Hastaroth Posted July 14, 2010 Posted July 14, 2010 Φαντάζομαι όσοι έχετε περάσει από το λιμάνι του Πειραιά θα έχετε παρατηρήσει ότι οι αποθήκες στο λιμάνι του Πειραιά καλύφτηκαν με πανό που έχουν τοπία της Ελλάδος. Οπότε τώρα δέν φαίνονται,δηλαδή. Πρόκειται περί τής γνωστής "κυνικής" μεθόδου όπου ο κύων καλύπτει τά προϊόντα τού μεταβολισμού του και έτσι δέν τα βλέπουν οι άλλοι.Εξακολουθούν όμως να μυρίζουν... Καιρός ήτανε να φύγουνε οι φωτογραφίες με τις ιέρειες από την Ολυμπία και να καταλάβουμε ότι πέρασαν οι Ολυμπιακοί αγώνες του 2004. Και ακόμα καλύτερα θα ήταν εάν έβαζαν τα μεσημέρια και κανένα τροχονόμο στην Ε3, ώστε να αδειάζει γρήγορα το λιμάνι και όχι να βγαίνουν τα αυτοκίνητα από το λιμάνι με ένα μικρό σε διάρκεια φανάρι και αυτό μισό (παλλόμενο πορτοκαλί). Πάντως οι ιέρειες ήταν ωραιότατες,χάρμα οφθαλμών. Οσο γιά τόν τροχονόμο,εγώ θα έλεγα ότι καλύτερα θα ήταν να ρυθμίσουν κατάλληλα το φανάρι.
gtogias Posted July 14, 2010 Posted July 14, 2010 Κρύψαν και το πουλί ή είναι ακόμη εκεί να θυμίζει το "ένδοξο" παρελθόν?
polman Posted July 14, 2010 Posted July 14, 2010 Πάντα το είχα απορεία. Τα συγκεκριμένα κτήρια χρησιμοποιούνται από κανέναν? Σε ποιον ανήκουν? Ή η μόνη τους χρησιμότητα είναι να ξοδεύομαι λεφτά για να βάζουμε αφίσες μπροστά? Γιατί εγώ από μικρός τα θυμάμαι ετοιμόρροπα και μια ασχήμια για το λιμάνι του Πειραιά.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 15, 2010 Posted September 15, 2010 Την απόφαση αναστολής των εργασιών φορτοεκφόρτωσης χύδην φορτίου σιτηρών στο SILO της Ακτής Ξαβερίου έλαβε το Δ.Σ. του Ο.Λ.Π. Α.Ε. Η απόφαση θα ισχύσει από την 1η Οκτωβρίου 2010.
proud_ionian Posted October 4, 2010 Posted October 4, 2010 Ποιό είναι αυτό το dock 3 βρέ παιδιά;Εκεί που δένουν τα Κρητικά (δηλαδή απέναντι από το κτίριο τού Χημείου); η ακτη ηετιωνος. εκει που φευγουν τα ροδιτικα και ξεκουραζονται ξανθημαρινα, παναγια αντεγειασου και δημητρουλα μου γεια σου
Panagia Ekatontapiliani Posted October 14, 2010 Posted October 14, 2010 Με εισήγηση του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου του Ο.Λ.Π. Α.Ε. κ. Γιώργου Ανωμερίτη προς το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού και Ανάθεση Προκαταρκτικής Μελέτης από τη Δ/νση Έργων ένα ακόμα έργο υποδομής για την ανάπτυξη του Πειραιά μπαίνει σε τροχιά υλοποίησης. Π ρόκειται για το έργο «Υποθαλάσσια Σύνδεση Πεζών με σήραγγα μεταξύ της Ηετιώνιας Ακτής και της Ακτής Λέοντος», ένα έργο πνοής, το οποίο θα συνδέει (α) την Πολιτιστική Ακτή Πειραιά με το Συνεδριακό και Εκθεσιακό Κέντρο Ο.Λ.Π. Α.Ε. και (β) τον λιμένα κρουαζιερόπλοιων με την Πολιτιστική Ακτή Πειραιά. Το έργο αφορά την υποθαλάσσια σύνδεση των δύο περιοχών των οποίων τα κρηπιδώματα απέχουν 188 περίπου μέτρα, στη δεύτερη είσοδο του Κεντρικού Λιμένα Πειραιά.
