Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
1 hour ago, cyclades_shipping said:

Βλέποντας το Highspeed 3 και το Caldera Vista να ετοιμάζονται για AML ,νομίζω πως όλο και αυξάνονται οι πιθανότητες να το δούμε φέτος μετά από μια 3ετια να ταξιδεύει ξανά σεζόν στην χωρα μας.

Τα δύο ταχύπλοα που αναφέρεις προορίζονται για την γραμμή Tarifa-Tanger και όχι για τη γραμμή Algeciras Tanger.

  • Replies 844
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Παράταση στα δρομολόγια του πήρε το πλοίο. Έως 25/4 στην γραμμή του βόρειου Αιγαίου. 

 

 

Edited by proud_ionian
link
Posted (edited)

Το πλοιο έχει περαστεί στα δρομολόγια Ταγγέρη Μεντ-Αλχεριθας άρα άκυρη και φέτος η δρομολόγηση στο Αιγαιο.

Άραγε η άττικα κρατάει καποιο τμήμα της AML φέτος ή απλά θα ναυλωθούν;

Edited by polmyt
quote
Posted (edited)
On 4/14/2024 at 3:31 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Τα δύο ταχύπλοα που αναφέρεις προορίζονται για την γραμμή Tarifa-Tanger και όχι για τη γραμμή Algeciras Tanger.

 

On 4/14/2024 at 2:21 PM, Annivas said:

Εγώ πάλι νομίζω ότι και φέτος θα κάνει μια θερινή βίζιτα στην Δυτική Μεσόγειο .  

Καλα δεν πεφτουμε κι απο τα συννεφα.

Εχει γραφτει απο την προηγουμενη βδομαδα ,οτι το πλοιο θα πει Μαροκο και οτι δεν ηταν ρεαλιστικο το σεναριο να δουλεψει στο Αιγαιο

Edited by polmyt
Posted

Έτσι κ αλλιώς αν το θελήσει η Στενά στο τελος της σεζόν , χάρη θα τους κάνει που θα το πάρει απ τα χεριά τους

Posted

Τσουκου-τσουκου, έχει πιστοποιηθεί στο μισό ανατολικό Αιγαίο. Άμα θέλει η Άττικα, μπορεί να παίξει σε πολλές γραμμές. 

Posted

@Strofalos Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει θέληση από ότι φαινεται ,το πλοιο και σε ένα δρομολόγιο της Ικαροσαμιας οπως τώρα θα μπορούσε να δουλευει το καλοκαίρι ,παρόλα αυτα η εταιρία του προτιμά να το στέλνει στο σίγουρο χρήμα (Μαροκο) με 2 μήνες δρομολογήσεις

Posted

Μηπως το σιγουρο χρημα στο Μαροκο ειναι περισσοτερο απο αυτο της δρομολογησης στο Αιγαιο;

Γιατι πρεπει να τους κατηγορουμε και γιαυτο;

Posted

Αυτό λέω ότι είναι περισσότερο ,αλλά θεωρω πως μπορεί να στηρίξει και τις εγχώριες γραμμές που την στηρίζουν χειμώνα - καλοκαίρι χωρίς να σημαίνει πως άμα δεν το κάνει είναι κακο.

Posted
51 minutes ago, polmyt said:

Μηπως το σιγουρο χρημα στο Μαροκο ειναι περισσοτερο απο αυτο της δρομολογησης στο Αιγαιο;

Γιατι πρεπει να τους κατηγορουμε και γιαυτο;

Σίγουρο χρήμα θα είχε και εδω αν εμπαινε σταθερά σε μια γραμμη. πχ φέτος το Κρητη-Κυκλαδες έχει αρκετό ψωμί. Απλά αφήνουν μια seajet μονη της…

Posted

Μια ματιά να ρίξει κάποιος τη σημερινή πορεία του , είναι μια καλή απάντηση αν κάνει ή όχι το συγκεκριμένο ταχύπλοο για τη γραμμή και αυτά τα περάσματα. Δε χρειάζεται καν να ρωτήσει κάποιον από τους.. τυχερούς επιβάτες του! 

