ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted February 15, 2023 Posted February 15, 2023 ro-ro και απο τα δυνατα θα γινει...μαλλον
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted February 15, 2023 Posted February 15, 2023 1 hour ago, Kostas .S said: Τζανετατος has come to the chat xaxaxaxa άμα πάει τουζλα..... κάτι θα γίνει έχω ακούσει ότι ψάχνετε. Ή μπα Γιά...κάνε το πιό λιανά!
wysiwid Posted February 15, 2023 Posted February 15, 2023 (edited) Ο Δημήτριος Τζανετάτος ηταν πλοιοκτήτης του ΕΛΛΗ Τ και Διευθύνων Σύμβουλος της Εndeavor lines ( 2012 ) αν δεν κανω λάθος Edited February 15, 2023 by polmyt quote
JohnR730 Posted February 15, 2023 Posted February 15, 2023 Ο καπτά Σιδερής αναφέρει την Creta Cargo Lines
Panagia Ekatontapiliani Posted February 15, 2023 Posted February 15, 2023 3 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Εγώ θα πονταρα στην Creta Cargo Lines. Και εμείς τα λέμε από το απόγευμα.
Kostas .S Posted February 15, 2023 Posted February 15, 2023 1 hour ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: Γιά...κάνε το πιό λιανά! εγώ ακούσει ότι ο τζανετατος ψάχνετε δεν ξέρω αν ο ίδιος ή ο γιος του αν έχει για πλοίο.
polmyt Posted February 16, 2023 Author Posted February 16, 2023 Για να μην το κουραζουμε με αλλες εικασιες ειναι οριστικο οτι το πλοιο το πηρε η Cretan Cargo Lines. H λογικη λεει προφανως οτι θα χρησιμοποιηθει σαν ρορο ,αλλα προσωπικα και χωρις να ξερω κατι ,δεν θα απεκλεια να περιμενουν να δουν τι θα γινει και με τη γραμμη της Κυπρου. O @Panagia Ekatontapiliani μαλλον δεν ανεφερε τυχαια χτες τη Cretan Cargo Lines
Kostas .S Posted February 16, 2023 Posted February 16, 2023 για να γίνει ρο ρο θέλει πολύ κόψιμο λαμαρίνας.
Ferry Himuka Posted February 16, 2023 Posted February 16, 2023 Η οποία μπορεί και να πουληθεί για σκραπ και να έχει και κάποιο κέρδος
polmyt Posted February 16, 2023 Author Posted February 16, 2023 Δεν περνω ορκο οτι θα κοψουν απαραιτητα λαμαρινες.Μπορει να κανουν τα βασικα και απλα να μην βαζουν επιβατες
Smyrna Posted February 16, 2023 Posted February 16, 2023 Πώς καταφέρνει κάθε φορά αυτό το βαπόρι και τη βγάζει καθαρή είναι απόρροιας άξιο
Kostas .S Posted February 16, 2023 Posted February 16, 2023 λένε ότι θα κοπεί από όταν έφυγε από την endeavor κια πήγε στην Cretan. άσχετο αλλά το πλοιο είναι στην Ελλάδα από όταν το έφερε ο γιαννατος αυτός που είχε το Patra palace. είχε τον άγιο Ανδρέα και άλλα
Diagoras Posted February 16, 2023 Posted February 16, 2023 52 minutes ago, Smyrna said: Πώς καταφέρνει κάθε φορά αυτό το βαπόρι και τη βγάζει καθαρή είναι απόρροιας άξιο Παρότι οι ελικτικές ικανότητές του είναι τραγικές και το ξενοδοχειακό του φτωχό, έχει ένα μεγάλο προσόν, το γκαράζ. Τέτοια γκαράζ χρειάζονται οι περισσότερες γραμμές στην Ελλάδα. Τρανά παραδείγματα: Θεολόγος, Σολωμός, Mare.
