Z.Gk. Posted December 9, 2021 Posted December 9, 2021 (edited) Έχεις δίκιο!! Πάντα σκεφτόμουν πως στο καλό βλέπουν ακόμα και όταν το κομοδέσιο ήταν λίγο πιο μπροστά από τη μέση του καραβιού. Πάντως, τα νέα καραβάκια δεν θα είναι μεγαλύτερα από τα υπάρχοντα των 400 μέτρων. H Maersk έχει ανακοινώσει ότι θα έχουν μήκος 350 μέτρα και πλάτος 53,3 μέτρα τη στιγμή που το Evergiven, για παράδειγμα, έχει μήκος 399,94 μέτρα και πλάτος 59 μέτρα. Edited December 9, 2021 by Z.Gk.
Nick the Greek Posted March 29, 2022 Posted March 29, 2022 Ούτε στα καφενεία του Hong Kong δε δέχονται πια στοιχήματα γι αυτό: Το Dyros πλοιοκτησίας Costamare και ναύλωσης Maersk έχασε περίπου 80 κομμάτια εν μέσω δυσμενών καιρικών συνθηκώνε στα ανοιχτά του Ρωσικού Ειρηνικού, άλλα 100 κομμάτια υπολογίζονται να έχουν υποστεί ζημιές. Εκεί στις σημαίες και τους Νηογνώμονες, χαλλαρά παιδιά, δεν τρέχει κάστανο.
proud_ionian Posted January 26, 2023 Author Posted January 26, 2023 Παίζει παντού η είδηση ότι διεκόπη η συνεργασία MSC - MAERSK
Z.Gk. Posted January 26, 2023 Posted January 26, 2023 Όντως, έχει γίνει σχετικός χαμός. Είναι πολύ σημαντική εξέλιξη η συγκεκριμένη. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα αντιδράσουν οι μεγάλοι παίχτες και, βέβαια, τι επίπτωση μπορεί να έχει η διακοπή αυτή τόσο στην εφοδιαστική αλυσίδα γενικά, τους ναύλος και, συνακόλουθα στην τσέπη όλων μας! Προσωπικά, αν και οι οικονομίες κλίμακος είναι σημαντικές, θεωρώ ότι η δημιουργία ολιγοπωλίων, ή η παρουσία δυο-τριών βασικών συμμαχιών δεν είναι πάντα προς όφελος των καταναλωτών.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 26, 2023 Posted January 26, 2023 Η διακοπή της συνεργασίας MSC και Maersk θα τεθεί σε ισχύ τον Ιανουάριο του 2025.
Nick the Greek Posted July 21, 2023 Posted July 21, 2023 Άλλο ένα ράμμα στη γούνα της πιο ξέξασπρης -κι από τον ήλιο ξεξασπρότερης- ναυτιλιακής εταιρείας, που παλεύει ενάντια σε Συμπληγάδες για να ανεβάσει το επίπεδο του παγκοσμίου shipping. Η Tradewinds αναφέρει πως στα τέλη του 2020 ο γραμματικός του Safmarine Mafadi ανέφερε στην Ακτοφυλακή των ΗΠΑ πως στο πλοίο γίνονταν πράματα και θάματα που περιελάμβαναν εξώφθαλμες παραλείψεις στον τομέα του safety. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να ανέβει το USCG επάνω και να τους κάνει φύλλο και φτερό. Η απάντηση της Maersk Line ή τέλος πάντων της θυγατρικής τους στις ΗΠΑ ήταν να τον απολύσουν το Μάρτιο του 2021 με δικαιολογία πως πήγε πρώτα στο USCG με τα παράπονά του αντί να πάει στην Maersk. Μαντέψτε, ο γραμματικός δεν το έφαγε αμάσητο και κατέφυγε στα δικαστήρια τα οποία -πρωτόδικα- υποχρεώνουν την Maersk: α) να τον επαναπροσλάβει β) να τον προάγει σε Πλοίαρχο και γ) να του πληρώσει 700 χιλιάδες δολλάρια σαν αποζημείωση. Οι Δανοί προφανώς πάνε σε δεύτερο βαθμό την υπόθεση αλλά τέλος πάντων παίρνουμε μια γεύση του τι γίνεται.
Nick the Greek Posted November 3, 2023 Posted November 3, 2023 Απ’ τα ψηλά στα χαμηλά, κι απ’ τα πολλά στα λίγα. Γύρισε η αγορά στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων, συμφορά στις εταιρείες που χάνουν λεφτά με το τσουβάλι. Η Maersk λοιπόν για πρωινό, απολύει περί τους 10 χιλιάδες υπαλλήλους. Κι έχει ο Θεός. Φυσικά όταν γυρίσει η αγορά και ψάχνουν πάλι για κόσμο, θα παραπονιούνται πως δε βρίσκουν.
Nick the Greek Posted February 8, 2024 Posted February 8, 2024 Αποεπένδυση της Maersk από την εταιρεία ρυμουλκών Svitzer, θα τους αφήσουν να ακολουθήσουν το δικό τους δρόμο.
