Mr_Zoo Posted July 23, 2015 Posted July 23, 2015 Tι εννοείς ότι θα κοπεί με μπαλτά από 24/08 και μετά????? Οπότε τυπικά θα κάνει το δρομολόγιο που έκανε το τελευταίο του καλοκαίρι το Τανι, που είχαμε ανταπόκριση με Πέλαγος στην Σάμη για το μεσιμεριανό, και το βράδυ έπιανε Βαθύ, σωστά? Έχουμε κάτι ανακοινωμένο σε κάποιο site?
proud_ionian Posted July 23, 2015 Author Posted July 23, 2015 το kefaloniapress εχει αναρτησει δρομολογια. προσεγγισεις πισαετο για θιακι. 4 φορες την εβδομαδα τον σεπτεμβρη και τρεις τον οκτωβρη
Ariadne Posted July 23, 2015 Posted July 23, 2015 Μία διευκρίνηση: - Το πλοίο από τις 25.8 και μετά θα πιάνει πρώτα στην Ιθάκη και μετά θα πηγαίνει Σάμη.
proud_ionian Posted July 23, 2015 Author Posted July 23, 2015 (edited) σε ολες τις επιστροφες που το μενου εχει και θιακι, πιανει πρωτα πισαετο και μετα σαμη. ετσι δεν διευκολυνονται οσοι απο το θιακι θελουν να πανε αυθημερον κεφαλονια για δουλειες. η ολη ιστορια παντως, ειναι σαν να σε καλεσαν για φαγητο στο argentina για επιθεση στο ... κρεας και τελικα να σε πανε σε εστιατοριο vegetarian στην πλακα και να μεινεις νηστικος. (μη γελατε, το εχω παθει προ 25ετιας ). θελω να πω οτι εκει που προσπαθουσαν να μας προϊδεασουν για δυναμικο comeback της γραμμης, καθημερινα δρομολογια ολο το χρονο, πενταετη αποκλειστικοτητα κλπ, βλεπουμε μια εκτακτη δρομολογηση μεχρι τον οκτωβριο, με λιγα δρομολογια μετα την πεμπτη εβδομαδα και γενικως οχι ιδιαιτερο ζηλο. πολλα θα μπορουσαν να λεχθουν για τη συχνοτητα των off season δρομολογιων και για το "ριξιμο" της ιθακης, ομως δεν προσθετουν κατι. Η ουσια ειναι σε κατι που εχω αναφερει και παλιοτερα. Δεδομενων των συνθηκων και της πτωσης της κινησης, δεν μπορει να αναγεννηθει η γραμμη με μια εταιρεια που θα εχει συμφεροντα και στην πατρα και στον πορο. Απο αυτα που βλεπουμε, πιστευω οτι ειτε εχουμε μια καλοκαιρινη αρπαχτη, ειτε σχεδιαζεται μια στοιχειωδης, πλημμελης και περιστασιακη συνδεση, ωστε να κλεισει αυτο το μεωπο και να μεινει το μετωπο του πορου. δεν βλεπω παντως δυναμικη υποστηριξη της πατρας ΥΓ: δεν λεω οτι κακως εγκριθηκε η δρομολογηση ή οτι κακως θα δοθει (αν ζητηθει) η αποκλειστικοτητα, αλλα οτι δεν θα ειναι αυτο που περιμεναμε, ειδικα για το θιακι Edited July 24, 2015 by proud_ionian ω / ΥΓ
proud_ionian Posted July 24, 2015 Author Posted July 24, 2015 (edited) just for the record που λεμε και στην πατρα , τα δρομολογια που ανηρτησε χτες το kefaloniapress και αναπαραγουν ολοι, ΔΕΝ ειναι εγκεκριμενα.σιγουρα δεν ειχαν υπογραφει μεχρι σημερα το μεσημερι ειναι τα δρομολογια που ζητησε η νεα κοινοπραξια απο το υπουργειο και το υπουργειο τα εστειλε στα συναρμοδια λιμεναρχεια για να εκφερουν αποψη (ειναι η ακολουθουμενη διαδικασια σε τετοιες περιπτωσεις).φαινεται μαλλιστα σε εναν απο τους πινακες το fax ελληνικη ακτοφυλακη σε greeklish καταλαβαινετε λοιπον τι παρασκηνιο παιζει παραλληλα Edited July 24, 2015 by proud_ionian
