Panagia Ekatontapiliani Posted November 22, 2018 Posted November 22, 2018 Με τη πώληση του Νήσος Κεφαλονιά στην Levante Ferries και την αποχώρηση της Kefalonian Lines από τις γραμμές του Ιονίου, θα δούμε να επαναλειτουργεί η γραμμή της Πάτρας Σάμης Ιθάκης!!
marioskef Posted November 23, 2018 Posted November 23, 2018 Υπαρχει λόγος το κράτος να επιδοτεί μια τέτοια γραμμή με 2 εκατομμύρια. Υπαρχει κάποιο πρόβλημα να γίνονται οι μετακινήσεις μέσω Κυλλήνης;
gpap2006 Posted November 23, 2018 Posted November 23, 2018 Και εγώ δεν κατανοώ σε τέτοιους καιρούς να δίνονται επιδοτήσεις για σύνδεση μεγάλων νησιών που είναι τόσο κοντά στην Ηπειρωτική Ελλάδα. Η επιδότηση είναι για τη Κάσο και τη Δονούσα όχι για Πειραιά Κύθηρα και Πάτρα Σαμη.
proud_ionian Posted November 23, 2018 Author Posted November 23, 2018 (edited) η γραμμη πατρα σαμη ιθακη, ηταν κερδοφορα στη δεκαετια του 80 και του 90 (δεν αναφερω την εποχης της φουσκας μετα το 2000). πιστευω οτι θα μπορουσε να ξαναγινει υπο προϋποθεσεις. εχει αναφερθει πολλες φορες οτι με καταλληλο σχεδιασμο δρομολογιων και σωστη στηριξη, θα μπορουσε να σταθει (δειτε ενδεικτικα εδω) κατι η κριση και η μειωση της κινησης, κατι ο ανταγωνισμος μεχρις εσχατων, κατι το νεο λιμανι του πορου, που επετρεψε την προσεγγιση μεγαλυτερων πλοιων και δυο πλοιων ταυτοχρονα, η γραμμη βρεθηκε στη θεση που ξερουμε. γιατι πολυς κοσμος επιμενει ακομη στην επαναδραστηριοποιηση της γραμμης, περα απο τη συνηθεια και τη νοσταλγια για το παρελθον; για αρκετους λογους: η κεφαλονια ειναι ορεινο νησι και περιοχες οπως η παλικη, η σαμη, η ερισσος και εν μερει το αργοστολι (πανω απο 1/3 του πληθυσμου), ειναι πολυ πιο κοντα στη σαμη απο οτι στον πορο η κεφαλονια και το θιακι ειχαν διαχρονικα πιο πολλους δεσμους, απο οτι πχ η ζακυνθος, με την πατρα και πηγαιναν εκει συχνοτατα για γιατρους, προμηθεις αλλα και για να επισκεφθουν συγγενεις κλπ η ιθακη εχει μεινει ξεκρεμαστη. η συνδεση με τον αστακο ειναι πανω απο τρεις ωρες (πισαετος σαμη αστακος) και μετα μιαμιση ωρα στον απαραδεκτο δρομο αστακος αντιρριο μεσω αιτωλικου. πρεπει να γινουν προσπαθειες να ξαναλειτουργησει; ασφαλως ναι πρεπει να επιδοτηθει; η λογικη λεει ασφαλως και οχι. απο τη στιγμη ομως που δεν επικρατει λογικη και υπο το πρισμα της υποτιθεμενης απελευθερωσης, οι εταιριες καταφεραν επιδοτουνται ειτε αμεσα, ειτε εμμεσα παρα πολλες εμπορικοτατες γραμμες, γιατι να μη ζητουν και οι εταιριες της περιοχης μπαξισι, για να κανουν το αυτονοητο και γιατι να μην τους στηριζουν οι τοπικοι φορεις. Edited November 23, 2018 by proud_ionian η
proud_ionian Posted November 27, 2018 Author Posted November 27, 2018 στο 1ο αναπτυξιακο συνεδριο ιονιων νησων, που εγινε το ΣΚ στο Αργοστολι, ο ΓΓ.Λιμενικης Πολιτικης, ειπε οτι την απομενη εβδομαδα, θα εχουμε εξελιξεις για τη γραμμη.
