Panagia Ekatontapiliani Posted March 6, 2023 Posted March 6, 2023 2 hours ago, Mike18 said: Εντύπωση μου κάνει που δεν έχει βγει κάποια επίσημη ανακοίνωση ακόμα Για ποιο λόγο να βγει επίσημη ανακοίνωση??? Δεν είναι καμία εισηγμένη εταιρεία, ούτε καμία πολυμετοχική εταιρεία.
SAMAINA Posted March 7, 2023 Posted March 7, 2023 Συνοδεία των ρ/κ ΛΥΜΠΟΥΣΑΚΗΣ ΛΕΟΝ και ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΧΧVII φεύγει από το λιμάνι. Δεν φαίνεται αν είναι αυτοδύναμο ή ρυμουλκουμενο, αλλά για να δουλευει το ΑΙS οι ηλεκτρομηχανες δουλευουν. Να δούμε που θα πάει!
polmyt Posted March 7, 2023 Author Posted March 7, 2023 21 hours ago, Annivas said: Aύριο εκτός απροόπτου, το βαπόρι θα μεθορμίσει στα Ναυπηγεία του Σπανόπουλου στη Σαλαμίνα. Εχει ειπωθει οτι θα παει σημερα στου Σπανοπουλου
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 7, 2023 Posted March 7, 2023 To ερώτημα είναι αν θα κάνει μεγάλης έκτασης μετασκευή,να κόψουν υπερκατασκευές αλά ΝΕΑΡΧΟΣ ο οποίος όμως δεν είχε ανοικτό γκαράζ κ ήταν μικρό βαπόρι. Το πάνω γκαράζ με ανοίγματα το έχει Οπότε κλείνει το ξενοδοχειακό,αφαιρεί περιττά σωστικά γιατί αν τα έχει,πρέπει να είναι οk Aν θέλει το παραπάνω μπορεί αλά COLOSSUS να ξηλώσει μέρος του ξενοδοχειακού κ βάζει μερικά ασυνόδευτα ΙΧ Επειδή είναι μεγάλο κ παλιό βαπόρι δεν νομίζω να ανοίξουν δουλειές που κοστίζουν Όλα αυτά παίρνοντας ως δεδομένο ότι η εταιρεία έχει αντικείμενο τα φγ/ογ κ δεν ενδιαφέρεται να το δουλέψει ως εγ/ογ.
Annivas Posted March 7, 2023 Posted March 7, 2023 Θεωρώ πιθανό το σενάριο να θελήσει η εταιρεία του να πάρει κάποιους πόντους παραπάνω στη μπάλα εφόσον θέλει να το δουλέψει αμιγώς ως Ro/Ro , οπότε σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να αφαιρέσει περιττά βάρη κυρίως απο ψηλά .
marioskef Posted March 7, 2023 Posted March 7, 2023 Υποθέτω θα μάθουμε σύντομα, όμως θεωρώ πως δεν υπάρχει λόγος να πετσοκοψει το πλοίο γιατί δεν θα του προσφέρει κάτι ουσιαστικό. Αν και δεν είναι κάτι που έχει κάνει μέχρι τώρα, πιστεύω ότι είναι η ιδανική στιγμή για να μπει και στο επιβατηγό κομμάτι της αγοράς... Χωρίς ιδιαίτερες επενδύσεις, μπορεί να δεχτεί επιβάτες και τα Χανιά φαντάζουν τέλεια επιλογή για κάτι τέτοιο, μετά την αποχώρηση των Μινωικων ...
Mike18 Posted March 7, 2023 Posted March 7, 2023 (edited) Θα του προσφέρει ταχύτητα παραπάνω με λιγότερα καύσιμα Edited March 7, 2023 by polmyt quote
Panagiotakó Posted March 7, 2023 Posted March 7, 2023 Το «ξήλωμα» είναι απαραίτητο για να δουλέψει σαν ρορο, μακάρι να γίνει κάτι παρόμοιο με τον Νεάρχο, εκτός από ελαφρωμα με ότι συνεπάγεται στα θετικά το πλοίο θα δουλεύει ποιό ξεκούραστα και θα μπορεί να πάρει αρκετά βαρύτερα φορτία.
