nomikos Posted October 10, 2020 Posted October 10, 2020 Περίπου το 60% των φορτηγών εξυπηρετείται με Σολωμό,το 30% με SFII και το υπόλοιπο με Δήλος. Το SFII για Σαντορίνη βάζει γύρω στα 10-15 κομμάτια.Η καθυστέρηση οφείλεται στο ότι το γκαράζ είναι δύσκολο αλλά και στο ότι υπάρχουν μερικές νταλίκες από και προς Ηράκλειο.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 10, 2020 Posted October 10, 2020 Όλα τα πλοία που περνάνε από τη Σαντορίνη, παίρνουν φορτηγά. Δεν μπορεί ένα νησί του μεγέθους της Σαντορίνης να στηρίζεται μόνο σε ένα πλοίο για την εξυπηρέτηση των φορτηγών της και ειδικά όταν αυτό περνάει δύο φορές την εβδομάδα.
nomikos Posted October 19, 2020 Posted October 19, 2020 Χθες το Champion jet αποβίβασε στη Σαντορίνη γύρω στα 50 άτομα ενώ πήρε γύρω στα 70.Από ιχ πήρε γύρω στα 5.
basilis89 Posted November 8, 2020 Posted November 8, 2020 1 hour ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said: Ο Πρέβελης δεμένος σήμερα στον Αθηνιό.Φαίνεται και η πρόοδος των εργασιών του νέου λιμανιού. Μετρήστε τρακτόρια για να καταλάβετε τη πληρότητα που είχε στο γκαράζ. 😉 Τουλάχιστον 20 κομμάτια είχε για Σαντορίνη. Φίλε νομικε πέρασα χτες από το βαπόρι είχε πάρα πολύ φορτίο.. Και σχεδόν μόνο φορτηγά.. Από αμάξια δεν είδα τίποτα.. Μπράβο που Τ προτιμανε οι μεταφορικές!!
mytilene Posted November 9, 2020 Posted November 9, 2020 Δυο σε ένα η φωτο του φιλου ΝΟΜΙΚΟΥ,και ΠΡΕΒΕΛΗΣ και έργα!!!Φουλ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ δουλεύει το βαπορι βλέπω,εντύπωση μου κάνει πως και δε πάνε με BSF.
margaritis24 Posted November 9, 2020 Posted November 9, 2020 Ειναι πιο ακριβη κ τα θελει κ μετρητα ενω η Ανεκ κ η Ζαντε τα πληρωνεις σε βαθος χρονου
Panagia Ekatontapiliani Posted November 9, 2020 Posted November 9, 2020 Δεν νομίζω ότι η Blue Star Ferries δουλεύει μόνο με μετρητά!! Όλες οι εταιρείες δέχονται επιταγές από τακτικούς πελάτες τους!!
nomikos Posted November 9, 2020 Posted November 9, 2020 Δέχεται πίστωση και η Blue Star όμως πολύ λιγότερη.Έχω ακούσει βέβαια πως είναι και ακριβότερη.Το συμπέρασμα είναι ότι ποτέ δε κέρδισε τις μεταφορικές.
Strofalos Posted November 12, 2020 Posted November 12, 2020 5 hours ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said: Ας δούμε το καλύτερο καράβι της ΑΝΕΚ σύμφωνα με το shipfriends σε μία σπάνια προσέγγιση στον Αθηνιό Σαντορίνης τον Αύγουστο του 2011.Πολλοί έμειναν να χαζεύουν το πλοίο από το μέγεθος του.Αναμφισβήτητα είναι το μεγαλύτερο πλοίο που προσέγγισε τον Αθηνιό. Τι πήγε να κάνει εκεί? Κανονικό δρομολόγιο ή πήγε να πάρει κάποιον?
nomikos Posted November 13, 2020 Posted November 13, 2020 Είχε καθυστερήσει ο Πρέβελης στο δρομολόγιο προς Πειραιά γύρω στις 7-8 ώρες και τότε τελευταία στιγμή πάρθηκε η απόφαση να περάσει το Champion το οποίο ανέβαινε από ημερήσιο προς Πειραιά να μαζέψει τη κίνηση.
Strofalos Posted November 13, 2020 Posted November 13, 2020 (edited) Ούτε που το'χα ξανακούσει αυτό το γεγονός. Και από ότι βλέπω, πρέπει να μάζεψε μπόλικους! Σκέψου να ήταν σε καθημερινή βάση ένα τέτοιο πλοίο, με φουλ ταχυτητα στο δρομολόγιο Πειραιάς-Σαντορίνη-Ηράκλειο βραδινό-ημερίσιο τι θα γινόταν... Edited November 13, 2020 by Strofalos
Lord Posted November 13, 2020 Posted November 13, 2020 Για την ιστορία και το Superfast XII πριν μερικά χρόνια είχε δεσει στην Σαντορίνη.Αν Θυμαμαι καλα πρέπει να ήταν το 2015 που έκανε Δωδεκάνησα και είχαν πλανο να το δρομολογησουν απευθείας από τον Πειραιά Θηρα-Κω-Ροδο (όπως το Blue Star 1-2).Το πρόβλημα ήταν με τους καταπέλτες και έτσι έκανε μόνο 1 δρομολογιο αν δεν κάνω λάθος.Παντως λέγανε ότι θα έκανε 4 ώρες 45 λεπτά.
