gtogias Posted June 25, 2018 Posted June 25, 2018 Η υπόθεση monorail δεν προχώρησε κατόπιν των αντιρρήσεων των τοπικών φορέων. Πλην του ΟΛΠ όλοι οι άλλοι ήταν αρνητικοί.
Petros P Posted June 25, 2018 Posted June 25, 2018 Γενικότερα στον Πειραιά μονο ο ΟΛΠ παντα προτείνει κατι , οι άλλοι ειτε διαφωνούν ειτε συμφωνούν οταν έρχονται εκλογές , ειτε δημοτικές ειτε επιμελητηριακές Βέβαια αυτη τη στιγμή που η δημαρχία δεν ειναι καθαρά πολιτική στο θέμα της επέκτασης του προβλήτα της κρουαζιέρας στην Πειραϊκή , πολυ σωςτα τηρεί σιγή ιχθύος μεχρι να ξεκαθαρίσει τι ακριβώς ειναι υποχρεωτικό ως επένδυση και τι οχι
gtogias Posted June 25, 2018 Posted June 25, 2018 To monorail δεν σχετίζεται με την προέκταση της κρουαζιέρας και τις ενστάσεις, όσο με τον "φόβο" της "απομόνωσης" του λιμανιού από την πόλη, θέση χωρίς τεκμηρίωση, απλά με την λογική ότι όσο ο "πελάτης" αναγκάζεται να περπατήσει ως τον ΗΣΑΠ, που θα τον πάει στην Ακρόπολη, μπορεί και να κερδίσει η πόλη και οι επαγγελματίες της. Ενώ αν μπαίνει στο monorail μη τον είδατε..
rafina-lines Posted June 25, 2018 Posted June 25, 2018 1 hour ago, gtogias said: Η υπόθεση monorail δεν προχώρησε κατόπιν των αντιρρήσεων των τοπικών φορέων. Πλην του ΟΛΠ όλοι οι άλλοι ήταν αρνητικοί. Ως συνήθως δλδ. Μπορεί να γίνει κάποιο έργο στην Ελλάδα χωρίς αντιδράσεις?? Δεν υπάρχει περίπτωση. Αυτή η νοοτροπία μας τρώει και θα μας τρώει συνέχεια....
gtogias Posted June 25, 2018 Posted June 25, 2018 Υπάρχει στόρυ, δεν ανήκει στο γενικό ανάθεμα περί αντιδράσεων επί παντός επιστητού.
Agrino Posted June 25, 2018 Posted June 25, 2018 (edited) Και πάλι καλά που δεν προχώρησε. Πολλαπλάσιο κόστος σε σχέση με επέκταση του δικτύου του Τραμ είτε στα όρια του λιμανιού είτε εντός του σε κάποια σημεία με χωροταξικούς περιορισμούς, συν το πρόσωπο της πόλης στο λιμάνι, όμορφο ή άσχημο, δεν έχει σημασία, διαλυμμένο. Όσοι έχουν επισκεφτεί την Γένοβα ας φανταστούν την πόλη από το λιμάνι χωρίς την υπερηψωμένη λεωφόρο να μπλοκάρει την θέα προς τις προσόψεις των κτηρίων, συν χωρίς επίσης αυτή την βαρύτατη κατασκευή πάνω από τα κεφάλια των περιπατητών στο παραθαλάσσιο μέτωπο. Edited June 25, 2018 by Agrino Πλέον χωρίς κορέκτορα η ορθογραφία έχει πάει περίπατο :(
gtogias Posted June 25, 2018 Posted June 25, 2018 Θα συμφωνήσω με τον Agrino. Βαριά κατασκευή που θα άλλαζε όλη την περιοχή. Δεν είναι όμως λύση η αδράνεια, έπρεπε να είχε ήδη φτιαχτεί κάτι αντί του monorail. Είναι απαράδεκτο το μισό λιμάνι να έχει σύστημα μετακινήσεων και το άλλο μισό όχι.
georgios express Posted June 25, 2018 Posted June 25, 2018 1 hour ago, gtogias said: Υπάρχει στόρυ, Δεν ξέρω αν εννοεί ο φίλος gtogias με την ανωτέρω φράση, αλλά story υπάρχει από πριν το 2004. (Και εκείνος ο εκλεκτός του ΠΑΣΟΚ είναι πλέον εκλεκτός του Ιβάν).
