Panagia Ekatontapiliani Posted March 13, 2023 Posted March 13, 2023 (edited) On 3/8/2023 at 1:13 AM, Petros P said: Για να πάμε και στα πιπεράτα, μικρέ @Panagia Ekatontapiliani που οι κεραίες σου πιάνουν και ζωή σε άλλους πλανήτες,έχεις ακουσει πιθανό νεο ονομα? Το νέο όνομα του Olympus θα είναι Άγιος Γεώργιος Κ Edited March 13, 2023 by polmyt
JTEDimandix Posted March 13, 2023 Posted March 13, 2023 Άγιος Γεώργιος Κ; Βεντούρη θυμίζει αυτό το όνομα...
pathfinder Posted March 13, 2023 Posted March 13, 2023 Αν δεν κάνω λάθος για να δουλέψει σαν ΡοΡο χρειάζεται νέα καταμέτρηση. Αν η απασχόληση δεν είναι προσωρινή ίσως να συμφέρει να ξηλωθούν αρκετοί χώροι. Έτσι μειώνονται έξοδα, αυξάνεται και άλλο το DWT (αν χρειάζεται) ή μειώνεται το βύθισμα (όταν δεν χρειάζεται το μέγιστο).
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 14, 2023 Posted March 14, 2023 On 3/13/2023 at 3:22 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το νέο όνομα του Olympus θα είναι Άγιος Γεώργιος Κ Το όνομα σημαίνει σίγουρα απασχόληση σαν ρο-ρό On 3/13/2023 at 7:24 PM, JTEDimandix said: Άγιος Γεώργιος Κ; Βεντούρη θυμίζει αυτό το όνομα... Με Κ δεν θυμίζει κανένα Βεντούρη!
JTEDimandix Posted March 14, 2023 Posted March 14, 2023 Προφανώς, εστίαζα στο "Άγιος Γεώργιος". (Χωρίς Κ).
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 15, 2023 Posted March 15, 2023 On 3/13/2023 at 7:27 PM, pathfinder said: Αν δεν κάνω λάθος για να δουλέψει σαν ΡοΡο χρειάζεται νέα καταμέτρηση. Αν η απασχόληση δεν είναι προσωρινή ίσως να συμφέρει να ξηλωθούν αρκετοί χώροι. Έτσι μειώνονται έξοδα, αυξάνεται και άλλο το DWT (αν χρειάζεται) ή μειώνεται το βύθισμα (όταν δεν χρειάζεται το μέγιστο). Έχουμε παραδείγματα κ άλλων εγ/ογ που δούλεψαν μόνιμα ως ρο-ρό με λίγες ή χωρίς αλλαγές ΟΚ αφού τα γραμμικά μέτρα μείνουν τα ίδια με γκαράζ πάνω κάτω υπεραρκετό,πως θα αυξηθεί το dwt? Eκτός κ αν ανοιχτεί κανένα κατάμπαρο που νομίζω δεν έχει ή ξηλώσουν από το ξενοδοχειακό γιά να βάζει επάνω ασυνόδευτα ΙΧ. Βρήκα από το shippax ένα GA-plan του πλοίου ως ELLI T Δεν νομίζω να έχει αλλάξει κάτι ως προς τα γκαράζ.
stathis Posted March 16, 2023 Posted March 16, 2023 Αν μειωθεί το βάρος του πλοίου προφανώς θα αυξηθεί το dwt, μπορεί ο αριθμός των φορτηγών να μην αλλάξει αλλά το συνολικό βάρος του φορτίου θα αυξηθεί.
Annivas Posted March 16, 2023 Posted March 16, 2023 Πολυ σωστά !!! Τα RoRo εκτός των άλλων μεταφέρουν βαρέα οχήματα (πολλά μεγάλα φορτηγά πλήρως Φορτωμένα , στρατιωτικά οχήματα κλπ) και ενδεχομένως να θέλουν να πάρουν dwt παραπάνω . Αρκεί βέβαια η κατασκευή του καταστρώματος οχημάτων να αντέχει το βάρος τους.