Nick the Greek Posted October 14, 2010 Posted October 14, 2010 Τους πήρε περίπου 70 χρόνια(μετρώντας από την ίδρυση του ΟΛΠ δηλαδή) και 700 χιλιάδες Ευρώ αν θυμάμαι καλά, να κάνουν μια τιμημένη πεζογέφυρα από τον Ηλεκτρικό στα Λεμονάδικα. Αφήνω τη φαντασία σας να οργιάσει για το πόσα χρόνια θα πάρει και πόσο θα κοστίσει η υπόγεια σήραγγα Χατζηκυριάκειο(από του Καμπά για να είμαστε ακριβείς) - Ηετίωνας.. Και κάτι μου λέει πως η υπόγεια σήραγγα όλο και σε κανένα προεκλογικό φυλλάδιο κανενός Μίχα θα βρεί το δρόμο της..
proud_ionian Posted October 14, 2010 Posted October 14, 2010 η κανενος ανωμεριτη. μην ξεχνας οτι απο την πολιτικη προερχεται ο... manager και εκει θελει να επανελθει.
NHSOS XIOS Posted October 14, 2010 Posted October 14, 2010 Αντι να βαλουν τον ΜΠΟΜΠ ΣΦΟΥΓΓΑΡΑΚΗ να πηγαινοφερνει τους επιβατες στις 2 προβλητες,θελουν να κανουν υποθαλασσια συραγγα Μονο στην Ελλαδα γινονται αυτα
proud_ionian Posted October 14, 2010 Posted October 14, 2010 για φανταστειτε ομως. μελετη σκοπιμοτητας, περιβαλλοντικη μελετη, εδαφολογικη μελετη, προκυρηξη, αναθεση, ενσταση, εγκατασταση αναδοχου, υπερκοστολογηση, νεες μελετες κλπ. μολις δε φτιαχτει η συραγγα, θα γινει οτι και στις υπογειες διαβασεις της Συγγρου. cruising, αλλα με την προστυχη εννοια
gpap2006 Posted October 15, 2010 Posted October 15, 2010 Φύκια για μεταξωτές κορδέλες 3 εβδομάδες πριν τις εκλογές για να στηρίξουν το Μίχα που έχει προβλήματα.. Ας καθαρίσουν πρώτα το λιμάνι από τα παροπλισμένα και ας αφήσουν για αργότερα τις υπόγειες σύραγγες .
Hastaroth Posted October 15, 2010 Posted October 15, 2010 (edited) Ε ρε γλέντια,όταν κάποια στιγμή θ'αρχίσουν τά έργα γιά την υποθαλάσσια σήραγγα!Θα σαλπάρουν τά πλοία εν μέσω ρυμουλκών,πλωτών γερανών,εκσκαφέων κδσ (=και δέ συμμαζεύτεαι),νέα πηγή πονοκεφάλου για τούς καπετάνιους και τά πληρώματα που θα περνάνε από την ζώνη τών έργων μήν τους πάρη παραμάζωμα καμμιά σκαπτική δαγκάνα καί όλα αυτά γιά ποιό λόγο;αφού ούτως ή άλλως τα πλοία που δένουν στον Ηετίωνα και τά πλοία που δένουν στού Xavier (όχι τού Σολάνα ) ουδεμίαν σχέσιν έχουσιν... ΥΓ Η Πολιτιστική Ακτή ποιά είναι βρέ παιδιά;Το κτίριο με τσί κουρελούδαι; ΥΓ.Αλλο η σήραγξ (τούνελ) και άλλο η σύριγξ (αυτό που φέρει την βελόνα που μπήγει ο ιατρός στην σάρκα μας) Edited October 15, 2010 by Hastaroth
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 15, 2010 Posted October 15, 2010 (edited) Βρε παιδιά, βρε παιδιά, μια προεκλογική ανακοίνωση-πρόθεση-πυροτέχνημα βγάλανε οι άνθρωποι κι εμείς το δέσαμε κόμπο. Ας διαβάσουμε προσεκτικότερα κάποια αποσπάσματα της..... Π ρόκειται για το έργο «Υποθαλάσσια Σύνδεση Πεζών με σήραγγα μεταξύ της Ηετιώνιας Ακτής και της Ακτής Λέοντος», ένα έργο πνοής, το οποίο θα συνδέει (α) την Πολιτιστική Ακτή Πειραιά με το Συνεδριακό και Εκθεσιακό Κέντρο Ο.Λ.Π. Α.Ε. και (β) τον λιμένα κρουαζιερόπλοιων με την Πολιτιστική Ακτή Πειραιά. Καθίστε πρώτα να δούμε την Πολιτιστική Ακτή και το Συνεδριακό Κέντρο....... Σκοπός της προκαταρκτικής μελέτης είναι η τεχνική και επενδυτική προσέγγιση του έργου, δεδομένου ότι εντός των προσεχών ετών θα λειτουργούν δύο σημαντικότατα έργα (Πολιτιστική Ακτή και Συνεδριακό και Εκθεσιακό Κέντρο), υψηλής επισκεψιμότητας, Προσεχές έτος είναι και το 2011 αλλά και το ...2081 . Το έργο αυτό θα δώσει επίσης τη δυνατότητα και στους κατοίκους των περιοχών Δραπετσώνας και Χατζηκυριάκειου άμεσης πρόσβασης, τόσο στις γύρω περιοχές, όσο και στους νέους υπό κατασκευή χώρους, παρακάμπτοντας το επιβαρυμένο κυκλοφοριακά Κέντρο του Πειραιά. Μιας και στα ...