mpolo Posted February 16, 2023 Posted February 16, 2023 30 minutes ago, cyclades_shipping said: Σε μανούβρα σε σχεση με το Aqua Blue υστερεί ; Υστερει Δύο τιμόνια, pitch προπέλες και μεγαλύτερη ιπποδύναμη το aqua blue. Μονοτιμονο μπαταριστο χωρίς φρένα στους άξονες το olympus.
Neptune Posted February 16, 2023 Posted February 16, 2023 Ξεχάσατε το προπελακι φραπεδιερα στα παραπάνω. Εδώ που τα λέμε σαν ρορο δεν θα καίγεται να δέσει γρήγορα να βγάλει επιβάτες, ούτε θα στεναχωρηθούν οι νταλίκες αν κάνει μισή ώρα να δέσει στο λιμάνι. Θυμίζω ότι το Καπετάν Χρήστος που είναι ευέλικτο στο πέλαγος πάει δεν πάει 13 κόμβους.
Annivas Posted February 16, 2023 Posted February 16, 2023 1 hour ago, cyclades_shipping said: Σε μανούβρα σε σχεση με το Aqua Blue υστερεί ; Καμια σχέση . Το Aqua Blue ειναι πλοίο με δυο τιμόνια , με cpp και ικανοποιητικό ζεύγος .
Panagiotakó Posted February 16, 2023 Posted February 16, 2023 Οι μηχανές του Ολύμπους είναι 2 ΜΑΝ V14 με συνολική ισχύ τους 16000 ίππους
Stratos Posted February 17, 2023 Posted February 17, 2023 Μετασκευη-κοψιμο δεν ειναι τοσο απαραιτητη για ρο ρο, εδω το Νησος Ροδος τοσα χρονια δουλευε στην Κορινθο περιπου με την ιδια υπερκατασκευη.. Παντως για κατι αλλο δεν κανει.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 17, 2023 Posted February 17, 2023 Το Νήσος Ρόδος δούλευε σαν Ro-Ro αλλά δεν είχε τη δυνατότητα να μεταφέρει αέρια στο γκαράζ του. Που στην Ελληνική νομοθεσία είναι απαίτηση να έχει ανοικτό γκαράζ για να βάζει αέρια.
JTEDimandix Posted February 17, 2023 Posted February 17, 2023 On 2/16/2023 at 7:47 PM, mpolo said: μπαταριστο χωρίς φρένα στους άξονες Απορία: Θεωρητικά δεν μπορούν να μπουν φρένα στους άξονες; (Δεν ξέρω και πολύ καλά πως λειτουργούν τα μπαταριστά πλοία, όποιος ξέρει, feel free to explain)
margaritis24 Posted February 17, 2023 Posted February 17, 2023 Το Λατω κ το Blue sky μια χαρα δουλευαν τοσα χρονια,θα παει σε λιμανια μεγαλα δε θα το βαλουν στην Ανδρο κ στη Σκυρο,Χανια κ Κω Ροδο για να παει ο Ιωσηφ στα αλλα δρομολογια
proud_ionian Posted February 17, 2023 Posted February 17, 2023 (edited) 57 minutes ago, JTEDimandix said: (Δεν ξέρω και πολύ καλά πως λειτουργούν τα μπαταριστά πλοία, όποιος ξέρει, feel free to explain) Εδώ Edited February 17, 2023 by proud_ionian διαβάζετε shipfriends
Panagiotakó Posted February 18, 2023 Posted February 18, 2023 Η απλά θα μπορούσε να μπει κάποιο είδος ραβέρσας η ακόμα και εξ ολοκλήρου μετατροπή σε μεταβλητού βήματος προπέλες (cpp) πάντως αν φύγει βάρος από το πλοίο από υπερκατασκευές και χαμηλώσει δεν νομίζω ότι θα χρειαστεί τίποτα τέτοιο
proud_ionian Posted February 18, 2023 Posted February 18, 2023 Έχουν λόγω να μπουν σε τέτοια έξοδα, για παρεμβάσεις σε αξονικά και προπέλες; Δεν είναι τζάμπα
Aqua_blue Posted February 18, 2023 Posted February 18, 2023 Πιστεύεις δηλαδή ότι θα μπει σε μια τόσο κοστοβόρα διαδικασία ΚΑΙ σε ένα πλοίο τέτοιας ηλικίας ;;;; 7 hours ago, Panagiotakó said: Η απλά θα μπορούσε να μπει κάποιο είδος ραβέρσας η ακόμα και εξ ολοκλήρου μετατροπή σε μεταβλητού βήματος προπέλες (cpp) πάντως αν φύγει βάρος από το πλοίο από υπερκατασκευές και χαμηλώσει δεν νομίζω ότι θα χρειαστεί τίποτα τέτοιο
Panagiotakó Posted February 18, 2023 Posted February 18, 2023 Εγώ πιστεύω ότι συμφέρει να πέσει ένα καλό ποσό στο πλοίο για βελτίωση, όχι τίποτα εκατομμύρια αλλά έστω ένα δεύτερο τιμόνι και φρενα στους άξονες μπορούν να μπουν!
