Panagia Ekatontapiliani Posted May 18, 2019 Posted May 18, 2019 Ας δούμε το Olympus στη δεξαμενή Πειραιάς ΙII στο Πέραμα, όπου έχουν βγει οι δυο ελικοφόροι άξονες για επιθεώρηση.
Hengist_1972 Posted May 20, 2019 Posted May 20, 2019 Απο φωτογραφίες που κυκλοφορούν φαίνεται πως το πλοίο εχει ήδη βαφτεί με σκούρο μπλέ χρώμα,ξέρουμε πότε θα αποδεξαμενιστεί?
.voyager Posted May 21, 2019 Posted May 21, 2019 Mια χθεσινή φωτό. Φαίνεται πως θα γίνει όπως η γραφιστική απεικόνιση.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 22, 2019 Posted May 22, 2019 (edited) Το Olympus ολοκλήρωσε το δεξαμενισμό του χθες και επέστρεψε στο Ν.Μ Δραπετσώνας. Να δούμε μερικές φωτογραφίες από τις εργασίες στους ελικοφόρους άξονες από το συνεργείο του κ. Τσατσανη στο Facebook. Edited May 22, 2019 by Panagia Ekatontapiliani
Aqua_blue Posted May 29, 2019 Posted May 29, 2019 Στο Ολυμπους γράφτηκε τουλάχιστον από την δεξιά πάντα του πλοίου η πράσινη ρίγα και το λογότυπο της εταιριας αν είδα καλα
Captain Nemo Posted June 3, 2019 Posted June 3, 2019 (edited) Οι εργασίες στο πλοίο προχωράνε με γοργούς ρυθμούς. Στις 7 Ιουνίου δεν προλαβαίνει να είναι έτοιμο. Μάλλον γύρω στις 15 με 20 Ιουνίου θα ξεκινήσει δρομολόγια. Καλώς εχόντων των πραγμάτων το Σάββατο θα κάνει δοκιμαστικό. Edited June 3, 2019 by Captain Nemo
Captain Nemo Posted June 7, 2019 Posted June 7, 2019 Όχι δεν θα κάνει αύριο δοκιμαστικό. Τέλη της άλλης βδομάδας. Στις 28 του μηνός θα ξεκινήσει δρομολόγια εκτός συγκλονιστικού απροόπτου.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 8, 2019 Posted June 8, 2019 Το Olympus έχει φορέσει τα χρώματα της εταιρείας Seaspeed Ferries στις μπάντες του και στη πλώρη έχει γραφτεί το νέο του όνομα. Οι σωσίβιες λέμβοι είναι στο ντοκο για εργασίες, ενώ ο καθρέπτης και το κατάστρωμα της γέφυρας έχει φανεί η λαμαρίνα
Strofalos Posted June 11, 2019 Posted June 11, 2019 Τα ωράρια που έχουν δηλώσει για την διαδρομή Πειραιάς-Μήλος-Σαντορίνη-Ρέθυμνο δεν θα τα πιάνουν ούτε με σφαίρες!!! Εδώ το Πρέβελης, τόσα χρόνια στην γραμμή, και με τα 17-17.5 που πάει τις περισσότερες φορές, κάνει: Πειραιάς-Μήλος: 5 ώρες με 20λεπτη παραμονή στον Αδάμαντα Μήλος-Σαντορίνη: 4 ώρες με 70λεπτη(στην καλύτερη περίπτωση) παραμονή στον Αθηνιό Σαντορίνη-Ηράκλειο: 5μισή με 6 ώρες 5+20λεπτά+4+70λεπτά+5:30ώρες= 16 ώρες περίπου... Το Ρέθυμνο, σε σχέση με το λιμάνι του Αθηνιού, πέφτει λίγο πιο μακρυά από το Ηράκλειο άρα να βάλουμε μερικά λεπτά-με μισάωρο ακόμα. Ακόμα με και 1 μίλι παραπάνω, σε σχέση με το Πρέβελης, να πηγαίνει, άντε να κάνει μια ώρα λιγότερο, δηλαδή 15 ώρες Πολύ δύσκολα θα την βγάλει την γραμμή..!
nomikos Posted June 11, 2019 Posted June 11, 2019 Ο Πρέβελης κάνει Πειραιά Μήλο 4 ώρες και 45 λεπτά ενώ το Μήλο Σαντορίνη 3,5 ώρες ενώ το Σαντορίνη Ηράκλειο που λες το κάνει μέσω Ανάφης και όχι απευθείας.