VAS Posted March 7, 2023 Posted March 7, 2023 Το πάνω γκαράζ από όσο γνωρίζω δεν αντέχει μεγάλα φορτία. Σαν Όλυμπος ανέβαζε πάνω μόνο ι.χ. και ελάχιστα μικρά φορτηγά. Αν θέλει η καινούργια εταιρεία να το εκμεταλλευτεί πλήρως θέλει δουλειά το βαπόρι.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 7, 2023 Posted March 7, 2023 Πιστεύω ότι η εταιρεία του θα το ετοιμάσει για να δουλέψει σαν Ro Ro, χωρίς ιδιαίτερες αλλαγές στην εξωτερική διάταξη του. Με τα ανοίγματα που έχει στο άνω γκαράζ πιστεύω ότι καλύπτει τις απαιτήσεις για ανοικτό γκαράζ για τη μεταφορά επικίνδυνων φορτίων, ενώ στα γκαράζ του νομίζω ότι έχει ήδη αντιεκρηκτικά φώτα. Σαν Olympus δεν έβαζε φορτηγά στο πάνω γκαράζ γιατί δεν είχε τόσα πολλά φορτηγά στα δρομολόγια του, σε αντίθεση με την εποχή που ήταν στην Αδριατική που έβαζε κανονικά φορτηγά στο άνω γκαράζ.
Petros P Posted March 7, 2023 Posted March 7, 2023 Για να πάμε και στα πιπεράτα, μικρέ @Panagia Ekatontapiliani που οι κεραίες σου πιάνουν και ζωή σε άλλους πλανήτες,έχεις ακουσει πιθανό νεο ονομα?
Panagia Ekatontapiliani Posted March 7, 2023 Posted March 7, 2023 Βιάζεσαι πολύ για το όνομα!! Μέχρι τέλος Μαϊου θέλουν να ετοιμαστεί υπάρχει πολύ καιρός για το όνομα του.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 8, 2023 Posted March 8, 2023 7 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Πιστεύω ότι η εταιρεία του θα το ετοιμάσει για να δουλέψει σαν Ro Ro, χωρίς ιδιαίτερες αλλαγές στην εξωτερική διάταξη του. Με τα ανοίγματα που έχει στο άνω γκαράζ πιστεύω ότι καλύπτει τις απαιτήσεις για ανοικτό γκαράζ για τη μεταφορά επικίνδυνων φορτίων, ενώ στα γκαράζ του νομίζω ότι έχει ήδη αντιεκρηκτικά φώτα. Σαν Olympus δεν έβαζε φορτηγά στο πάνω γκαράζ γιατί δεν είχε τόσα πολλά φορτηγά στα δρομολόγια του, σε αντίθεση με την εποχή που ήταν στην Αδριατική που έβαζε κανονικά φορτηγά στο άνω γκαράζ. Δεν αποκλείεται να βγεί σχεδόν όπως είναι με μόνη ορατή διαφορά 2 βάρκες λιγότερο Παραδείγματα έχουμε στο παρελθόν τα οποία συμπτωματικά ήταν ιαπωνικά εγ/ογ Αναφέρομαι στα SEATRAILER κ COLOSSUS που βγήκαν σαν ρο-ρό χωρίς πολλές αλλαγές
mlulurgas Posted March 8, 2023 Posted March 8, 2023 8 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: SEATRAILER κ COLOSSUS που βγήκαν σαν ρο-ρό χωρίς πολλές αλλαγές Απ’ όσο ξέρω, στο SEATRAILER ξήλωσαν κάποιες καμπίνες.