Hastaroth Posted June 25, 2018 Posted June 25, 2018 Ταπεινή μου γνώμη είναι ότι ο Πειραιάς δέν χρειαζόταν ούτε τράμ (μιά χαρά επαρκεί αυτό που υπάρχει τώρα μέχρι το Ν.Φάληρο) ούτε τίποτε.Ο υπάρχων ΗΣΑΠ,άν δέν απεργή κάθε τρείς και λίγο,μιά χαρά είναι.Δέν είναι ανάγκη κάθε νέα γραμμή που κατασκευάζεται να περνάη και να καταλήγη εκεί που καταλήγουν και οι άλλες. Αν,παρ'όλα αυτά,θέλουν να φτιάξουν ένα light monorail που να ξεκινά απ'το τέρμα τού ΗΣΑΠ και να καταλήγη στην Παγόδα,θα ήταν μιά καλή λύση γιά τους επιβάτες τών κρουαζιεροπλοίων που τώρα αναγκάζονται να περπατούν με τα πόδια όλη την προβλήτα απ'τα Λεμονάδικα ή να στριμώχνωνται στα λεωφορειάκια τού ΟΛΠ.Θα κοστίση κάποια λεφτά,δέν λέω,αλλά με μιά καλή διαχείριση από έναν ιδιωτικοποιημένο ΟΛΠ θα τα βγάλη τα λεφτά του. Είχε γράψει ο georgios express to 2006 :"Σκεφθείτε οι επιβάτες να επιβιβάζονται στο τραμ στον Ηλεκτρικό και να αποβιβάζονται στον Άγιο Διονύσιο για τα Κρητικά, στην Ηετιώνεια Ακτή για Χίο-Μυτιλήνη, στο νέο ΥΕΝ για Δωδεκάνησα" και απαντώ εγώ "σκέφτηκες νέε μου τί θα συμβή άν έναν επιβάτη τον κόψη στα δύο το τράμ;Ενώ το υπερυψωμένο monorail είναι και πιό ασφαλές-άλλωστε δέν θα πηγαίνη και με 160 την ώρα.......
thanosp Posted June 25, 2018 Posted June 25, 2018 Το monorail έχει παραπάνω απαιτήσεις για υποδομές όπως σκάλες, ανελκυστήρες και λοιπά παρελκόμενα. Όλα αυτά απαιτούν χώρο και μέσα στο λιμάνι είναι το τελευταίο πράγμα που θέλεις να μειώσεις. Είναι ωραίο να το βλέπεις αλλά απαιτητικό από προσωπική εμπειρία. Υπάρχουν και εναλλακτικές λύσεις, πιο απλές και ελκυστικές όπως για παράδειγμα στο Πόζναν της Πολωνίας, το Park Railway Maltanka. 😊
pathfinder Posted June 26, 2018 Posted June 26, 2018 Από μια άποψη είναι ευτύχημα που τα δώσαμε όλα (και) στούς Κινέζους και οι αλλοπρόσαλλοι σχεδιασμοί (για εντυπωσιασμό, προσωπική προβολή και "βολέματα" με χρήματα του δημοσίου) έμειναν στα χαρτιά. Έχω πάρει θέση και στο παρελθόν εναντίον του -κατά την άποψή μου βλακώδους- σχεδίου του monorail περιμετρικά του κυρίως λιμένος. Όπως ανεφέρθη υπάρχουν πολύ πιο πρόσφορες (και πολύ πιο οικονομικές) λύσεις.
gtogias Posted June 26, 2018 Posted June 26, 2018 Το "στόρυ" είναι η αέναη μάχη μεταξύ των πειραιώτικων φορέων για το ποιος θα κάνει κουμάντο στο λιμάνι. Κάτι που προηγήθηκε της έλευσης των κινέζων και συνεχίζεται ακόμα. Ανάλογα του προφίλ εκάστου από τους τοπικούς ηγέτες, η μάχη έχει εξάρσεις και περιόδους ηρεμίας. Και βέβαια συνεχίζεται ακόμα.
Hastaroth Posted June 26, 2018 Posted June 26, 2018 Είμαι ίσως ένας εκ τών λίγων που έχουν περπατήσει "γιά πλάκα" όλη την διαδρομή,από το "κόκκινο" μέχρι το Πόρτο Λεόνε με τα πόδια (στα νιάτα μου βεβαίως,τώρα ούτε δυό βήματα στην πλατεία τής γειτονιάς μου δέν μπορώ να πάω-ας όψεται το "ελαφρύ" εγκεφαλικό που έπαθα πέρυσι).Μεγάλη απόσταση,αλλά από τότε ήδη σκεφτόμουν τί ωραίο που θα ήταν ένα μέσον σταθερής τροχιάς που να περιέτρεχε γύρω-γύρω όλο το λιμάνι,σταματώντας στα κυριώτερα σημεία γιά αποεπιβίβαση ταξιδιωτών στα πλοία.Το monorail,όπως έγραψα και πιό πάνω,δέν είναι απαραίτητο να είναι μιά "βαριά κατασκευή"-υπάρχουν και light monorails που δέν απαιτούν τόσο μεγάλη κατασκευή.Το τράμ πάλι,είναι μιά κάποια λύση (το είδα το βίντεο με το Maltanka) αλλά όλα τα μέσα σταθερής τροχιάς πρέπει να έχουν απόλυτη προτεραιότητα στην κυκλοφορία τους-δέν είναι αυτοκίνητα ή μηχανάκια να πατήσης φρένο και να "κοκκαλώσουν" στο λεπτό,ή να "κόψης το τιμόνι" δεξιά κι'αριστερά ν'αποφύγης τον πεζό με τίς βαλίτσες του.Από εκεί και πέρα,ό,τι αποφασίσουν οι Κινέζοι πλέον (αρκεί να μήν τρώνε σκύλους,όπως κάνουν στο Yulin)
AQUA JEWEL Posted July 8, 2018 Posted July 8, 2018 Τα Μπλου Σταρ Πάρος και Ποσειδών Ελλάς περιμένουν έξωθεν του λιμένος μέχρι να κοπάσει το μπουρίνι (περιορισμένη ορατότητα και δυνατοί άνεμοι) !