Αρακλειανός Posted February 16, 2023 Posted February 16, 2023 1 hour ago, Smyrna said: Πώς καταφέρνει κάθε φορά αυτό το βαπόρι και τη βγάζει καθαρή Κι όμως έχει πιο πολλές ψυχές και από μια γάτα τελικά
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted February 16, 2023 Posted February 16, 2023 4 hours ago, Kostas .S said: για να γίνει ρο ρο θέλει πολύ κόψιμο λαμαρίνας. Μπορεί να μην παίρνει επιβάτες Το χώρο γιά φορτηγά τον έχει.
nomikos Posted February 16, 2023 Posted February 16, 2023 (edited) Με 1100 lane metres έχει περίπου ίδιο γκαράζ σε μέγεθος από το Ιωσήφ Κ.Πολύ καλή αγορά για τη Cretan.Πιστεύω πως θα το αναλάβει ο πολύ μεγάλος πλοίαρχος Βαλαλόπουλος. Δύο ενδεχόμενα θα βάλω στο τραπέζι. 1.Το χρησιμοποιεί αποκλειστικά ως ρο-ρο.Στη περίπτωση αυτή ενδεχομένως να αφαιρέσουν τις υπερκατασκευές υπάρχει ίδιο ιστορικό στην εταιρεία με το Νέαρχος. 2.Το χρησιμοποιεί και σαν εγ-ογ. Δε θα τους χάλαγε στις γραμμές που ήδη κάνει η εταιρεία να παίρνει και μερικούς ξέμπαρκους επιβάτες. Edited February 16, 2023 by nomikos
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted February 16, 2023 Posted February 16, 2023 ρο-ρο με δυνατοτητα να πηγαινει με μπολικο δρομο κιολας...περισσοτερα δρομολογια....Και που να αλαφρωσει κιολας..
Panagiotakó Posted February 16, 2023 Posted February 16, 2023 Εάν ελαφρώσει πρίμα και χαμηλώσει κιόλας θα βελτιωθεί σε κάθε τομέα το πλοίο , γενικά ο ρόλος του roro του ταιριάζει πολύ περισσότερο!
JTEDimandix Posted February 16, 2023 Posted February 16, 2023 Αν γίνει Ro-Ro προφανώς θα ελαφρύνει πολύ και κατά συνέπεια θα γίνει πιο ευέλικτο. Γκαράζ έχει, μόνο το ξενοδοχείο ξηλώνεις. Επειδή όμως, αν και έχει δύο τσιμινιέρες, αυτές βρίσκονται προς το κέντρο και όχι τέρμα πλάι όπως στα περισσότερα πλοία με δύο τσιμινιέρες. Αυτό σημαίνει ότι η μετατροπή μάλλον θα ζωρίσεις (Αλήθεια, η μετασκευή του πρώην Menhir και μετέπειτα Νέαρχος ήταν σχετικά εύκολη;) Διαφορετικά σκραπ. Ναι μεν κάνει και ως επιβατηγό, από την στιγμή που υπάρχουν και άλλα πλοία μαθουσάλες στο Αιγαίο και μάλιστα με καλή φήμη, αλλά σίγουρα όχι στα δρομολόγια που το έβαζε η SeaSpeed και υπό την προϋπόθεση ότι θα το αναλάβει σοβαρός πλοιοκτήτης, αλλά με την εικόνα που είχε δεν το έχω πολύ πιθανό (Για την ιστορία η SeaSpeed στο Zasferries είχε 3 στα 5 και προς το τέλος ακραία χαμηλή βαθμολογία, βάζω archive γιατί όλα δείχνουν ότι πρέπει να τους ξεχνάμε σιγά-σιγά)
Annivas Posted February 16, 2023 Posted February 16, 2023 ότι και να κάνουν , το ότι είναι μονοτιμονο , μπαταριστο χωρίς φρένα στους άξονες μόνο για γραμμή με ένα δυο λιμάνια μεγάλα μπορεί και εάν … Το μονοτιμονο θέλει δρόμο στη μανούβρα , το ότι είναι όμως μπαταριστο χωρίς να φρενάρει ο άξονας θα πρέπει να μειωθεί η ταχύτητα στα 5 μίλια για να μπατάρει κίνηση . είναι λοιπόν δυο αλληλοσυγκρουόμενα χαρακτηριστικά που διαθέτει το πλοίο τα οποία δυσχεραίνουν πολύ την ευελιξία του στις μανούβρες . Εγώ πάντως με αυτά που θα πληρώσουν και θα χρειαστούν να επισκευάσουν και με την δεδομένη δυσκολία του στα λιμάνια δεν βρίσκω ελκυστικό το πακέτο έστω και να εργαστεί σαν ro/ro