προσεχή έτη θα την κάνουνε την υπόγεια σήραγγα (λέμε τώρα...), δεν την κάνουνε ...φαρδύτερη για να περνάνε και αυτοκίνητα από το Χατζηκυριάκειο και την Πειραική κατευθείαν στην Δραπετσώνα ώστε να ανασάνει πραγματικά το κέντρο του Πειραιά ??? Οι πεζοί κάτοικοι δηλαδή το επιβαρύνουνε ??? Edited October 15, 2010 by ΣΕΙΡΙΟΣ
georgios express Posted October 16, 2010 Posted October 16, 2010 Να ομιλήσω ως επί 50ετία πολίτης και και άνω της 30ετίας δημότης Πειραιώς. Η υποθαλάσσια αρτηρία θα έχει την τύχη της αντίστοιχης της αδελφής της Θεσσαλονίκης. Τράμ περιμετρικώς και εσωτερικώς του λιμένος είχε υποσχεθεί και ένας γνωστός μας. Ενας έτερος άνθρωπος ειδικών αποστολών και διαχειριστής κρίσεων είχε υποσχεθεί τον Ιούνιο ότι σε 20 μέρες θα είχε καθαρίσει το λιμάνι από τα καράβια της GA και της ΣΑΟΣ. Εκείνος ο Πύργος στέκεται σκοτεινός, άθλιος και ρυπαρός τώρα που του έβγαλαν και τα διαφημιστικά banners. Τα σκουπίδια ξεχειλίζουν από παντού ενώ η Βασ. Γεωργίου, το Πασαλιμάνι, κλπ έχουν μετατραπεί de facto σε parking. Η υποθαλάσσια έλειπε. Και μετά λένε ότι φοβούνται την αποχή στις εκλογές του Νοεμβρίου.
Hastaroth Posted October 16, 2010 Posted October 16, 2010 Αλήθεια,κανένα νέο γιά τά παροπλισμένα υπάρχει;Κοντεύει να τελειώση κι'ο Οκτώβριος.....
Panagia Ekatontapiliani Posted October 18, 2010 Posted October 18, 2010 μην ξεχνάμε ότι από Σεπτέμβρη κλείνουν τα λεμονάδικα για εργασίες οπότε τα 3 μπλου σταρ και το highspeed 4 θα πρέπει να βρουν άλλο σημείο αναχώρησης. Βέβαια ο Σεπτέμβριος πέρασε και ακόμα δεν έκλεισαν τα Λεμονάδικα. Άραγε θα κλείσουν τελικά οι προβλήτες στα Λεμονάδικα για τα έργα ή όχι?? μια πληροφορια που εχω ειναι, πιθανη θεση για τα Blue Star απο τον ηλεκτρικο σταθμο ειναι να πανε εκει που τωρα δενουν τα Speedrunner 3 & 4 και τα ταχυπλοα να ξεχειμωνιασουν καπου αλλου... Γιατί εάν κλείσουν τα πλοία (κυρίως τα ταχύπλοα) που ξεχειμωνιάζουν εκεί θα πρέπει να βρουν νέες θέσεις πρόσδεσης!!
Panagia Ekatontapiliani Posted October 28, 2010 Posted October 28, 2010 Ωραία αποφασίστηκε στο ΣΑΣ ότι μπορούν να αναχωρούν τα Ro-Ro από το λιμάνι του Πειραιά έως τις 30-11-10, μέχρι να προσδιορισθεί ο κατάλληλος λιμένας υποδοχής στο νομό Αττικής. ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΕ ΟΜΟΦΩΝΑ ΘΕΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΑΠΟ ΛΙΜΕΝΑ ΠΕΙΡΑΙΑ ΕΩΣ 30-11-10, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΘΕΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΛΙΜΕΝΑΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΑΤΤΙΚΗΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΕΙ ΔΥΝΑΤΗ Η ΕΤΗΣΙΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥΣ ΕΩΣ 31-10-11 ΜΕ ΤΙΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ: Α) ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣΒ) ΣΥΜΦΩΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ Αλλά δεν μας λένε που θα δένουν τα Ro-Ro μιας και δεν υπάρχουν πολλές θέσεις διαθέσιμες στο επιβατηγό λιμάνι!!! Εκτός εάν δένουν στο χώρο των κρουαζιερόπλοιων!!!
