Panagia Ekatontapiliani Posted August 18, 2009 Posted August 18, 2009 (edited) Η αμφίδρομη παντόφλα που κατασκευάζεται στο Ναυπηγείο του Κουταλη πρόκειται για το Πρωτοπόρος IV (1, 2 & 3) της εταιρείας Ευβοϊκός IV N.E (Tsokos Line) που προορίζεται για τη γραμμή Ωροπό Ερέτρια. Η εταιρεία δείχνει πίστη σε αυτό το ναυπηγείο, γιατί και τα αλλά πλοία της έχουν κατασκευαστεί στο ίδιο ναυπηγείο. Οπως το Πρωτοπόρος & το Πρωτοπόρος ΙΙΙ Edited March 14, 2021 by Nick the Greek tag
Panagia Ekatontapiliani Posted August 20, 2009 Author Posted August 20, 2009 Η πρόοδος εργασιών του Πρωτοπόρος ΙV σε δυο διαφορετικές περιόδους. Μια τον Ιούνιο και μια τον Αύγουστο
Panagia Ekatontapiliani Posted September 3, 2009 Author Posted September 3, 2009 Μπορεί ο Πρωτοπόρος IV να έχει δηλωθεί για τη γραμμή Ωροπού Ερέτριας, αλλά το τελευταίο καιρό ακούγεται ότι θα πάει τελικά Αιδηψό Ακρίτσα.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 22, 2009 Author Posted November 22, 2009 Το Πρωτοπόρος IV ενώ είχε ξεκινήσει εντατικά την κατασκευή του, το τελευταίο διάστημα παρατηρώ ότι η πρόοδος των εργασιών είναι πολύ μικρή. Σαν να φαίνεται ότι η εταιρεία του δεν βιάζεται να τελειώσει τη κατασκευή του. Ενω από ότι ακούγεται το πλοίο αναμένεται να είναι έτοιμο πριν το Πάσχα (αρχές Απριλίου)
pantelis2009 Posted December 11, 2009 Posted December 11, 2009 Καλησπέρα.Απ' ότι έμαθα η καθέλκυση θα γίνει 07/01/2010, και μία φωτο τραβηγμένη έχθές
pantelis2009 Posted December 12, 2009 Posted December 12, 2009 Καλησπέρα. Και μιά φωτο πως είναι απ' έξω με το σινιάλο της TSOKOS LINES
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 12, 2009 Posted December 12, 2009 Ευχαριστούμε φίλε pantelis και για τις φωτογραφίες του Πρωτοπόρος IV. Γνωρίζουμε αλήθεια για ποιά γραμμή τελικά προορίζεται ??? Μπορεί ο Πρωτοπόρος IV να έχει δηλωθεί για τη γραμμή Ωροπού Ερέτριας, αλλά το τελευταίο καιρό ακούγεται ότι θα πάει τελικά Αιδηψό Ακρίτσα. Αν και βέβαια στις γραμμές του Ευβοικού έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε πολλές αμοιβαίες αλλαγές ανάμεσα στα πλοία που τις εξυπηρετούν.
pantelis2009 Posted December 12, 2009 Posted December 12, 2009 καλησπέρα φίλε Σείριος. Προορισμός του η γραμμή Ερέτρια - Ωρωπός, όπως και τα υπόλοιπα Πρωτοπόρος.
pantelis2009 Posted December 29, 2009 Posted December 29, 2009 και μερικές σημερινές φωτο απο το εσωτερικό του πλοίου
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 29, 2009 Posted December 29, 2009 Το πλοίο έχει και κάτω γκαράζ ή η καταπακτή είναι πρόσβαση στο μηχανοστάσιο?
