23, 2006 (edited) η παντοφλα βετερανος του κεντρικου ιονιου αγια μαρινα ανθισταται στα απονερα του κεφαλονια. πισω της το ιονιον πελαγος αναπαυεται ___________________________________________________________ (1978, ex-Rabigh Bay 4, Farazan, Rubat Trust) Edited February 22, 2018 by Nick the Greek tag
polmyt Posted March 10, 2009 Posted March 10, 2009 Τρεις προπελες εχει σιγουρα και το ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ που εκανε δρομολογια στα μερη του proud και εδω και κανα 6 μηνο βρισκεται στου Σαββα στην Ελευσινα.Τιμονια δεν φαινεται ποσα ακριβως εχει.Διακρινονται δυο μικρα στις ακρες της πρυμνης οποτε εικαζω οτι λογικα θα πρεπει να εχει αλλο ενα στο κεντρο που δεν φαινεται Και μια λεπτομερια της παραπανω φωτο
Panagia Ekatontapiliani Posted March 10, 2009 Posted March 10, 2009 Από τη λεπτομέρεια φαίνεται ότι έχει 2 τιμόνια. Εκτός εάν έχουν βγάλει κάποιο τιμόνι κατά τη λήψη της φωτογραφίας.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 15, 2009 Posted March 15, 2009 (edited) Τρεις προπελες εχει σιγουρα και το ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ που εκανε δρομολογια στα μερη του proud και εδω και κανα 6 μηνο βρισκεται στου Σαββα στην Ελευσινα. To ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ βρίσκεται πλέον στα Αμπελάκια της Σαλαμίνας (αριστερά στην φώτο) όπου και από ότι είδα βάφεται και φρεσκάρεται. Edited September 29, 2009 by polmyt copy
polmyt Posted September 7, 2009 Posted September 7, 2009 Το Σαββατο που μας περασε το ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ,το καμαρι του Ιονιου που ξεχειμωνιασε στου Σαββα ηταν δεμενο στο ντοκο της Χαλυβουργικης.
enas chiotis Posted September 7, 2009 Posted September 7, 2009 Και ήδη βρίσκεται στην Πάρο, έχοντας περάσει από Κύθνο - Μύκονο - Τήνο -Σύρο.
George Posted September 29, 2009 Posted September 29, 2009 Η θρυλική και πεντακάθαρη παντόφλα, αφού άφησε το στίγμα της στα νερά του Ιονίου και αφού πέρασε τον περασμένο χειμώνα από τα ναυπηγεία του Σάββα, βρίσκεται δεμένη δίπλα στην παντόφλα ΒΕΡΟΝΙΚΗ δίπλα στις εγκαταστάσεις των ΕΛ.ΠΕ. Αν κρίνω και από το ότι απέκτησε ais και άρχισε να εκπέμπει ως φορτηγό, τότε να υποθέσω πως από εδώ και πέρα οι επιβάτες θα στερούνται των υπηρεσιών της;
polmyt Posted February 26, 2010 Posted February 26, 2010 (edited) Και μεσα απο αυτη την φωτο του φιλου Pantelis βλεπουμε οτι το πρωην καμαρι του Ιονιου ειχε ανεβει στο καρναγιο του Παναγιωτακη για καθαρισμο. Edited February 26, 2010 by polmyt
proud_ionian Posted September 4, 2010 Author Posted September 4, 2010 τη γνωρισαμε στο ιονιο , την αγαπησαμε στον πισαετο και την ξαναδαμε στο γαυριο
Hastaroth Posted September 7, 2010 Posted September 7, 2010 Εγώ πάντως στίς αρχές Αυγούστου την πέτυχα στήν Σέριφο,όπου ξεφόρτωσε πολλά βαρέλια αεριούχου αλκοολούχου ποτού γιά την κάβα ενός εκ τών μπάρ τής νήσου.Αύριο θα ανεβάσω και φωτό.
