Panagia Ekatontapiliani Posted November 21, 2009 Posted November 21, 2009 Το ZHEN HUA 20 έφτασε στο Πειραιά και προετοιμάζεται να εκφορτώσει τους νέους γερανούς στην υπό κατασκευή προβλήτα Ι
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted November 21, 2009 Posted November 21, 2009 Αποριούλα : Με τι είδους ...γερανούς θα ξεφορτωθούν από το πλοίο οι νέοι τεράστιοι γερανοί ??? :D:D Έχετε καμμιά ιδέα πως θα γίνει όλη αυτή η εκφόρτωση ? Πιστεύω θα είχε πολύ ενδιαφέρον η παρακολούθηση της. Υ.Γ. Ωραία φωτογραφία Π100 !!!
Earl Granville Posted November 21, 2009 Author Posted November 21, 2009 χωρίς να γνωρίζω κάτι σίγουρο , η σκέψη μου είναι ότι ίσως δεν σηκωθούν αλλά πιθανότατα να βγουν με ράγες οι οποίες θα τους οδηγήσουν στους σιδηρόδρομούς τους. Αν γνωρίζει κανείς κάτι πιο σίγουρο ας μας διαφωτίσει καλύτερα.
sasha Posted November 22, 2009 Posted November 22, 2009 Όσο κι αν ακούγεται υπερβολικό, οι γερανοί θα ανυψωθούν για να μεταφερθούν στο ντόκο. Ένας από τους τρόπους μεταφοράς στους ντόκους είναι η χρήση υδραυλικών γρύλων ανύψωσης (hydraulic jacks) οι οποίοι πατάνε σε ράγες ολίσθησης (skid system). Οι φωτογραφίες αποτυπώνουν αναλυτικά τη μεταφορά container crane με τις ράγες ολίσθησης. Εναλλακτικά, οι γρύλοι ανύψωσης στηρίζονται πάνω σε σύστημα ανάρτησης/τροχών (bogie system). Τα bogies μετακινούνται με συρματόσχοινα πάνω σε ράμπες που έχουν τοποθετηθεί μεταξύ του πλοίου και του ντόκου. Υπάρχουν κι άλλοι τρόποι φόρτοεκφόρτωσης γερανών που χρησιμοποιούνται σε ανάλογα project και η βιβλιογραφία είναι εξίσου πλούσια και εντυπωσιακή .
Panagia Ekatontapiliani Posted December 4, 2009 Posted December 4, 2009 Εκτός του νυχτερινούς καραβολατρες φαίνεται να αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα και οι ναυτικοί με το κλείσιμο των πυλών εισόδου στο λιμάνι.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 10, 2010 Posted January 10, 2010 Μετά τη μπιντα Νο: 205, σειρά πήρε η μπιντα Νο: 82 που πλέον κείτεται σπασμένη δίπλα από τη θέση της (είναι στην Ακτή Ηετίωνα στη θέση που κοιτάει τη μπούκα του λιμανιού).
