Champion Jet_2 Posted September 30, 2019 Posted September 30, 2019 Έχω μια ερώτηση για τους παλαιότερους!Γνωρίζει κάποιος την εποχή του 90(92 με 93) πιο πλοίο έκανε την γραμμή Πάτρα Σάμη Ιθάκη;Έχω ψάξει και στο forum αλλά δεν βρήκα κάτι
proud_ionian Posted September 30, 2019 Author Posted September 30, 2019 μεχρι το 92 κεφαλληνια. 92-95 το παλιο επτανησος στις ακινησιες τους, το χειμωνα 90-91 το ionian sun, τους χειμωνες 91-92, 92-93, 93-94 και τελη 94 το αργοστολι (απο το 92 ως μυρτος). αρχες του 95, οταν πουληθηκε το μυρτος ειχε ερθει το superferry II για 3 εβδομαδες. το κεφαλληνια και το επτανησος, εκαναν πρωτα τη δικη τους επισκευη και μετα πηγαιναν εναμισυ μηνα πορο, για την επισκευη του δηλος. σιγουρα εχουν αναφερθει αυτα. ισως στα topic των εταιριων ή των πλοιων
proud_ionian Posted October 3, 2019 Author Posted October 3, 2019 (edited) σε συνεντευξη του στο kefalonia radio, αναμεσα σε πολλα αλλα, ο δημαρχος ιθακης αναφερθηκε και στη γραμμη. λει οτι με βαση την πληροφορηση που εχει, η levante θα καταθεση αιτηση και κατα πασα πιθανοτητα θα παραμεινει και τον επομενο χρονο. μετα πεταει και εναν γριφο Quote Επίσης, υπάρχει και μια πιθανότητα το καράβι που θα μπει, να μπει για 3 χρόνια (απο το inkefalonia η αναμεταδοση) YΓ: 3ετια σημαινει πλοιο κατηγοριας Α? Edited October 3, 2019 by proud_ionian
proud_ionian Posted October 3, 2019 Author Posted October 3, 2019 (edited) γιατι μονο αυτη παιρνει πανω απο 2 χρονια συμβαση δειτε τι λεει η προκηρυξη. Quote Β. ΠΛΟΙΑ ΜΗΚΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ ΤΩΝ 75 ΜΕΤΡΩΝ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΥ ή ΙΣΟΥ ΤΩΝ 100 ΜΕΤΡΩΝ ΠΛΟΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ 1: Πλοία ηλικίας μέχρι και δώδεκα (12) ετών (τα οποία έχουν καθελκυστεί μετά την 01/01/2007), που έχουν ταχύτητα σύμφωνα με την παράγραφο 5.θ τουλάχιστον 19 κόμβους καθώς και τα λοιπά απαιτούμενα χαρακτηριστικά που αναφέρονται στα παράρτημα ΙV της παρούσας κατά γραμμή. Για τα πλοία αυτά μπορεί να συναφθεί Σύμβαση μέχρι και τέσσερα (04) έτη με αναπροσαρμογή του ετησίου μισθώματος σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ V. Το ανώτατο προσφερόμενο μίσθωμα μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. είναι το αναφερόμενο στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙV (Κατηγορία 1) της παρούσας. ΠΛΟΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ 2: Πλοία ηλικίας μέχρι και είκοσι (20) ετών (τα οποία έχουν καθελκυστεί μετά την 01/01/1999), που έχουν ταχύτητα σύμφωνα με την παράγραφο 5.