Hastaroth Posted September 8, 2010 Posted September 8, 2010 Κι'επειδή δέν είμαι βουλευτής,συνεπώς τηρώ τίς υποσχέσεις μου ,ιδού μιά φωτό τού Αγία Μαρίνα δεμένου στην προβλήτα τού Λιβαδιού στην Σέριφο.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted September 15, 2010 Posted September 15, 2010 τη γνωρισαμε στο ιονιο , την αγαπησαμε στον πισαετο Ας την δούμε λοιπόν στο Ιόνιο και στον Πισαετό, σε μία φωτό από το flickr. Η λεζάντα γράφει : "Disembarking on Ithaca - Day trip to the island of Ithaca - Thursday 11 May 2006"
enas chiotis Posted September 15, 2010 Posted September 15, 2010 (edited) Επειδή οι γραμμές του πλοίου είναι μοναδικές , υπάρχει περίπτωση το πλοίο να έχει κατασκευαστεί σαν κατι άλλο και στη διαδρομή να μας προέκυψε παντόφλα; Edited September 15, 2010 by enas chiotis
proud_ionian Posted September 15, 2010 Author Posted September 15, 2010 αν θυμαμαι καλα, στο πλοιο μεσα ειχε GA Plan με ημερομηνια 1990, οποτε λογικα τοτε θα εφαγε καμια μετασκεύα ας κανουμε ενα φλασμπακι ολυμπιαδα στον πισαετο, ξανα πισαετος τον απριλιο του 2005, να φευγει και να παιρνει στο κατοπι το κοσμαγαπητο κεφαλονια. σεπτεμβριος του 2007 λιγες βδομαδες μετα τις φωτιες και λιγες μερες μετα την επανεκλογη της νεας διακυβερνησης, φτανει στις Φρικες. δεν επιανε μονο Ιθακη, επιανε και σαμη: απριλιος του 2006 και ιουλιος του ιδιου ετος, με φοντο το ιονιο πελαγος και τα απονερα του κεφαλονια. το υποθετο εκανε και μαγκες. δωρακι (σε αθλια αναλυση γιατι ειναι απο ψηφιακο ζουμ 3Χ) μια σφηνα στο κεφαλονια, πριν εξι χρονια.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 17, 2010 Posted October 17, 2010 Έβλεπα αυτές τις ημέρες το καραβάκι στο AIS. Έφυγε από την Ελευσίνα την Πέμπτη που μας πέρασε, ανέβηκε Σκύρο, από εκεί "πέρασε" στην Μύρινα της Λήμνου και χθες "κατηφορίζοντας" το Αιγαίο βρέθηκε στον Άγιο Κήρυκο της Ικαριάς. Θα μου πείτε που είναι το περίεργο. Πουθενά. Απλά να, θυμάμαι που μερικές φορές προβληματιζόμαστε για τα ...θεριά (σε σύγκριση με την παντοφλίτσα), το AQUA JEWEL, το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ κλπ. ως προς τα αν μπορούν να κάνουν δρομολόγια απροβλημάτιστα στο κεντρικό και Βόρειο Αιγαίο και αν ...κουνάνε λίγο ή πολύ. Για να μην πω και για άλλα θεριά βέβαια που με το πρώτο αεράκι τα βλέπεις να πηγαίνουν γυαλό - γυαλό.....
Hastaroth Posted October 23, 2010 Posted October 23, 2010 Τί να πούμε και γιά τίς παντόφλες που,ευδοκίμως τερματίσασαι την σταδιοδρομίαν των εν Ελλάδι,ξεκινάνε γιά μέρη μακρυνά ένθα διαβιούν εκπρόσωποι τής μέλαινας φυλής ιδιατέρως άξιοι μουσικοί τών κρουστών,και κάνουν όλο αυτό το ταξίδι με ίδια μέσα περιπλέοντας Μεσόγειο και ολίγον από Ατλαντικό; Ωστόσο αξίζει να θυμώμαστε πως αυτές τίς διαδρομές ανά το Αιγαίον και τίς λοιπές θάλασσες τίς κάνουν οι παντόφλες μόνο με το πλήρωμά τους και δέν μεταφέρουν επιβάτες-λειτουργούν δηλαδή ώς φορτηγά πλοία,διά τά οποία απαγορευτικό δέν υπάρχει.Σίγουρα και τα άλλα πλοία-ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ,AQUA JEWEL,ΑΡΤΕΜΙΣ κλπ που είναι μέν μεγαλύτερα από τίς παντόφλες αλλά όχι και ιδιαίτερα μεγάλα πλοία-μπορούν να κάνουν αυτές τίς διαδρομές αλλά τίς κάνουν ώς επιβατηγα και μεταφέρουν ανθρώπους που έχουν πληρώσει εισιτήριο γιά να φτάσουν στον προορισμό τους όρθιοι και όχι σερνάμενοι (και ξερνώντες) εκ ναυτίας.Δέν είναι όλοι όσοι μπαίνουν στά καράβια ναυτικοί ή καραβολάτρες ή απλά frequent travellers,υπάρχουν και άνθρωποι που με το πρώτο κούνημα τού πλοίου διπλώνονται στην κουπαστή και ταϊζουν τα ψάρια με τα περιεχόμενα τού στομάχου τους....