proud_ionian Posted July 10, 2018 Posted July 10, 2018 18 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said: Για αυτό ζήτησα διευκρίνιση μιας και η θέση μπροστά στο υπουργείο δεν χρησιμοποιείται μιας και στο "κουρουπλισταν" (αλλιώς ΥΕΝ) κάνουν παράπονα ότι τους κλείνει τη θέα η παρουσία πλοίου αλλά και ότι τους ενοχλούν τα καυσαέρια από τις τσιμινιέρες των πλοίων!! και επι ολων των προηγουμενων υπουργων, ολων των κυβερνησεων.
gtogias Posted July 10, 2018 Posted July 10, 2018 Νομίζω ότι η θέση καταργήθηκε όταν μεταφέρθηκαν εκεί οι υπηρεσίες του Λ.Σ., την εποχή που είχαν τα διάφορα ευτράπελα με τους πολιτικούς υπαλλήλους που ήταν ήδη εκεί. Την ίδια εποχή μπήκε η πύλη στην προβλήτα και ήρθαν και τα περιπολικά ανοικτής θάλασσας. Τελευταίο πλοίο που ξεκινούσε από κει ήταν το Κόσμος το 2016. Και στις δεξαμενές όμως υπήρξαν θέματα κατά καιρούς, με τους σκοπούς της περίφραξης του κτιρίου να κάνουν μανούρες στους καβοδέτες που περνούσαν το σημείο που είχαν τοποθετημένα εμπόδια για να αποτρέπουν την πρόσβαση, για να δέσουν τους πλωριούς κάβους.
Petros P Posted July 10, 2018 Posted July 10, 2018 Βέβαια εκεί μπορεί άνετα να κλείσει το σημείο για λόγους ISPS οπως θεωρητικά η ε3..θεωρητικα παντα
thanosp Posted July 12, 2018 Posted July 12, 2018 Που μπορώ να βρω περισσότερες πληροφορίες για το τι μεταφορικές επιλογές υπάρχουν προς την πύλη Ε1 ;
gtogias Posted July 12, 2018 Posted July 12, 2018 Στους ιστοχώρους του ΟΛΠ και του ΟΑΣΑ για το ποια λεωφορεία φτάνουν ως εκει.
rafina-lines Posted July 12, 2018 Posted July 12, 2018 Μπορείς να πάρεις το λεωφορείο του ΟΛΠ που φεύγει ανά τακτά χρονικά διαστήματα από τα λεμονάδικα στη γωνία και κάνει τέρμα εκεί. Είναι η καλύτερη λύση. Επίσης μπροστά από τον ΗΣΑΠ μπορείς να πάρεις το trolley 20 που κάνει τέρμα πάνω ακριβώς από την πύλη Ε1, οπότε μετά κατεβαίνεις με τα πόδια στην πύλη, αλλά αυτός είναι πιο χρονοβόρος τρόπος.
basilis89 Posted August 27, 2018 Posted August 27, 2018 (edited) Ανοιξε ο Ηετιωνειος αρχαιολογικος χωρος Edited August 27, 2018 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted September 7, 2018 Posted September 7, 2018 Παραπομπή πλοίων / πλωτών ναυπηγημάτων στη Γνωμοδοτική Επιτροπή ναυαγίων και επικινδύνων και επιβλαβών πλοίων της Δημόσιας Αρχής Λιμένων στα πέριξ του Πειραιά!! Βέβαια πολλά από αυτά ταξιδεύουν ή έχουν φύγει ήδη για scrap!!
basilis89 Posted October 7, 2018 Posted October 7, 2018 (edited) Καλημέρα δεν ξέρω αν είμαι στο σωστο topic αλλά η καινούργια προβλήτα της κρουαζιερας στο πειραια, δίπλα από Εκεί που δένουν τα πλοία των δυτικών κυκλαδων, έχει υποδεχτεί κανένα κρουαζιερόπλοιο; Edited October 7, 2018 by proud_ionian move
Petros P Posted October 7, 2018 Posted October 7, 2018 Πέραν του Celestyal Nefeli γιανα φιλοξενησει τους πληγεντες των πλημμυρών της Δυτικης Αττικης οχι. Εχουν δέσει κάποια σκάφη του ΛΣ μερικές φορές . Αυτο που ακουγεται ειναι πως υπάρχει κάποιο απο θέμα πιστοποίησης σχετικά με την ασφάλεια του χώρου..Ετσι μου ειχε αναφέρει κάποιος απο το Λιμεναρχείο που είναι απο πίσω.Τώρα αν ειναι αλήθεια ή οχι δεν ξέρω.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now