θ τουλάχιστον 17 κόμβους καθώς και τα λοιπά απαιτούμενα χαρακτηριστικά που αναφέρονται στα παράρτημα ΙV της παρούσας κατά γραμμή. Σελίδα 21 από 72 Για τα πλοία αυτά μπορεί να συναφθεί Σύμβαση μέχρι και δύο (02) έτη με αναπροσαρμογή του ετησίου μισθώματος σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ V. Το ανώτατο προσφερόμενο μίσθωμα μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. είναι το αναφερόμενο στα ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙV (Κατηγορία 2) της παρούσας. ΠΛΟΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ 3: Κάθε πλοίο που δεν ανήκει (σύμφωνα με την κατατιθέμενη στον διαγωνισμό προσφορά), σε καμία από τις παραπάνω κατηγορίες. Απαιτούμενα χαρακτηριστικά, αυτά που αναφέρονται στα παράρτημα ΙV της παρούσας κατά γραμμή. Για τα πλοία αυτά μπορεί να συναφθεί Σύμβαση ενός (01) έτους. Στην περίπτωση αυτή ανώτατο προσφερόμενο μίσθωμα μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. είναι το αναφερόμενο στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙV (Κατηγορία 3) της παρούσας. Quote 48.ΠΑΤΡΑ - ΣΑΜΗ - ΙΘΑΚΗ και επιστροφή Επτά (07) δρομολόγια την εβδομάδα κάθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου, με δυνατότητα προσέγγισης σε επιπλέον λιμένες[...] Α. Ένα (01) Ε/Γ - Ο/Γ πλοίο το οποίο δύναται να εκτελεί το αναφερόμενο δρομολόγιο Β. Το πλοίο να πληροί κατ ’ ελάχιστον τα παρακάτω στοιχεία: i) Να έχει μεταφορική ικανότητα τουλάχιστον 300 (χειμώνα) - 500 (θέρους) επιβατών ii) Να έχει επιφάνεια για φόρτωση Ι.Χ.Ε. οχημάτων μεγαλύτερη από ή ίση με 600 τ.μ. Στην επιφάνεια αυτή να είναι δυνατή η φόρτωση Φ/Γ οχημάτων τουλάχιστον 300 τ.μ. iii) Να έχει ολικό μήκος άνω των 75 μ προσωπικα πιστευω οτι αυτο διαρρεεται απο το περιβαλλον της εταιριας, σαν χρυσωμα του χαπιου για τα φετεινα. θα παρει παλι ο καλβος τη γραμμη και αν εχει αλλαξει κατι στο στολο της εταιριας, οσον αφορα το ιονιο, ισως δουμε κατι αλλο τον αυγουστο. αλλιως 2019 revisited Edited October 3, 2019 by proud_ionian ορθογραφια
kerkini Posted October 3, 2019 Posted October 3, 2019 Πλοίο Α' Κατηγορίας δεν έχει στο στόλο η LF. Να πούμε βέβαια ότι πλοία Α' παίρνουν μεγαλύτερο ποσό.
kefalonia94 Posted October 3, 2019 Posted October 3, 2019 Εγώ από τη συνέντευξη κράτησα ότι δεν υπάρχει προς το παρόν δεύτερος ενδιαφερόμενος... Μάλιστα... Πάλι με τον κρουζ Κάλβαρο θα τη βγάλουμε και για το 2020...
Ariadne Posted October 4, 2019 Posted October 4, 2019 Επειδή δεν το κατέχω και πολύ η γραμμή απαιτεί πλοίο κατηγορίας 1, δηλαδή νεότερο από 12 έτη. Οπότε, η Λεβάντε χρειάζεται άλλο πλοίο από τον Κάλβο, ή;
Nikos_Chania Posted October 4, 2019 Posted October 4, 2019 Η γραμμή δεν απαιτεί πλοίο κατηγορίας 1. Η γραμμή προκυρήσσεται με 3 ποσά επιδότησης, ανάλογα την κατηγορία του πλοίου. Πιο νεότερο πλοίο, μεγαλύτερο μπικικίνι. Επίσης έτσι αυξάνεται και η διάρκεια της σύμβασης, δλδ πλοίο κατηγορίας 1 μπορεί να υπογράψει για έως και 4 χρόνια (θεωρείται πιο αξιόπιστο) ενώ πλοίο κατηγορίας 3 για έναν χρόνο (λιγότερο αξιόπιστο, οπότε πάρε έναν χρόνο και βλέπουμε) Επειδή το άρθρο αναφέρεται σε 3ετη σύμβαση, τότε εξάγουμε ως συμπέρασμα οτι το πλοίο θα είναι 1ης κατηγορίας, διότι αυτό μόνο μπορεί βάσει προκήρυξης να υπογράψει σύμβαση από 2 έως και 4 έτη.
