kefalonia94 Posted November 26, 2021 Posted November 26, 2021 https://diavgeia.gov.gr/doc/Ω3ΣΛ4653ΠΩ-ΞΔ1?inline=true Τι άλλο θα τους δώσει πια το Υπουργείο; Μετά να μας πουν την πρώτη του νέου έτους ότι δε βγαίνουν....
proud_ionian Posted November 26, 2021 Author Posted November 26, 2021 εχω την εντυπωση οτι ισχυε και την προηγουμενη δρομολογιακη περιοδο (ως 31.10.21)
kerkini Posted December 4, 2021 Posted December 4, 2021 Με τρελαίνει πάντως το ότι έχουν στο site δρομολόγια έως και 31/12 και λένε πως 01/01 δεν θα εκτελεστεί. BTW έχουν σκεφτεί ότι θα ήθελε ο κόσμος που μπορεί να κατέβει στα νησιά για γιορτές, να ξέρει πως θα γυρίσει; Γιατί δεν δίνουν δρομολόγια έως π.χ. 10/01;
kerkini Posted December 8, 2021 Posted December 8, 2021 Ή μας διαβάζουν ή ήταν τυχαίο; Μέχρι 09/01 τα ισχύοντα δρομολόγια (μια μέρα έξω έπεσα)
proud_ionian Posted January 3, 2022 Author Posted January 3, 2022 και μετα τις 10/1, χαιρετα μου τον πλατανο και ΠΣΙ καρτέρει.
proud_ionian Posted January 7, 2022 Author Posted January 7, 2022 μεχρι και 16/1 (την αλλη κυριακη) συνεχιζονται τα δρομολογια
proud_ionian Posted January 16, 2022 Author Posted January 16, 2022 Αύριο τελευταίο δρομολόγιο. Από Δευτέρα τζιφος. Χρόνος επανέναρξης αγνωστος
Mr_Zoo Posted January 16, 2022 Posted January 16, 2022 (edited) Ε όχι και άγνωστος.... Άνοιξε το ημερολόγιο, δες πότε είναι το Πάσχα και στην καλύτερη υπολόγισε μια βδομάδα πριν την Μεγάλη Δευτέρα, αλλιώς πόνταρε στην Κυριακήτων Βαΐων.... Edited January 16, 2022 by Mr_Zoo
kefalonia94 Posted January 18, 2022 Posted January 18, 2022 https://www.inkefalonia.gr/koinonia/104411-gia-poso-kairo-den-ekteleitai-to-samo-patra-boroyse-na-ginei-tmimatiki-syntirisi-ti-apanta-i-levante-ston-cosmos-96-5 Και καλά μέχρι 3/3 η διακοπή... Κατά τα άλλα οι γνωστές μπούρδες. Και καλά έτυχε να σταματήσουν μαζί τα 2 πλοία λες και δε μπορούσε 1 να σταματήσει τώρα και το άλλο τον επόμενο μήνα, για να μην υπάρξει κενό! Ή ότι τα χουν σταματήσει μέσα σε ένα χρόνο όλα τα πλοία τους από 5 φορές. Όσοι έχουν χαμηλό IQ ας πιστέψουν τις δηλώσεις της Levante...
proud_ionian Posted January 18, 2022 Author Posted January 18, 2022 Τέλος Φλεβάρη λήγει η παράταση της τρέχουσας σύμβασης. Μετά θα ακυρωθεί ο διαγωνισμός, θα προκηρυχθεί νέος και μέχρι να κατακυρωθεί, θα πάμε στο θερινό λιοστάσι😋
kefalonia94 Posted January 18, 2022 Posted January 18, 2022 (edited) Κλασικααα..... Νομίζουν ότι γεννηθήκαμε χθες εμείς οι Κεφαλονίτες και μας κοροϊδεύουν μες τη μούρη στα sites. Edited January 18, 2022 by proud_ionian quote
express skiathos Posted January 20, 2022 Posted January 20, 2022 Η απόφαση κατακύρωσης του διαγωνισμού για τη γραμμή, όπως αναρτήθηκε στη διαύγεια. Ψ2ΓΑ4653ΠΩ-00Υ.pdf
proud_ionian Posted January 20, 2022 Author Posted January 20, 2022 Κατακυρώθηκε στην... "ένωση ακτοπλοϊκής γραμμής Πάτρας Ιθάκης", η οποία είναι σύμπραξη των μόνοβαπορων εταιριών της Levante, για το διαγωνισμό
kefalonia94 Posted January 27, 2022 Posted January 27, 2022 Στη Βουλή η διακοπή των δρομολογίων στη γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη
proud_ionian Posted January 27, 2022 Author Posted January 27, 2022 το εκανε και αυτος το ετησιο τρισαγιο του.
