Lord Posted February 24, 2022 Posted February 24, 2022 Το Ροδάνθη τότε είχε κάνει ζημιά στην Blue Star που ειχε το Blue Star Πάρος στην γραμμή (Πάρο-Ναξο-Θηρα) και της ειχε παρει την κίνηση της Σαντορίνης.(έξυπνη κίνηση του καπτα Μακη) Βλέποντας αυτο η Blue Star σε σύντομο διάστημα εβαλε απευθείας το Blue Star 1 Σαντορίνη και εγκαινίασε ετσι την γραμμή Σαντορίνη-Κω-Ροδο.
nomikos Posted February 24, 2022 Posted February 24, 2022 (edited) Πολύ σωστός ο @Lord επιβεβαιώνω αυτό που είπε για τη δρομολόγηση του Blue Star 1 και θυμάμαι ήταν Δεκέμβρης 2008.Η Ροδάνθη τους είχε κάνει θραύση. Edited February 24, 2022 by nomikos
pilot Posted February 24, 2022 Posted February 24, 2022 Πολύ πολύ σωστές οι επσημάνσεις σας (και οι αναμνήσεις σας☺️ βέβαια) παιδιά. Και δυστυχώς εκεί που είχε η Blue Star έστω τρία απευθείας δρομολόγια την εβδομάδα για Σαντορίνη, πέρσι το καλοκαίρι ειχε 1! Και εάν ο COVID ίσως αποτελούσε μια δικαιολογία, τα διαφαινόμενα στην τουριστική κίνηση για το 2022 δεν δικαιολογούν τον προγραμματισμό και για φέτος πάλι μόνο ενός απευθείας δρομολογίου- και μάλιστα από το σχετικά πιο αργό ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπε η Attica (ή και οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ενδιαφέρεται) να δει το θέμα των απευθείας προσεγγίσεων στο νησί σοβαρά. Δεν καταλαβαίνω τη νοοτροπία γιατί πρέπει η Σαντορίνη να πηγαίνει οπωδήποτε σετ μόνο με την Παροναξία . Έχει εξαιρετικά μεγάλο μεταφορικό έργο και τεράστια επιβατική κίνηση από μόνη της (και πολλούς μόνιμους κατοίκους θα προσέθετα). Επιπλέον μέσω της Σαντορίνης θα μπορούσαν να έρθουν πιο κοντά κα τα νότια Δωδεκάνησα στην ηπερωτική Ελλάδα. Πέρα από τα δρομολόγια για Κάσο-Κάρπαθο που έχουμε αναφέρει στο άλλο thread θα μπορούσε να υπάρξει γραμμή τύπου Σαντορίνη-Αστυπάλαια-Ρόδος ή γιατί όχι και απευθείας Σαντορίνη-Ρόδος (χωρίς τη σαλιγκαροδιαδρομή μέσω Κω) με πολύ καλά αποτελέσματα εάν εκτελείται με πλοίο που μπορεί να έχει ταχύτητα 23 με 24 μίλια
nomikos Posted February 28, 2022 Posted February 28, 2022 (edited) 8 hours ago, Molmed said: Τόσα χρόνια και δεν θυμάμαι Κυριακή βράδυ να υπάρχουν 2 μόνο αναχωρήσεις από Κρήτη για Πειραιά (+ το ΠΡΕΒΕΛΗΣ αλλά όχι απευθείας για Πειραιά). Και να μην τα ρίχνουμε όλα τον Grimaldi. Δεν κατέστρεψε αυτός ούτε τη Ρεθυμνιακή ούτε τη ΛΑΝΕ, αυτό είναι αλήθεια.. 1993, π.χ., κάθε Κυριακή βράδυ υπήρχαν 5 αναχωρήσεις, αναχωρούσε πλοίο της ΑΝΕΚ από Χανιά, Ηράκλειο, Σητεία - Αγ. Νικόλαο (F/B KRITI), των Μινωικών Γραμμών από Ηράκλειο, της Ρεθυμνιακής από Ρέθυμνο. Από το 1994 και μετά ίσχυε το ίδιο, απλά είχε δρομολογήσει πλοίο στον Αγ. Νικόλαο η ΛΑΝΕ αντί του F/B KRITI. Με το πέρασμα των χρόνων, αυτό το σκηνικό άλλαξε.... Μπορεί να πει βέβαια, κάποιος, ότι τα σημερινά πλοία είναι διαφορετικής τάξης μεγέθους, σύμφωνοι, αλλά και πάλι, 2 μόνο πλοία; Τα ίδια αγαπητέ μου και σε τούτη τη γραμμή αλλά και σε άλλες.Εμείς εδώ είχαμε 5 αναχωρήσεις την ημέρα και σήμερα ένα και με το ζόρι. Edited February 28, 2022 by nomikos
Lord Posted February 28, 2022 Posted February 28, 2022 Πολλά χρόνια είχε και 6, 7 και 8 αναχωρήσεις από Σαντορίνη. Το πρωί Ποσειδώνας,Ολυμπια, Γεώργιος Εξπρές. Το απόγευμα Νταλιανα,Εξπρές Σαντορίνη, Απόλλων Εξπρές και εναλλάξ αλλαζαν με τα πρωινά πολλές φορές. Επίσης σίγουρα 2 φορες την εβδομάδα (κάποιες φορές και 3) Ροδανθη και Μήλος Εξπρές. Γενικά πολλές εταιρίες και επιλογές που δεν θα ξανάρθουν.