nomikos Posted May 15, 2021 Posted May 15, 2021 Ακούγεται πως όποια μεταφορική εταιρεία τολμήσει και προτιμήσει τον Όλυμπο δε θα μπορεί να βρει θέση στο Πρέβελης.Ο νοών νοείτω.
nomikos Posted July 8, 2021 Posted July 8, 2021 Πάμε να δούμε τι ψάρια πιάνει το BS Patmos από Πειραιά για Σαντορίνη και το αντίστροφο στο απογευματινό του δρομολόγιο της Παροναξίας. Μια ενδεικτική μέρα του περασμένου ΣΚ για Πειραιά είχε 1 !!! φορτηγό και καμιά 100 επιβάτες ενώ στα κάτω από Πειραιά για Σαντορίνη 30 επιβάτες και 1!!! φορτηγό.Δε ξέρω ίσως πιο μετά ανέβει η κίνηση του.
basilis89 Posted July 8, 2021 Posted July 8, 2021 Αυτό σημαινει ότι δεν έχει έρθει ακόμη κοσμος στην Σαντορίνη; ή ότι προτιμούν άλλες επιλογές μετάβασης στο νησι;
Strofalos Posted July 8, 2021 Posted July 8, 2021 Γιατί, πότε δουλεψε η Σαντορίνη με την Μπλου Σταρ για να δουλέψει και τώρα..? Για τις μεταφορές μιλάω πάντα.
Lord Posted July 8, 2021 Posted July 8, 2021 Το ΠΑΤΜΟΣ δεν βολεύει τους ταξιδιώτες για την Σαντορίνη την ωρα που φθάνει, για αυτο ειναι τελευταία επιλογή.Το ΔΗΛΟΣ μεταφέρει την μεγαλύτερη μάζα τουριστών και τα ταχύπλοα. Οσο αφορά τα φορτηγά σίγουρα είναι η τελευταία επιλογή τους η Blue Star αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν βάζουν και σε αυτήν.Για παράδειγμα το ΔΗΛΟΣ καθημερινά κινείται από 10 μέχρι και 15 κομμάτια ενώ μην ξεχνάμε ότι βάζουν-εβαζαν αρκετές στα "μεγάλα" της Blue Star που φεύγουν απογευμα από Πειραιά και καταληγουν Δωδεκάνησα. Τέλος υπαρχουν πάρα πολλές επιλογές για Σαντορίνη γενικά για τον επιβάτη:ΔΗΛΟΣ,ΠΑΤΜΟΣ,ΑΡΙΑΔΝΗ,ΠΡΕΒΕΛΗΣ,ΟΛΥΜΠΟΥΣ,Δ.ΣΟΛΩΜΟΣ,WCJ,SANTORINI PALACE,SUPEREXPRESS,SUPERJET και φυσικά υπάρχει και η επιλογή του αεροπλάνου που ειναι και η πιο δημοφιλές με πολλά δρομολόγια και σε πολλές περιπτώσεις πιο φθηνά κιόλας.
Lord Posted July 11, 2021 Posted July 11, 2021 On 5/23/2020 at 2:50 PM, Lord said: Η Σαντορίνη δεν έχει 15000 κατοίκους αλλά τουλάχιστον τους διπλάσιους και θα φανεί στην επόμενη απογραφή που θα γίνει του χρόνου(κρατήστε το αυτο), χωρίς να βάλουμε στην σούμα τους αλλοδαπούς που είναι χιλιάδες. On 5/23/2020 at 7:03 PM, Lord said: Στην Σαντορίνη ζουν πολλοί παραπάνω από 15000 μόνιμοι κάτοικοι και πάρα πολλοί αλλοδαποί που ζουν και αυτοί μόνιμα στο νησί γιατι έχουν δουλειά.Αυτη είναι η εικόνα και χωρίς καθόλου υπερβολές. Το είχα γράψει περσυ και ειχε φανεί σε κάποιους υπερβολικός οτι ο αριθμός των κατοίκων ειναι διπλάσιος.Ειναι πρώτη πληθυσμιακά η Σαντορίνη στις Κυκλάδες τα τελευταία χρόνια με τεράστια ανάπτυξη φέρνοντας στην επιφάνεια και τα ανάλογα προβλήματα υποδομών κλπ. Μην ξεχνάμε οτι μιλαμε για ενα γεωγραφικά νησί πολυ μικρό, ο αριθμός των κατοίκων είναι πραγματικα τεράστιος. Εδώ ένα κείμενο του Έθνους που περιγράφει την κατάσταση: https://www.ethnos.gr/ellada/165400_santorini-o-protos-plithysmiaka-dimos-ton-kykladon-poy-anazitei-lyseis-gia-ton
Nick the Greek Posted February 22, 2022 Posted February 22, 2022 5 hours ago, nomikos said: Υπάρχει και η πάρα πολύ κίνηση στο Πειραιάς Σαντορίνη όπου εκεί τα φορτηγά ξεχειλίζουν και μένουν πολλές φορές έξω στο Πειραιά. Αληθεύει το ότι στο τελευταίο του δρομολόγιο για Σαντορίνη - Χανιά το Τάλως άφησε έξω πάααρα πολλά φορτηγά για Σαντορίνη που ήταν στην αναμονή?
