Ermenegildo Posted September 10, 2009 Posted September 10, 2009 Δεδομένου των δύο που ταξιδεύουν στα νερά μας σκεφτόμουν το εξής. Τα θηρία της Incat που έχει πάρει η Lineas Fred Olsen.. πως θα μπορούσαν να δουλέψουν στα νερά μας.... προσωπικά θα ήθελα πολύ να δω ένα τέτοιο στο Αιγαίο τα θεώρω πολύ εντυπωσιακά, ξεφεύγουν απο τον κλασσικό σχεδιασμό των catamaran.
coyote Posted May 25, 2010 Posted May 25, 2010 Σε σημερινό ανέμελο σερφάρισμα έπιασα λαυράκι. Η INCAT παρουσιάζει στο site της ένα νέο catamaran 130 μέτρων μήκους, 31,9 μέτρων πλάτους κια ταχύτητας 39 κόμβων, 1.700 επιβατών, +214 ΙΧ και +770 γραμμικά μέτρα για φορτηγά........... Για μένα πραγματικά εντυπωσιακό Υ.Γ. Επίσης αναφέρονται και άλλα 2 catamaran, το ένα 150 μέτρων μήκους, 2.000 επιβατών, +172 ΙΧ και +1950 γραμμικών μέτρων, το άλλο 225 μέτρων μήκους, 3.500 επιβατών, +774 ΙΧ και +6.174 γραμμικών μέτρων για φορτηγά............... Φοβερά πράγματα
e_2 Posted May 25, 2010 Posted May 25, 2010 εάν δειτε το link, θα διαπιστωσετε κατι πολύ ενδιαφέρον. Τα μοντελα για τα νεα πλοια της incat πλησιαζουν πιο πολυ στο design της Austal, ενω αντιθετα με το trimaran η Austal εχει "δανειστει" ναυπηγικες γραμμές από τον ανταγωνιστή της ....
Panagia Ekatontapiliani Posted April 7, 2020 Posted April 7, 2020 (edited) Η Seaworld Express Ferry παράγγειλε στο ναυπηγείο της INCAT ένα ταχύπλοο Ε/Γ-Ο/Γ (Hull No 097) μήκους 75.70 μέτρων, πλάτος 20.60 μέτρων, χωρητικότητας 700 επιβατών και γκαράζ 79 ΙΧ, ταχύτητα 42 κόμβων και με παράδοση στις αρχές του 2022. Edited April 7, 2020 by Panagia Ekatontapiliani
George...f Posted April 7, 2020 Posted April 7, 2020 (edited) Ομορφες γραμμές και χρωματισμός που θυμίζει μέχρι πρότινος τα Highspeed (Cosmote). Edited April 7, 2020 by proud_ionian quote αντί reply
Panagia Ekatontapiliani Posted October 16, 2020 Posted October 16, 2020 Καθελκύστηκε το Buccoo Reef (IMO No: 9895408) στο ναυπηγείο της INCAT για λογαριασμό της Trinidad & Tobago. Το πλοίο με αριθμό γιάρδας (Hull 094) θα έχει χωρητικότητα 1000 επιβάτες, 239 ΙΧ και θα φοράει 4 κύριες μηχανές MAN 16V 28/33 STC (29.120 KW), που θα του δίνουν ταχύτητα 40 κόμβους.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 9, 2021 Posted March 9, 2021 Το Buccoo Reef πραγματοποίησε τα πρώτα sea trias το Νοέμβριο του 2020 και πριν λίγες ημέρες ξεκίνησε το ταξίδι του από την Αυστραλία προς το Port of Spain Στις αρχές του Ιανουαρίου έγινε η παράδοση του Buccoo Reef στη Trinidad & Tobago
Panagia Ekatontapiliani Posted October 8, 2021 Posted October 8, 2021 Στο ναυπηγείο της INCAT αναμένεται να ξεκινήσει τη ναυπήγηση ενός 76m σκάφους για την Taesung Marine Transpo στη Νότια Κορέα για τη γραμμή Pohang – Ulleungd και με παράδοση το 2023
Champion Jet_2 Posted April 5 Posted April 5 Αξίζει να αναφέρουμε πως η Incat έχει αρχίσει να κατασκευάζει ένα ταχύπλοο 78 μέτρων στα ναυπηγεία της στη Τασμανία,σχεδιασμένο να αντικαταστήσει την πρώτη γενιά ταχυπλόων (δηλαδή τη γενιά του Naxos Jet, Caldera Vista κ.λ.π). Το ιδιαίτερο με αυτή την κατασκευή είναι ότι δεν έχει υπογραφεί κάποια συμφωνία ναυπηγήσεως με εταιρεία, αλλά το κατασκευάζουν από μόνοι τους με στόχο να είναι έτοιμο προς παράδοση σε ενδιαφερόμενους το πρώτο μισό του 2026, ταμάμ δηλαδή για καλοκαιρινή δρομολόγηση. Παρόμοιο πρόγραμμα είχε τρέξει και η Austal με το σημερινό Condor Liberation το οποίο έκανε 5 χρόνια να βρει αγοραστή. Όσον αφορά το σύστημα πρόωσης δεν προοσδιορίζεται, αν και φωτογραφίζεται ως αμιγώς ηλεκρικό ή υβριδικό. Λέτε να υπάρξει ενδιαφέρον από εταιρεία στη Μεσόγειο για το συγκεκριμένο σκάφος;
Panagia Ekatontapiliani Posted April 5 Posted April 5 Και με 27 μίλια δρόμο δεν είναι κάτι που θα κάνει την διαφορά σε ταχύτητα!!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now