Molmed Posted February 28, 2022 Posted February 28, 2022 7 hours ago, nomikos said: Τα ίδια αγαπητέ μου και σε τούτη τη γραμμή αλλά και σε άλλες.Εμείς εδώ είχαμε 5 αναχωρήσεις την ημέρα και σήμερα ένα και με το ζόρι. Τα θυμάμαι... Τρενάκι αναχωρούσαν τα πλοία από τον Πειραιά για τους ίδιους προορισμούς. Απορώ ακόμα, "έβγαιναν" τότε οι εταιρειες ή μήπως επειδή κανένας τους δεν ήθελε να κάνει πίσω, αυτό οδήγησε στην οριστική καταστροφή τους και στην παράδοση άνευ (σοβαρών) όρων στην MFD;
Strofalos Posted February 28, 2022 Posted February 28, 2022 Οικονομίες κλίμακος είναι η απάντηση. Όσα βάζει το Δήλος έβαζαν τα Ολυμπία-Βεργίνα-Ναϊάς μαζί!!
Molmed Posted February 28, 2022 Posted February 28, 2022 (edited) Με βρίσκετε απόλυτα σύμφωνο επί της ουσίας. Κανένας δεν ήθελε να κάνει πίσω, από τους παραδοσιακούς ακτοπλόους, και είδαμε την κατάληξη όλων τους. Στο "τρενάκι" όμως των πλοίων, βρίσκαμε και ένα που χαλάει το παραπάνω σενάριο, αν ήθελαν μπορούσαν και τότε να γίνουν οικονομίες κλίμακος", αλλά δεν.... Το SUPER NAIAS από μόνο του πόσα φορτηγά και ΙΧ έπαιρνε λιγότερα από το "Blue Star Delos", τα 430 κρεβάτια του κατά πόσο υπολείπονταν από τα κρεβάτια του σημερινού Blue star Delos; Μιλάμε εντελώς καλοπροαίρετα και φιλικά, το καταλαβαίνετε. Το μεγάλο ζητούμενο, τελικά, είναι στις μέρες μας η ταχύτητα ΚΑΙ των συμβατικών. Edited February 28, 2022 by proud_ionian quote
nomikos Posted February 28, 2022 Posted February 28, 2022 Όταν μπήκε το νεότευκτο Ιθάκη όλοι έτρεξαν στο νέο.Η κίνηση των υπόλοιπων μειώθηκε πάρα πολύ με αποτέλεσμα τα συμβατικά της Hellas Ferries να μείνουν 2-3. Η τελευταία δεν αντέδρασε με κανένα τρόπο.Θα μπορούσε να έκανε αναπροσαρμογή στα δρομολόγια με απευθείας δρομολόγια πχ για Σαντορίνη,είτε να έβαζε το νεότευκτο Μύκονος.Έμεινε στάσιμη και σταδιακά εξαφανίστηκε από το χάρτη. Τα επόμενα χρόνια που δεν υπήρχαν άλλες επιλογές υπήρξε η σαρδελοποίηση στα Πάρος και Νάξος εώς ότου ήρθε το Δήλος. Το ερώτημα είναι καλύτερα τότε με 6-7 βαπόρια ή τώρα με 1 και αυτό με το ζόρι;
togias_k Posted February 28, 2022 Posted February 28, 2022 Δεν νομίζω να μένανε 6-7. Βάλε την οικονομική κρίση μέσα. Παλιά πεταγοσουν για ένα Σαββατοκύριακο στο νησί, πλεον στις γιορτές και αν. Βάλε και τα αεροπλάνα μέσα. Πλέον οι τιμές τους είναι σχεδόν ίδιες με αυτές των πλοίων αν τα κλείσεις αργα(!). Άλλαξαν οι εποχές
gpap2006 Posted July 15, 2022 Posted July 15, 2022 Χωρίς πλοιο η κασοκαρπαθια (το σημερινό δρομολόγιο εκτός συστήματος προς το παρον και βλέπουμε...) τα φορτηγά της Σαντορίνης λογικά θα μοιράζονται σε Σολωμό, δήλος κ Χίος ανάλογα ποιο έχει διαθεσιμότητα καθότι είναι κ πολλα ΙΧ τέτοια εποχή.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 15, 2022 Posted July 15, 2022 Υπάρχουν ακόμα το Τάλως, το Αριάδνη και το Blue Carrier 1.