nomikos Posted February 22, 2022 Posted February 22, 2022 (edited) Αυτό φίλε μου @Nick the Greek δεν είναι μεμονωμένο γεγονός.Γίνεται συνέχεια και το γνωρίζω πολύ καλά.. Edited February 22, 2022 by nomikos
mytilene Posted February 22, 2022 Posted February 22, 2022 Τόση κίνηση αυτό το πανεμορφο νησί ....ένα δρομολόγιο ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ απευθειας ΔΕΝ ΕΧΕΙ
fourtounakis Posted February 22, 2022 Posted February 22, 2022 (edited) Θα σου φέρω ένα παράδειγμα με τη Ρόδο. Από το 1990 έως και το 2004, η ΔΑΝΕ αλλά και ο Αγούδημος πρόσθεταν απευθείας δρομολόγια μεταξύ Ρόδου και Πειραιά και αντίστροφα. Δεν λειτούργησαν όμως. Αυτό γιατί, όταν ένα πλοίο «περνάει» από τόσα νησιά μέχρι να φτάσει , δεν γίνεται να μην προσεγγίσει κάπου για να κερδίσει οικονομικά περισσότερα το δρομολόγιο. Ακόμα και κάτι «τσόντες» που έκανε ο όμιλος το χειμώνα του 2020 με απευθείας δρομολόγιο του Νήσος Ροδος κάθε Σάββατο ,ήταν για την εξυπηρέτηση των οχημάτων. Edited February 24, 2022 by Nick the Greek Quote
pilot Posted February 22, 2022 Posted February 22, 2022 Άλλο όμως η Ρόδος, άλλο η Σαντορίνη που είναι πιο κοντά στην Αττική και έχει και ολίγον παραπάνω ντόπια τουριστική κίνηση (σε σχέση με τη Ρόδο). Θυμάμαι πριν λίγα χρόνια το Blue Star 1 στο δρομολόγιο Σαντορίνη- Κως- Ρόδος να είναι τίγκα από κόσμο και οι μισοί (ίσως και παραπάνω) επιβάτες να είναι για Σαντορίνη. Εννοείται ότι χρειάζονται απευθείας δρομολόγια για Σαντορίνη. Παιρνοντας ως αφορμή και το thread που συζητάμε τα δρομολόγια για Κασοκαρπαθία, θεωρώ πως ένα δρομολόγιο με γρήγορο συμβατικό για Σαντορίνη- Αναφη- Κασο- Καρπαθο- Ρόδο, εκτός του ότι θα έφερνε πιο κοντά στην ηπειρωτική Ελλάδα την Κασο και την Καρπαθο, θα σάρωνε και τη Σαντορίνη (όπως κάνει στη Μήλο η Minoan π.χ)
fourtounakis Posted February 23, 2022 Posted February 23, 2022 (edited) Θεωρώ πως έχεις δίκιο ! Edited February 23, 2022 by proud_ionian quote
nomikos Posted February 24, 2022 Posted February 24, 2022 On 2/23/2022 at 1:43 AM, pilot said: Άλλο όμως η Ρόδος, άλλο η Σαντορίνη που είναι πιο κοντά στην Αττική και έχει και ολίγον παραπάνω ντόπια τουριστική κίνηση (σε σχέση με τη Ρόδο). Θυμάμαι πριν λίγα χρόνια το Blue Star 1 στο δρομολόγιο Σαντορίνη- Κως- Ρόδος να είναι τίγκα από κόσμο και οι μισοί (ίσως και παραπάνω) επιβάτες να είναι για Σαντορίνη. Εννοείται ότι χρειάζονται απευθείας δρομολόγια για Σαντορίνη. Παιρνοντας ως αφορμή και το thread που συζητάμε τα δρομολόγια για Κασοκαρπαθία, θεωρώ πως ένα δρομολόγιο με γρήγορο συμβατικό για Σαντορίνη- Αναφη- Κασο- Καρπαθο- Ρόδο, εκτός του ότι θα έφερνε πιο κοντά στην ηπειρωτική Ελλάδα την Κασο και την Καρπαθο, θα σάρωνε και τη Σαντορίνη (όπως κάνει στη Μήλο η Minoan π.χ) Αυτό που λες για απευθείας δρομολόγιο προς Σαντορίνη το είχε επιχειρήσει ο καπτα Γάτος το 2008 με το Ροδάνθη και είχε φέρει πολύ καλά αποτελέσματα.Επίσης θυμάμαι και το FC3 σε κάτι επιστροφές στο Σαντορίνη Πειραιά με 40+ κόμβοι να κάνει το δρομολόγιο σε 3,2 περίπου ώρες.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now