kerkini Posted July 24, 2015 Posted July 24, 2015 (edited) Και εδώ μένει να δούμε και αν το Υπουργείο θα αναλάβει πρωτοβουλία να πιέσει για καλύτερη κάλυψη, με πυκνότερα δρομολόγια σε μεγαλύτερο διάστημα On 7/23/2015 at 11:10 PM, proud_ionian said: ......θελω να πω οτι εκει που προσπαθουσαν να μας προϊδεασουν για δυναμικο comeback της γραμμης, καθημερινα δρομολογια ολο το χρονο, πενταετη αποκλειστικοτητα κλπ, βλεπουμε μια εκτακτη δρομολογηση μεχρι τον οκτωβριο, με λιγα δρομολογια μετα την πεμπτη εβδομαδα και γενικως οχι ιδιαιτερο ζηλο. ............. Απο αυτα που βλεπουμε, πιστευω οτι ειτε εχουμε μια καλοκαιρινη αρπαχτη, ειτε σχεδιαζεται μια στοιχειωδης, πλημμελης και περιστασιακη συνδεση, ωστε να κλεισει αυτο το μεωπο και να μεινει το μετωπο του πορου. Αφού η γραμμή είναι κλειστή, ποιο το νόημα να την ανοίξουμε και να τη θάψουμε ξανά; Για να αποκλείσουν άλλο παίκτη; μα δε φάνηκε και κανένα ενδιαφέρον.Η παρουσία της ΑΝΜΕΖ στο σχήμα είναι πάντως ανησυχητική δεδομένου του προηγούμενου περάσματος Edited July 24, 2015 by kerkini
proud_ionian Posted July 25, 2015 Author Posted July 25, 2015 αν αποτυχει για αλλη μια φορα το εγχειρημα για λογους κινησης και προτιμησεων επιβατων, τοτε κλεινει η κουβεντα. η καλη μερα το πρωι φαινεται και μεχρι τωρα δεν ειαι ευχαριστα τα σημαδια
kefalonia94 Posted July 25, 2015 Posted July 25, 2015 (edited) Άλλη μια αρνητική εξέλιξη της νέας αυτής δρομολόγησης! Πρώτα θα πηγαίνει Ιθάκη και μετά θα πιάνει Σάμη σύμφωνα με το kefaloniapress, ενώ η πλειοψηφία των επιβατών είναι από Κεφαλονιά! Μου φαίνεται πιο γρήγορα θα ερχόμαστε από την Κυλλήνη παρά απο την Πάτρα! Απογοητευτικά είναι τα σημάδια πάντως αυτού του νέου εγχειρήματος στη γραμμή καθώς η εταιρεία αυτή φαίνεται να μην ενδιαφέρεται καθόλου για τους κατοίκους του νησιού μας! Θα έρθει τον Αύγουστο να πάρει όλη την κίνηση από τους τουρίστες και μετά τον Οκτώβρη θα κάνει ελάχιστα δρομολόγια προς το νησί μας. Αφού θέλει να μπει στη γραμμή από τώρα πρέπει και η ίδια να αποδειχθεί συνεπής και να βάλει πιο πολλά δρομολόγια το χειμώνα και όχι μόνο ένα την Παρασκευή, το Σάββατο και τη Δευτέρα και καθόλου μεσοβδόμαδα. Και αυτά μέσω Ιθάκης για να μη χαλάσει πάλι καύσιμα για να πηγαίνει μετά τη Σάμη στον Πισσαετό και πάλι πίσω. Κινήσεις που γίνονται με στόχο την κερδοσκοπία αποκλειστικά και μόνο δεν έχουν καλή κατάληξη... Και δεν είμαι εκπρόσωπος της kefalonian γιατί με αυτά που λέω μπορεί σε κάποιους έτσι να φανώ. Γιατί κι αυτοί έχουν κάνει σοβαρά λάθη αφού οι μονοπωλειακές καταστάσεις που δημιούργησαν δεν τους βγήκαν σε καλό... Απλώς διατυπώνω τις ανησυχίες/καχυποψία και την-με αυτά τα δεδομένα-απογοήτευση που υπάρχει στους κατοίκους του νησιού (κι ας μιλούν τα blogs για ενθουσιασμό)! Δεν λέω είναι πολύ σημαντικό να λειτουργήσει αυτή η γραμμή και πάντα θα υποστηρίζω την επαναλειτουργία της, αλλά με κύριο σκοπό την σωστή εξυπηρέτηση των κατοίκων του νησιού. Αν δείξει σοβαρό ενδιαφέρον για το νησί μας, τότε και η αντιμετώπηση του κόσμου δυστυχώς θα είναι ανάλογη... Edited July 25, 2015 by kefalonia94