Panagia Ekatontapiliani Posted January 27, 2010 Posted January 27, 2010 Ξεκίνησαν ήδη οι εργασίες της αποκατάστασης της σπασμένης μπιντας Νο: 82. Φαίνεται η «ένοχη εταιρεία» χρειάζεται αυτή τη μπάντα για να δίνει κάβο το πλοίο από τη πρύμη σαν σπρινγκ
enas chiotis Posted January 28, 2010 Posted January 28, 2010 Το ντοκ 1 που βρίσκεται στο λιμάνι του Πειραιά, που αναφέρει το marinews οτι θα προσθέσουν δόντια στις προβλήτες για ΕΓ/ΟΓ;
Earl Granville Posted February 2, 2010 Author Posted February 2, 2010 (edited) Νομίζω οτί είναι καιρός να αποφασίσουν ποιά τι θα γίνει με τα πλόία .Δεν μπορεί΄το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας να φιλοξενεί παροπλισμένα πλοία ,οπτικά χτυπάει πολύ άσχημα .Θα γίνουν εστία μόλυνσης σε λίγο καιρό.Ας τα πάνε στην Ελευσίνα τουλάχιστον Για να απομακρυνθουν τα πλοία δεν είναι καθόλου εύκολο τουναντίον είναι πολύ περίπλοκο.Καταρχήν έχουν κλείσει ναυτολόγια οπότε δεν εχουν πλήρωμα.Δεύτερον για να απομακρυνθούν θα πρέπει να δώσουν το οκ όλοι όσοι έχουν κάνει κατάσχεση πράγμα εξαιρετικά δύσκολο. Edited February 3, 2010 by Earl Granville
gpap2006 Posted February 2, 2010 Posted February 2, 2010 Κι έτσι, μια χρεοκοπημένη εταιρία καταλαμβάνει με τα βαπόρια της, δημόσιο χώρο ενός δημόσιου λιμανιού το οποίο ήδη είναι στενόχωρο για τις αυξημένες ανάγκες του καλοκαιριού!!!!
George Posted February 3, 2010 Posted February 3, 2010 Αυτό είναι πρόβλημα του ΟΛΠ και του κράτους γενικότερα, επί της ουσίας όμως το σημαντικότερο είναι ότι καταλαμβάνουν ορισμένες από τις καλύτερες θέσεις του λιμανιού. Δεν μιλάω για τα 200άρια (ε ρε και να πιάσουν οι αέριδες που έστελναν κάτι ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ στην Παγόδα γιατί δεν βαστιότανε, τι έχει να γίνει) αλλά κυρίως για το ντοκ 3. Ειδικά αυτή η θέση που είναι το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ είναι καταδικασμένη. Μία ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ, τώρα ΑΝΘΗ. Ήμαρτον...
proud_ionian Posted February 7, 2010 Posted February 7, 2010 Η αραχνη, ο φασουλας ντε, θελει να αποπερατωσει τον πυργο του Πειραια, που στεκει ημιτελης 38 χρονια. το ολο project το εχει "υιοθετησει" και ενα αρχιτεκτονικο περιοδικο.
proud_ionian Posted March 4, 2010 Posted March 4, 2010 εργα εναμισυ δις ευρω, ανακοινωσε η λουκα σημερα.. αν σας θυμιζουν κατι, ειναι που τα ειχε ξαναανακοινωσει και ο κεφαλογιαννης παλιοτερα.
enas chiotis Posted March 9, 2010 Posted March 9, 2010 Ο ΟΛΠ έβγαλε προκήρυξη για την διαπλάτυνση του χώρου μπροστά από τον Ηλεκτρικό, αλλά εγώ βλέπω μείον είκοσι μέτρα για μανούβρες και φουνταρίσματα. ...Το αντικείμενο του έργου περιλαμβάνει την διαπλάτυνση του κρηπιδώματος στον λιμένα Αλών έμπροσθεν του σταθμού ΗΣΑΠ. Το έργο αυτό είναι άκρως απαραίτητο για τη δημιουργία ζωτικού χερσαίου χώρου στην εν λόγω περιοχή όπου εξυπηρετείται μεγάλος αριθμός πλοίων της ακτοπλοΐας που διακινούν επιβάτες, αυτοκίνητα και εμπορεύματα (με φορτηγά) από και προς τα νησιά των Κυκλάδων. Δεδομένου ότι προβλέπεται στην εν λόγω περιοχή να λειτουργήσουν σταθμός, τόσο του προαστιακού σιδηροδρόμου, όσον και του ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ καθίσταται επιτακτική η ανάγκη δημιουργίας χερσαίου χώρου, αλλιώς θα είναι αδύνατη η εξυπηρέτηση των πλοίων της ακτοπλοΐας. Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή νέου κρηπιδότοιχου μήκους 205,00 μ. και βάθους -9,00μ. (σημειώνεται επιπροσθέτως ότι ο υφιστάμενος παρουσιάζει πολλές ζημιές λόγω παλαιότητας και υποσκαφών από τις προπέλες των πλοίων) σε απόσταση 20μ. από τον υφιστάμενο με τη δημιουργία πρόσθετου χερσαίου χώρου 3884 μ2.
