Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Ο Δημήτριος Τζανετάτος ηταν πλοιοκτήτης του ΕΛΛΗ Τ και Διευθύνων Σύμβουλος της Εndeavor lines ( 2012 ) αν δεν κανω λάθος

Edited by polmyt
quote
Posted
1 hour ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Γιά...κάνε το  πιό λιανά!

εγώ ακούσει ότι ο τζανετατος ψάχνετε δεν ξέρω αν ο ίδιος ή ο γιος του αν έχει για πλοίο. 

Posted

Για να μην το κουραζουμε με αλλες εικασιες ειναι οριστικο οτι το πλοιο το πηρε η Cretan Cargo Lines.

H λογικη λεει προφανως οτι θα χρησιμοποιηθει σαν ρορο ,αλλα προσωπικα και χωρις να ξερω κατι ,δεν θα απεκλεια να περιμενουν να δουν τι θα γινει και με τη γραμμη της Κυπρου.

O @Panagia Ekatontapiliani μαλλον δεν ανεφερε τυχαια χτες τη Cretan Cargo Lines

Posted

Δεν περνω ορκο οτι θα κοψουν απαραιτητα λαμαρινες.Μπορει να κανουν τα βασικα και απλα να μην βαζουν επιβατες

Posted

Πώς καταφέρνει κάθε φορά αυτό το βαπόρι και τη βγάζει καθαρή είναι απόρροιας άξιο 

Posted

λένε ότι θα κοπεί από όταν έφυγε από την endeavor κια πήγε στην Cretan. άσχετο αλλά το πλοιο είναι στην Ελλάδα από όταν το έφερε ο γιαννατος αυτός που είχε το Patra palace. είχε τον άγιο Ανδρέα και άλλα 

Posted
52 minutes ago, Smyrna said:

Πώς καταφέρνει κάθε φορά αυτό το βαπόρι και τη βγάζει καθαρή είναι απόρροιας άξιο 

Παρότι οι ελικτικές ικανότητές του είναι τραγικές και το ξενοδοχειακό του φτωχό, έχει ένα μεγάλο προσόν, το γκαράζ. Τέτοια γκαράζ χρειάζονται οι περισσότερες γραμμές στην Ελλάδα. Τρανά παραδείγματα: Θεολόγος, Σολωμός, Mare. 

Posted (edited)

Με 1100 lane metres έχει περίπου ίδιο γκαράζ σε μέγεθος από το Ιωσήφ Κ.Πολύ καλή αγορά για τη Cretan.Πιστεύω πως θα το αναλάβει ο πολύ μεγάλος πλοίαρχος Βαλαλόπουλος.

Δύο ενδεχόμενα θα βάλω στο τραπέζι.

1.Το χρησιμοποιεί αποκλειστικά ως ρο-ρο.Στη περίπτωση αυτή ενδεχομένως να αφαιρέσουν τις υπερκατασκευές υπάρχει ίδιο ιστορικό στην εταιρεία με το Νέαρχος.

2.Το χρησιμοποιεί και σαν εγ-ογ. Δε θα τους χάλαγε στις γραμμές που ήδη κάνει η εταιρεία να παίρνει και μερικούς ξέμπαρκους επιβάτες.

Edited by nomikos
Posted

Εάν ελαφρώσει πρίμα και χαμηλώσει κιόλας θα βελτιωθεί σε κάθε τομέα το πλοίο , γενικά ο ρόλος του roro του ταιριάζει πολύ περισσότερο!

Posted

Αν γίνει Ro-Ro προφανώς θα ελαφρύνει πολύ και κατά συνέπεια θα γίνει πιο ευέλικτο. Γκαράζ έχει, μόνο το ξενοδοχείο ξηλώνεις. Επειδή όμως, αν και έχει δύο τσιμινιέρες, αυτές βρίσκονται προς το κέντρο και όχι τέρμα πλάι όπως στα περισσότερα πλοία με δύο τσιμινιέρες. Αυτό σημαίνει ότι η μετατροπή μάλλον θα ζωρίσεις (Αλήθεια, η μετασκευή του πρώην Menhir και μετέπειτα Νέαρχος ήταν σχετικά εύκολη;)

Διαφορετικά σκραπ. Ναι μεν κάνει και ως επιβατηγό, από την στιγμή που υπάρχουν και άλλα πλοία μαθουσάλες στο Αιγαίο και μάλιστα με καλή φήμη, αλλά σίγουρα όχι στα δρομολόγια που το έβαζε η SeaSpeed και υπό την προϋπόθεση ότι θα το αναλάβει σοβαρός πλοιοκτήτης, αλλά με την εικόνα που είχε δεν το έχω πολύ πιθανό (Για την ιστορία η SeaSpeed στο Zasferries είχε 3 στα 5 και προς το τέλος ακραία χαμηλή βαθμολογία, βάζω archive γιατί όλα δείχνουν ότι πρέπει να τους ξεχνάμε σιγά-σιγά)