Ariadne Posted July 25, 2015 Posted July 25, 2015 Παιδιά, πιστεύω πως από εκεί που ενθουσιαστήκαμε με τα νέα, πέσαμε τώρα στο άλλο άκρο και τα βρίσκουμε όλα μαύρα και άραχνα! 1) Τα δρομολόγια δεν είναι ακόμα επίσημα. 2) Η γραμμή (το σκέλος Πάτρα-Σάμη) δεν είχε καθόλου δρομολόγια έως τώρα. Ό,τι και να κάνει η Λεβάντε, θα είναι προς το καλύτερο. 3) Σχετικά με την Ιθάκη, το ίδιο χρονικά μηνιαίο σκεπτικό στα δρομολόγια ακολουθεί και η Κεφαλόνιαν. Άρα, ούτε καλύτερα αλλά βεβαίως ούτε και χειρότερα! 4) Ο Θεοδόσης δε μου φαίνεται για χαζός ... Εάν η γραμμή τα πάει καλά, όπως παλαιότερα, τον εμποδίζει κανείς να αναθεωρήσει τα πλάνα του; Βεβαίως και όχι!!! Σε τελική ανάλυση, εξαρτάται καθαρά από εμάς εάν θα έχει μέλλον αυτή η γραμμή και εάν θα αυξηθεί ο αριθμός των δρομολογίων ή όχι. Οπότε, ας προσπαθήσουμε όλοι μαζί για το καλύτερο
proud_ionian Posted July 25, 2015 Author Posted July 25, 2015 (edited) λογικο ειναι να υπαρχει απογοητευση και επιφυλαξη, απο τη στιγμη που αλλα διαδιδοταν, αλλα ζητα η εταιρεια και ακομη δεν εχουμε δει τπτ συγκεκριμενο και κυριως δεν εχουμε δει επισημη ανακοινωση της εταιρειας. (τα εχουμε ξαναζησει αυτα και το 2013 και το 2014 και με του ιδιους πρωταγωνιστες το 2014). για τις προσεγγισεις στην ιθακη και τη διαρθρωση των δρομολογιων τα ειπα και παραπανω. χωρουσε περισσοτερη μεγαλοψυχια. δεν θελω να μπω σε περισσοτερες λεπτομερειες και γκρινια , απλα δυο ερωτησεις για προβληματισμο: αν ειχε ερθει η kefalonian και ο λυκουδης και ειχε ζητησει τα ιδια ακριβως δρομολογια ειτε για ενα απο τα δυο πλοια του, ειτε για ενα επιπλεον ναυλωμενο, τι θα ελεγαν οσοι τωρα εχουν φορεσει t-shirt της λεβαντε; θα ετρωγαν αμασητη την εποχικοτητα; μπορει να αναστηθει η γραμμη της πατρας, οταν υπαρχουν ηδη 7 δρομολογια τη μερα στον πορο και η εταιρεια που θελει να μπει στην πατρα, αυξανει κατα μια τις προσεγγισεις της στον πορο φτανοντας τις τρεις. εχει καποιο λογο αυτη η εταιρεια να πυκνωσει τα φημολογουμεναδρομολογια προς πατρα; (η ιδια διαρρεει παντως οτι η πατρα ειναι τελευταια προτεραιοτητα μετα απο ζακυνθο και πορο) Edited July 25, 2015 by proud_ionian
Mr_Zoo Posted July 25, 2015 Posted July 25, 2015 Μάρκο στο γ είναι χειρότερα, γιατί το μεσημεριανό που θα έφερνε την περισσότερη κίνηση στην Ιθάκη, θα λειτουργεί με ανταπόκριση, όποτε πολύ θα πουν "δεν ........ Που θα αλλάζω και 2 καράβια." όποτε νταλίκες τις ξεχνάμε....... Επίσης το βραδινό τους θα πιάνει πίσω αετό, που σημαίνει παλινδρομεί και λιμάνι στο μέγεθος βατήρα πισίνας (το έχεις δει με τα μάτια σου άλλωστε ) όποτε πάλι σαν εναλλακτική οι οποίες νταλίκες θα προτιμήσουν το Βαθύ με την Παρίσo-Λυκουδονιαν..... Μια άλλη αρνητική επίπτωση είναι πως στο ΚΤΕΛ που ήμουν σήμερα και ρώτησα για πιθανό σενάριο , μου είπαν απαξιωτικά και μειδιάζοντας "δεν παίζει προς το παρόν...." Φίλε kefalonia94, πρέπει να κοιτάξετε ότι ακόμα και μέσω Ιθακης (στο βραδινό γιατί το μεσημέρι δεν έχουμε ανταπόκριση απευθείας......), αν έρχεσαι από Αθήνα και μένεις από Σαμη και βορειότερα, σε συμφέρει η Πάτρα τυπικα, γιατί έχεις περίπου 2:30 ώρες μέχρι Πάτρα + 3 ώρες από Πάτρα για Σαμη (12:30 θα αναχωρεί και καλά και 15:30 θα πιάνει Σαμη) άρα θα θες 5:30 ώρες για Σαμη (+ οτιδήποτε παραπάνω αν είσαι βορειότερα), ενω από Πόρο θέλεις από Αθήνα 2:30 για Πάτρα + 1:00 για Κυλλήνη + 1:20 περίπου για Πορο + 0:50 αν πηγαίνεις χαλαρά μέχρι Σαμη (+ οτιδήποτε παραπάνω αν είσαι βορειότερα) αρα 5:40 (λίγο παραπάνω). Οι ώρες είναι εενδεικτικές , γιατί εγώ για παράδειγμα το Αθήνα-Πατρα το κάνω 2 ώρες και το Πάτρα-Κυλληνη 40 λεπτά.... Αρα από Πάτρα είναι λίγο λιγότερο στο συνολο, αλλά πολύ ποιο ξεκούραστα γιατί γλυτώνεις την "υπέροχη " autostrada di Killini......
proud_ionian Posted July 25, 2015 Author Posted July 25, 2015 (edited) αν εγκριθει η levante στην πατρα η προσεγγιση της kefalonian στο θιακι απο κυλληνη θα σταματησει (το διαρρεουν συνεχως). το "θεμα" δεν ειναι ο πισαετος, αλλα οτι γενικως τα δρομολογια και οι προσεγγισεις προς το θιακι ειναι "μιζερα" ειδικα το διαστημα που θα κανει διπλα δρομολογια. τα ουσιωδη ειναι αλλα. Edited July 25, 2015 by proud_ionian
Ariadne Posted July 26, 2015 Posted July 26, 2015 Πολύ σωστές οι παρατηρήσεις σας. Απλώς αναρωτιέμαι, γιατί να θέλει ο Θεοδόσης να φάει κράξιμο; Εννοώ, γιατί να διαφημίζει το Πάτρα-Σάμη, ενώ υποτίθεται δεν τον ενδιαφέρει. Μήπως απλώς, περιμένει και αυτός να δει τι ανταπόκριση θα έχει από τον κόσμο; Εάν π.χ. ταξιδεύουν καθημερινά 5 άτομα και ένα Ι.Χ., γιατί να βάλει διπλά καθημερινά δρομολόγια; Πρέπει και ο κόσμος να αγκαλιάσει το όλο εγχείρημα. Υ.Γ.: Πάντως για κάθε ενδεχόμενο, κρατώ και τα δύο μου μπλουζάκια, της Κεφαλόνιαν και της Λεβάντε
proud_ionian Posted July 26, 2015 Author Posted July 26, 2015 το σχολιο για τα μπλουζακια αφορα τα γνωστα sites της κεφαλονιας που εχουν παρει πανω τους το θεμα levante. oσο για το αν θα αγκαλιασει ο κοσμος, οταν ξεκινας με μισο βημα, δινεις πατημα για να λεν οι "αντιθετοι" μην πατε με αυτους, γιατι το χειμωνα θα εχουν φυγει, δινεις πατημα για να μπορει να πει το κτελ δεν μπορω να στελνω για δυο φορες τη βδομαδα λεωφορειο κλπ
kerkini Posted July 26, 2015 Posted July 26, 2015 Ο κακός χαμός.. Επιστολη υεν που ζητά γνωμοδότηση ΣΑΣ, απόσυρση Ionian Group, ενδιαφέρον kefalonian για κάλυψή της γραμμής και άλλα πολλά όμορφα σύμφώνα με το Kefaloniapress.gr
Ariadne Posted July 26, 2015 Posted July 26, 2015 Όσον αφορά το ΚΤΕΛ, και καθημερινά διπλά και τριπλά και τετραπλά δρομολόγια να είχαν, πάλι δε θα έβαζαν λεωφορείο ...
