proud_ionian Posted March 27, 2012 Posted March 27, 2012 αφου ειναι ναυλωμενο πως να γινουν βαφτισια δεν υπαρχει λογος για περιττα εξοδα.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 27, 2012 Posted March 27, 2012 Έχουμε δει όμως ναυλώσεις άλλων πλοίων όπου έχουμε δει νέες «βαφτίσεις»!!
Nikos_Chania Posted March 27, 2012 Posted March 27, 2012 Αρκεί να αλλάξει χρώματα(τα μπλε πορτοκαλι) και να μπουνε τα σινιαλα της εταιρειας. Το όνομα ας μείνει έτσι....
proud_ionian Posted March 27, 2012 Posted March 27, 2012 δεν υπαρχει λογος για περιττα εξοδα. Έχουμε δει όμως ναυλώσεις άλλων πλοίων όπου έχουμε δει νέες «βαφτίσεις»!! δεν ειπα κατι διαφορετικο. η αλλαγη ονοματος σημαινει εξοδα και η εταιρεια δεν ηθελε προφανως να προβει σε τετοια εξοδα για ενα πλοιο που δεν ξερει αν θα γινει δικο της. δεν εχει δα και κανενα τρελο brand name που θα ειναι κραχτης.
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 27, 2012 Posted March 27, 2012 (edited) Για την ονοματολογία του πλοίου είπε ότι θα παραμείνει το «Ελλη Τ» για δύο χρόνια, βάσει όσων συμφωνήθηκαν. Εάν ήταν μόνο θέμα οικονομικό, δεν θα περιλαμβανόταν στην συμφωνία η διατήρηση του ονόματος. Προσωπικά, υποψιάζομαι ότι πρόκειται για απαίτηση της Endeavor. Edited March 27, 2012 by ΝΗΡΕΑΣ
Thanos... Posted March 28, 2012 Posted March 28, 2012 (edited) Παρ' όλο που αποφεύγω να εκφέρω, τόσο σύντομα, γνώμη για τα τεκτενώμενα θεωρώ τα ιαπωνέζικα πλοία κάποιας ηλικίας που ταξιδεύουν ή όχι στις ελληνικές θάλασσες ανεξαρτήστως μεγέθους ως τα πλέον κατάλληλα για την κάκιστη οικονομική κατάσταση των περισσότερων, αν όχι όλων, ναυτιλιακών ακτοπλοϊκών εταιρειών. Πλοία με μικρό ξενοδοχειακό, με χαμηλή κατανάλωση και συνάμα καλές χωρητικότητες γίνονται ανάπαρστα και καλώς συμβένει. Πρέπει επιτέλους, οι έχοντες το γενικό πρόσταγμα, να αποφασίσουν μεταξύ μιας επίχρυσης φούσκας που είναι έτοιμη να σκάσει ή μιας υγειούς ακτοπλοϊας με αξιοπρεπή πλοία αντάξια των μεταφορικών αναγκών της χώρας και τίποτε περισσότερο. Δυστυχώς ή ευτυχώς η φούσκα των Μινωικών έσκασε προ πολλού, και αν και απεύχομαι οποιδήποτε επιδείνωση στο ήδη βεβαρημένο σκηνικό, ακολουθεί κατά πόδας η Attica και η HSW. Θα αναρωτιέσθε τι σχέση έχει η ανωτέρω θέση με το εν λόγω θέμα. Θεωρώ το Έλλη Τ. ως ένα αξιοπρεπέστατο, οικονομικό και αντάξιο των μεταφορικών αναγκών της γραμμής του Ρεθύμνου πλοίο. Ίσως να κάνω και λάθος μα αυτό το προαίσθημα έχω. Το αν θα επιτύχει το όλο εγχείρημα είναι αδύνατο να απαντηθεί καθώς η απάντηση του είναι πολυπαραγοντική και εξ' αυτών των παραγόντων μερικοί είτε βρίσκονται στο φως είτε βρίσκονται στο μαύρο σκοτάδι και ο νοών νοείτο. Καλή αρχή ! Edited March 28, 2012 by Thanos...
.voyager Posted March 29, 2012 Posted March 29, 2012 ...για το συνομηλικο, λιγο μεγαλυτερο, αλλα οχι τοσο προσεγμενο ελλη τ Άσχετα με το ποιά τιμή θα πιάσει αν τελικά πουληθεί το "Κεφαλονιά", το "Έλλη Τ." σε σχέση με αυτό, δεν το λες και "λίγο" μεγαλύτερο. Δεν παίζει ρόλο μόνο το μήκος (10μ. πιό μακρύ) αλλά και το πλάτος (περίπου 5μ. περισσότερα), τα lane meters (+245) και φυσικά το accommodation που είναι αρκετά μεγαλύτερο (σαλόνια, καμπίνες με 294 κρεβάτια, self service). Άρα στον τομέα και του accommodation, σε μέγεθος μα πιθανότατα και σε κατάσταση που αυτό διατηρείται, υπερέχει το "Έλλη Τ." που πριν ενάμιση χρόνο έκανε αρκετές βελτιώσεις εσωτερικά. Μηχανικά δε γνωρίζω τι ισχύει.