Posted

Χθες στο δρομολόγιο για Πειραιά, δεν έδεσε στους Φούρνους. Σήμερα προερχόμενο από το Πειραιά παλεύει 20 λεπτά να δέσει στο ίδιο λιμάνι. Να δούμε αν θα τα καταφέρει. Άλλος ένας λόγος που δείχνει ότι ταχύπλοα δεν κάνουν για την γραμμή αυτή.

Posted

Μήπως ο συγκεκριμένος τύπος ταχύπλοων (monohull) δεν κάνει ,γιατί το Highspeed 4 μια χαρα είχε ανταποκριθεί πρόπερσι που είχε κάνει 8-9 προσεγγίσεις.

Posted

Προσπάθησε να δέσει σε ντόκο υπό κατασκευή στο βόρειο τμήμα του λιμένα Φούρνων. Εκεί έχουν δέσει κατά καιρούς φορτηγά πλοία και πότε ακτοπλοϊκά. Από τα στίγματα του Ρουφ δεν είναι ξεκάθαρο αν τα κατάφερε. Αν ναι για πολύ λίγο, κάτω από 5 λεπτά. Μετά από προσπάθειες 40 λεπτών συνεχίζει για Βαθύ.

Monohull ήταν και το Corsica Express III που ερχόταν για 1 ή 2 χρονιές πριν καμία 15αρια χρόνια μόνο το καλοκαίρι. Δεν θυμάμαι να είχε τετοια προβληματα, αλλά επίσης δεν θυμάμαι να πήγαινε στους Φούρνους.

Posted

Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για την αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ-Ο/Γ Hellenic Highspeed στους Φούρνους

Quote

Τις μεσημβρινές ώρες χθες ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή των Φούρνων για αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ-Ο/Γ ΄΄HELLENIC HIGH SPEED’’ Ν.Π. 12331 στο λιμάνι των Φούρνων λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών, κατά την εκτέλεση του εγκεκριμένου δρομολογίου Βαθύ Σάμου – Φούρνοι – Άγιος Κήρυκος – Μύκονος - Πειραιάς. Στο πλοίο ανέμεναν προς αποβίβαση τρεις (03) επιβάτες και ένα Ε.Ι.Χ., ενώ στο λιμάνι ανέμεναν προς επιβίβαση επτά (07) επιβάτες και δύο (02) Ε.Ι.Χ. οχήματα.

 

  • 4 weeks later...
Posted

Το οποίο θα πάει ως ναυλωμένο; Έχει ολοκληρωθεί η πώληση της εταιρείας στην Stena σωστά;

Posted

Αυτο ηθελα να ρωτησω και γω! 
Η aml ειναι απο τωρα στη στένα;

Και το caldera vista και hell highsp πανε τωρα εκει ως αττικα ή ναυλωμενα απο της στενα;

Posted

Το Hellenic Highspeed και το Caldera Vista πάνε ως ναυλωμένα από την AML. Η εξαγορά του ποσοστού της Attica Group από την Stena έχει ανακοινωθεί επίσημα απλώς ακόμα δεν έχει εγκριθεί η εξαγορά από τις αρχές του Μαρόκου.

  • 3 weeks later...
Posted

Την ώρα που η seajet γεμίζει τα ταχύπλοά της το hellenic highspeed κάθεται 1 μηνα plus για να παει στο στενο…

Ή αν ας το στελναν νωρίτερα στο στενό ή ας το δρομολογούσαν στις Κυκλάδες που ήδη γίνεται πανικός.

Βέβαια δεν νοιάζει κανέναν απο την αττικα ότι το ταχύπλοο κάθεται καλοκαιριάτικα και ο super mario κάνει πάρτυ γεμίζωντας όλα τα νησιά.

Posted

Εάν δούλευε αυτό το μήνα στο Αιγαίο θα έπρεπε να μείνει όλο το καλοκαίρι γιατί θα είχε πάρει δρομολόγηση για 4 μήνες, οπότε μετά τι θα έκανε τις κρατήσεις του Ιουλίου και του Αυγούστου??

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...