pantelis2009 Posted December 29, 2009 Posted December 29, 2009 φίλε Νηρέα έχει 3 χώρους φόρτωσης. Αυτό που είναι ανοικτό είναι το κατάμπαρο
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 29, 2009 Posted December 29, 2009 Και πόσα αυτοκίνητα παίρνει στο κατάμπαρο γκαράζ? Ρωτάω, γιατί δεν μου φαίνεται και τόσο πρακτικό για μικρές αποστάσεις. Ακόμα και στην Ερέτρια-Ωρωπό όσες φορές ταξιδεύω αποφεύγω ακόμα και τις ράμπες, γιατί εγκλωβίζεσαι από τον κάθε άσχετο οδηγό που μπορεί να σου τύχει, συν τα κολονάκια από κάτω που δυσκολεύουν την φόρτωση. Έχω την εντύπωση ότι μπορεί αυτά τα γκαράζ να αυξάνουν την χωρητικότητα, αλλά αυξάνουν και τον χρόνο απο/επιβίβασης. Δεν έχω γνώση του ζητήματος...απλώς έχω αυτή την αίσθηση.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 30, 2009 Author Posted December 30, 2009 Αυτή οι δικαιολογίες που αναφέρεις Νηρέα, είναι η λάθος νοοτροπία του Έλληνα οδηγού που μπαίνει στο πλοίο και θέλει να βγει πρώτος από το πλοίο. Πολλές φορές η άρνηση των οδηγών να μπουν στα καταμπαρο ή στις ράμπες των πλοίων κοντινών αποστάσεων αφήνει κάποιους συνταξιδιώτες εκτός του πλοίου. Λίγη υπομονή από τους οδηγούς και να ακούνε τις οδηγίες των πληρωμάτων, θα κάνει πιο εύκολη όλων τη δουλειά. Πάντως το Πρωτοπόρος IV δείχνει ότι εσωτερικά θα είναι πολύ προσεγμένο. Τα αλλά πλοία της TSOKOS LINES (Πρωτοπόρος, Πρωτοπόρος ΙΙΙ) είναι προσεγμένα στο εσωτερικό τους??
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 30, 2009 Posted December 30, 2009 Σωστή ή λάθος νοοτροπία...πάντως δεν την είχα από γεννησημιού μου. Την απέκτησα με τα χρόνια μετά από ατελείωτες ώρες αναμονής σε παντόφλες και κλειστά ferries... πότε θα δεήσει να έρθει ο μπροστινός οδηγός που πίνει ακόμα τον καφέ του...ή τον πήρε ο ύπνος ή έχει χάσει το ΙΧ του στο γκαράζ και σου την λέει κι από πάνω ότι φταίει το γκαράζ που είναι μεγάλο και χάθηκε. Οι αμφίδρομες παντόφλες φτιάχθηκαν για να μειώσουν τους χρόνους απο/επιβίβασης και να μην έχουμε μανούβρες μέσα στο γκαράζ κλπ. Εάν είναι να προσθέτουν και άλλα επίπεδα γκαράζ...θα ξαναφτάσουμε τους παλιούς χρόνους και δεν θα υπάρχει κανένα κέρδος για τον επιβάτη...σε χρόνο. Και επαναλαμβάνω μιλάω για μικρές αποστάσεις. ΥΓ Το θέμα γκαράζ/οδηγών/πληρώματος μπορούμε να το συζητήσουμε ξεχωριστά και έχει αρκετό ενδιαφέρον.
pantelis2009 Posted December 30, 2009 Posted December 30, 2009 Φίλε Panagia Ekatontapiliani και εγώ μαζί σου. Πρέπει να διορθώσουμε τους τρόπους μας και να ακούμε το πλήρωμα. Έτσι η εκφόρτωση θα γίνετε πιο γρήγορα. Όλα τα Πρωτοπόρος είναι προσεγμένα. Τα άλλα είχαν πιο ανοικτά χρώματα στα καθίσματα, αλλά είμαστε λίγο γουρ.... Γι' αυτό έκαναν τα καθίσματα πιο σκούρα. Η γέφυρα είναι φανταστική και ο καπετάνιος είναι καλός. Ανεβείται στη γέφυρα. Η θέα είναι φανταστική. Όσοι πιστοί προσέλθεται στην καθέλκυση να σας γνωρίσω τον καπετάνιο
pantelis2009 Posted January 6, 2010 Posted January 6, 2010 καλησπέρα. Τελικά η κα θέλκυση θα γίνει το Σάββατο 09/01/2010 κατα της 09.30 κατα τον πλοιοκτήτη.
pantelis2009 Posted January 7, 2010 Posted January 7, 2010 μερικές σημερινές φωτο.α)η μεγάλη γέφυρα, β) & δ)πόσο κοντά έφτασε η κατασκευή, δ) το τακάρισμα στο βάζο τελείωσε ε) η είσοδος του ναυπηγείου για όσους θέλουν το Σάββατο να έλθουν. Άν ..... ο καιρός το επιτρέψει.
pantelis2009 Posted January 8, 2010 Posted January 8, 2010 Αν είχε fax ο πλοιοκτήτης στο καράβι θα μου έστελνε την άδεια καθέλκυσης. όλοι όσοι θέλετε ετοιμάστε φωτογραφικές και έλάτε. στης 09.00 θα είναι ο παππάς εκεί. Τα λέμε αύριο
George Posted January 9, 2010 Posted January 9, 2010 Ήρθε σε επαφή με το νερό λοιπόν σημερα κα περί ώρα 10:30. Καλορίζικο (όπως γράφτηκε κι στα ύφαλά του) να είναι, καλοτάξιδο και καλότυχο. Θα παραμείνει για περίπου έναν μήνα ακόμα στο Πέραμα μέχρι να φύγει για να ξεκινήσει δρομολόγια.