kerkini Posted July 26, 2015 Posted July 26, 2015 Νομίζω ότι είναι μια καλή στιγμή να εντατικοποιηθούν οι έλεγχοι από το Λ.Σ. στα πλοία της ευρύτερης περιοχής.. ;-)
proud_ionian Posted July 26, 2015 Author Posted July 26, 2015 (edited) απο οτι μαθαινουμε απο το kefaloniapress και το peiratiko που αναδημοσιευει (και τα γεγονοτα και την επιστολη δριτσα) 21.07 κατεθεσε αιτημα η kefalonian για επαναπροκυρηξη της αποκλειστικοτητας 22.07 κατεθεσε δυο διακριτα αιτηματα (ενα τριμηνιαιο για φετος και ετησια δρομολογηση για 2015-2016 συμφωνα με το ionianpress) η Ionian Group 22.07 εξεφρασε αντιρρησεις η ionion pelagos 23.07 κατεθεσε η kefalonian, δια του διευθυνοντος συμβουλου και των νομικων της συμβουλων "εκθεση αποψεων" Υπερ της επαναλειτουργιας της γραμμης εχουν ταχθει πολλοι φορεις των νησιων, αλλα κανεις απο τους αιρετους δεν εχει παρει ξεκαθαρη θεση Μετα τη συγκληση του ΣΑΣ για 31.07, η levante απεσυρε το ενδιαφερον της, ενω (παλι) μεσω διαρροων απορουν πως ειναι δυνατον να εχουν προσλαβει προσωπικο, να εχουν νοικιασει γραφεια και να εχουν γυρισει διαφημιστικα και να τους κατηγορουν για αρπαχτη. (νεωτερη αναρτηση του Ionian Press αναρερει πως το ραντεβου Δριτσα Ionian θα γινει αυριο κανονικα). ο δριτσας γενικως στην επιστολη του, κραζει τους φορεις των νησιων, οτι ενω απο την πρωτη στιγμη του εκαναν σαφες ποσο σημαντικο ειναι να επαναλειτουργησει η γραμμη, οταν εκανε την προκηρυξη αποκλειστικοτητας κανεις απο τους φορεις των νησιων δεν ασχοληθηκε, ενω μονο τριτα προσωπα τον διαβεβαιωναν οτι θα υποβληθει αιτημα, το οποιο δεν υπεβληθη ποτε. τους καρφωνει κιολας, οτι ενω μεχρι τωρα ολοι τονιζαν την αναγκαιοτητα της γραμμης, τωρα του μιλουν για βιωσιμοτητα της γραμμης και των υπολοιπων, καταστρεπτικεςσυνεπειες αν εγκριθει το αιτημα κλπ και συγκαλει το ΣΑΣ στις 31/7 για να παρουν ολοι ξεκαθαρη θεση και να μην κρυβονται ΥΓ: στο ionianpress αναφερει ξεκαθαρα οτι ο περιφερειαρχης πηρε θεση εναντιον της εγκρισης δρομολογιων του σολωμου Edited July 26, 2015 by proud_ionian
proud_ionian Posted July 28, 2015 Author Posted July 28, 2015 (edited) συμφωνα με ανακοινωση του δημου ιθακης που αναμεταδιδεται απο το kefaloniapress ο δημαρχος ιθακης θα παραστει στο ΣΑΣ της παρασκευης και θα υποστηριξει την αμεση επαναλειτουργια της γραμμης.θυμιζω οτι ο δημαρχος και το δημοτικο συμβουλιο ιθακης ειναι οι μονοι αιρετοι της περιφερειακης ενοτητας (νομου) κεφαλληνιας και ιθακης που εξ αρχης εχουν στηριξει το αιτημα της levante, ενω μετα την επιστολη δριτσα θεση υπερ της αμεσης επαναλειτουργιας, ακομη και εποχικα, εχει παρει η βουλευτις του νομου. ολοι οι υπολοιποι ειτε εχουν σιωπησει (δημαρχος, περιφερειαρχης Ι.