proud_ionian Posted November 30, 2018 Author Posted November 30, 2018 το inkefalonia, αναφερει οτι δημοσιευθηκε η διακηρυξη του διαγωνισμου, στην εφημεριδα της ΕΕ
proud_ionian Posted December 3, 2018 Author Posted December 3, 2018 €1.848.000 λεει η Βουλευτινα. ακομη δεν εχουμε δει το pdf της προκηρυξης παντως. καλα λεφτα. 1,8εκ και μονος, οποτε μοιραζει αναλογως τα δρομολογια πατρας και κυλληνης
Nikos_Chania Posted December 3, 2018 Posted December 3, 2018 Με πρόλαβε ο gtogias πριν το ποστάρω Απο 1/1/19 έως και 31/10/19 με 1 δρομολόγιο ημερησίως, επι 44 εβδομαδες με 6χήνες ανα πλήρες δρομολόγιο. Βέβαια ο διαγωνισμός θα γίνει στις 9 Γενάρη
proud_ionian Posted December 9, 2018 Author Posted December 9, 2018 ειναι εκπληκτικο παντως, πως ακομη και τωρα που υπαρχει ελπιδα να ξαναλειτουργησει η γραμμη, με πιο ευνοϊκες προοπτικες, λογω επιδοτησης και απουσιας ανταγωνισμου στον πορο, υπαρχουν παραγοντες στην κεφαλονια, δημοσιολογουντες και μη, που θελουν να τη σαμποταρουν. ο λογος ειναι απλος, εχουν συμφεροντα στην ευρυτερη περιοχη της ΝΑ Κεφαλονιας και εχουν βολευτει με την υποβαθμιση της ευρυτερης περιοχης της σαμης.
proud_ionian Posted December 10, 2018 Author Posted December 10, 2018 στη ΣΑΣοσυνεδριαση της σουμαδας, πηρε το ματι μου και τον Γιωργο Τελωνη, που εχει βαλει πλατη τον τελευταιο καιρο για να εγκριθει κονδυλι για τη γραμμη
proud_ionian Posted December 12, 2018 Author Posted December 12, 2018 να τα λεμε αυτα. δγιαδωσται τωρα που η levante ξαναενδιαφερεται για ΠΣΙ με επιδοτηση, το kefaloniapress ειδε το φως το αληθινο η (ισχυριζομενη) ζημια €2,5 εκ, που υπεστη η kefalonian απο τη δραστηριοποιηση στη γραμμη της πατρας, δεν ειναι πραγματικη. αν ισχυουν τα νουμερα, οφειλονται και στο οτι το ιδιο πλοιο εκανε και ΠΣΙ και κυλληνη πορο και κυλληνη σαμη. προσωπικα δεν εχω επισημα στοιχεια, η καθαρα εμπειρικη και ερασιτεχνικη μου ενασχοληση με τα συγκοινωνιακα του νομου, με οδηγει στο συμπερασμα, οτι η kefalonian εχασε πρωτιστως, απο το γεγονος οτι με εναμισυ πλοιο προσπαθησε να καλυψει τρεις γραμμες (ΚΖ, ΚΠ και ΠΣΙ). Quote Αν η «kefalonian Lines», ξεχωρίσει τις οικονομικές δράσεις των δυο ουσιαστικά γραμμών, που δραστηριοποιήθηκε το «Νήσος Κεφαλονιά», το τελευταίο χρόνο, και μας πει ποια ήταν κερδοφόρα και ποια ζημιογόνα, τότε θα μπορούσαμε να δεχτούμε, τον παραπάνω ισχυρισμό. Διαφορετικά, όσοι «τσουβαλιάζοντας» οικονομικά τις δυο γραμμές και αποδέχονται έτσι αβασάνιστα, τον ισχυρισμό της «ζημιάς» των 2,5 εκ ευρώ, θεωρούμε πως έστω και άθελά τους, προβοκάρουν την γραμμή Ιθάκη – Σάμη – Πάτρα, που και κερδοφόρα πιστεύουμε πως είναι και αναγκαία για την οικονομική και κοινωνική ζωή του νησιού μας. Αυτά… μέχρι το κράτος… να αναλάβει τις ευθύνες του, απέναντι στους πολίτες, σε ό,τι έχει να κάνει με τα κοινωνικά αγαθά, όπως είναι οι συγκοινωνίες. Τάσος Καβαλλιεράτος.