proud_ionian Posted October 4, 2019 Author Posted October 4, 2019 βεβαια για να μην παιρνουν τα μυαλα μας αερα On 10/3/2019 at 9:40 PM, proud_ionian said: προσωπικα πιστευω οτι αυτο διαρρεεται απο το περιβαλλον της εταιριας, σαν χρυσωμα του χαπιου για τα φετεινα. θα παρει παλι ο καλβος τη γραμμη και αν εχει αλλαξει κατι στο στολο της εταιριας, οσον αφορα το ιονιο, ισως δουμε κατι αλλο τον αυγουστο. αλλιως 2019 revisited
kerkini Posted October 4, 2019 Posted October 4, 2019 Ο Κάλβος θα την πάρει με το τίμημα της δική του κατηγορίας. Αν βάλουν (λέμε τώρα) Α' κατηγορίας θα ανέβει το τίμημα; Δεν κλειδώνει τώρα;
proud_ionian Posted October 4, 2019 Author Posted October 4, 2019 αν κρινουμε απο αλλες γραμμες, που εχουν υπαρξει εγκεκριμενες αντικαταστασεις, το τιμημα αλλαζει για οσο διαστημα αλλαζει το πλοιο
Panagia Ekatontapiliani Posted October 4, 2019 Posted October 4, 2019 Εάν έχει υπογραφεί η σύμβαση με πλοίο κατηγορίας 3, άρα για ένα χρόνο και αντικατασταθει μέσα στη σεζόν (πχ για καλοκαίρι μόνο με κατηγορίας 1, δεν θα αλλάξει το τίμημα της επιδότησης για αυτό το διάστημα!!!
kefalonia94 Posted October 5, 2019 Posted October 5, 2019 Ο Γενικός Δ/ντης της Levante Ferries κ. Ευστράτιος Απέργης στο 11ο Συνέδριο των Μικρών Νησιών. Θα διεκδικήσουμε και πάλι τη γραμμή Ιθάκη Σάμη Πάτρα.
proud_ionian Posted October 17, 2019 Author Posted October 17, 2019 η εταιρια στα social media και στα ημετερα ΜΜΕ στην Κεφαλονια, διαφημιζει την Κεφαλονια και το Θιακι σαν προορισμους του τριημερου και προτεινει μεταβαση απο Πατρα. Quote Τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου σε Κεφαλονιά και Ιθάκη; Ο "ποιητής" του στόλου μας σε ταξιδεύει στα δύο νησιά καθημερινά από Πάτρα! Κλείσε το e-ticket σου τώρα και μπες στο πλοίο κατευθείαν! . εν οψει και των δρομολογιων της επομενης περιοδου, ισως θα επρεπε να εξετασθουν και ευνοϊκοτερα ωραρια σκ και τριημερου (πχ αναχωρηση 5-6μμ την παρασκευη και αντιστοιχα επιστροφη πιο αργα τη κυριακη/δευτερα ή εν πασει περιπτωσει πρωτη και τελευταια μερα του weekend/long weekend) αυτα για το χειμωνα. για το καλοκαιρια τα εχουμε πει εκτενως στο τοπικ της εταιριας
kefalonia94 Posted October 17, 2019 Posted October 17, 2019 (edited) Ναι, δε θα παραλείψει ο κόσμος να προτιμήσει τον Κάλβο που σε περιόδους που η κίνηση είναι αυξημένη όλοι ξέρουμε τι γίνεται στο εσωτερικό του. Άμα είναι καλές οι μέρες έχει καλώς αλλά τέλη Οκτώβρη ο καιρός είναι απρόβλεπτος κι ούτε έξω στο κατάστρωμα δε μπορείς να βγεις άμα βρέχει! Φαντάσου Χριστούγεννα τι θα γίνεται... Edited October 17, 2019 by kefalonia94
