Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Αν δεν κάνω σοβαρό λάθος είναι 4 χρόνια μεγαλύτερο από το Πρέβελης και με λιγότερες καμπίνες. Η μεγαλύτερη χωρητικότητα φορτηγών και η μεγαλύτερη ταχύτητα (1-1.5 κόμβοι) αρκούν για να πάρει την γραμμή; Δύσκολο το βλέπω ..

Edited by Agaios
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Εντάξει η γραμμή είναι παρά πολύ δύσκολη..με δύσκολα λιμάνια,Κάσος-Διαφανι καρπαθου-Χαλκη…Μπαταριστες μηχανές…

Posted

Με το Olympus στην Κασοκαρπαθία εάν πάρει τη γραμμή θα υπάρχει 1 πλοίο που δύσκολα πιάνει σε πιο εύκολα λιμάνια θα είναι 1 επιπλέον ένιγμα η πορεία του πλοίου!!!

Posted

Τουλάχιστον το Όλυμπος έχει πλεονέκτημα σε ταχύτητα, αφού κινείται σχετικά άνετα με 19+ knots, ενώ το Πρέβελη κυμαίνεται στους 16-17. Ας ελπίσουμε, λοιπόν, ότι θα μειωθούν και οι χρόνοι ταξιδιού, αν πάρει την γραμμή😂.

Posted

Δεν νομίζω πως με συνεχή δρομολόγια σε μια τόσο απαιτητική γραμμή θα μπορεί να πηγαίνει μόνιμα με 19+ κόμβους. Φαντάζομαι δε πως από ένα σημείο και μετά οι ταχύτητες θα είναι παρόμοιες με εκείνες του Πρέβελη.

Posted

Δύο σενάρια υπάρχουν αν κερδίσει το Όλυμπος τη γραμμή.

1.Να αντικατασταθεί από καμιά Άκουα. Μήπως για εκεί προορίζεται το Μπλου και ΒΑ Αιγαίο το SF2 ή το Σταρ;

2.Να δρομολογηθεί στη γραμμή της Κασοκαρπαθίας και να αφήσει ιστορία.Με τη κακή έννοια το λέω.Το Όλυμπος φαινομενικά έχει μεγαλύτερη ταχύτητα από το Πρέβελης. Όμως το πλεονέκτημα αυτό το χάνει με τα συνεχή και χρονοβόρα stand by αλλά και με τις πορείες που αυτό θα ακολουθεί Δυτικά και όχι Ανατολικά της Μήλου,όπως επίσης και στο στενό της Κάσου φαντάζομαι θα περνάει Βορείως από τα Αρμάθια. Επιπλέον θα χάνει πολλά λιμάνια με τη δικαιολογία των καιρικών συνθηκών.

Πάντως εγώ πιστεύω πως την άγονη θα τη ξανακερδίσει ο Πρέβελης και πρέπει να τη ξανακερδίσει.Τόσα χρόνια εξυπηρετεί απροβλημάτιστα.Αν δε γίνει αυτό τότε θα μιλάμε για μεγάλο σκάνδαλο.

Posted
10 hours ago, rhodian said:

αφού κινείται σχετικά άνετα με 19+ knots

Μη σας ξεγελάνε οι ταχύτητες όταν το βαπόρι είναι άδειο. Δείτε επισης ότι κάνει κρατεί 6-8 μίλια από το λιμάνι για να πέσει η ταχύτητα να μπορεί να μανουβράρει. 

Posted

Δεν νομίζω πως υπάρχει σοβαρή περίπτωση το συγκεκριμένο βαπόρι να πάρει αυτή τη γραμμή. Αλλά ακόμα και αν συμβεί , του δίνω ένα μήνα έως ότου το απόδρομολογήσουν κακην κακώς.Αυτό το πλοίο μπορεί να δουλέψει μόνο σε γραμμές τύπου πορθμειακές. 

Posted

Οριστική η αποχώρηση του πλοίου από της Δυτικές Κυκλάδες με προέκταση την Σαντορίνη σύμφωνα με την ημερήσια διάταξη του επικείμενου ΣΑΣ.