proud_ionian Posted January 30, 2022 Author Posted January 30, 2022 8 minutes ago, Nikos_Chania said: Να σκεφτούμε άλλωστε και οτι η ΠΣΙ είναι γραμμή κυρίως για τους νησιώτες, οχι τόσο γραμμή που έχει εντονο τουριστικό ενδιαφέρον, για αυτο και ειναι πλέον επιδοτουμενη. Δεν ισχύει αυτό. Η γραμμή έχει έντονη εποχικότητα και το καλοκαίρι, όπως και πολλές άλλες μεταφέρει κυρίως τουρίστες. Το γιατί επιδοτείται, είναι άλλη κουβέντα.
Nikos_Chania Posted January 31, 2022 Posted January 31, 2022 Ναι, δεν το εγραψα σωστά. Έχει κίνηση τουριστική το καλοκαιρι. Τον υπολοιπο καιρό ειναι που στην ουσία εξυπηρετεί τα νησιά. Έχει τουριστικο ενδιαφερον τον χειμωνα; Ομως εξακολουθεί να ισχυει οτι ενα επιπλέον πλοιο το καλοκαιρι της ταξης τερα τζετ ειναι ασυμφορο.
proud_ionian Posted January 31, 2022 Author Posted January 31, 2022 Τώρα σύμφωνω. Εννοείται πως δεν χωρά ταχύπλοο. Τα έχουμε αναλύσει πολλές φορές σε αυτό το τοπικ. Ιούλιο Αύγουστο και σκ Ιουνίου ένα διπλό από το κεφ αρκεί. Μην συζητήσουμε εδώ και τη seajets
proud_ionian Posted February 3, 2022 Author Posted February 3, 2022 κονδυλια απο το ΕΣΠΑ , εως και το 2027, εξασφαλισε το ΥΝΑΝΠ για τη γραμμη, συμφωνα με δηλωσεις του υπουργου στο Θιάκι.
proud_ionian Posted February 5, 2022 Author Posted February 5, 2022 Just now, proud_ionian said: Στην εκπομπή “Μέρα Μεσημέρι” στον Inkefalonia 89,2 με τον Γιώργο Χαλαβαζή και την Ελευθερία Κουλουριώτου, έδωσε συνεντευξη ο Δημαρχος Ιθακης, την οποια εχει αναρτησει και στο προφιλ του στο FB. στην ιδια συνεντευξη κανει εκτενη αναφορα στη γραμμη. συγκρινει την Ionion P που αντικαθιστα το πελαγος στις ακινησιες του, με την πρακτικη της Levante και ξεκαθαριζει οτι ο Δημος θα προτιμουσε να μη κοβεται η γραμμη. θυμιζει κιολας οτι οταν ανελαβε το 2014 η γραμμη ηταν κλειστη, ενω "τη λεει" με το γαντι στα κεφαλονιτικα ΜΜΕ, που τον εχουν κρεμασει στα μανταλακια για την επιμονη με την γραμμη της Πατρας, αλλα ξεχνουν οτι και η γραμμη της Πατρας και του Αστακου, εξυπηρετουν και την Κεφαλονια. Η ειδηση ειναι στο τελος βεβαια. Τωρα που η γραμμη ενταχθηκε στο ΕΣΠΑ, θα υπαρχουν αυστηροι οροι στη συμβαση, ωστε να μη διακοπτεται η συνδεση και, το σημαντικοτερο, η συμβαση θα ειναι πενταετής. πενταετής θα είναι και η σύμβαση για αλλες επιδοτουμενες γραμμες που θα χρηματοδοτηθουν απο το ΕΣΠΑ.