Ν), ειτε εχουν κανει αμφισημες δηλωσεις (αντιπεριφερειαρχης κ & ι, επαρχος ιθακης). αυτα παντα συμφωνα με τις δημοσιες τοποθετησεις γιατι στο παρασκηνιο φημολογειται, ειδικα μετα την επιστολη δριτσα και την αναφορα σε αυτους, οτι δημαρχος και περιφερειαρχης εχουν παρεμβει ξεκαθαρα κατα του αιτηματος της levante. oσο και αν ειμαι εξ'αρχης θαυμαστης του ταλεντου του δριτσα στη γρηγορη ληψη αποφασεων, πιστευω οτι η συγκληση του ΣΑΣ για το θεμα της γραμμης, εστω και 10μερες μετα τα αιτηματα, δεν ειναι αρνητικη, γιατι θα αναγκαστουν (ελπιζω) ολοι να παρουν θεση δημοσιως. αν μη τι αλλο ηταν ξεκαθαρος για καποια πραγματα. ειπε στην επιστολη (με δικη μου αποδοση ):μολις βγηκα μου την πεσατε ολοι της περιοχης για το ποσο αναγκαια ειναι η επαναλειτουργια της γραμμης και ποσο πλητονται τα νησια. παιρνω το θεμα πανω μου, κανω προκηρυξη αποκλειστικοτητας με προνομιακους ορους και σχεδον κανεις απο οσους μου ελεγαν για το ποσο απαραιτητο ειναι να λειτουργησει ξανα η γραμμη ΔΕΝ κανει καμια κινηση, ουτε προσεγγιζει καμια εταιρεια. τωρα λοιπον που υπαρχει συγκεκριμενο αιτημα ερχεστε και μου λετε ναι μεν ειναι απαραιτητη και ζωτικη η επαναλειτουργια της γραμμης, αλλα ανακυπτουν ζητηματα βιωσιμοτητας και καταστροφικες συνεπειες για τους υπολοιπους. ελατε λοιπον στο ΣΑΣ να δουμε ποσα απιδια πιανει ο σακος και να ξερετε οτι αν δεν δοθει λυση τωρα, θα παρετε απο τα τρια πλοια της ionian group το μακρυτερο. (με το συμπαθειο) εδω και η original version: Quote Από την πρώτη μέρα που ανέλαβα τα καθήκοντά μου, ενημερώθηκα με πολλαπλούς τρόπους (συναντήσεις στο Υπουργείο, επιστολές, τηλεφωνήματα και άλλα), για το αίτημα σύσσωμης της κοινωνίας της Κεφαλλονιάς και της Ιθάκης, να ξαναλειτουργήσει η δρομολογιακή γραμμή Πάτρας – Σάμης – Ιθάκης που είχε διακοπεί προ διετίας, περίπου. Για μένα η ανταπόκριση σε αυτό το αίτημα, έγινε “προσωπικό στοίχημα” και ως τέτοιο παραμένει ακόμα[...]Οι πολλαπλές προσπάθειες του Υπουργείου, από τις αρχές Φεβρουαρίου 2015 προς κάθε κατεύθυνση, δε βρήκαν ανταπόκριση. Συνεχίζοντας επίμονα την προσπάθεια, μέσα στα πλαίσια του Νόμου, στις 24 Απριλίου του 2015 το Υπουργείο απήθυνε πρόσκληση για σύναψη σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας, για την αποκλειστική εξυπηρέτηση των γραμμών του δικτύου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών κατά το σκέλος της δρομολογιακής γραμμής ΠΑΤΡΑΣ – ΣΑΜΗΣ – ΙΘΑΚΗΣ σύμφωνα με τους όρους της με αριθμό 3332.8/09/15/20-04-2015. Η πρόσκληση αυτή έμεινε ανοιχτή μέχρι τις 11 Μαΐου 2015. Δυστυχώς, η πρόσκληση αν και προνομιακή, κατέστη άγονη.Όχι μόνο δεν ανταποκρίθηκε καμιά εταιρεία, αλλά και κανένας φορέας (πλην ελαχίστων τιμητικών εξαιρέσεων), δεν ενεργοποιήθηκε, ώστε να ενθαρρυνθούν οι εταιρείες και να ασκηθεί η αναγκαία κοινωνική πίεση. Το γεγονός αυτό μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση. Η πραγματικότητα ήταν ακραία αναντίστοιχη (!) με την προηγηθείσα ένταση και ανάδειξη του παλλαϊκού αιτήματος...Αισθάνθηκα, ως το αίτημα να ήταν μόνο δικό μου και του Υπουργείου και όχι του λαού της Κεφαλλονιάς και της Ιθάκης[...]