stelios Posted July 2, 2008 Posted July 2, 2008 Φιλε polmyt, η Αριάδνη δεν άλλαξε σινιάλα όταν ναυλώθηκε από την ΑΝΕΚ;
F/B LISSOS Posted July 2, 2008 Posted July 2, 2008 Και το Candia ναυλωμενο δεν ηταν στην ΔΑΝΕ? Btw, εχει λογο η ΝΕL να πει ψεμματα??
panthiras1 Posted July 2, 2008 Posted July 2, 2008 Δν ξέρω αν το ΛΙΣΣΟΣ είναι μισθωμένο ή όχι στην ΝΕΛ, πάντως και να θέλουν να αλάξουν σινιάλα, τώρα δεν προλαβαίνουν λόγω του ατυχήματος.
chris Posted July 2, 2008 Posted July 2, 2008 Η ανακοίνωση που άκουσα το πρωι ηταν καθαρή. Το πλοίο θα λειτουργεί για λογαριασμο της Ανεκ και οχι ναυλωμένο.
KAVOS Posted July 2, 2008 Posted July 2, 2008 και έβαλε πράκτορες στα δύο νησιά ανεξάρτητους από ΝΕΛ και HELLENIC
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 2, 2008 Posted July 2, 2008 ...άρα ή ο Θεόφιλος θα μείνει για πάρα πολύ καιρό εκτός δρομολογίων ή η ΑΝΕΚ δεν δρομολογεί το Λισσός μόνο και μόνο ως αντικατάσταση του Θεόφιλου. Θολή είναι πάντως η κατάσταση στο Β. Αιγαίο, όχι τόσο από πλευράς πλοίων...όσο από πλευράς εταιρειών.
iason Posted July 2, 2008 Posted July 2, 2008 Κουτί τους ήρθε πάντως. Από εκεί που δεν ξέραν τι να το κάνουν και ψάχναν να το πουλήσουν, ανοίγει ξαφνικά θέση σε μία από τις ελάχιστες γραμμές που το πλοίο είναι εκμεταλλεύσιμο. Λαχείο! Από την άλλη, συνδυάζοντας όλα τα τελευταία δεδομένα, ίσως το ατύχημα του Θεόφιλου απλά επιτάχυνε την δρομολόγησή του η οποία ήταν ήδη προγραμματισμένη (βλ. αποδρομολόγηση Ν. Χίος). Φαντάζομαι αυτό εννοεί και ο φίλος Νηρέας στο προηγούμενο ποστ. Ή μάλλον δεν "το εννοεί", το λέει αρκετά ξεκάθαρα και φαίνεται να είναι η πιο λογική εξήγηση.
F/B LISSOS Posted July 2, 2008 Posted July 2, 2008 O βαποραρος λοιπον ζει. Καλα ταξιδια να εχει και παλι!!!
Orestis Posted July 2, 2008 Posted July 2, 2008 Από την άλλη, συνδυάζοντας όλα τα τελευταία δεδομένα, ίσως το ατύχημα του Θεόφιλου απλά επιτάχυνε την δρομολόγησή του η οποία ήταν ήδη προγραμματισμένη (βλ. αποδρομολόγηση Ν. Χίος). Δεν πιστεύω πως υπήρχε καμία πρόθεση της ΑΝΕΚ να δραστηριοποιηθεί στη γραμμή, πριν από το ατυχές περιστατικό. Το γιατί κατεβάζει το πλοίο με δικά της σινιάλα, αντί να το ναυλώσει, αποτελεί όντως ένα μυστήριο.
aiolosii Posted July 3, 2008 Posted July 3, 2008 Ολα βλεπω οτι τα σχολιασαμε εκτος απο το πιο σημαντικο, το βαπορι δεν ειναι το ιδανικο για την γραμμη λογω κατασκευαστικων περιορισμων (μεγεθους+ελικτικων δυνατοτητων + βυθισμα) τουλαχιστον για το λιμανι της Χιου και της Λημνου. Και ας εκανε η ΑΝΕΚ το πιο ενδεδειγμενο, να βαλει στη γεφυρα του απο σημερα τον Καπτα Διαμαντη Παπαγεωργιου. Ας μην ξεχναμε επισης οτι το βαπορι ειναι μεν μεγαλο σε χωρητικοτητα αλλα αυτο σημαινει και πολλα εξοδα. Προσωπικα εκτιμω οτι εγινε μια συννενοηση μεταξυ ΑΝΕΚ και ΝΕΛ που ικανοποιει αμφοτερες προσωρινα. Μακαρι να πανε ολα καλα και να μην εχουμε παρατραγουδα.
