polman Posted May 22, 2010 Posted May 22, 2010 Το πλοίο έχει μαζέψει αρκετή καθυστέρηση και αναμένεται να φύγει κατά τις 19:30 απο Μυτιλήνη. Στο ais φαίνεται να πηγαίνει με καλή ταχύτητα οπότε υποθέτω πως κάτι άλλο έγινε
enas chiotis Posted May 22, 2010 Posted May 22, 2010 Λόγω της απεργίας της Πέμπτης έχουν αλλάξει τα ωράρια και το 19:30 είναι η νέα κανονική ώρα αναχώρησης του πλοίου.
opelmanos Posted June 1, 2010 Posted June 1, 2010 Έχω μια απόρία:Γιατί το υφαλόχρωμα του Λισσός είναι μπλέ ενώ στα άλλα πλοία της Ανέκ είναι κεραμιδί?Επίσης στα άλλα πλοία υπάρχουν και ανάγλυφα με το όνομα κάθε πλοίο και στην πρύμη και στην πλώρη ενώ στο Λισσός αφαιρέθηκαν πέρυσι.Υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος που εφαρμόζουν μόνο σε αυτό το πλοίο πράγματα διαφορετικά από τα άλλα?Πάντως ποιό όμορφο και original ήταν με τα παλιά του χρώματα παρά με τα μπλέ.
Neptune Posted June 2, 2010 Author Posted June 2, 2010 To μπλε βαφτηκε στον περυσινο δεξαμενισμο μαλλον για αισθητικους λογους. Το ιδιο και τα γραμματα τα οποια δεν ηταν αναγλυφα αλλα ηταν τεραστια αυτοσχεδια και απο μακρια φαινονταν σαν L15505 Αντικατασταθηκαν απο λογικου υψους Arial κεφαλαια
polmyt Posted June 2, 2010 Posted June 2, 2010 Ξαναβλεποντας τις φωτογραφιες του ΛΙΣΣΟΣ παρατηρησα οτι το πλοιο εχει δεσει στο παλιο γαμα.Δεν ξερω αν υπηρχε καποιος λογος που πηγε εκει παντως ειναι αρκετα σπανιο γεγονος μιας και σε αυτη τη θεση δενει απο πολυ σπανια εως καθολου.
opelmanos Posted June 2, 2010 Posted June 2, 2010 Polmyt:Οι φωτόγραφίες αυτές είναι προχτεσινές στο λιμάνι της Μυτιλήνης και ό λόγος που έδεσε ήταν οτί εκτελέστηκαν εργασίες με σκαλωσιά στην αρίστερη μπάντα του πλοίου(τριψίματα και βάψιμο και για την ασφάλεια του πληρώματος και προς αποφυγή ατυχήματος πλαγιοδέτησε σε εκείνη την θέση. Neptune:Το γνωρίζω ότι η αλλάγή στα χρώματα και στα γράμματα έγινε πέρυσι αλλά δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο γιατί έγινε μόνο στο Λισσός αυτή ή αλλαγή?
Neptune Posted June 2, 2010 Author Posted June 2, 2010 Μαλλον για αισθητικους λογους και μονο. Σε πολλους αρεσει κι το μπλε που σπαει τη μονοτονια του κοκκινου υφαλοχρωματος και τα μικρα ωραια γραμματα εναντι των παλιων τεταστιων τετραγωνισμενων
proud_ionian Posted June 9, 2010 Posted June 9, 2010 καλο το μπλε στα αχαμνα και τα arial, αλλα εμεις το γνωρισαμε και το συμπαθησαμε αλλιως. 10 χρονια πριν, η λισσαρα, αψογη εξωτερικα, περιμενει να αρχισει να φορτωνει για Σουδα, στην κλασσικη της θεση
mitilinios Posted June 23, 2010 Posted June 23, 2010 Το ΛΙΣΣΟΣ μόλις αναχώρησε από το λιμάνι της Μυτιλήνης ενώ κατά τις 1 το μεσημέρι άλλαξε θέση και από το νέο γάμμα έδεσε μπροστά από το BLUE SEA.