Posted

ότι και να κάνουν , το ότι είναι μονοτιμονο , μπαταριστο χωρίς φρένα στους άξονες μόνο για γραμμή με ένα δυο λιμάνια μεγάλα μπορεί και εάν …

Το μονοτιμονο θέλει δρόμο στη μανούβρα , το ότι είναι όμως μπαταριστο χωρίς να φρενάρει ο άξονας θα πρέπει να μειωθεί η ταχύτητα στα 5 μίλια για να μπατάρει κίνηση . είναι λοιπόν δυο αλληλοσυγκρουόμενα χαρακτηριστικά που διαθέτει το πλοίο τα οποία δυσχεραίνουν πολύ την ευελιξία του στις μανούβρες .

Εγώ πάντως με αυτά που θα πληρώσουν και θα χρειαστούν να επισκευάσουν και με την δεδομένη  δυσκολία του στα λιμάνια δεν βρίσκω ελκυστικό το πακέτο έστω και να εργαστεί σαν ro/ro

 

 

Posted (edited)

Και δεν το βάζει Πειραιάς Χανιά μιας που έφυγε η Μινοαν και να το δουλέψει κανονικά ως ΕΓ/ΟΓ;Ήδη έχει δρομολόγιο προς Χανιά η εταιρεία και πηγαίνει πολύ καλά.Τα φορτηγά που έπαιρνε η Μινοαν θα μπορούσε να τα μεταφέρει το συγκεκριμένο ενώ με ελκυστικές τιμές θα μπορούσε να πάρει και αρκετό κόσμο που δεν θα βρίσκει εισιτήριο ειδικά το καλοκαίρι.Τροφή για σκέψη.

Edited by Champion Jet_2
Posted
17 minutes ago, Annivas said:

ότι και να κάνουν , το ότι είναι μονοτιμονο , μπαταριστο χωρίς φρένα στους άξονες μόνο για γραμμή με ένα δυο λιμάνια μεγάλα μπορεί και εάν …

Το μονοτιμονο θέλει δρόμο στη μανούβρα , το ότι είναι όμως μπαταριστο χωρίς να φρενάρει ο άξονας θα πρέπει να μειωθεί η ταχύτητα στα 5 μίλια για να μπατάρει κίνηση . είναι λοιπόν δυο αλληλοσυγκρουόμενα χαρακτηριστικά που διαθέτει το πλοίο τα οποία δυσχεραίνουν πολύ την ευελιξία του στις μανούβρες .

Εγώ πάντως με αυτά που θα πληρώσουν και θα χρειαστούν να επισκευάσουν και με την δεδομένη  δυσκολία του στα λιμάνια δεν βρίσκω ελκυστικό το πακέτο έστω και να εργαστεί σαν ro/ro

 

 

μπορει να βαλουν φρενα....που ξερεις....Το σιγουρο ειναι οτι για να το παρουν αυτα τα εχουν λαβει υποψην...

Posted

Η Creta με τα ro-ro της μεταφέρει επικίνδυνα φορτία (καύσιμα κλπ) τα οπόια δε μεταφέρονται με ΕΓ/ΟΓ. Νομιζω δεν έχει νόημα να το συζητάμε παραπάνω λοιπόν..... 🙃

Posted

Οι ικανότητες του δηλαδή του επιτρέπουν να προσεγγίζει σε νησιά όπως η Ναξος και η Τηνος που είναι δυο νησιά που έχει τακτικά δρομολόγια η εταιρία ?

σε περίπτωση που γίνουν και απαραίτητες μετασκευές στο πλοιο ;

Σε μανούβρα σε σχεση με το Aqua Blue υστερεί ;

Posted

Όπως και να 'χει, η Creta δεν είναι καμιά εταιρεία της πλάκας, ενώ ανέστησε στο παρελθόν ουκ ολίγους λάζαρους (Τάλως, Νέαρχος) δεν έχει κακό reputation, αντιθέτως έχει καλύτερο reputation από πολλές leading εταιρείες επιβατηγών πλοίων, το μόνο που δεν με βρίσκω σύμφωνο με αυτούς είναι ότι δεν ακυρώνουν δρομολόγια όταν έχει μποφόρ (Κάτι που όταν μεταφέρεις επικίνδυνα φορτία είναι το λιγότερο παράλογο) και το ότι δεν έχουν πιστοποίηση SSL (https) στο site τους κάτι που εν έτει 2023 είναι εντελώς ανόητο (εδώ βάζουν sites με πολύ λιγότερο content).

Πάντως, κατ' εμέ, χίλιες φορές καλύτερα CCL ως roro παρά ως συμβατικό με πλοιοκτήτες επαγγελματίες αντιεπαγγελματιστές. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...