Hastaroth Posted March 29, 2010 Posted March 29, 2010 Σέ ποιά "εν λόγω" περιοχή θα λειτουργήση καί δεύτερος σταθμός τού προαστιακού,είκοσι μέτρα από τον ήδη υπάρχοντα; Μιάμ μιάμ οι εργολάβοι (οι άνθρωποι,όχι τά γλυκά)......
proud_ionian Posted March 29, 2010 Posted March 29, 2010 να υποθεσω οτι ξεχναμε τα λεμοναδικα για πρυμνιοδετησεις ferries μεσαιου μεγεθους και ανω;
express skiathos Posted April 8, 2010 Posted April 8, 2010 Τώρα που θα ξεκινήσει το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ (μεγειά και το όνομα παρεπιπτόντως) και το BLUE HORIZON, δε θα πρέπει να ελευθερώνεται καμμιά θέση σιγά σιγά, για να βρούν κι αυτά "στέγη" στο λιμάνι;
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 8, 2010 Posted April 8, 2010 Σωστή η παρατήρηση του express skiathos. Και αν δεν αδειάσει καμμία θέση από τα -εννέα τω αριθμώ, ζωή να 'χουν- παροπλισμένα του λιμανιού, που χλωμό το βλέπω, άιντες να δούμε που θα τα "στριμώξουν".....
Panagia Ekatontapiliani Posted April 8, 2010 Posted April 8, 2010 Το Blue Horizon σιγουρα θα φευγει απο το ντοκ 3. Οσο για το Hellenic Voyager/Αριαδνη μαλλον για το ντοκ 3 τα βλεπω εκτος εαν πανε στην Ακτη Βασιλειαδη
Panagia Ekatontapiliani Posted April 8, 2010 Posted April 8, 2010 Ακτη Βασιλειαδη εννοω τις θεσεις μπροστα απο το Υπουργειο, δηλαδη εκει που δενει το Superfast XII/Νησος Μυκονος
gpap2006 Posted April 11, 2010 Posted April 11, 2010 Το ντοκ 3 πρέπει κάποια στιγμή να καθαρίσει από τα παροπλισμένα ΠΑΝΑΓΙΑ ΑΓΙΑΣΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ, ΑΝΘΗ-ΜΑΡΙΝΑ και ΜΙΛΕΝΑ (μεγάλη κλίση). Οι θέσεις είναι λίγες και το καλοκαίρι θα υπάρξει μεγάλο στρίμωγμα. Τα 4 παροπλισμένα κόβουν πολύτιμο χώρο.
Harry Posted April 11, 2010 Posted April 11, 2010 Σιγουρα πρεπει να απομακρυνθουν και οχι μονο αυτα. Αν και για να πω την αληθεια καπου μ' αρεσει που στεκουν ετσι τοσα πλοια της "παλιας εποχης" που δυστυχως με ελαχιστα ταξιδεψα. Γενικοτερα πρεπει να γινει καποια αναδιαρθρωση των θεσεων των πλοιων. To ντοκ 3 πιστευω οτι μπορει να γινει το καλυτερο σημειο του λιμανιου γιατι και χωρο για πλαγιοδετηση εχει και μεγαλους χωρους για αναμονη οχηματων και κυκλοφοριακα δεν "πηζεις" τοσο στην κινηση και επισης εχει και αστικη συγκοινωνια.
gpap2006 Posted April 11, 2010 Posted April 11, 2010 Αυτό ακριβώς λέω κι εγώ. Στα διακοσάρια ή οπουδήποτε αλλού δεν υπάρχει πρόβλημα. Αλλά στο ντοκ 3 δεν πρέπει να παραμένουν παροπλισμένα πλοία.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now