enas chiotis Posted July 3, 2008 Posted July 3, 2008 (edited) Υπενθυμίζω το τσιμεντάδικο πριν από λίγες ημέρες που είχε κάτσει στην Χίο είχε μέγιστο βύθισμα 6,5 μέτρα, το ΛΙΣΣΟΣ έχει 6,55... Edited July 3, 2008 by polmyt
Panagia Ekatontapiliani Posted July 3, 2008 Posted July 3, 2008 Ήδη η ΑΝΕΚ έστησε ένα εκδοτηριο στην Ηετίωνα, ανάμεσα στη καντίνα και το εκδοτηριο της ΝΕΛ. Μου φαίνεται ότι είναι αυτό που είχε η ΛΑΝΕ στην Ακτή Κονδύλη, επειδή αυτό έλειπε από τη θέση του??
iason Posted July 3, 2008 Posted July 3, 2008 (edited) Με 17 kts και πορεία ΒΑ (060), μόλις πέρασε βόρεια της Σύρου καθοδόν για Χίο. Αλήθεια γιατί πήγε από εκεί; Θα πάει κάποιος shipfriend να ξενυχτήσει για να μας στείλει υλικό από την πρώτη προσέγγιση στη Χίο; Πέρα από το αισιόδοξο 04:00 της άφιξης, το 04:30 της αναχώρησης από Χίο μάλλον είναι το λιγότερο υπεραισιόδοξο. Εκτός και αν απλά μπει κάθετα χωρίς να στρίψει ή να δέσει, κατεβάσει 1-2 επιβάτες με μία λάντζα και στη συνέχεια κάνει όλο ανάποδα για να ξαναβγεί Απορώ γιατί κάποια φωστήρες στα γραφεία επιμένουν να δημιουργούν αδικαιολόγητη πίεση για δρομολόγια και ώρες που είναι αδύνατο να κρατηθούν. Τι φταίνε τα πληρώματα να τρέχουν μέσα στον πανικό. Ούτε και για την εταιρεία είναι καλό να δείχνει ασυνεπής. Για τους επιβάτες δε συζητώ, ποιος νοιάζεται γι'αυτούς. Μάλλον μόνο για τους shipfriends είναι όλα καλά: περισσότερη ώρα απόλαυσης ταξιδιού, περισσότερη ώρα μανούβρες και προσδέσεις στα λιμάνια για καλές φωτογραφίες Edited July 3, 2008 by iason
Neptune Posted July 4, 2008 Author Posted July 4, 2008 Αληθεια ηταν κανενας φιλος στο λιμανι χθες το βραδυ να μας πει τι εγινε με το πλοιο;
doctorvgs Posted July 4, 2008 Posted July 4, 2008 Αυτή τη στιγμή μπαίνει στη Μυτιλήνη. Με αναχώρηση 19.30 από Πειραιά φτάνει στο πρώτο του δρομολόγιο 10.00 στη Μυτιλήνη. Αν και είναι το πρώτο (και ταυτόχρονα αναγνωριστικό) δρομολόγιο, αυτό είναι σαφής ένδειξη ότι η προβλεπόμενη άφιξη στις 07.30 στη Μυτιλήνη είναι μη ρεαλιστική. Ας μας πει κάποιος φίλος από τη Χίο πως τα πήγε και πόση ώρα έκατσε εκεί. Καλά του ταξίδια.