Τέλος, τις μέρες αυτές, έχω δεχθεί επιστολές με περιεχόμενο την υποστήριξη επαναλειτουργίας της ακτοπλοϊκής γραμμής, από Δημοτικές Κινήσεις, Οργανώσεις κομμάτων, Ενώσεις πολιτών, αλλά και πληθώρα τηλεφωνημάτων, με ανάλογο μήνυμα[...]Προσωπικά, επιμένω στο “στοίχημα”. Καλώ όλες και όλους να κατανοήσουν απολύτως και με πληρότητα τα πραγματικά δεδομένα και να συμβάλουν δημιουργικά ώστε με νόμιμο τρόπο το δύσκολο αυτό στοίχημα να κερδηθεί. Διαφορετικά, θα ανοίξει μία νέα περίοδος αναζητήσεων λύσης, με αβέβαιο χρονικό ορίζοντα. Edited July 28, 2015 by proud_ionian
proud_ionian Posted July 29, 2015 Author Posted July 29, 2015 ο περιφερειαρχης Θοδωρος Γαλιατσατος δημοσιοποιησε την επιστολη του προς τον Υπουργο Θοδωρη Δριτσα (απο Θοδωρο σε Θοδωρο). απο την επιστολη και την ανακοινωση δημοσιοποιησης προκυπτει σαφως οτι ο περιφερειαρχης αντιταχθηκε στο αιτημα της Levante/Ionian Group. o Γαλιατσατος ειναι ξεκαθαρος οτι υπηρχε μονο αιτημα για τριμηνη δρομολογηση και ολα τα υπολοιπα που εχουν ακουστει προκυπτουν μονο απο τα δημοσιευματα του τυπου. Προκαλει μαλλιστα την εταιρεια να υποβαλει ως την 31/7 νεο αιτημα για ετησια δρομολογηση προκειμενου να τη στηριξει. ανακοινωση 28.7 said: Τελικά η σχετική αίτηση που κατατέθηκε στον υπουργό και όχι στο γνωμοδοτικό όργανο του υπουργείου (ΣΑΣ) διέψευσε παντελώς τα συνεχιζόμενα δημοσιεύματα και ζήτησε τρίμηνη μόνο δρομολόγηση και μάλιστα με μειούμενα ανά μήνα δρομολόγια.'Οπως είναι φανερό αυτή η εξέλιξη είναι σε αρνητική κατεύθυνση και δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες των συμπατριωτών μας.Αφ' ενός γιατί δεν καλύπτει το κύριο αίτημα της ολοχρονικής δρομολόγησης και αφ ετέρου γιατί η αποδοχή της θα δημιουργούσε αρνητικό προηγούμενο για την ολοχρονική δρομολόγηση. Ποιος “καλός” πλοιοκτήτης θα έβαζε πλοίο ολοχρονικά με μειωμένα κέρδη όταν θα μπορούσε κάθε Αύγουστο να έρχεται και να κερδίζει εκ του ασφαλούς;Αμέσως μόλις η ΠΙΝ έλαβε γνώση του περιεχομένου της αίτησης της κοινοπραξίας ο περιφερειάρχης απέστειλε επιστολή στον υπουργό με την ελπίδα ότι θα συμμεριστεί τους ανωτέρω προβληματισμούς. επιστολη προς Δριτσα said: Σύμφωνα με την αίτηση που κατατέθηκε σε εσάς, για το χρονικό διάστημα από 28.07.2015 μέχρι 21.09 θα υπάρχει καθημερινή λειτουργία της γραμμής με δύο δρομολόγια την ημέρα μέχρι 24.08, και με ένα δρομολόγιο την ημέρα από 25.08 μέχρι 21.09. Από 22.09 μέχρι 30.09, θα εκτελούνται, τέσσερα δρομολόγια την εβδομάδα και από 01.10 έως 31.10.2015 τρία δρομολόγια την εβδομάδα. Από 1η Νοεμβρίου 2015, σύμφωνα πάντα με την αίτηση, δεν προβλέπεται δρομολόγηση πλοίου. Είναι, ομοίως, γνωστό σε εσάς, καθόσον έχετε προκηρύξει σχετικό διαγωνισμό, ότι υπήρχε η δυνατότητα οποιοσδήποτε το επιθυμούσε να δρομολογήσει πλοίο στη συγκεκριμένη γραμμή για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο του ενός έτους (και μάλιστα κατ’ αποκλειστικότητα), έχοντας την δυνατότητα να αιτηθεί τη δρομολόγηση αυτή, οποτεδήποτε ακόμα και σήμερα, χωρίς να ισχύουν οποιδήποτε περιορισμοί αναφορικά με δρομολογήσεις πλοίων μέχρι την 31.10 εκάστου έτους.