Strofalos Posted June 12, 2019 Posted June 12, 2019 Ισχύει..το ξέχασα πως πιάνει και Ανάφη. Τέλοσπάντων, για να αφήσω τις γενικότητες και να μιλήσω πιο συγκεκριμένα, το καλοκαίρι του Olympus το βλέπω κάπως έτσι... Με δεδομένο πως θα ταξιδεύει με 18 μίλια (+ - 0.5 μίλι), Αναχώρηση κάθε Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή στις 21:30, τα 85 ν.μ. από είσοδο σε είσοδο θα τα κάνει σε 4 ώρες και 45 λεπτά + 15 λεπτά η μανούβρα στον Αδάμαντα και οι επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις του, = 5 ώρες. 02:30 ο καταπέλτης ακουμπάει στο ντόκο, 20 λεπτά η παραμονή του στο λιμάνι, 02:50 ο απόπλους. Τα 61,5 ν.μ. της απόστασης Αδάμαντας - Αθηνιός θα τα διανύει σε 3 ώρες και 30 λεπτά + 15 λεπτά η μανούβρα στον Αθηνιό και οι επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις του , = 3 ώρες και 45 λεπτά. 06:35 ο καταπέλτης ακουμπάει στο ντόκο και εδώ ο χρόνος παραμονής άγνωστος. Το Πρέβελης για να ξεφορτώσει 35-40 περίπου νταλίκες χρειάζεται γύρω στα 70 με 80 λεπτά. Εχει κάνει και 60 λεπτά για να ξεφορτώσει αλλά το στανταράκι του είναι το 70λεπτο. Με αυτά τα δεδομένα, 07:45 το πρωί αποπλέει από τον Αθηνιό με προορισμό το λιμάνι του Ρεθύμνου που απέχει 77 ν.μ. και χρόνο ταξιδιού 4 ώρες και 15 λεπτά. 12:00 το πρωί το Olympus περνάει περήφανο τα φανάρια του λιμανιού του Ρεθύμνου. Κατασυνέπεια, το "10:20 ώρα άφιξης στο Ρέθυμνο" πάει για βρούβες με αποτέλεσμα από την πρώτη κιόλας βδομάδα να χάσει πάνω από την μισή επιβατική κίνηση του Ρεθύμνου και μετά τον πρώτο μήνα να βγάζει τα λεφτά του μόνο από το γκαράζ καθώς δε μπορώ να φανταστώ ποιος επιβάτης για Ρέθυμνο θα διαλέξει να κάνει 14ήμιση ώρες η ποιος επιβάτης για Μήλο, θα γυρίσει την πλάτη στα Παλάτια ή στον Σολομό ή στο Πρέβελης ή στα ταχύπλοα κτλ για χάρη του Olympus..! Μόνο ότι τουρίστες μαζέψει από Σαντορίνη θα του κάνουν ταμείο.
margaritis24 Posted June 12, 2019 Posted June 12, 2019 Εχει πιο ευκολο γκαραζ απο το Πρεβελης οποτε δε θα κανει τοση ωρα να ξεφορτωσει
Captain Nemo Posted June 12, 2019 Posted June 12, 2019 Συγχαρητήρια φίλε. Μια χαρά τα έχεις υπολογίσει.
express adonis Posted June 12, 2019 Posted June 12, 2019 ο στοχος ειναι οι παχιες αγελαδες μηλου-θηρας...ολα τ αλλα να χαμε να λεγαμε...μονο εμεις και κανα ασυνοδευτο θα το παιρναμε για ρεθυμνο....
Aqua_blue Posted June 23, 2019 Posted June 23, 2019 Στο Ολυμπους εχει τοποθετηθει στη δεξια τσιμινιερα του πλοιου το αναγλυφο σινιαλο του ιπποκαμπου
MILTIADIS Posted June 23, 2019 Posted June 23, 2019 (edited) Το Σαββατο που το ειδα απο κοντα εδειχνε να θελει πολυ δουλεια ακομα παντως.Επισης ακουσα οτι εχει καποιο θεμα με τα χαρτια του και την τελικη εγκριση απο το υπουργειο.Ισχυει? Υ.Γ Καποιοι απο καποια ομαδα''αποκαταστασης της ακτοπλοικης συνδεσης του Ρεθυμνου''εβγαλαν ανακοινωσεις στα social media και το περιμενουν την Τριτη(!) στο Ρεθυμνο..Εχει πεσει πολυ δουλεμα στον κοσμο της πολης για αλλη μια φορα αλλα πραγματικα στην προκειμενη δεν αξιζει καν να σχοληθεις σοβαρα με το ολο προτζεκτ Edited June 23, 2019 by MILTIADIS
Captain Nemo Posted June 24, 2019 Posted June 24, 2019 Οι εργασίες στο πλοίο προχωράνε κανονικά. Το πλήρωμα και τα συνεργεία δουλεύουν στο φουλ νυχθημερόν. Κανένα πρόβλημα δεν έχει το πλοίο με τα χαρτιά του.