NHSOS XIOS Posted July 4, 2008 Posted July 4, 2008 (edited) Συμφωνα με το track του στο AIS,3.37 ηταν σχεδον εξω απ το λιμανι της Χιου ενω 6.27 βρισκονταν πισω απ τις Οινουσες.Υπολογιζοντας πως ολα τα συμβατικα των 16-17-18 κομβων κανουν το λιμανι Χιου-στενο Οινουσες/Τουρκια σε 35-45 λεπτα,λογικα πρεπει να εφυγε απ το port γυρω στις 5.45...2 ωρες σχεδον παραμονη δηλαδη... Τωρα τι εφταιξε και εμεινε τοση ωρα,μονο οποιος ηταν εκει το γνωριζει.Ισως να δυσκολευτηκε να δεσει,ισως να υπηρχαν πολλα φορτηγα,ισως απλα να εγιναν ολα χαλαρα επειδη ηταν το πρωτο ταξιδι. Edited July 4, 2008 by NHSOS XIOS
Neptune Posted July 4, 2008 Author Posted July 4, 2008 Ισως (το πιθανοτερο δηλαδη) δυσκολευτηκε στο μπες βγες
enas chiotis Posted July 4, 2008 Posted July 4, 2008 Έτυχε να είμαι μέσα στο πλοίο. Αναχώρηση από Πειραιά με μισή ώρα καθυστέρηση, επισήμως λόγω φόρτωσης φορτηγών, αν και το τελευταίο ΙΧ που μπήκε είχε μέσα άτομα του πληρώματος με χαρτιά. Το ταξίδι ωραιότατο, κόσμος στο πλοίο λίγος και σε όλους τους χώρους του πλοίου άνεση. Η καμπίνα πολύ πιο άνετη από την αντίστοιχης κατηγορίας του ΘΕΟΦΙΛΟΣ. Το πλήρωμα ευγενέστατο (ΑΝΕΚ γαρ), αν και ήταν φανερό ότι όλοι ψάχνονταν για τα καθήκοντά τους και έψαχναν τους διαδρόμους. Εξωτερικά το πλοίο δείχνει πως είναι 35 (τα εξωτερικά καταστρώματα έχουν τεράστιες λακκούβες και θέλουν βάψιμο ) και ήταν φανερό ότι το πλοίο ξεκίνησε άρον άρον. Η διαρρύθμιση λίγο κουραστική (γιαπωνέζος βλέπετε) αλλά τα εξωτερικά καταστρώματα, το ξύλο στα ρέλια και οι άπλετοι χώροι να χαθείς αποζημιώνουν. Στο δια ταύτα, λίγο πριν το λιμάνι κατά τις 04:30 το πλοίο έκοψε για να μπει, πέρασε τα φανάρια και κατέβασε καταπέλτη στις 05:05. Στην βόρεια προβλήτα ήταν δεμένο το Α 478 του ΠΝ και η γνωστή δγάγα. Κινήσεις πολύ αργές λόγω των μπαταριστών μηχανών, αλλά ότι και να κάνεις το βαπόρι ΔΕΝ στρίβει. Εντυπώσεις για τον καραβολάτρη απόλυτα θετικές, αλλά είναι βέβαιο ότι το δεν κάνει το βαπόρι για την Χίο και ότι ο καπετάνιος που και μόνό τολμά να μπεί είναι ΗΡΩΑΣ. Έφυγε από το λιμάνι περίπου στις 06:10.
NHSOS XIOS Posted July 4, 2008 Posted July 4, 2008 θυμαται κανεις αν εχει ανεβει δεξαμενη φετος; Αγαπητε proud ηταν ευστοχη η ερωτηση σου αφου η ΑΝΕΚ αποφασισε να το παει για δεξαμενισμο
Neptune Posted July 4, 2008 Author Posted July 4, 2008 Αποδειξη της προχειροτητας της δρομολογησης του πλοιου. Μεσα σε μια μερα βρεθηκε πληρωμα και δρομολογηθηκε. Δε μπορουσε να παει για δεξαμενισμο χθες και σημερα και να μην την πληρωνει ο κοσμος? Αλλα βεβαια. Βγηκε, ειδαμε οτι δεν προχωραει και αποφασισαμε να του κανουμε το μπανακι.
georgios express Posted July 5, 2008 Posted July 5, 2008 Αποδειξη της προχειροτητας της δρομολογησης του πλοιου. Ποσειδώνα μου, σαν να μην συμπαθείς την ΑΝΕΚ μου φαίνεται . Λύση ανάγκης ήταν η δρομολόγηση και όχι κατ΄ανάγκην προχειρότητας. Σκέψου τη γραμμή με μείον ένα καράβι στην αιχμή της σεζόν . Άσε που το καράβι πήρε και παράταση ζωής και δεν το στείλανε σούμπιτο σε καμμιά Μπαρμπαριά ή κατά Alang μεριά, να κλαίμε.