proud_ionian Posted October 29, 2019 Author Posted October 29, 2019 απο παρασκευη και περα δεν υπαρχουν δρομολογια στο συστημα
Panagia Ekatontapiliani Posted October 29, 2019 Posted October 29, 2019 Λογικό αφού δεν έχουν πάρει έγκριση τα δρομολόγια για τη νέα δρομολόγιακη περίοδο
proud_ionian Posted October 29, 2019 Author Posted October 29, 2019 μεχρι πριν λιγο καιρο, η εταρια διερρεε οτι θα υπαρξει παραταση της τρεχουσας συμβασης, μεχρι να υπογραφει η νεα
Panagia Ekatontapiliani Posted October 30, 2019 Posted October 30, 2019 Θα παραταθεί μέχρι τις 28/2/20, όπως θα συμβεί με όλες τις συμβάσεις για τις άγονες γραμμές. Αλλά αυτή η παράταση πρέπει να εγκριθεί και από το ΣΑΣ, όπως μπορούμε να δούμε στα θέματα του σημερινού ΣΑΣ
kerkini Posted October 30, 2019 Posted October 30, 2019 (edited) Μέχρι 10/01: 06:35 από Σάμη για Πισαετό 07:10 από Πισαετό για Σάμη - Πάτρα 08:00 από Σάμη για Πάτρα 13:00 από Πάτρα για Σάμη - Πισαετό 16:45 από Σάμη για Πισαετό 17:15 από Πισαετό για Σάμη Ανεκτέλεστα παραδοσιακά Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά Και από το fb του Δημάρχου Ιθάκης: Quote Συνεχίζει κανονικά η ακτοπλοϊκή γραμμή Ιθάκη-Σάμη-Πάτρα. Δίμηνη παράταση έδωσε σήμερα το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών σε όλες τις γραμμές για απρόσκοπτη λειτουργία των πλοίων μέχρι να εγκριθούν οι νέες γραμμές. Έτσι οι Ακτοπλοϊκές εταιρείες θα συνεχίσουν κανονικά τις υποχρεώσεις τους στις ήδη γραμμές που δραστηριοποιούνται. Αυτή η απόφαση διευκολύνει τον νέο σχεδιασμό των επιδοτούμενων γραμμών να συνεχίσουν όπως είναι μέχρι σήμερα μέχρι να υπογραφούν οι νέες συμβάσεις. Άμεσα το Υπουργείο Ναυτιλίας θα ενημερώσει τις ενδιαφερόμενες εταιρίες έτσι ώστε να συνεχιστούν κανονικά τα δρομολόγια. Edited October 30, 2019 by kerkini Ανεκτέλεστα
.voyager Posted November 1, 2019 Posted November 1, 2019 (edited) 7 hours ago, proud_ionian said: μονο και μονο για να ξαναρθει με επιδοτηση. Η Saos πάει και για άλλη επιδότηση, μιας και απ' ότι μαθαίνω κατέθεσε αίτηση και για το ΠΣΙ. Edited November 1, 2019 by .voyager
Takisg Posted November 1, 2019 Posted November 1, 2019 (edited) Δηλαδή θα έχουμε έργα στο Π.Σ.Ι. εάν κάποιος άλλος δεν βαλει πλοίο 2ης κατηγορίας θα είναι ο μοναδικός και μάλλον θα πάρει τη γραμμή!!! Ρε το (καινούργιο) πλοίο του Μανούση ο Σταυρός δόξες που έχει να ζήσει!!!!😂😂😂😂 Edited November 1, 2019 by proud_ionian quote αντί reply
kefalonia94 Posted November 1, 2019 Posted November 1, 2019 Η μπάλα στη Levante τώρα, αν θέλει να παραμείνει κυρίαρχος στο Ιόνιο, πρέπει να βρει πλοίο 2ης κατηγορίας να βάλει στη γραμμή...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now