Nick the Greek Posted June 12, 2024 Posted June 12, 2024 Μπελάδες για την πιο λευκή περιστερά ναυτιλιακή εταιρεία του κόσμου. Βασικά το όλο πράγμα ξεκινάει από την συλλογική σύμβαση των λιμενεργατών που έχει υπογραφεί για τα λιμάνια της ανατολικής ακτής των ΗΠΑ αλλά και για αυτά στον κόλπο του Μεξικού, η οποία λήγει τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Οι διαπραγματεύσεις για την ανανέωσή της έχουν ως τώρα ναυαγήσει και οι μεγάλες απεργιακές κινητοποιήσεις δείχνουν πολύ πιθανές. Μέσα σε όλα, αυτό που έχει τσαντίσει τρομερά τα σωματεία είναι το ότι σύμφωνα με αυτά η Maersk έχει ξεκινήσει την αυτοματοποίηση της διαδικασίας ελέγχου των φορτηγών που μπαίνουν στα terminals της, χωρίς να χρειάζεται εργατικά χέρια από τα σωματεία. Το οποίο για τα σωματεία είναι casus beli. Λένε μάλιστα πως αυτό γίνεται σε παράβαση σχετικής συμφωνίας που είχαν τα σωματεία με την Maersk περί του αντιθέτου. Μεταφέρω τα λόγια του βασικού διαπραγματευτή από την πλευρά των σωματείων, όπως τα έχει η σημερινή Tradewinds: Quote There’s no point trying to negotiate a new agreement with USMX when one of its major companies continues to violate our current agreement with the sole aim of eliminating ILA jobs through automation. Who the hell is a foreign company like Maersk, to come on to American soil and build fully automated terminals. Mark my words, there is going to be an explosion, and the ILA and dockers around the world are going to light the fuse. Δεν τα λένε ο Σταμούλος κι ο Κολλάς αυτά, τα λένε Αμερικάνοι. Προσέξτε την αναφορά στο ότι είναι ξένη εταιρεία. Φυσικά όταν πάνε οι αμερικανικές εταιρείες στο εξωτερικό δεν υπάρχει θέμα, ούτε αλληλεγγύη. Τέλος πάντων, ποιός έχει δίκιο και ποιός άδικο, δεν ξέρω. Προσωπικά θεωρώ την Maersk απολύτως ικανή και τρομερά ξεδιάντροπη έτσι ώστε να αθετήσει την οποιαδήποτε συμφωνία. Από την άλλη βέβαια, άντε και κερδίζουν τα σωματεία τη μάχη. Ο πόλεμος είναι χαμένος, τίποτα δεν μπορεί να σταματήσει την αυτοματοποίηση και το ΑΙ από το να κυριαρχήσουν στις ζωές μας. Γενικά έχει το ενδιαφέρον του το συγκεκριμένο θέμα. Βλέπει κανείς πως συγκρούεται το εργατικό κίνημα με τον καπιταλισμό, μέσα στα headquarters αυτού του συστήματος, με την εργατική πλευρά να χρησιμοποιεί όρους και φρασεολογία πατριωτικού καπιταλισμού.
Z.Gk. Posted June 12, 2024 Posted June 12, 2024 Αν και off topic, αλλά με αφορμή όσα έγραψε ο Nick να προσθέσω ότι τα εργατικά σωματεία των ΗΠΑ είναι από τα πιο ισχυρά και με μακρά ιστορία απεργιών και διαπραγματεύσεων και, μάλιστα, στον ιδιωτικό τομέα. Στα αμερικανικά λιμάνια έχουν γίνει κατά καιρούς πολύ σημαντικές απεργίες, τόσο στη δυτική όσο και την ανατολική ακτή. Μια από τις πιο εμβληματικές απεργίες ήταν το 2015 στα λιμάνια της δυτικής ακτής των ΗΠΑ, οι οποίες ανάγκασαν τον Ομπάμα να στείλει τον αντίστοιχο Υπουργό Εργασίας για να βρεθεί λύση. Η διαφορά με τους δικούς μας συνδικαλιστές, οι οποίοι κάνουν απεργία για μια ημέρα, έτσι για το τελετουργικό και την επαναστατική γυμναστική, είναι ότι στις ΗΠΑ, αλλά και σε δυτικές χώρες της Ευρώπης, όταν κατεβαίνουν σε απεργία θέτουν τα συγκεκριμένα αιτήματά τους και δεν τις σταματούν αν δεν ικανοποιηθεί έστω και κάποιο μέρος αυτών. Και, επειδή θέλω να είμαι δίκαιος, απεργίες πολυήμερες απέναντι σε ιδιωτικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα κάνει, σχεδόν αποκλειστικά, η ΠΝΟ (ειδικά μια τη δεκαετία του '90 ήταν πολύ δυνατή, βέβαια έχει κάνει και άλλες τα τελευταία τριάντα χρόνια). Τώρα, αν έχουν κάνει πολυήμερες απεργίες και σωματεία σε άλλους κλάδους, δεν θυμάμαι απέξω.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now