proud_ionian Posted August 21, 2011 Posted August 21, 2011 (edited) μεσα στις εναλλακτικες λυσεις που εξεταζονται για την αντικατασταση των 2 spirit, ειναι και η επιμηκυνση τους. στο ferries of northern europe μιλουν για πιθανη επιμηκυνση γυρω στα 25 μετρα, που σημαινει ακομη 300γραμμικα μετρα και 1.500 χωρους επιβατων. Edited January 10, 2018 by proud_ionian
proud_ionian Posted December 2, 2012 Author Posted December 2, 2012 ξαναλεω τα πρωινα. η TT εχει ακομη κερδη, αλλα χανει μεριδιο επιβατων προς τις φτηνες αεροπορικες πτησεις. η πολιτειακη κυβερνηση δηλωνει οτι ειναι συνεπεια της γενικοτερης τουριστικης καμψης στην αυστραλια.
proud_ionian Posted November 18, 2014 Author Posted November 18, 2014 Συμφωνα με το ferries outside europe & την εφημεριδα the advocate, το νεο αφεντικο της Τ-Τ σχεδιαζει να αυξησει τα ημερησια δρομολογια στη γραμμη, για να καλυψει την αυξημενη ζητηση και θα προσφερει και δυνατοτητα early bookings. απο οτι καταλαβαινω, τα τελευταια δυο χρονια υπαρχει αυξηση της κινησης επιβατων και camper/τροχοσπιτων, ενω οι προβλεψεις δειχνουν ανοδικη ταση. το μεγαλυτερο μερος του χρονου αγγιζουν απολυτη πληροτητα. We're at capacity at the moment in a large part of the year, so we'll be looking potentially to do more day sailings, [and] actually doing more sailings between Melbourne and Devonport will increase that capacity," Mr Dwyer said."We are very full on the evening sailings, so it really is the day sailings that are the key for us to improve passenger numbers going forward."The changes and improvements being looked at would begin to appear within the next 12 months, Mr Dwyer said."We're 8.3 per cent up on last year's passenger numbers so far this year and 17.4 per cent up on the year before, so the passenger numbers are going the right way and we need to keep driving that even further to really support the government's [aim of attracting] 1.5 million visitors to the state".With more day sailings, Mr Dwyer hopes to further improve the historically challenging issues in regards to caravans and motors homes on the Spirit of Tasmania, with potentially new opportunities outside the peak season."The last three years actually the [number of] caravans and motor homes has been increasing. This year we've totalled just under 5000 for caravans and motor homes, which is up from about 4600 two years ago," he said."The thought that people can't get their caravans on is maybe when they are trying to book, but certainly the numbers have been increasing the last two or three years."TT-Line chairman Mike Grainger said with additional sailings came more opportunities for bookings."It also provides some opportunities to be a bit more flexible with the fares, and people who will book earlier will get a better deal - that's just the way the business is," he said. δωρακι και φωτο του αφεντικου με ενα απο τα κοκκινα.
.voyager Posted March 12, 2015 Posted March 12, 2015 Τα πανέμορφα πρώην Superfast III και IV πρόκειται να ξανανιώσουν, αφού η εταιρεία τους θα επενδύσει σε αυτά £30 εκατομμύρια για πλήρη ανακαίνιση του εσωτερικού τους, δηλαδή των καμπινών-σουιτών και κοινοχρήστων χώρων των καταστρωμάτων 7, 8, 9 και 10. Οι εργασίες θα ξεκινήσουν στα τέλη του Απρίλη και υπολογίζεται να έχουν ολοκληρωθεί ως τον Αύγουστο. Το project έχουν αναλάβει το κορυφαία στο χώρο "Figura"(design) και "Trimline" (εκτέλεση).
Sf_X Posted March 13, 2015 Posted March 13, 2015 Αυτά τα φαστ πραγματικά τα πιο καλοπουλημένα και τα πιο καλότυχα απο όσα έφυγαν. Φροντίδα που λίγα βαπόρια 15ετίας λαμβάνουν. Δεν είναι τυχαίο που η γραμμή δουλεύει παρότι εκεί ως κουλτούρα το αεροπλάνο είναι πολύ πιο διαδεδομένο...
