Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Δεδομένου των δύο που ταξιδεύουν στα νερά μας σκεφτόμουν το εξής. Τα θηρία της Incat που έχει πάρει η Lineas Fred Olsen.. πως θα μπορούσαν να δουλέψουν στα νερά μας.... προσωπικά θα ήθελα πολύ να δω ένα τέτοιο στο Αιγαίο τα θεώρω πολύ εντυπωσιακά, ξεφεύγουν απο τον κλασσικό σχεδιασμό των catamaran.

  • 8 months later...
Posted

Σε σημερινό ανέμελο σερφάρισμαB) έπιασα λαυράκι. Η INCAT παρουσιάζει στο site της ένα νέο catamaran 130 μέτρων μήκους, 31,9 μέτρων πλάτους κια ταχύτητας 39 κόμβων, 1.700 επιβατών, +214 ΙΧ και +770 γραμμικά μέτρα για φορτηγά........... Για μένα πραγματικά εντυπωσιακό;)

Υ.Γ. Επίσης αναφέρονται και άλλα 2 catamaran, το ένα 150 μέτρων μήκους, 2.000 επιβατών, +172 ΙΧ και +1950 γραμμικών μέτρων, το άλλο 225 μέτρων μήκους, 3.500 επιβατών, +774 ΙΧ και +6.174 γραμμικών μέτρων για φορτηγά:eek:............... Φοβερά πράγματα:rolleyes:

Posted

εάν δειτε το link, θα διαπιστωσετε κατι πολύ ενδιαφέρον. Τα μοντελα για τα νεα πλοια της incat πλησιαζουν πιο πολυ στο design της Austal, ενω αντιθετα με το trimaran η Austal εχει "δανειστει" ναυπηγικες γραμμές από τον ανταγωνιστή της ....

  • proud_ionian changed the title to Tαχύπλοα Incat - Γενικό Θέμα
  • 2 months later...
Posted (edited)

Η Seaworld Express Ferry παράγγειλε στο ναυπηγείο της INCAT ένα ταχύπλοο Ε/Γ-Ο/Γ (Hull No 097) μήκους 75.70 μέτρων, πλάτος 20.60 μέτρων, χωρητικότητας 700 επιβατών και γκαράζ 79 ΙΧ, ταχύτητα 42 κόμβων και με παράδοση στις αρχές του 2022.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Posted (edited)

Ομορφες γραμμές και χρωματισμός που θυμίζει μέχρι πρότινος τα Highspeed (Cosmote).

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
  • 6 months later...
Posted

Καθελκύστηκε το Buccoo Reef (IMO No: 9895408) στο ναυπηγείο της INCAT για λογαριασμό της Trinidad & Tobago. Το πλοίο με αριθμό γιάρδας (Hull 094) θα έχει χωρητικότητα 1000 επιβάτες, 239 ΙΧ και θα φοράει 4 κύριες μηχανές MAN 16V 28/33 STC (29.120 KW), που θα του δίνουν ταχύτητα 40 κόμβους.

  • 4 months later...
  • 6 months later...
  • 3 years later...
Posted

Αξίζει να αναφέρουμε πως η Incat έχει αρχίσει να κατασκευάζει ένα ταχύπλοο 78 μέτρων στα ναυπηγεία της στη Τασμανία,σχεδιασμένο να αντικαταστήσει την πρώτη γενιά ταχυπλόων (δηλαδή τη γενιά του Naxos Jet, Caldera Vista κ.λ.π). Το ιδιαίτερο με αυτή την κατασκευή είναι ότι δεν έχει υπογραφεί κάποια συμφωνία ναυπηγήσεως με εταιρεία, αλλά το κατασκευάζουν από μόνοι τους με στόχο να είναι έτοιμο προς παράδοση σε ενδιαφερόμενους το πρώτο μισό του 2026, ταμάμ δηλαδή για καλοκαιρινή δρομολόγηση. Παρόμοιο πρόγραμμα είχε τρέξει και η Austal με το σημερινό Condor Liberation το οποίο έκανε 5 χρόνια να βρει αγοραστή. Όσον αφορά το σύστημα πρόωσης δεν προοσδιορίζεται, αν και φωτογραφίζεται ως αμιγώς ηλεκρικό ή υβριδικό. Λέτε να υπάρξει ενδιαφέρον από εταιρεία στη Μεσόγειο για το συγκεκριμένο σκάφος;

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...