Konstantinos Branikas Posted March 8, 2023 Posted March 8, 2023 (edited) Στο Seatrailer ειχαμε ξηλωσει τισ καμπινες του πληρωματος που βρισκονταν πλωρα και πρυμα του επανω γκαραζ, για να μεγαλωσει. Το πληρωμα εμενε στις καμπινες των επιβατων. Edited March 8, 2023 by polmyt quote
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 8, 2023 Posted March 8, 2023 (edited) Αυτό λέω κ πιό πάνω,ότι μπορεί να ξηλωθεί μέρος του ξενοδοχειακού όπως έκαναν στο COLOSSUS κ έβαζαν 110 ΙΧ κ πάντως ανάλογα το βαπόρι δεν είναι φοβερές αλλαγές Edited March 8, 2023 by polmyt quote
JTEDimandix Posted March 9, 2023 Posted March 9, 2023 Νομίζω ότι για να πάρει πιστοποίηση Ro Ro ένα πλοίο θα πρέπει να έχει max 12 άτομα χωρητικότητα, φαντάζομαι οδηγοί και πλήρωμα. Το πλοίο έπαιρνε 1000 κάτι άτομα οπότε το καλύτερο που έχουν να κάνουν είναι να ξηλώσουν το ξενοδοχειακο (εάν θυμάμαι εκτεινόταν σε δύο ντεκς) εκτός ενός απειροελάχιστου σημείου για να φιλοξενούν τους οδηγούς και το πλήρωμα. Να σημειώσω ότι δεν ξερω πολύ καλά πως λειτουργούν τα Ρο Ρο, οπότε διορθώστε με εάν σφάλλω. Πάντως δεν νομίζω πως είναι ιδιαίτερα λογικό το να το αφήσουν Ε/Γ - Ο/Γ, όταν η εταιρεία λέγεται Creta CARGO Lines και όλα τα άλλα βαπόρια της είναι Ro Ro, πως να το πω, δεν ταιριάζει στην φιλοσοφία της εταιρίας.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 9, 2023 Posted March 9, 2023 12 οδηγούς μπορεί να μεταφέρει στο δρομολόγιο του. Όχι ότι πρέπει να έχει χώρο σε κοινόχρηστους χώρους για 12 άτομα.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 9, 2023 Posted March 9, 2023 (edited) Kρεβάτια γιά 12 οδηγούς 13 χαραχτηρίζεται επιβατηγό κ αλλάζουν πολλά ως προς τους κανονισμούς Edited March 9, 2023 by polmyt quote
Villandry Posted March 9, 2023 Posted March 9, 2023 Δεν υπάρχει πρόβλημα τόσα ΕΓ/ΟΓ κάνουν δρομολόγια σαν ΦΓ/ΟΓ για να μεταφέρουν καύσιμα. Απλά τηρούν το μαξ 12 επιβαίνοντες στο πλοίο πλην του πληρώματος. Αλίμονο αν μετραγαμε κρεβάτια και καναπέδες.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 9, 2023 Posted March 9, 2023 (edited) Eννοείται ότι το πλήρωμα δεν υπολογίζετσι Απλώς το υπόλοιπο ξενοδοχειακό κλείνει Edited March 9, 2023 by polmyt quote
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted March 9, 2023 Posted March 9, 2023 Οπως και να εχει μια ελλατωση στο τοναζ καλο θα του κανει...Θα βγαζει προγραμμα με 13-14 και αν χρειαστει θα 20αριζει....Ρε τα κανουν τα καινουρια βαπορια αυτα?
Z.Gk. Posted March 9, 2023 Posted March 9, 2023 Ελπίζω να το βάψουν στα χρώματα της Creta Cargo Lines. Αυτός ο συνδυασμός μπλε και πράσινου πιστεύω ότι δεν πήγαινε στο πλοίο.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 9, 2023 Posted March 9, 2023 Εννοείται πως θα βαφτεί στα χρώματα της Creta Cargo
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now