fourtounakis Posted July 15, 2022 Posted July 15, 2022 (edited) Πάντα στο βαθύ καλοκαίρι είχαμε βλάβες, αβαρίες και διαφορα άλλα. Το γεγονός ότι αποφάσισαν τέλος Ιουνίου να δώσουν τη γραμμή στο -πλέον- πλοίο φάντασμα είναι «απο τα άγραφα». Ντροπή και αίσχος σε αυτούς που ευθύνονται. Απαράδεκτο! Edited July 15, 2022 by fourtounakis
Strofalos Posted July 15, 2022 Posted July 15, 2022 (edited) Ούτε και σήμερα το Ολύμπους θα κάνει δρομολόγιο. Με δεδομένη την έναρξη της εξόδου των αδειούχων του Ιουλίου (που συνεπάγονται σε μειωμένα ελεύθερα γραμμικά μέτρα στα γκαράζ) , μπορούμε να πούμε πως η Σαντορίνη αρχίζει να έχει πρόβλημα τροφοδοσίας μιας και τα δυο δρομολόγια που δεν εκτελέστηκαν μεταφράζονται σε καμιά 50αρια-60αρια καρότσες. Edited July 15, 2022 by Strofalos
cyclades_shipping Posted July 15, 2022 Posted July 15, 2022 Λογικά θα δούμε κάνα έκτακτο από κάνα Blue Carrier I ή Ιωσηφ Κ κλπ
Panagia Ekatontapiliani Posted July 15, 2022 Posted July 15, 2022 Αύριο το Αριάδνη κάνει δρομολόγιο Πάρο Νάξο Σαντορίνη, οπότε με το μεγάλο γκαράζ του θα σκουπίσει πολλά φορτηγά!! Το Ιωσήφ Κ θεωρώ απίθανο να κάνει κάποιο έκτακτο δρομολόγιο μόνο προς Σαντορίνη. Το Blue Carrier I μπορεί να προσεγγίσει έκτακτα σε κάποιο δρομολόγιο του.
Nick the Greek Posted July 15, 2022 Posted July 15, 2022 Απόψε πάει Σαντορίνη το Τάλως, αλλά είναι ήδη πίτα με βυτία μια και αυτό είναι το κανονικό του δρομολόγιο τις Παρασκευές.
Nick the Greek Posted July 16, 2022 Posted July 16, 2022 Αν είναι δυνατόν, τελικά επιστρατεύτηκε και το Μελίνα ΙΙ το οποίο πρίν λίγα λεπτά έριξε καταπέλτη στον Αθηνιό. Το "αν είναι δυνατόν" πάει στο ότι όσο μπορώ να δώ στη webcam το πλοίο είναι γεμάτο επικαθήμενα ψυγεία του Φίλιππα. Δε θυμάμαι να έχω δεί ποτέ παντόφλα με παροχές ρεύματος για ψυγεία, δεν ξέρω αν έχει τέτοιες πολυτέλειες το Μελίνα ΙΙ. Να έπλευσε όλη νύχτα με τα μοτέρ από τις καρότσες αναμμένα?
Panagia Ekatontapiliani Posted July 16, 2022 Posted July 16, 2022 Δεν είναι η πρώτη φορά που το Μελίνα ΙΙ μεταφέρει φορτηγά της Σαντορίνης.
Nicksy58 Posted March 16, 2023 Posted March 16, 2023 5 hours ago, speedrunner said: Άνοιξαν τα δρομολόγια του πλοίου στο σύστημα κρατήσεων, Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή και Σάββατο απο Πειραιά στις 08:10 για Σέριφο - Σίφνο - Μήλο και επιστροφή και Τρίτη, Πέμπτη και Κυριακή απο Πειραιά στις 07:10 για Σίφνο - Ίο -Σαντορίνη - Σίφνο - Σέριφο - Πειραιά Πάντως οι ώρες είναι υπολογισμένες με μόλις 17 μίλια, πιο αργά και απο το Σολωμός! Ποια είναι η ώρα άφιξης στη Θήρα?
Alfa-Kampos Posted March 16, 2023 Posted March 16, 2023 (edited) 16.00 Αφιξη.Και αναχώρηση από Σαντορίνη 16.45 Edited March 16, 2023 by polmyt quote
Lord Posted March 23, 2023 Posted March 23, 2023 Έκτακτο δρομολόγιο απευθείας για Σαντορινη στις 25/3 θα κάνει το ΔΙΑΓΟΡΑΣ για να βοηθήσει την κατάσταση με τις νταλίκες γιατί γίνεται πραγματικός χαμός.
gpap2006 Posted March 23, 2023 Posted March 23, 2023 (edited) Και ο Σολωμός θα κάνει έκτακτο για Σαντορίνη την ίδια μέρα. Δε θυμάμαι άλλες χρονιές τέτοια φουρια τέτοια εποχή για Κυκλάδες. Edited March 23, 2023 by gpap2006
margaritis24 Posted March 24, 2023 Posted March 24, 2023 Αμα σου πω οτι το Σαββατο κατεβασε 870 ατομα το Delos στο νησι τι θα πεις! Ξεκινησε η χρονια πολυ νωρις φετος κ ειμαστε κ χωρις covid μετα απο 3 χρονια
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now