Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Και τώρα αναχώρησε, ακόμα ΕΤΑ έχει το προηγούμενο, μένει να δούμε, άραγε είναι η τελευταία του διαδρομή;

  • Replies 554
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Επόμενη στάση για ανεφοδιασμό το Κολόμπο στη Σρι Λάκνα. Σε 4 μέρες θα είναι εκεί. Από κει και πέρα θα φανεί αν επιστρέφει ή αν φεύγει οριστικά...

Posted (edited)

Πω πώ χαράς το κουράγιο του καπετάνιου και του πληρώματος !!Έχουν να φάνε μεγάλη ταλαιπωρία με την θάλασσα του Ινδικού μέχρι να φτάσουν στο τελικό προορισμό ,και πιο πολύ η ψυχολογική οδύνη θα ναι που θα αφήσουν το βαπόρι που τόσο αγαπήσαν στο κολαστήριο :(

Edited by opelmanos
Posted

Κάτσε μη το δούμε στο Σουέζ με προορισμό το Αιγαίο σε κάνα 15νθήμερο..... :rolleyes:

Posted

Επόμενη στάση για ανεφοδιασμό το Κολόμπο στη Σρι Λάκνα.

destination colombo for orders.

γιατι εχω την αισθηση, οτι ειτε στο κολομπο, ειτε καπου πιο βορεια, θα αλλαξει και πληρωμα

Posted

Οποτε εκει θα αλλαξει πληρωμα... ;) Μετα η γνωστη καυτη παραλια ειναι ενα τσιγαρο δρομος :rolleyes:

Posted

Δεν ξέρω εάν θα αλλάξει εκεί πλήρωμα, αλλά αυτό που ακούω από τους Ινδούς ανταποκριτές μου, λένε ότι το πλοίο θα μείνει λίγες ημέρες στη Βομβάη, αναμένοντας να πιάσει κάποια καλύτερη τιμή στην αγορά της Ινδίας!!!

Posted

Έχει ξανασυμβεί αυτό με άλλο ελληνικό ferry? Να πηγαίνει δηλαδή στα διαλυτήρια ψάχνοντας να πιάσει καλή τιμή.

Posted

συνηθως οταν πωλειται ενα βαπορι για σκραπ, πωλειται σε μια εταιρεια/scrapεμπορα, η οποια το παει μεχρι τις ακτες του μαρτυριου και το μεταπωλει σε οποια εταιρεια διαλυτων πλειοδοτησει. (νομιζω εχει περιγραψει παλιοτερα ο nick the greek τη διαδικασια ακριβως). πολλες φορες οι scraπεμπορες εχουν τα πλοια και κοβουν βολτες οταν περιμενουν υψηλοτερες προσφορες.

αυτο που γινεται με τη λισσαρα, να πηγαινει το βαπορι ο πλοιοκτητης μεχρι το slot του μαρτυριου, δεν το εχουμε ξανακουσει. τουλαχισοτν οχι για ελληνικο ferry

  • 2 weeks later...
Posted

Ενεφανίσθη σήμερα εν τόπω αναπαύσεως, ανοικτά της Alang. Φαντάζομαι ότι θα έχει ήδη πουληθεί στους διαλυτήριους...

Posted

Η πλωρη του ηταν κλειστη,και ειχε και αρκετη ταχυτητα οταν μας ειχε πρωτορθει.

Posted

Aλλη μια πρωτοπορια των Γιαπωνεζων η κλειστη πλωρη!! Μια τακτικη που εφαρμοζε μονο η πασιγνωστη SHIN NIHONKAI FERRY στα δικα της βαπορια!

Η κλειστη πλωρη υστερα απο δεκαετιες εφαρμοστικε και σε κοντινεραδικα!

Posted
Ενεφανίσθη σήμερα εν τόπω αναπαύσεως, ανοικτά της Alang. Φαντάζομαι ότι θα έχει ήδη πουληθεί στους διαλυτήριους...

Από τα λίγα Ινδικά που ξέρω, μάλλον από τη Δευτέρα θα τελειώσει το μακρύ ταξίδι του στις θάλασσες και θα αναπαυτεί σε μια από τις παραλίες της Alang στην Ινδία

Posted

ΑΠό τα λίγα που ξέρω και από τα λιγότερα που καταλαβαίνω, συμφέρει πιο πολύ την ΑΝΕΚ να το στείλει, ή να το πουλήσει;

Posted

Επειδή πλησιάζει ημέρα που θα αποτελεί παρελθόν το Λισσος, ένα πλοίο που μερικοί το αγάπησαν τρελά (Χανιώτες και η εταιρεία του για τα λεφτά που έφερνε συνέχεια στο ταμείο της) και άλλοι το μίσησαν τρελά (ειδικά στο Β.Α Αιγαίο). Ας δούμε το Λισσος φέτος το καλοκαίρι δεμένο στο νέο γάμα του λιμανιού της Μυτιλήνης.

Posted

Πήρε αριθμό προτεραιότητας για το ενενηκοστό πρώτο τραπέζι πίστα...

  • 2 weeks later...
Posted

Τώρα πιά, τι νέα να υπάρχουν για το πλοίο ???

"Άρχισε η διάλυση, προχωράει η διάλυση, ολοκληρώθηκε η διάλυση". Τι τα θες, τι τα γυρεύεις, που λένε.......

Posted

Από τη Τρίτη 17 Μαΐου, το Λισσος αναπαύεται σε μια εκ των παραλιών της Ινδίας. Το πλοίο προσάραξε με το πλήρωμα της εταιρείας του, το όποιο αναμένεται να επιστρέψει αύριο στην Ελλάδα

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...