.voyager Posted May 25, 2016 Posted May 25, 2016 (edited) Η TT-Line εξασφάλισε χρηματοδότηση $80 εκατομμυρίων για τους αντικαταστάτες (πιθανότατα new buildings) των Spirit of Tasmania I και II (λογικά σε κάνα 5αρι χρόνια θα αποδεσμευτούν και ως τότε θα ονειρεύομαι να τα πάρουμε πίσω ). Edited May 25, 2016 by .voyager
Petros P Posted December 8, 2017 Posted December 8, 2017 Και θα φτάσουν τα 19 αφου οπως φαίνεται η εταιρεια παρήγγειλε 2 νεα πλοία για να τα αντικαταστησει.. Quote New ships for Spirit of Tasmania! We are excited to announce that an order will be placed early next year for two brand new purpose built ships. The new Spirits will replace our current fleet of twin ships (pictured) by 2021 23 χρονων για Ελλαδα..χμ..δεν θα ητανκαι ασχημα ,αλλα κανενας Grimaldi θα τα παρει παλι
Svo Posted December 8, 2017 Posted December 8, 2017 (edited) Με την ανακαίνιση που τους έκαναν θα ήταν πραγματικά πολύ κρίμα να πέφτανε στα χέρια του Grimaldi. Ιδανικά για την Attica. Όσο για τα καινούργια ίσως είναι Lng. Edited December 8, 2017 by svo
.voyager Posted December 8, 2017 Posted December 8, 2017 Περίεργο να βλέπεις μια εξελιγμένη σχεδιαστικά και τεχνολογικά εκδοχή των Superfast να "γεννιέται" από άλλη εταιρεία. Με το καλό να παραδοθούν και μακάρι να έρθουν τα πανέμορφα ΙΙΙ και IV πίσω.
Agrino Posted December 8, 2017 Posted December 8, 2017 Και προσφάτως ανακαινισμένα στους χώρους επιβατών επίσης.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 10, 2018 Posted January 10, 2018 Τα δυο νέα πλοία της TT Line αναμένεται να κατασκευαστούν στο ναυπηγείο Flensburger Schiffbau-Gesellschaft, μιας και υπογράφτηκε προσύμφωνο για την παραγγελία των δυο πλοίων.
Ariadne Posted January 10, 2018 Posted January 10, 2018 Τελευταία, το ναυπηγείο στο Flensburg γίνεται ανερχόμενη δύναμη στα φέρρυ
.voyager Posted January 10, 2018 Posted January 10, 2018 Εγκεφαλικά Την ανέβασε ο Mike Louagie στο Ferries! του Facebook.
94867 Posted January 10, 2018 Posted January 10, 2018 ΑΠΟΡΙΑ : Εάν η οικογένεια Παναγόπουλου ναυπηγούσε σήμερα την επόμενη γενιά πλοίων της σειράς SUPERFAST , πόσο μπροστά θα ήταν για την εποχή τους όπως είχε πράξει στο παρελθόν ?
.voyager Posted January 10, 2018 Posted January 10, 2018 (edited) Σε παγκόσμιο επίπεδο, όσο μπροστά είναι κι άλλοι. Σόρρυ για το οφφ τόπικ, btw. Edited January 10, 2018 by .voyager
Sf_X Posted January 11, 2018 Posted January 11, 2018 Εντυπωσιακά και φουτουριστικά αλλά ειδικά μπροστά με την πλώρη ξυράφι χάνουν το κλασσικό στοιχείο που έσωζε πολλά ογκώδη βαπόρια απο το να δείχνουν "άσχημα" τον όγκο τους.
.voyager Posted January 11, 2018 Posted January 11, 2018 Φέρνει αρκετά στο design του W. B. Yeats, Flensburger και τα δύο.
Svo Posted January 11, 2018 Posted January 11, 2018 Πάντα ήμουν υπέρμαχος της εξέλιξης αλλά αυτό το στυλ στα πλοία δεν μου πολύ αρέσει. Σίγουρα οι νέες αυτές γάστρες έχουν βελτιστοποιηθεί ως προς την απόδοση ,αντίσταση κλπ . Αλλά αν αυτή είναι η επόμενη γενιά πλοίων και εξετάσουμε το θέμα σε βάθος χρόνου, στο τέλος θα ταξιδεύουμε με πλεούμενα κουτιά . (!! Τετράγωνα. !!). Στο όνομα του φουτουρισμού .
.voyager Posted January 11, 2018 Posted January 11, 2018 (edited) Mπορεί και να έχεις δίκιο, αλλά τα ίδια λέγανε και για τα Superfast III-IV πριν 20 χρόνια. Για να δούμε πως θα βγουν. Edited January 11, 2018 by .voyager
margaritis24 Posted January 11, 2018 Posted January 11, 2018 Καλα κουτια δες λες το iii-iv μαλλον το i- ii λες!
.voyager Posted January 11, 2018 Posted January 11, 2018 (edited) Κουτί δε λέω κανένα από όλα Edited January 11, 2018 by .voyager
Nick the Greek Posted May 9, 2018 Posted May 9, 2018 Πέσανε οι υπογραφές και η παραγγελία των 2 πλοίων που θα στοιχίσουν 262 εκατομμύρια ντόλλαρς το καθένα, είναι γεγονός. Παράδοση το 2021, διαστάσεις 212 μέτρα, 1800 επιβάτες, 600ΙΧ. Κι επειδή το παραπάνω link δεν ανοίγει, να και το μακέτο: Πηγή: Tradewinds
Panagia Ekatontapiliani Posted May 10, 2018 Posted May 10, 2018 Αλλιώς 219 εκ. ευρώ το καθένα όπως λέει η ανακοίνωση του ναυπηγείου Flensburger!! Δεν ξέρω πως δεν σου φαίνεται πολλά αυτά τα λεφτά για το ένα πλοίο!!!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now