Champion Jet_2 Posted February 16, 2023 Posted February 16, 2023 (edited) Και δεν το βάζει Πειραιάς Χανιά μιας που έφυγε η Μινοαν και να το δουλέψει κανονικά ως ΕΓ/ΟΓ;Ήδη έχει δρομολόγιο προς Χανιά η εταιρεία και πηγαίνει πολύ καλά.Τα φορτηγά που έπαιρνε η Μινοαν θα μπορούσε να τα μεταφέρει το συγκεκριμένο ενώ με ελκυστικές τιμές θα μπορούσε να πάρει και αρκετό κόσμο που δεν θα βρίσκει εισιτήριο ειδικά το καλοκαίρι.Τροφή για σκέψη. Edited February 16, 2023 by Champion Jet_2
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted February 16, 2023 Posted February 16, 2023 17 minutes ago, Annivas said: ότι και να κάνουν , το ότι είναι μονοτιμονο , μπαταριστο χωρίς φρένα στους άξονες μόνο για γραμμή με ένα δυο λιμάνια μεγάλα μπορεί και εάν … Το μονοτιμονο θέλει δρόμο στη μανούβρα , το ότι είναι όμως μπαταριστο χωρίς να φρενάρει ο άξονας θα πρέπει να μειωθεί η ταχύτητα στα 5 μίλια για να μπατάρει κίνηση . είναι λοιπόν δυο αλληλοσυγκρουόμενα χαρακτηριστικά που διαθέτει το πλοίο τα οποία δυσχεραίνουν πολύ την ευελιξία του στις μανούβρες . Εγώ πάντως με αυτά που θα πληρώσουν και θα χρειαστούν να επισκευάσουν και με την δεδομένη δυσκολία του στα λιμάνια δεν βρίσκω ελκυστικό το πακέτο έστω και να εργαστεί σαν ro/ro μπορει να βαλουν φρενα....που ξερεις....Το σιγουρο ειναι οτι για να το παρουν αυτα τα εχουν λαβει υποψην...
giorgos_249 Posted February 16, 2023 Posted February 16, 2023 Η Creta με τα ro-ro της μεταφέρει επικίνδυνα φορτία (καύσιμα κλπ) τα οπόια δε μεταφέρονται με ΕΓ/ΟΓ. Νομιζω δεν έχει νόημα να το συζητάμε παραπάνω λοιπόν..... 🙃
cyclades_shipping Posted February 16, 2023 Posted February 16, 2023 Οι ικανότητες του δηλαδή του επιτρέπουν να προσεγγίζει σε νησιά όπως η Ναξος και η Τηνος που είναι δυο νησιά που έχει τακτικά δρομολόγια η εταιρία ? σε περίπτωση που γίνουν και απαραίτητες μετασκευές στο πλοιο ; Σε μανούβρα σε σχεση με το Aqua Blue υστερεί ;
JTEDimandix Posted February 16, 2023 Posted February 16, 2023 Όπως και να 'χει, η Creta δεν είναι καμιά εταιρεία της πλάκας, ενώ ανέστησε στο παρελθόν ουκ ολίγους λάζαρους (Τάλως, Νέαρχος) δεν έχει κακό reputation, αντιθέτως έχει καλύτερο reputation από πολλές leading εταιρείες επιβατηγών πλοίων, το μόνο που δεν με βρίσκω σύμφωνο με αυτούς είναι ότι δεν ακυρώνουν δρομολόγια όταν έχει μποφόρ (Κάτι που όταν μεταφέρεις επικίνδυνα φορτία είναι το λιγότερο παράλογο) και το ότι δεν έχουν πιστοποίηση SSL (https) στο site τους κάτι που εν έτει 2023 είναι εντελώς ανόητο (εδώ βάζουν sites με πολύ λιγότερο content). Πάντως, κατ' εμέ, χίλιες φορές καλύτερα CCL ως roro παρά ως συμβατικό με πλοιοκτήτες επαγγελματίες αντιεπαγγελματιστές.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now