mikoud Posted February 18, 2023 Posted February 18, 2023 Καλή επιλογή για ro-ro από την Cretan. Μια χαρά μπορεί να κάνει αυτή τη δουλειά όπως είναι. Το κόψιμο τη υπερκατασκευής από τα φουγάρα και πίσω μπορεί να το γίνει ώστε να έχει ανοιχτό το πάνω γκαράζ και να μπορεί να παίρνει φορτία με αέρια. Προφανώς για να προχώρησαν στην αγορά έχουν ήδη στο μυαλό τους ρόλο για το πλοίο τον οποίο θα μάθουμε σύντομα. Η εταιρία αυτή δεν κάνει τυχαίες επιλογές.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted February 19, 2023 Posted February 19, 2023 On 2/18/2023 at 2:32 AM, Panagiotakó said: Η απλά θα μπορούσε να μπει κάποιο είδος ραβέρσας η ακόμα και εξ ολοκλήρου μετατροπή σε μεταβλητού βήματος προπέλες (cpp) πάντως αν φύγει βάρος από το πλοίο από υπερκατασκευές και χαμηλώσει δεν νομίζω ότι θα χρειαστεί τίποτα τέτοιο Δεν νομίζω σαν ρο-ρό να χρειάζεται cpp κ είναι μεγάλη δουλειά γιά να γίνει Προσωπικά δεν έχω υπ' 'οψη μου τέτοια μετατροπή στο παρελθόν Δεν θα συμφέρει κιόλας Εξ άλλου το βαπόρι είναι παλιό On 2/18/2023 at 12:26 PM, Panagiotakó said: Εγώ πιστεύω ότι συμφέρει να πέσει ένα καλό ποσό στο πλοίο για βελτίωση, όχι τίποτα εκατομμύρια αλλά έστω ένα δεύτερο τιμόνι και φρενα στους άξονες μπορούν να μπουν! Πολλά ζητάς....κ δεύτερο τιμόνι;;;
Ermenegildo Posted February 19, 2023 Posted February 19, 2023 να κανω μια ερωτηση? ως okudugo 3 είχε στο πανω γκαραζ πολλα ανοιγματα, αν τα ξανανοιξουν δεν θα ειναι σαν ανοιχτο γκαραζ ωστε να εξυπηρετει και τα αερια αλλα και να μην εχει μεγαλο κοστος για το κοψιμο και τις οποιες αλλες επεμβάσεις? θεωρητικα τα πλαινα τα κλεισανε με ενα κομματι λαμαρινας και τπτ αλλο.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted February 19, 2023 Posted February 19, 2023 (edited) K τώρα ανοικτό είναι με τα υπάρχοντα ανοίγματα. Edited February 19, 2023 by proud_ionian quote
Annivas Posted March 6, 2023 Posted March 6, 2023 Aύριο εκτός απροόπτου, το βαπόρι θα μεθορμίσει στα Ναυπηγεία του Σπανόπουλου στη Σαλαμίνα.
gpap2006 Posted March 6, 2023 Posted March 6, 2023 Επιτέλους να γυρίσει και το Πρεβελης στη θέση του.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 6, 2023 Posted March 6, 2023 6 hours ago, Annivas said: Aύριο εκτός απροόπτου, το βαπόρι θα μεθορμίσει στα Ναυπηγεία του Σπανόπουλου στη Σαλαμίνα. Με την ευκαιρία,γνωρίζει κανείς μετά από πόσο καιρό από τον πλειστηριασμό μπορεί ο εκάστοτε πλειοδότης μπορεί να παραλάβει το πλοίο;;; Είναι μέρες που κοιτάζω στο λιμάνι αν υπάρχει καμιά κίνηση στο βαπόρι κ αυτή είναι η πρώτη είδηση περί παραλαβής
Panagia Ekatontapiliani Posted March 6, 2023 Posted March 6, 2023 Εγώ έχω δεί να επιβιβάζονται άτομα της νέας εταιρείας του αυτές τις ημέρες.
Mike18 Posted March 6, 2023 Posted March 6, 2023 Εντύπωση μου κάνει που δεν έχει βγει κάποια επίσημη ανακοίνωση ακόμα
Koursaros Posted March 6, 2023 Posted March 6, 2023 On 2/19/2023 at 10:08 PM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: Δεν νομίζω σαν ρο-ρό να χρειάζεται cpp κ είναι μεγάλη δουλειά γιά να γίνει Προσωπικά δεν έχω υπ' 'οψη μου τέτοια μετατροπή στο παρελθόν Δεν θα συμφέρει κιόλας Εξ άλλου το βαπόρι είναι παλιό Πολλά ζητάς....κ δεύτερο τιμόνι;;; ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π, πριν 1-2 χρόνια, αλλά όντως είναι μεγάλη και ακριβή δουλειά.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now