bucket Posted July 5, 2008 Posted July 5, 2008 (edited) Υπενθυμίζω το τσιμεντάδικο πριν από λίγες ημέρες που είχε κάτσει στην Χίο είχε μέγιστο βύθισμα 6,5 μέτρα, το ΛΙΣΣΟΣ έχει 6,55... TO ΛΙΣΣΟΣ ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΜΕ ΒΥΘΙΣΜΑ ΠΡΥΜΗΣ 7,15 Με 17 kts και πορεία ΒΑ (060), μόλις πέρασε βόρεια της Σύρου καθοδόν για Χίο.Αλήθεια γιατί πήγε από εκεί; ΠΗΓΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΔΥΣΒΑΤΟ.ΞΕΡΕΙ Ο ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ....ΑΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΚΟΨΕΙ ΔΡΟΜΟ. Αληθεια ηταν κανενας φιλος στο λιμανι χθες το βραδυ να μας πει τι εγινε με το πλοιο; AΦΙΞΗ ΑΠΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗ 21.20ΠΕΡΑΣΜΑ ΠΛΩΡΗΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΥΤΙΚΟ ΜΩΛΟ.ΠΡΥΜΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΔΕΚΑ ΜΕΤΡΑ.ΕΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΚΑΙ ''ΠΟΡΤΑΣ ΑΠΟ ΠΑΝΩ'' Συμφωνα με το track του στο AIS,3.37 ηταν σχεδον εξω απ το λιμανι της Χιου ενω 6.27 βρισκονταν πισω απ τις Οινουσες.Υπολογιζοντας πως ολα τα συμβατικα των 16-17-18 κομβων κανουν το λιμανι Χιου-στενο Οινουσες/Τουρκια σε 35-45 λεπτα,λογικα πρεπει να εφυγε απ το port γυρω στις 5.45...2 ωρες σχεδον παραμονη δηλαδη...Τωρα τι εφταιξε και εμεινε τοση ωρα,μονο οποιος ηταν εκει το γνωριζει.Ισως να δυσκολευτηκε να δεσει,ισως να υπηρχαν πολλα φορτηγα,ισως απλα να εγιναν ολα χαλαρα επειδη ηταν το πρωτο ταξιδι. 45 ΞΕΚΟΤΣΑΡΙΣΤΑ ΜΕ 5 ΤΡΑΚΤΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗΣ. Edited July 5, 2008 by Neptune Συρραφη 5 ποστ σε 1
NHSOS XIOS Posted July 6, 2008 Posted July 6, 2008 Παγκοσμια ρεκορ χρονου προσδεσης χτυπαει το παπορι στο λιμανι της Χιου...Θαμωνες του port μου ειπαν οτι χτυπαει 20 λεπτα για να δεσει,μπαινοντας πολυ αργα και μανουβραροντας το ιδιο.. Για να μην με κραξετε μερικοι,δεν το αναφερω για τον καπετανιο αλλα για την ακαταλληλοτητα του βαποριου γιαυτο το λιμανι...Αλλωστε το εχουν παραδεχτει οι περισσοτεροι εδω μεσα. Α ξεχασα....γινεται και ενα ψιλομπαχαλο με τους επιβατες,αφου το στεγαστρο ειναι στα δεξια και ο καταπελτης για αυτους,στα αριστερα του πλοιου..
iason Posted July 6, 2008 Posted July 6, 2008 Παγκοσμια ρεκορ χρονου προσδεσης χτυπαει το παπορι στο λιμανι της Χιου...Θαμωνες του port μου ειπαν οτι χτυπαει 20 λεπτα για να δεσει,μπαινοντας πολυ αργα και μανουβραροντας το ιδιο.. Για να μην με κραξετε μερικοι,δεν το αναφερω για τον καπετανιο αλλα για την ακαταλληλοτητα του βαποριου γιαυτο το λιμανι...Αλλωστε το εχουν παραδεχτει οι περισσοτεροι εδω μεσα. Όντως, τόσο κάνει για μια στροφή περίπου 100 μοιρών. Στιγμές στιγμές, νόμιζες ότι κάτι συνέβη και έχει σταματήσει, αλλά αν συγκεντρωνόσουνα πολύ (και είχες και καλή όραση) μπορούσες τελικά να αντιληφθείς: και όμως κινείται ακόμα. Σα να παρακολουθείς σκηνή από ταινία του Αγγελόπουλου. Δε θυμάμαι να έχω ξαναδεί τόσο αργή μανούβρα... Πέρα από την πλάκα, χίλιες φορές καλύτερα έτσι, παρά να φιλήσει κανένα μώλο ή να καθίσει στα αβαθή του λιμανιού. Safety first! Πάντως ανεξάρτητα από χειρισμούς είναι και αντικειμενικά ΔΥΣΚΙΝΗΤΟ πλοίο. Αν το δούμε από πλευράς εκμετάλλευσης, έχω την αίσθηση ότι ο χρόνος που ξοδεύει και τα πετρέλαια που καίει μέσα στα λιμάνια το καθιστούν ολίγον ασύμφορο για τη γραμμή.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now