NHSOS XIOS Posted September 7, 2010 Posted September 7, 2010 ΚΑΜΑΡΙ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ εσυ Με 16μιλια ανετα παει στην αγονη του ΤΕΟ για να την αναβαθμισει Την ιδια ωρα το EUROPEAN πηγαινει με 20 κ του εχει πεταξει κ 10μιλια απονερα,φευγοντας μιση ωρα αργοτερα.Κ καλα ολα αυτα μπορει να μην μετρανε για πολλους,το πιο βασικο ομως:το ΛΙΣΣΟΣ ειναι το πιο ακριβο πλοιο της γραμμης(φτανει το ΧΙΟΣ σε ολες σχεδον τις κατηγοριες)...για ολα αυτα που προσφερει στον επιβατη
gpap2006 Posted September 7, 2010 Posted September 7, 2010 Απορώ πώς μετά από όλα αυτά, υπάρχει ακόμη κόσμος που επιλέγει ΛΙΣΣΟΣ. Και να πεις πως δεν είχαμε εναλλακτικές φέτος το καλοκαίρι..
polman Posted September 7, 2010 Posted September 7, 2010 Μην το βλέπουμε μονόπλευρα το θέμα. Το πλοίο υπερτερεί κατά πολύ του european σε εσωτερικούς χώρους. Πολλαπλάσια σαλόνια, μεγάλο και πολύ καλό self service (εξαιρετικό φαγητό) και αρκετές καμπίνες. Το θέμα του είναι ότι είναι αργό.. Επίσης για το καλοκαίρι φίλε gpan2006 δεν υπήρχαν και τόσες επιλογές. Καταρχήν μην ξεχνάμε και τις προκρατήσεις αλλά το european έπαιρνε πάρα πολλά φορτηγά. Με το γκαράζ υπήρχε πάλι πολύ μεγάλο πρόβλημα να βρεις θέση.. Για τις τιμές η αλήθεια είναι ότι δεν το έχω παρατηρήσει. Όταν έχω χρόνο θα κάνω μια έρευνα.
Mad Pax Posted September 8, 2010 Posted September 8, 2010 Για εμάς που υπηρετήσαμε στο ΠΝ και το βλέπαμε στη Σούδα μέρα παρά μέρα μαζί με το ΑΠΤΕΡΑ ήταν ο συνδετικός μας κρίκος με την Αθήνα.Πέρασα αξέχαστες στιγμές στα σαλόνια και στη ντίσκο του.Ακούραστος εργάτης το βαπόρι, ο αη Νικόλας πάντα στην πλώρη του.
NHSOS XIOS Posted September 8, 2010 Posted September 8, 2010 Μην το βλέπουμε μονόπλευρα το θέμα. Το πλοίο υπερτερεί κατά πολύ του european σε εσωτερικούς χώρους. Πολλαπλάσια σαλόνια, μεγάλο και πολύ καλό self service (εξαιρετικό φαγητό) και αρκετές καμπίνες. Το θέμα του είναι ότι είναι αργό.. Για τις τιμές η αλήθεια είναι ότι δεν το έχω παρατηρήσει. Όταν έχω χρόνο θα κάνω μια έρευνα. Για τις τιμες αρκει να ριξεις μια ματια εδω.Το EUROPEAN εχει ακριβως τις ιδιες τιμες με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ(τσεκαρισμενο). Αρα λοιπον,εκτος απο αργο το ΛΙΣΣΟΣ ειναι και ακριβο Αν το επιλεγει κανεις επειδη θα φαει καλα στο self service η θα κοιμηθει σαν πουλακι στα σαλονια η στις καμπινες του,γουστο του,περι ορεξεως ΛΙΣΣΟπιτα
NHSOS XIOS Posted October 14, 2010 Posted October 14, 2010 Τι εγινε,μας φευγει το κοσμαγαπητο Απο την εφημεριδαΑΛΗΘΕΙΑ Πέμπτη, 14 Οκτωβρίου 2010 - 09:06 Εκτός του δρομολογίου Χίου- Θεσσαλονίκης απ΄ το τέλος Οκτωβρίου το πλοίο «ΛΙΣΣΟΣ». Έτσι θα εκτελείται ένα μόνο δρομολόγιο εβδομαδιαίως με το πλοίο ΘΕΟΦΙΛΟΣ Παει για ετησια λογικα?