Είναι προφανές λοιπόν, ότι η συγκεκριμένη αίτηση και η πιθανή, συνακόλουθη, δρομολόγηση πλοίου με βάση αυτήν, όχι μόνο δεν κατατείνει στην ικανοποίηση του πάγιου αιτήματος της Περιφερειακής Αρχής, αλλά και της Κεφαλονίτικης και Θιακής κοινωνίας, για δρομολόγηση πλοίου σε ετήσια βάση, αλλά αντίθετα, αφενός μεν δίνει την αίσθηση ότι εξυπηρετούνται συγκεκριμένα εφοπλιστικά συμφέροντα, τα οποία θα εκμεταλλευτούν την κερδοφορία της γραμμής κατά τους μήνες Αύγουστο και Σεπτέμβριο, αφετέρου δε, κατά πάσα πιθανότητα, θα δημιουργήσει περαιτέρω προβλήματα στην ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών τους επόμενους χειμερινούς μήνες.Η ευφορία που δημιουργείται στους κατοίκους των νησιών μας στην προοπτική να δρομολογηθεί πλοίο στη συγκεκριμένη γραμμή, μετά από τρία ολόκληρα χρόνια, δεν πρέπει να μας οδηγεί σε βιαστικές αποφάσεις που δεν καλύπτονται απο επαρκείς εγγυήσεις πλήρους και ουσιαστικής εξυπηρέτησης των αναγκών των νησιών μας και που θα έχουν με μεγάλη πιθανότητα ως άμεσο απότοκο αποτέλεσμα στο προσεχές μέλλον, η ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών μας να βρεθεί σε δυσχερέστερη θέση από ότι βρίσκεται σήμερα. λεει και αλλα ο Γαλιατσατος οτι δεν εχει σχεση με συμφεροντα, τον συκοφαντουν κλπ, αλλα οπως και να τον κανουμε ο Β γυρος των αυτοδιοικητικων εκλογων του 2014 δεν ειναι τοσο πισω. θυμομαστε η ουσια παντως ειναι (οπως προκυπτει και απο την επιστολη Δριτσα) οτι η Levante/Ionian ειχε ζητησει δρομολογηση μονο για το υπολοιπο της τρεχουσας περιοδου
kerkini Posted July 29, 2015 Posted July 29, 2015 Εδώ υπάρχει μια αναντιστοιχία μάλλον. Ο Δρίτσας αναφέρεται σε δύο διακριτά αιτήματα της εταιρίας και στα μέσα αφήνεται να εννοηθεί πως το ένα είναι έως 31-10 και το άλλο από 01-11. Αν όντως αυτό συμβαίνει με τ δύο διακριτά αιτήματα, ο Περιφερειάρχης εκτίθεται.
kerkini Posted July 29, 2015 Posted July 29, 2015 Δημοτικό Συμβούλιο στην Κεφαλονιά αύριο Πέμπτη στις με κατεπείγον θέμα τη δρομολόγηση πλοίου στη γραμμή Πάτρα - Σάμη - Ιθάκη Οι μερακλήδες μπορούν να το παρακολουθήσουν διαδικτυακά μας ενημερώνει το in.kefalonia
kerkini Posted July 30, 2015 Posted July 30, 2015 Δήμος Κεφαλονιάς και Επιμελητήριο συναινούν μόνο σε ετήσια κάλυψη της γραμμής και δεν δέχονται εποχική. Το ΚΤΕΛ λέει ότι θα συνεργαστεί μόνο αν μπει πλοίο ετήσια και καθημερινά. Οπότε κάνουν ότι μπορούν για την καταδίκη της γραμμής. Μόνο ο Δήμος Ιθάκης και η Βουλευτής φαίνεται να αποδέχονται την εποχική έστω σε πρώτη φάση κάλυψη της γραμμής. Η Αχαΐα (Δήμος, Περιφέρειακή Ενότητα, Επιμελητήρια) και η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος σιωπούν,Άρα σε ένα πολύ δυσοίωνο τοπίο μόνη ελπίδα είναι το Υπουργείο και η εταιρεία (αν έχει πραγματικό ενδιαφέρον) να πετύχουν έναν "έντιμο συμβιβασμό"
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now