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 5, 2011 Posted February 5, 2011 Δύο χρόνια μετά από αυτή τη φωτό του polmyt, το πλοίο βρίσκεται και πάλι στην ίδια ακριβώς θέση στο ναυπηγείο Παναγιωτάκη της Σαλαμίνας για εργασίες καθαρισμού των υφάλων, βαψιμάτων και συντήρησης (δεν νομίζω ότι μπορούμε να μιλάμε για "διετία" σε πλοία που δουλεύουν αποκλειστικά ως φορτηγά). Να το δούμε σε 1, 2, 3, σημερινές φωτογραφίες. Εντύπωση μου προκάλεσε, σε σχέση με άλλες παντόφλες που έχω δει σε δεξαμενισμό, το αρκετά μεγάλο βύθισμα του πλοίου.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 15, 2011 Posted May 15, 2011 Πολλές φορές έχω δει το πλοίο στη βάση του, στις εγκαταστάσεις της Πετρογκάζ στον Ασπρόπυργο. Ένα σημείο όμως που είναι αρκετά δυσπρόσιτο για φωτογραφίες. Σήμερα στάθηκα κάπως τυχερός είν' η αλήθεια, και μπόρεσα να το πετύχω σε δύο καλές πόζες αφού δεν το έκρυβε κάποιο άλλο πλοίο.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted June 13, 2011 Posted June 13, 2011 Μιας και τα τελευταία χρόνια βλέπουμε το πλοίο είτε τραβηγμένο σε κάποιο ναυπηγείο είτε στις εγκαταστάσεις της Πετρογκάζ στον Ασπρόπυργο, να το δούμε και εν πλω σε δύο σημερινές φωτογραφίες, με φόντο τo Καματερό, και την Κυνόσουρα της Σαλαμίνας, περνώντας μπροστά από το ναυάγιο του RASA SAYANG.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted July 22, 2011 Posted July 22, 2011 Επειδή οι γραμμές του πλοίου είναι μοναδικές , υπάρχει περίπτωση το πλοίο να έχει κατασκευαστεί σαν κατι άλλο και στη διαδρομή να μας προέκυψε παντόφλα; Στο equasis αναφέρεται ως έτος κατασκευής του το 1978, ως Landing Craft επίσης από το 1978, αλλά από εκεί και πέρα αναφέρεται να ύψωσε Ελληνική σημαία και να ονομάστηκε ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ το 1997, έτος κατά το οποίο αγοράστηκε από την εταιρεία ΔΟΛΥΧΙΟ Ν.Ε. Να προσθέσω ακόμα, ότι και ο αριθμός νηολογίου του, Ν.Π. 10476, συνηγορεί στο "μυστήριο" του παρελθόντος του πλοίου, αφού ευθέως παραπέμπει σε πλοίο που νηολογήθηκε το 1997 και όχι βέβαια το 1978.
polmyt Posted July 22, 2011 Posted July 22, 2011 Το πιο πιθανο ειναι οτι παλιοτερα ειχε αλλο αριθμο νηολογιου και πιθανον και αλλο ονομα
proud_ionian Posted July 22, 2011 Author Posted July 22, 2011 αν θυμαμαι καλα, στο πλοιο μεσα ειχε GA Plan με ημερομηνια 1990, οποτε λογικα τοτε θα εφαγε καμια μετασκεύα μια υπενθυμιση στους επιλησμονες
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted July 23, 2011 Posted July 23, 2011 Aγαπητέ proud, προσωπικά αυτό σου το ποστ το θυμάμαι πολύ καλά . Το διάβασα μάλιστα για μία ακόμα φορά χθες, όταν πριν κάνω το δικό μου ποστ, ήθελα να βεβαιωθώ ότι δεν μου είχε διαφύγει κάτι. Απορίες : Τι αποδεικνύει η απλή αναφορά στο GA Plan του 1990 ??? Ότι και τό 1990 λεγόταν ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ??? Ότι και τό 1990 έφερε Ελληνική σημαία ??? Ανέφερε το GA Plan μήπως που ταξίδευε τότε, σε ποιά γραμμή ήταν το πλοίο ή σε ποιό λιμάνι ήταν νηολογημένο ??? Επίσης έλεγες, "αν θυμάμαι καλά". Τι ακριβώς εννοούσες ??? Μέχρι στιγμής πάντως κρατώ το ότι το πλοίο το 1990, είχε πιθανόν δεχθεί κάποια μετασκευή. ΟΚ.
proud_ionian Posted July 23, 2011 Author Posted July 23, 2011 η αναφορα στο GA plan του 90 (που ειχε υπογραφη ελληνα ναυπηγου) αποδεικνυει απλα οτι το πλοιο μετασκευαστηκε στην ελλαδα εκεινη την εποχη και γι'αυτο το θυμησα. τα υπολοιπα που ειπες δεν ειναι δικα μου λογια στο ιονιο και εγω απο τα τελη των 90s το θυμαμαι. βλεποντας το πλοιο παντως φαινεται ξεκαθαρα οτι ολη σχεδον η υπερκατασκευη ειναι σα να εχει προστεθει μετα. απο κατασκευης του θα ηταν μια πολυ μικροτερη παντοφλα περιπου μεχρι τον καθρεφτη και σε υψος μεχρι τα φωτα ναυσιπλοϊας ΥΓ: δολυχι ειναι παλαιοτερη και οχι τοσο γνωστη ονομασια της ικαριας. πιθανον η πλοιοκτησια του να ειχε καποια σχεση με το νησι.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted July 23, 2011 Posted July 23, 2011 ...τα υπολοιπα που ειπες δεν ειναι δικα μου λογια Πολύ σωστά, έχεις δίκιο. Απλά, η υπενθύμιση σου για την ύπαρξη του GA Plan ήταν επιγραμματική, και αναρωτήθηκα μήπως απεδείκνυε κάτι περισσότερο από το ότι είχε δεχθεί κάποια μετασκευή το '90.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now