Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Οπως και σε ολες τις μετασκευες εκεινης της περιοδου οπου πηγιανε η μιζα της μιζας συννεφο.

  • Replies 554
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
On 6/9/2024 at 5:10 PM, Molmed said:

Το συγκεκριμένο πλοίο ήταν πολύ εγκαταλελειμμένο από κάθε άποψη όταν πήγε πλήρωμα να το παραλάβει από την Ιαπωνία. Θυμάμαι τον πλοίαρχο της παραλαβής (έφερε και το ΚΡΗΤΗ ΙΙ αλλά και το ΚΥΔΩΝ) που μου έλεγε ότι δεν είχε ξαναδεί τόσο παρατημένο" πλοίο στην Ιαπωνία. Ο πλωριός καταπέλτης δεν ασφάλιζε καλά και στα τελευταία ταξίδια εκεί μπαίνανε (αν πιστέψω τα όσα μου έλεγε) νερά από πλώρα στο γκαράζ...

 

Δεν μου κάνει εντύπωση. Κλασσική ιαπωνική τακτική όταν ξέρουν πως το πλοίο δεν συνεχίζει μαζί τους. Στα φορτηγά να δείς τι γίνεται, σε πολλές εταιρείες κάνουν τα απολύτως, απολύτως απαραίτητα. 

Posted (edited)

Θεωρώ ότι αναφέρεστε καθαρά στην τελική του εμφάνιση, μετά τη μετασκευή.

Διότι, από κάθε άλλη άποψη, ήταν ένα άκρως πολυτελές, άνετο και κερδοφόρο για την εταιρεία του πλοίο. Το καπετάνεψαν χωρίς προβλήματα κάποιοι εκ των κορυφαίων της ΑΝΕΚ και των Μινωικών Γραμμών (Γ. Δοκιανάκης, Στ. Σαριδάκης, Ελ. Δημοτάκης, Γ. Μπιράκης, Στ. Παραδείσης, Σ. Μαμίδης, Γ. Δουρουντουδάκης, Γ. Σανδαλάκης, Δ. Παπαγεωργίου), δεν έβγαλε προβλήματα σε επίπεδο μηχανών, τι άλλο να ζητούσε κανείς;

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Aναφέρομαι στο σχόλιο του Νick που αφορούσε φορτηγά Την άποψή μου την γράφω πιό πάνω Δεν διαφωνώ
Όσο γιά τις μηχανές,έτυχε να τις επισκεφθώ στα τελευταία του δρομολόγια,ήταν σε εγκατάλειψη,λογικό μπορεί να πει κανείς.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...