Panagiotakó Posted March 16, 2023 Posted March 16, 2023 Εγώ πιστεύω ότι στο πλοίο θα αφαιρέσουν όλη την λαμαρίνα απο ανω γκαραζ και πανω προκειμένου να γινει ανοιχτο και να κρατήσουν κάποιο τμήμα προς τα πλωρα για χώρους ενδιαίτησης οδηγών και πληρώματος.
pathfinder Posted March 16, 2023 Posted March 16, 2023 16 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: πως θα αυξηθεί το dwt? Πέρα από το ότι μπορούν να "ξεφορτωθούν" βάρος το οποίο είναι προφανές, έχω την εντύπωση ότι λόγω διαφοράς κανονισμών ασφαλείας σαν RoRo έχει άλλο loadline (τουλάχιστον αυτό ίσχυε παλαιότερα). Δεν μπορώ να απαντήσω τεχνικά αν αυτό οφείλεται σε διαφορά στο freeboard ή σε διαφορά εθνικών/διεθνών κανονισμών, ίσως θα μπορούσε κάποιος ναυπηγός. Δεν θα με εξέπληττε πάντως καθόλου αν χωρίς μετασκευή ξεπερνούσε τα 3.500-3.600 dwt (από 3.260 που βλέπω σε περιγραφή του).
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 16, 2023 Posted March 16, 2023 9 hours ago, stathis said: Αν μειωθεί το βάρος του πλοίου προφανώς θα αυξηθεί το dwt, μπορεί ο αριθμός των φορτηγών να μην αλλάξει αλλά το συνολικό βάρος του φορτίου θα αυξηθεί. Θα παίρνει ισάριθμα φορτωμένα φορτηγά εκτός κ εάν γίνεται να ανοίξουν κατάμπαρο πλώρα του μηχανοστασίου στο οποίο αν διακρίνω καλά υπάρχει χώρος void. 8 hours ago, Annivas said: Πολυ σωστά !!! Τα RoRo εκτός των άλλων μεταφέρουν βαρέα οχήματα (πολλά μεγάλα φορτηγά πλήρως Φορτωμένα , στρατιωτικά οχήματα κλπ) και ενδεχομένως να θέλουν να πάρουν dwt παραπάνω . Αρκεί βέβαια η κατασκευή του καταστρώματος οχημάτων να αντέχει το βάρος τους. Προφανώς δεν αντέχει βαρέα οχήματα όπως ένα ρο-ρό Άραγε σηκώνει ενίσχυση;;;
mlulurgas Posted March 16, 2023 Posted March 16, 2023 Αληθεία είναι ότι Creta Cargo Lines δεν έδωσε πολλά λεφτά για το Ολύμπος, αλλά αξίζει να βάζουν τόσα πολλά λεφτά να κάνουνε μετασκευή για να τον κάνουν ρο/ρο; Μιλάμε από ένα πλοίο που είναι κοντά στο μισώ αιώνας ηλικίας και πολλά μηχανικά πρωβληματα κατά τα τελευταία χρόνια…
pathfinder Posted March 17, 2023 Posted March 17, 2023 6 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: εκτός κ εάν γίνεται να ανοίξουν κατάμπαρο πλώρα του μηχανοστασίου στο οποίο αν διακρίνω καλά υπάρχει χώρος void. Ακόμη και να υπάρχει κάποιος χώρος (χωρίς να επηρεαστούν διπύθμενα) ο αριθμός φορτηγών θα είναι ελάχιστος και θα υπάρχει ανάγκη για στεγανό ασανσέρ. Άσε που φόρτωση/εκφόρτωση θα είναι ζόρικη. Έχω την αίσθηση ότι κατα 99% ούτε που θα το κοιτάξουν. 