Panagia Ekatontapiliani Posted October 14, 2010 Posted October 14, 2010 Δε με παρακολουθείς φίλε Nhsos Xios!! Το Λισσος θα δέσει μόνο την άνοιξη φέτος. Το Λισσος φέτος φαίνεται να έχει δέσιμο μια φορα μόνο την άνοιξη και όχι όπως πέρυσι που είχε δυο φορές. Το δημοσίευμα αναφέρει ότι θα κοπεί η προέκταση του δρομολογίου προς Λήμνο Θεσσαλονίκη, που είναι με ανάθεση από το Υπουργείο. Και μετά από αυτό που έκανε το Υπουργείο το καλοκαίρι να αφήσει να μπει σε ελεύθερο δρομολόγιο το Μυτιλήνη μέχρι τη Θεσσαλονίκη τις καλές ήμερες του καλοκαιριού, καλά θα κάνουν να την αφήσουν
NHSOS XIOS Posted October 16, 2010 Posted October 16, 2010 Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE Δευτέρα, 16 Μαϊου 2005 08:18 Αποκολλήθηκε πριν από λίγη ώρα, μετά από ολονύκτια ταλαιπωρία των 620 επιβατών και των 129 μελών, του πληρώματός του, το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Λισσός», από τα αμμώδη αβαθή της Κεφαλλονιάς. Δεν ξερω αν εχουμε ξαναδει την συγκεκριμενη εικονα(καπου την θυμαμαι αλλα που)
mpolo Posted October 16, 2010 Posted October 16, 2010 Νομιζω στον εφοπλιστη και το τραβαει ρυμουλκο επειδη ειχε κατσει σε αβαθη.
Greenarrow Posted October 19, 2010 Posted October 19, 2010 Πασχαλινη εκδρομη στη Χιο κανει το βαπορι απο Μυτιληνη.Αναχωρηση Μ.Σαββατο απογευμα και επιστροφη Δευτερα απογευμα. Ειναι η πρωτη εκδρομη που γινεται απο την ΑΝΕΚ απο τη μερα που μπηκε στη γραμμη. Βεβαια ειχα παει και εγω και ηταν ολα υπεροχα!!! Πολλα συγχαρητηρια στην εταιρεια μας!!! Παντα εχει τον τροπο να μας εντυπωσιαζει!!!
opelmanos Posted October 19, 2010 Posted October 19, 2010 Άϊντε να φεύγει σιγά σιγά και αυτό το πλοίο ήρθε η ώρα του νομίζω να αντικατασταθεί πιά,φτάνει τά έχει φάει τα ψωμιά του
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 19, 2010 Posted October 19, 2010 Τι εννοείς καλέ μου φίλε με το "Κάποια αντιπρόταση" ??? Αν και προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα με το πλοίο, ίσα - ίσα που έχω ακούσει πολύ καλά λόγια από πολλούς απλούς επιβάτες που έχουν ταξιδέψει μαζί του, θα πρέπει να παρατηρήσω ότι αντιπροτάσεις υπάρχουν εκατοντάδες, γιά πολύ καλύτερα - νεότερα - ομορφότερα - και ταχύτερα πλοία. Συγγνώμη δηλαδή, αλλά η ερώτηση σου ακούγεται σαν το ΛΙΣΣΟΣ να είναι το τελειότερο πλοίο στην υφήλιο.....
Earl Granville Posted October 19, 2010 Posted October 19, 2010 Σωστός ο ndimitr93.Ναι μεν είναι παλιό κι αργό ναι μεν καλό θα είναι να αντικατασταθεί αλλά το θέμα είναι με ποιό.Αν για παράδειγμα ερχόταν το BLUE STAR PATMOS ή αν η ΑΝΕΚ ανέβαζε κάποιο καλύτερο, καλό θα ήταν μια ανανέωση.Αλλά από το να φύγει και να μην αντικατασταθεί καθόλου καλύτερα να ανεβοκατεβαίνει με τα 16 μιλάκια του.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now