proud_ionian Posted February 20, 2022 Author Posted February 20, 2022 On 1/21/2022 at 7:02 AM, proud_ionian said: Εύκολα παρατείνεται αν χρειαστεί. Δεν ιδρώνει το αυτί τους On 2/18/2022 at 5:53 PM, kerkini said: Κατά τη γνώμη μου "αγοράζει χρόνο" η εταιρεία. Όταν είδε αντιδράσεις, άρχισε να παραμυθιάζει. Αν υπάρξουν συνεχείς αντιδράσεις, μπορεί να ξεκινήσει νωρίτερα. Αλλιώς θα εξαντλήσει το διάστημα που μπορεί να αφήσει την γραμμή Γελοία διαχείριση. Κυρίως γιατί δεν υπάρχει κανένας σχεδιασμός γνωστός σε όσους θέλουν να ταξιδέψουν, είτε τώρα είτε το καλοκαίρι (για τους τουρίστες προφανώς) στο δημοτικο συμβουλιο της Ιθακης... ειχαμε μανουρες. Απο τη μερα που διακοπηκε η γραμμη, η Λαικη Συσπειρωση (ΚΚΕ) ειχε καταθεσει ψηφισμα, που καταδικαζε τη διακοπη της γραμμης και προτεινε συγκεκριμενες αντιδρασεις (σε γλωσσα ΚΚΕ παντα, αλλα δεν ειχαν αδικο). το ψηφισμα απορριφθηκε απο την πλειοψηφια (παραταξη δημαρχου), χωρις συζητηση. εδω η ανακοινωση της ΛΑ.ΣΥ. στο FB Quote ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Η πλειοψηφία του Δημοτικού Συμβουλίου Ιθάκης , απέρριψε με συνοπτικές διαδικασίες , το ψήφισμα που κατέθεσε η Λαϊκή Συσπείρωση για το δρομολόγιο Ιθάκη-Σάμη-Πάτρα , στο συμβούλιο την Παρασκευή και αφού άφησε να περάσει ένας ολόκληρος μήνας από την κατάθεσή του στο προεδρείο. Με έωλους ισχυρισμούς και μεταφέροντας στην ουσία αυτούσια τη θέση του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής , αναγνώρισε την παντοδυναμία του εφοπλιστικού κεφαλαίου και στην ουσία αποδέχτηκε τη στάση της Κυβέρνησης απέναντι στις λαϊκές ανάγκες. Εκτελώντας χρέη εκπροσώπου του υπουργείου οι της πλειοψηφίας · Επανέλαβαν τα γνωστά επιχειρήματα του Υπουργείου , ότι δεν έχει δικά του καράβια να τα βάλει στις γραμμές · Φάνηκαν να μη γνωρίζουν τις συμφωνίες που υπογράφονται για την επιδοτούμενη γραμμή ,όταν όλοι τους και σε όλους τους τόνους πανηγυρίζουν κάθε φορά που επαναλειτουργεί όποτε λειτουργεί · Ευχήθηκαν δε η καινούργια σύμβαση – 5ετής – λένε , να περιέχει τον όρο της αντικατάστασης πλοίου σε περίπτωση συντήρησης , γιατί όπως είπαν θα λειτουργήσει μέσω προγράμματος ΕΣΠΑ. Στη προσπάθειά του δε ο πρόεδρος να απαντήσει στο ερώτημα γιατί δε συγκάλεσε Δημοτικό Συμβούλιο παρουσία του Υπουργού κατά την παραμονή του τελευταίου στο νησί , ισχυρίστηκε πως η συνάντηση – σύσκεψη των παραγόντων στο Δημαρχείο μετά από πρόσκληση του Δημάρχου , ήταν καλύτερη από ένα Δημοτικό Συμβούλιο. Όλα τα παραπάνω δείχνουν πως αντιμετωπίζονται οι λαϊκές ανάγκες από τις κυβερνήσεις του αστικού συστήματος. ΠΑΣΟΚ – ΝΔ – ΣΥΡΙΖΑ – και λοιποί συνεργάτες, Νεοφιλελεύθερες ή σοσιαλδημοκρατικές συνεργασίας ή μονοκομματικές. Συνταγμένες στις επιταγές της ΕΕ, υποκύπτουν στις απαιτήσεις των εφοπλιστών χαρίζοντάς τους προνόμια ,κλέβοντας τη ζωή των κατοίκων των μικρών νησιών και των ναυτεργατών. Πάντα δε βρίσκουν πρόθυμους συνεργάτες στις δήθεν ανεξάρτητες τοπικές και περιφερειακές αρχές. Τους παραδίνουμε στη κρίση σας.