proud_ionian Posted April 1, 2012 Posted April 1, 2012 γυρω στις 12.30 χτες εβαλε μπροστα ηλεκτρομηχανες και γεμισε ο ΝΜΔ ασπρο καπνο
polmyt Posted April 5, 2012 Author Posted April 5, 2012 Το cretalive σε αρθρο του αναφερει οτι οτι το πλοιο θα δεσει για πρωτη φορα στο Ρεθυμνο,προφανως οχι για κανονικο ταξιδι αλλα για ταξιδι γνωριμιας, στις 22 Απριλιου Το ELLI T που θα δέσει στο Ρέθυμνο στις 22 Απριλίου, έχει τη δυνατότητα να καλύπτει το δρομολόγιο από το λιμάνι του Πειραιά μέχρι το λιμάνι του Ρεθύμνου, σε περίπου 8 ώρες. Το πλοίο με μήκος 141,54 μέτρα, διαθέτει 290 καμπίνες, δέχεται 1.100 επιβάτες, 400 οχήματα ενώ αναπτύσσει ταχύτητα έως 21,5 κόμβους. Τα υπολοιπα για την ταχυτητα του κλπ, τα αφηνω ασχολιαστα
Cpt Smith Posted April 5, 2012 Posted April 5, 2012 Παρ' όλο που αποφεύγω να εκφέρω, τόσο σύντομα, γνώμη για τα τεκτενώμενα θεωρώ τα ιαπωνέζικα πλοία κάποιας ηλικίας που ταξιδεύουν ή όχι στις ελληνικές θάλασσες ανεξαρτήστως μεγέθους ως τα πλέον κατάλληλα για την κάκιστη οικονομική κατάσταση των περισσότερων, αν όχι όλων, ναυτιλιακών ακτοπλοϊκών εταιρειών. Πλοία με μικρό ξενοδοχειακό, με χαμηλή κατανάλωση και συνάμα καλές χωρητικότητες γίνονται ανάπαρστα και καλώς συμβένει. Πρέπει επιτέλους, οι έχοντες το γενικό πρόσταγμα, να αποφασίσουν μεταξύ μιας επίχρυσης φούσκας που είναι έτοιμη να σκάσει ή μιας υγειούς ακτοπλοϊας με αξιοπρεπή πλοία αντάξια των μεταφορικών αναγκών της χώρας και τίποτε περισσότερο. Δυστυχώς ή ευτυχώς η φούσκα των Μινωικών έσκασε προ πολλού, και αν και απεύχομαι οποιδήποτε επιδείνωση στο ήδη βεβαρημένο σκηνικό, ακολουθεί κατά πόδας η Attica και η HSW. Θα αναρωτιέσθε τι σχέση έχει η ανωτέρω θέση με το εν λόγω θέμα. Θεωρώ το Έλλη Τ. ως ένα αξιοπρεπέστατο, οικονομικό και αντάξιο των μεταφορικών αναγκών της γραμμής του Ρεθύμνου πλοίο. Ίσως να κάνω και λάθος μα αυτό το προαίσθημα έχω. Το αν θα επιτύχει το όλο εγχείρημα είναι αδύνατο να απαντηθεί καθώς η απάντηση του είναι πολυπαραγοντική και εξ' αυτών των παραγόντων μερικοί είτε βρίσκονται στο φως είτε βρίσκονται στο μαύρο σκοτάδι και ο νοών νοείτο. Καλή αρχή ! Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω σε αυτή τη λογικότατη άποψη και γνώμη φίλε Thanos. Εχω ταξιδέψει δύο φορές με το συμπαθέστατο και αξιοπρεπέστατο Elli T. στο παρελθόν (2008, 2009) και μου είχε αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις αν και ήταν κάπως παραμελλημένο τότε. Τώρα που το έχουν φτιάξει κιόλας απ' ότι είδα πριν σε άλλο ποστ, σίγουρα θα φυσάει. Πολύ χάρηκα τη νέα του δρομολόγηση, γιατί έχουμε σχεδιάσει με τον γιό μου να πάμε μια εκδρομούλα στην Κνωσσό, με τη μηχανή μας προς το τέλος του μήνα, και έψαχνα εναλλακτική για να μην πάμε κατευθείαν στο Ηράκλειο, αλλά να δούμε και κάτι παραπάνω από διαδρομή στην Κρήτη. Τώρα είμαι σίγουρος ότι θα πάμε από Ρέθυμνο και με το Elli T. Καλή επιτυχία στην εταιρεία, καλή δύναμη στους ναυτικούς που θα εργαστούν πάνω της, και καλοτάξιδη !!
