Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 10 months later...
  • 2 months later...
  • 6 months later...
  • 1 year later...
Posted

Μόλις έκλεισα το τηλέφωνο με την Αγγελική σύντροφοι, στο επόμενο Τούνελ έχουμε ανακοίνωση για το Aqua Hercules:D.

 

Πουθενά δεν το βλέπω ενεργό, πουθενά δεν το βλέπω σκραπαρισμένο. Πυκνό μυστήριο καλλλύπτει την περίπτωσή του. Να και η εταιρεία που υποτίθεται πως το αγόρασε. Έχουν και ναυπηγείο στο οποίο θα μπορούσε θεωρητικά να διαλυθεί το πλοίο, πλήν όμως αυτό βρίσκεται στο Eregli, στη Μαύρη Θάλασσα. Θεωρώ πως αν είχε περάσει από το Αιγαίο ή τα Στενά, κάποιο μάτι θα το είχε πάρει.

  • 5 months later...
Posted
On 1/21/2016 at 7:33 AM, enas chiotis said:

Σύμφωνα με τους γείτονες, το πλοίο λόγω κακοκαιρίας ξέσερνε τις άγκυρες και ξεκίνησε να παρασύρεται. Το έσωσαν την τελευταία στιγμή ρυμουλκά. Όπως φαίνεται συμπάσχουν όλα τα πρώην ΝΕΛόπλοια.

 

To παρακάτω απόσμασμα από τους Lloyds αναφέρεται όχι στο γεγονός του 2016 που αναφέρει ο enas chiotis παραπάνω αλλά σε παρόμοιο το 2015:

Quote

STRUCK THE SOUTH JETTY AFTER DRAGGING ANCHOR AND DRIFTING AT ISKENDERUN, TURKEY IN LAT. 36 40N., LONG. 036 12E., AT 0130 HOURS LT ON 09/02/15. SUBSEQUENTLY INSPECTED AND RETURNED TO ANCHORAGE. NO INJURIES OR POLLUTION REPORTED. EXTENT OF DAMAGE UNKNOWN. BERTHED WITH TUG ASSISTANCE FOR INSPECTION. VESSEL HAD BEEN LAID UP UNMANNED AT NO. 1 ANCHORAGE SINCE OCTOBER 2013 AWAITING THE OUTCOME OF LEGAL PROCEEDINGS.

 

Αυτή δυστυχώς είναι και η τελευταία πληροφορία που μπορώ να βρώ.

 

  • 7 months later...
Posted

Απο τις πολυ σπανιες αν οχι μοναδικες περιπτωσεις που πλοια χρησιμοποιουσαν μονο τον πλωριο καταπελτη χωρις καν να εχουν πρυμνιο!!

Posted

Δεν νομίζω ότι έχεις δίκιο. Αν θυμάμαι καλά πρέπει να είχε 2 πρυμνιούς (μην σου πω και slewing). Θα το κοιτάξω ξανά.

Είχες δίκιο επί Nordo Rederi πρέπει να τους είχαν κλείσει τους καταπέλτες. Πάντως έτσι ήταν όταν κατασκευάστηκε.

https://lh3.googleusercontent.com/proxy/fm_tNgzlb7atmUn7-lQ9-K641-4xokRx1I8ETxx5yO-XP5FuFEUWI0eNgY99IidgEtoX0i9EZlPfuGgll9R8glvXy343v1LyhcNjJApj49kV

Αν μάλιστα δεν με προδίδει το "έμενταλ" όταν τα είχα πρωτοδεί σαν ROPAX1 και 2 στην ράδα του Πειραιά 2 ράμπες πρέπει να είχαν. Αν πάλι όχι ακούω προτάσεις για nursing home

Posted

Οντως ειχαν. Άλλα που τους μοιαζουν είναι τα finnclipper/eurocargo africa, finneagle/Cape Orlando, Kuwait express/tor scandia,αλλά από άλλο ναυπηγειο

Posted

Ειχαν οταν κατασκευαστηκαν. Και ξαναμπηκε μετα ενας καταπελτης σαν Ropax 1 & 2. Οσο δουλευαν ομως σαν Malmo και Lubeck Link, δεν ειχαν τιποτα πρυμα

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Posted

Άλλο ένα βαποράκι που πέρασε από τα έμπειρα στελέχη της ΝΕΛ και κατέληξε όπως κατέληξε....λόγω της εμπειρίας και των απεριόριστων γνώσεων που είχανε....για ΟΛΑ!!! 

  • 2 years later...
Posted

Όλο και σέρνεται μάλλον στα βράχια. Δεν έχω καταφέρει να το βρώ στο google maps ποτε

 

  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...