kerkini Posted March 3, 2022 Posted March 3, 2022 (edited) Επανέναρξη Δρομολογίων 18/03 Με τον Αντρίκο, 07:10 από Ιθάκη, 08:00 από Σάμη, 12:30 από Πάτρα, καθημερινά έως 31/05 Edited March 3, 2022 by kerkini να βάλουμε και screenshot
kefalonia94 Posted March 12, 2022 Posted March 12, 2022 Επειδή είναι large ο 11880 είπε να ξεκινήσουν 2 μέρες νωρίτερα από τις 18/3.... 16/3 λοιπόν η επαναλειτουργία της γραμμής.
proud_ionian Posted March 16, 2022 Author Posted March 16, 2022 ξεκινησε η γραμμη. καλη σαιζον και με το κεφαλονια το καλοκαιρι
proud_ionian Posted March 18, 2022 Author Posted March 18, 2022 απο την επανεναρξη της γραμμης, υπαρχουν διαφημιστικα banners σε τοπικες εφημεριδες και sites. σημερα υπηρχε και εκτενες δημοσιευμα σχετικα με τη γραμμη, στην εντυπη εκδοσης της εφημεριδας Πελοποννησος, το οποιο εχει ανεβει και στο pelop. φιλοξενουνται δηλωσεις, τοσο του γραμματεα του εμπορικου συλλογου πατρας, οσο και του πρακτορα της εταιριας Γιωργου Τελωνη. συμφωνα με πινακα που συνοδευει το δημοσιευμα, το 2021 σε σχεση με το 2020 υπηρξε αυξηση ανω του 30% στην επιβατικη κινηση και γυρω στο 20% στα ΙΧ. Αντιθετως ειχαμε μειωση 45% στην κινηση φορτηγων απο πατρα προς σαμη και αντιστροφα (για θιακι ειχαμε στασιμοτητα). το δημοσιευμα δεν αιτιολογει το τελευταιο, αλλα για μενα υπαρχει εξηγηση. η κινηση επιβατων και ΙΧ ειναι εποχικη και το καλοκαιρι του 2021, απο τουριστικης αποψης, ηταν πολυ καλυτερο ακομη και απο το 2019, τοσο για το Θιακι, οσο και για την Κεφαλονια. Αντιθετως η κινηση των φορτηγων ειναι ολοχρονικη και το 2021 η γραμμη ηταν κλειστη για 5 μηνες, εν μεσω lockdown, οποτε τα φορτηγα πηγαν απο πορο και αστακο.. On 8/31/2020 at 10:43 PM, kerkini said: Η γραμμή έχει δυναμική, έχει κοινό, έχει και επιδότηση. Μια εταιρεία που να την "πιστέψει" θέλει.... Φέτος η Levante φαίνεται να την πίστεψε περισσότερο μετά την άστοχη επιλογή του Κάλβου. Αλλά δεν έχει κερδίσει ακόμα την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών της γραμμής. Αν θέλει να κατακτήσει τη θέση που είχε πάλαι ποτέ η οικογένεια Στρίντζη, πρέπει να σταθεροποιήσει τόσο την παρουσία του Κεφαλονιά (ή άλλου κατάλληλου πλοίου σε χώρους και ταχύτητα) όσο και τα δρομολόγια, με διπλά το καλοκαίρι. η γραμμη εχει δυναμικη και κοινο. στηριξη θελει, με σταθερα και "γνωστα" δρομολογια και με αξιοπρεπη ταχυτητα και πλοιο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now