ddi Posted June 24, 2019 Posted June 24, 2019 (edited) On 8/3/2018 at 9:45 PM, MILTIADIS said: Η Κρητη εχει μονιμο πληθυσμο 600.000 κατοικων και ετησιες αφιξεις 3 εκατομυριων τουριστων με οτι αυτο συνεπαγεται σε αναγκες καταναλωσης. Παραγει δεκαδες τονους προιοντων επισης. Μου φαινεται σχεδον αστειο να πιστευουν καποιοι οτι η μιση Κρητη δεν μπορει να σηκωσει δευτερο πλοιο ημερησιως επειδη το λεει η ΑΝΕΚ ή ο ΣΚΑΙ Οι ετήσιες αφίξεις σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία που δημοσιεύει τακτικά ο ΣΕΤΕ και αφορούν αποκλειστικά ταξιδιώτες που έχουν ως πρώτη πύλη εισόδου στη χώρα κάποιο από τα αεροδρόμια της Κρήτης, ανήλθαν σε 5.228.400 για το 2018. Χωρίς να συνυπολογίζεται ο αριθμός τουριστών που φτάνουν στο νησί είτε με πτήσεις εσωτερικού, είτε ακτοπλοϊκώς, είτε ιδιωτικά. Επιπλέον όταν μιλάμε για δεκάδες τόνους προϊόντων, αυτό αφορά την παραγωγή μονάχα κάποιου από τους χιλάδες μικρούς παραγωγούς αγροτικών ή άλλων προϊόντων. Η σωστή έκφραση θα ήταν εκατοντάδες χιλιάδες τόνους προϊόντων.... Επιεικώς.. Σαφώς λοιπόν αντιλαμβανόμαστε ότι με αυτά τα νούμερα, φυσικά και το Ρέθυμνο μπορεί να σηκώσει ένα τίμιο βαπόρι. Ανεξάρτητα με το αν είναι αντίθετη η ΑΝΕΚ ή ο ΣΚΑΙ ή το κάθε αξιοσέβαστο μέλος του φόρουμ. Πόσο μαλλον όταν, το ίδιο μέλος χρησιμοποιούσε αντίστοιχα επιχειρήματα ένα χρόνο πριν για να υποστηρίξει ένθερμα το εγχείρημα των Μινωικών να κατεβούν στα Χανιά. Και ένα χρόνο μετά ισχυρίζεται ότι 18 hours ago, MILTIADIS said: στην προκειμενη δεν αξιζει καν να σχοληθεις σοβαρα με το ολο προτζεκτ Αν συνυπολογίσει κάποιος ότι το δρομολόγιο θα περιλαβάνει και τις On 6/12/2019 at 9:31 PM, express adonis said: παχιες αγελαδες μηλου-θηρας οι οποίες εξυπηρετούνται αλλά και εξυπηρετούν... Το δρομολόγιο είναι λουκούμι.. Το βαπόρι είναι Βάπορας.. Όλα τα υπόλοιπα είναι να'χαμε να λέγαμε και να'χαμε να πούμε.. (Φιλικά και με έμπνευση απ'τον Κύριο Αυγολέμονο) Edited June 24, 2019 by ddi
MILTIADIS Posted June 24, 2019 Posted June 24, 2019 Αγνοεις τελειως ομως οτι θα χρειαζεται τουλαχιστον 14 ωρες για να φτασει κανεις στον Πειραια ή στο Ρεθυμνο οταν απο τα γειτονικα λιμανια θες το μισο χρονο και με πλοια(οποιας εταιρειας απο τις 3 που υπαρχουν)τα οποια ειναι πολυ πιο"βαπορες"απο το Olympus.Το οποιο αυτη τη φορα δεν εχει κ τον χαρακτηρα του Ρεθυμνιωτικου πλοιου οπως την προηγουμενη φορα που ειχε ερθει οποτε ακομα λιγοτεροι θα μπουν στον πειρασμο να περασουν μια μερα απ τη ζωη τους μαζι του.. Γενικα οι..στατιστικες πιθανοτητες επιτυχιας της προσεγγισης στο Ρεθυμνο αφου το θετεις ετσι ειναι αναλογες με αυτες που ειχε η Golden Star στο Ραφηνα-Κυκλαδες-Ρεθυμνο..Γι αυτο ειπα οτι καποιοι στο Ρεθυμνο-το τονιζω-παραενθουασιστηκαν με το ολο προτζεκτ αλλα μολις ειδαν τα ωραρια...
Lord Posted June 24, 2019 Posted June 24, 2019 Είναι γνωστό ότι η εταιρία με το πλοίο για την Σαντορίνη καίγονται και αυτήν θέλουν να εξυπηρετήσουν.
express adonis Posted June 28, 2019 Posted June 28, 2019 Για κανα 3μηνο μπορει να πιανει και ρεθυμνο..απο οκτωβρη αν υπαρχει ακομα θα πηγαινει μεχρι θηρα....εκτος αν μπει καμικαζι στο ηρακλειο....οπως το ραφηνα-κρητη ετσι και δω...
Strofalos Posted June 29, 2019 Posted June 29, 2019 Μπαααα.., και πολύ λες... Μέχρι τον τρύγο, θα έχει σταματήσει τα σούρτα φέρτα απο Κρήτη.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now