6 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: Προφανώς δεν αντέχει βαρέα οχήματα όπως ένα ρο-ρό Άραγε σηκώνει ενίσχυση;;; Σοβαρή ενίσχυση δύσκολα (νομίζω ότι θα χρειαζόταν ενίσχυση σε επίπεδο νομέων). Αλλά και τα τυπικά short sea RoRo σπάνια έχουν δυνατότητες για βαρέα οχήματα. (Ισως κάποια παλαιότερα ιταλικά κυρίως που φόρτωναν διπλα containers σε mafi ή ίσως κάποια τρενάδικα ή RoRo/LoLo) Αντίθετα τα deep sea RoRo και PCTC συχνά έχουν ΄τέτοια δυνατότητα. Μπακάλικα το απαραίτητο deck strength για ένα βαρύ τανκ είναι περίπου 5πλάσιο του απαραίτητου για φορτηγό.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 21, 2023 Posted March 21, 2023 On 3/13/2023 at 3:22 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το νέο όνομα του Olympus θα είναι Άγιος Γεώργιος Κ Τελικά το νέο του όνομα του Olympus είναι σκέτο Άγιος Γεώργιος και έχει νηολόγιο Πειραιά 12860 και το όνομα της νέας εταιρείας του είναι Ναΐρα Ναυτική Εταιρεία.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 27, 2023 Posted March 27, 2023 Ας δούμε το Άγιος Γεώργιος στο ναυπηγείο του Σπανοπουλου, όπου πλέον έχουν ξεκινήσει οι εργασίες της επισκευής του.
Αρακλειανός Posted March 28, 2023 Posted March 28, 2023 Πάντως εγώ όσο το βλέπω ακόμα με τα σινιάλα της Seaspeed, μου είναι πολύ δύσκολο να το αποκαλώ Άγιος Γεώργιος με όλα αυτά που έχουν προηγηθεί στην καριέρα του ως Olympus.
Ferry Himuka Posted March 28, 2023 Posted March 28, 2023 Εμένα το όνομα πάντα θα με παραπέμπει σε βεντουροβάπορο
JTEDimandix Posted March 30, 2023 Posted March 30, 2023 @Panagia Ekatontapiliani έχουν ολοκληρωθεί οι νομικές διαδικασίες για την μετονομασία; Εγώ ακόμη με το ίδιο κι απαράλλακτο όνομα το βλέπω στην φωτογραφια. Στο AIS επίσης. Ούτε βλέπω κάποιο συνεργείο. Και η CCL ακόμη να βγάλει σχετική ανακοίνωση, μόνο την μεταφορά στου Σπανόπουλου είδαμε. Πρέπει να ανυσηχόμεθα? @Strofalos δύο ήταν, ο "Ξιφίας" και το Hengist (Από Βεντούρη πάντα, γιατί από άλλους πλοιοκτήτες είναι κάμποσα πλοία και διαφόρων τυπών.)
Panagia Ekatontapiliani Posted March 30, 2023 Posted March 30, 2023 Επίσημα έχει γίνει η αλλαγή στο όνομα του πλοίου On 3/21/2023 at 8:48 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Τελικά το νέο του όνομα του Olympus είναι σκέτο Άγιος Γεώργιος και έχει νηολόγιο Πειραιά 12860 και το όνομα της νέας εταιρείας του είναι Ναΐρα Ναυτική Εταιρεία.
Strofalos Posted March 31, 2023 Posted March 31, 2023 21 hours ago, JTEDimandix said: @Panagia Ekatontapiliani @Strofalosδύο ήταν, ο "Ξιφίας" και το Hengist Εγώ τον "Ξιφία" εννοώ..! Το άλλο ήταν ιμιτασιόν.., η απαρχή των πλοίων "Τιτίκα" τύπου μπλου-σταρ, ή αν θες, ο πρόγονος των μπλου-σταρ Πάρος/Νάξος.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted April 24, 2023 Posted April 24, 2023 Πριν 7-8 μέρες που πέρασα ούτε το όνομα δεν έίχαν αλλάξει.
blue star myconos Posted May 7, 2023 Posted May 7, 2023 Τι παίζει με το πλοίο Ξεκίνησε κανένα κόψιμο;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now