margaritis24 Posted April 16, 2012 Posted April 16, 2012 Την M.Παρασκευη το βραδυ ηταν αναμενο το βραδυ
kretanraki Posted April 21, 2012 Posted April 21, 2012 ''Το ELLI T που θα δέσει στο Ρέθυμνο στις 22 Απριλίου, έχει τη δυνατότητα να καλύπτει το δρομολόγιο από το λιμάνι του Πειραιά μέχρι το λιμάνι του Ρεθύμνου, σε περίπου 8 ώρες. Το πλοίο με μήκος 141,54 μέτρα, διαθέτει 290 καμπίνες, δέχεται 1.100 επιβάτες, 400 οχήματα ενώ αναπτύσσει ταχύτητα έως 21,5 κόμβους'' Το ψαχναν στο ρεθυμνο σημερα κανενα νεοτερο υπαρχει απο το μεγαλο λιμανι;
CptAris Posted April 22, 2012 Posted April 22, 2012 Ύστερα απο μια εθιμοτυπική επίσκεψη στο καράβι, μπορώ να πω οτι θέλει πολύ δουλειά ακόμα για να ταξιδέψει. Ειδικά στους εξωτερικούς χώρους. Απο μηχανολογικής άποψης δε ξέρω τι γίνεται. Εργασίες γίνονται κανονικά πάντως και με γοργούς ρυθμούς όπως μαθαίνω. Όσο για το πότε θα ταξιδέψει άκουσα μέσα στο καράβι να λέγεται ότι θα ξεκινήσει δρομολόγια γύρω στις αρχές Ιούνη.
kretanraki Posted May 18, 2012 Posted May 18, 2012 βρε κανενα νεο για το ελλακι;θα ξεκινησει να κλεισουμε εισιτηρια για του αγ. πνευματος;
proud_ionian Posted May 22, 2012 Posted May 22, 2012 τι εργασιες εχουν γινει/γινονται στο πλοιο; το 30/5 που λενε ειναι ρεαλιστικος στοχος;
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 22, 2012 Posted May 22, 2012 Επίσης, έχω και μια απορία. Βλέποντας το status του πλοίου στον Πολωνικό Νηογνώμονα, μου έκανε εντύπωση που -δύο μήνες μετά την υπογραφή του ναυλοσυμφώνου- αναγράφεται ακόμα σαν operator η Endeavor. Επειδή δεν τα γνωρίζω αυτά τα πράγματα, πως άραγε έξηγείται αυτό?
margaritis24 Posted May 24, 2012 Posted May 24, 2012 (edited) Στις παντες εχουν σβηστει τα παλια σιναλια κ εχουν βγει τα αναγλυφα της παλιας εταιρειας απο τις τσιμινιερες Edited May 24, 2012 by margaritis24
kretanraki Posted May 25, 2012 Posted May 25, 2012 (edited) Στο τελικό στάδιο πλέον οι ετοιμασίες για την έλευση του Elli T στο Ρέθυμνο. Πλοίαρχος ανέλαβε ο Γιώργος Αρβανίτης από τη Χίο, οι πληροφορίες μας λένε για εξαιρετικό καπετάνιο. Πριν την Cretan Lines πλοιαρχούσε στη ΝΕΛ και σε καράβια όπως το Θεόφιλος, ο Αίολος Κεντέρης Ι, το Αρσινόη, το Παναγιά Ψαριανή, το Παναγιά Τήνου κ.α. Υπάρχει video στο youtube όπου κάνει με το Θεόφιλος έξοδο από το λιμάνι της Μυτιλήνης ανάποδα! Αν οι πληροφορίες μας είναι σωστές, τελικά καθήκοντα αρχιμηνανικού και υπεύθυνου για προσλήψεις, κλπ. ανέλαβε ο Ρούσσος Λιοδάκης, παλιός Α μηχανικός του Πρέβελη, μέλος του ΔΣ της Cretan Lines, ο οποίος άνηκε και στην επιτροπή διερεύνησης για αγορά πλοίου. Νεώτερα για το πλοίο http://www.shipfrien...4538#entry44538 Edited May 25, 2012 by proud_ionian ας βαζουμε και καμια πηγη
Neptune Posted May 26, 2012 Posted May 26, 2012 κανενα νεο. ολα εχουν αναφερθει στο sf εδω και ενα μηνα
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 26, 2012 Posted May 26, 2012 Μιας και είδαμε να σβήνονται μόνο τα σινιάλα (από τα πλαινά και το φουγάρο), να ρωτήσω αν θα παραμείνουν τα ίδια χρώματα και το ίδιο όνομα ??? Δεν θυμάμαι αν έχει ήδη αναφερθεί.
DimitrisM. Posted May 26, 2012 Posted May 26, 2012 Αν θυμαμαι καλα, η Endeavor στους ορους που εθεσε, ηταν να μην αλλαχθει ο εξωτερικος χρωματισμος του πλοιου παρα μονο τα σινιαλα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now