 

Posted (edited)

Εγώ πάντως το βλέπω να το βάλουν στην γραμμή Σητεία-Κάσο-Κάρπαθο-Χάλκη-Ροδο

Edited by Rodos1505
Posted

Ας σταματήσει πια αυτό το πράγμα. Πλοίο πειρατής. Εφήμερες δρομολογήσεις σε περιόδους και περιοχές φιλέτα, είσπραξη παχυλών επιδοτήσεων, και πρώτη βδομάδα του Σεπτέμβρη πάλι δεμενο. Μέχρι να κάνει την επόμενη πειρατική δρομολόγηση. Ας πράξει επιτέλους το υπουργείο τα δέοντα σε τέτοιες δρομολογήσεις που δεν βοηθανε καθολου το νησιωτικό μας σύμπλεγμα.

Posted

Και πως θα επιβιωσει η seaspeed αν δεν παρει επιδοτηση και δεν παει το καλοκαιρι μηλο-θηρα??την ιδια απορια ειχα και για την εταιρεια του αζορες που θεωρητικα δεν ειχε εσοδα...

Posted

Δρομολογώντας το πλοίο της σε μια γραμμή που έχει πραγματικά ανάγκη από ακτοπλοϊκή σύνδεση, υποστηρίζοντας την όλο το χρόνο.

Posted

Συμφωνω μαζι σου...οσοι ειμαστε καραβολατρες θα το επιλεγαμε....στο ιονιο κατι θα γινοταν για ιταλικο νοτο..και μια χιο-μυτιληνη...

Posted

Το πλοίο πρέπει να έρθει χιο-Μυτιλήνη να σπάσει το μονοπώλιο τις γραμμής έχοντας καλές τιμές ο κόσμος θα το προτιμήσει και θα δουλέψει καλά!

Posted
On 8/31/2021 at 10:03 PM, proud_ionian said:

αλλη μια εταιρια μυστηριο, απο αυτες που μας εχει συνηθισει διαχρονικα η ακτοπλοΐα μας.

το πλοιο της αρχισε να ετοιμαζεται οταν ηταν περαν πασης αμφιβολιας οτι το 2019 θα εχουμε κυβερνητικη μεταβολη, πηρε χαρτια και ξεκινησε να ταξιδευει λιγες εβδομαδες μετα την αλλαγη, χορτασε επιδοτησης λογω covid, οπως και αλλοι διαττοντες αστερες, χαρη στον φωτογραφικο τροπο που υπολογιζονταν οι covidoαποζημιωσεις και τωρα το βλεπουμε ετοιμο να μπει σε μια προσοδοφορα επιδοτουμενη γραμμη, την οποια εχει αλλος, αφου πρωτα περασε τη σαιζον περνοντας τον αφρο απο εταιριες που ειναι εδω ολον τον χρονο.

περιεργα πραγματα

να παει οπου θελει αρκει να ξεκινησει απο το χειμωνα και να μεινει ολο το χρονο. ουτε πειρατιες, ουτε χαριστικες επιδοτησεις.

τι μπορει να προσφερει ενα πλοιο στην ηλικια του, που την τελευταια δεκατια την εχει βγαλει στους ντοκους της σαλαμινας και μεσα σε μεγαλο βαθμο ειναι οπως ηταν στην ιαπωνια

ημαρτον με τα ζομπι

Posted

Έλα γκρινιάριδες..με ένα φρεσκαρισματάκι κουκλί θα γίνει κι αυτό!!! Σαν και τόσα άλλα γερασμένα νιάτα που έχουν αναστηθεί τα τελευταία χρόνια. 

  • 3 months later...
Posted

Σε ηλεκτρονικο πληστηριασμο το πλοιο στις 26 Ιανουαριου απο την Revoil.

Τιμη εκινησης 400.000

image.thumb.png.cb1a2b024da8107913dd741ded8aff7e.png

Posted

Γιατι το nm κανει τοσο εκτενη αναφορα σε ενα πλοιο 45 ετων;

γιατι ξεχναει τις επιδοτησεις που εισεπραξε περσυ:rolleyes:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...