proud_ionian Posted December 16, 2018 Author Posted December 16, 2018 (edited) απο οτι φαινεται, αν τελικα η levante κατεβει στο διαγωνισμο και παρει τη γραμμη, θα την καλυψει σε πρωτη φαση με τον αντρικο, ο οποιος θα επιστρεψει στην πατρα μετα απο εξι χρονια Edited December 16, 2018 by proud_ionian photo
proud_ionian Posted January 5, 2019 Author Posted January 5, 2019 και η θεοπεφταταινα, σε δηλωσεις της που διακινουν ηλεκτρονικα ΜΜΕ της Κεφαλονιας και του Θιακιου, μιλα για θετικες εξελιξεις μεχρι τα μεσα του μηνος.
proud_ionian Posted January 8, 2019 Author Posted January 8, 2019 το kefaloniapress (και αλλα κεφαλονιτικα sites) αναφερουν οτι η εταιρα ιονησος 3, μελος της ionian group, υποθετω η εταιρια του καλβου, κατεθεσε τη μοναδικη προσφορα για τη γραμμη διαρρεουν μαλλιστα οτι θα ξεκινησουν δρομολογια, πριν την κατακυρωση του διαγωνισμου. υποθετω οτι το επιδοτουμενο εννιαμηνο θα το καλυπτει ο καλβος επι το πλειστον και τους τρεις καλοκαιρνους μηνες και το πασχα που εχει κινηση (και πολλους επιβατες) θα δουμε το κεφαλονια ΥΓ: να δουμε αν θα πεσει μεσα ο βουτος στο 14.1.
kefalonia94 Posted January 8, 2019 Posted January 8, 2019 (edited) Η επίσημη ανακοίνωση της Levante Ferries: Edited January 8, 2019 by proud_ionian
MILTIADIS Posted January 9, 2019 Posted January 9, 2019 Την περιμενει να ρθει και παλι τη γραμμη ο δημαρχος της Ιθακης σε δηλωσεις του σημερα στο proud ionian channel.
proud_ionian Posted January 9, 2019 Author Posted January 9, 2019 στη δικη του (και γενικως της τωρινης δημοτικης αρχης) επιμονη, οφειλεται το οτι η γραμμη λειτουργει ξανα,οπως και οτι εκτος του. 2017, ολα τα αλλα χρονια της θητειας του, υπηρχε, πλημμελως βεβαια, καλυψη της γραμμης.
proud_ionian Posted January 20, 2019 Author Posted January 20, 2019 ο δημαρχος ιθακης, σε κατ' ιδιαν συζητησεις του, λεει πως τα δρομολογια ξεκινουν 23.1 μενει να το δουμε
proud_ionian Posted January 21, 2019 Author Posted January 21, 2019 (edited) 3 hours ago, giorgos_k said: Νεότερα για το πλοίο στο ρεπορτάζ του kefaloniapress αν κρινουμε απο το ρεπορταζ, το 23/1 παει κουβα Edited January 21, 2019 by proud_ionian κουβά όχι κούβα :D
kefalonia94 Posted January 22, 2019 Posted January 22, 2019 Την ερχόμενη Δευτέρα (28/1) σύμφωνα με τοπικό site η έναρξη των δρομολογίων του Ανδρέας Κάλβος στη γραμμή.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 24, 2019 Posted January 24, 2019 Μάλλον για τη Τετάρτη (30/1) θα πάει το ξεκίνημα της γραμμής.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 24, 2019 Posted January 24, 2019 Με σύμβαση, οπότε αυτό θα κρίνει την ακριβή ημερομηνία έναρξης των δρομολογιων!!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now