pantelis2009 Posted January 9, 2010 Posted January 9, 2010 καλησπέρα σε όλους. Το πρωτοπόρος έκανε το πρώτο του μπανάκι. Στις 09.50 ο καπετάνιος έσπασε την σαμπάνια και στις 10.55 ξεκίνησε η καθέλκυση. Μερικά λεπτά αργότερα το υπέροχο σκάφος ήταν στο νερό. Εύχομαι καλορίζικο και καλοτάξιδο. Ελπίζω οι φίλοι που ήρθαν να ευχαριστήθηκαν. Και μερικές φωτο γιατί σας κούρασα με την πολυλογία.
polmyt Posted January 9, 2010 Posted January 9, 2010 Καταρχην θα ηθελα να ευχαριστησω τον φιλο Pantelis2009 για την προσκληση και τη δυνατοτητα που μας εδωσε να ειμαστε παρον στην καθελκυση.Για μενα ηταν πρωτογνωρη εμπειρια μιας και δεν ειχα την τυχη να παρακολουθησω στο παρελθον καθελκυση πλοιου απο τοσο κοντα Γυρω στις 9.30 ξεκινησε ο Αγιασμος και μετα το τελος του ο καπετανιος εσπασε την σαμπανια.Στη συνεχεια ξεκινησε η διαδικασια καθελκυσης του βαποριου.Βγηκαν οι τακοι που το συγκρατουσαν και αρχισε να κυλαει αργα προς τη θαλάσσα.Λιγα δευτεροπλεπτα αργοτερα ειχε μπει ολο στο νερο περνοντας ξυστα απο τα μοτορσιπακια XT MESOGIAKOS και NAXOS EXPRESS που ειναι δεμενα εκει.Στην αρχη μου δωθηκε η εντυπωση οτι το βαπορι εξυσε τα μοτορσιπ καθως επεφτε αλλα κατι τετοιο δεν ευτυχως δεν εγινε. Στην καθελκυση βοηθησαν τα ρυμουλκα ΑΓΙΟΣ ΦΑΝΟΥΡΙΟΣ και ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ το οποια και βοηθησαν το πλοιο να γυρισει μετα την καθελκυση του.Λογικα το πλοιο πρεπει να εδωσε με την αβαφτη πλωρη προς τα μεσα ωστε να βαφτει και αυτη και να γινουν και οι τελευταιες εργασιες πριν αναχωρησει για την Ερετρια. Ακομα ας δουμε την αβαφτη προς το παρον πλωρη του Τη σημαιοστολισμενη γεφυρα του Το ενα απο τα τεσσερα(δυο σε καθε μερια) ελικοπηδαλια του. Το ονομα του πλοιου στη βαμενη πλωρη Ας δουμε και το "καλοριζικο" πoυ γραφτηκε λιγο πριν ξεκινησει η καθελκυση(συγχωρεστε με αλλα δεν γνωριζω ποιος το εγραψε οποτε οποιος ξερει ας το αναφερει) και τους τακους την ωρα που φευγουν λιγο πριν ξεκινησει το βαπορι να γλιστραει Καλοταξιδο να ειναι παντα και με την ελπιδα να μεινει για παρα πολλα χρονια στα νερα μας
pantelis2009 Posted January 9, 2010 Posted January 9, 2010 Φίλε polmit χαίρομαι που σου άρεσε. Οταν μάθω για την επόμενη θα σας καλέσω πάλι. Όσο για το "καλορίζικο" το έγραψε ο κατασκευαστής του που έχει και το ναυπηγείο. Ωραίες και οι φωτο σου.
polmyt Posted January 11, 2010 Posted January 11, 2010 (edited) Και ενα μικρο απο την καθελκυση.Βασικα ημιτελες ειναι γιατι ηθελα να βγαλω και φωτογραφιες αλλα τουχαλιστον μπορουμε να παρουμε μια ιδεα απο την καθελκυση Edited January 11, 2010 by polmyt
pantelis2009 Posted January 11, 2010 Posted January 11, 2010 Φίλε polmyt πολύ ωραίο το video. όταν μάθω να ανεβάζω ............. θα δείτε πολλά.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 11, 2010 Posted January 11, 2010 Πολύ καλό το βίντεο αλλά και το φωτορεπορτάζ που μας πρόσφεραν οι polmyt και pantelis2009 από την καθέλκυση του πλοίου . Στιγμές μοναδικές το συναπάντημα με την θάλασσα. Στιγμές όπου ένα σύνολο αρμονικά ταιριασμένων λαμαρινών, γίνεται ΚΑΡΑΒΙ !!! Θερμώς ευχαριστούμε.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now