georgios express Posted October 28, 2010 Posted October 28, 2010 (edited) ...Αλλά δεν μας λένε που θα δένουν τα Ro-Ro μιας και δεν υπάρχουν πολλές θέσεις διαθέσιμες στο επιβατηγό λιμάνι!!! Εκτός εάν δένουν στο χώρο των κρουαζιερόπλοιων!!!... Τι λες Παναγία μου, ο χώρος είναι έτοιμος με την ευγενή φροντίδα του ΟΛΠ Edited October 28, 2010 by georgios express
margaritis24 Posted October 28, 2010 Posted October 28, 2010 (edited) τωρα καλομαθαμε,τοσα χρονια που περνουσαν τα βυτια με τα καυσιμα αναμεσα μας δεν ειχαμε προβλημα τα βλεπω η στο ντοκ 3(ολοι οι καλοι χωρανε & Η ΒΑΖΕΛΙΝΗ ΔΩΡΟ ) η στα 200 που ειναι αδεια απο επιβατικης αποψης οταν φευγει ο ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Edited October 28, 2010 by proud_ionian quote
Panagia Ekatontapiliani Posted November 1, 2010 Posted November 1, 2010 (edited) Ένα σημαντικό έργο για τη λειτουργία του Λιμανιού, η Ανάπλαση του Λιμένα Αλών. ενταγμένο στο «Επενδυτικό Πρόγραμμα Ο.Λ.Π. Α.Ε. 2010-2014» ξεκινάει στις 10 Νοεμβρίου. www.olp.gr Πρόκειται για ένα από τα έργα αναμόρφωσης του Κεντρικού Λιμένα (ακτοπλοΐα) με τον τίτλο «Ανάπλαση του Λιμένα Αλών», με το οποίο: 1. Επεκτείνεται κατά 30 μ. ο κρηπιδότοιχος που βρίσκεται μπροστά στον Σταθμό του Ηλεκτρικού. Το έργο κατασκευάζεται: (α) λόγω των επικείμενων έργων του Σταθμού Μετρό «Πειραιάς» και της υπό κατασκευή υπόγειας διάβασης η οποία θα συνδέει τον σταθμό του Ηλεκτρικού με το λιμάνι, (β) λόγω σχεδιασμού σταθμού για το υπερυψωμένο Monorail και (γ) για την καλύτερη φόρτωση/εκφόρτωση των αυτοκινήτων στα πλοία. 2. Κατασκευάζεται πλήρες δίκτυο λυμάτων από την Ακτή Θεμιστοκλέους (Αργοσαρωνικού) μέχρι την Ακτή Βασιλειάδη, στα πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος. Με την κατασκευή του έργου αυτού, ολοκληρώνεται το δίκτυο υποδοχής λυμάτων σε όλο το λιμάνι, δεδομένου ότι ως Ολυμπιακό έργο, είχε εκτελεσθεί δίκτυο μόνο στον λιμένα Κρουαζιέρας. Λόγω της κατασκευής των έργων, από τον Νοέμβριο μέχρι τον Ιούνιο, ο ελλιμενισμός των πλοίων Κυκλάδων θα γίνεται από τους προκείμενους χώρους της Ακτής Τζελέπη. Ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. ζητάει την κατανόηση των εταιριών και επιβατών. Το Επενδυτικό Πρόγραμμα του Ο.Λ.Π. Α.Ε λόγω σημαντικών κατασκευών θα επιφέρει λειτουργικές αλλαγές, οι οποίες θα γίνονται έγκαιρα γνωστές. Σημειώνεται ότι το έργο αυτό δημοπρατήθηκε, κατακυρώθηκε, ελέγχθηκε από το Ελεγκτικό Συνέδριο και υπεγράφη η απαιτούμενη σύμβαση εντός 6 μηνών. Edited November 1, 2010 by proud_ionian
margaritis24 Posted November 1, 2010 Posted November 1, 2010 (edited) να δω τωρα που θα δενουν τα μπλουσταρακια αφου εχουν καλυφτει ολες οι θεσεις απο τα ταχυπλοα!!!μαλλον θα πανε εκει που δενουν τα speedrunner...ΙΔΩΜΕΝ Το αλλο που με προβληματιζει ειναι αφου θα ερθει 30 μετρα πιο μεσα η προβλητα τα πλοια πως θα δενουν αφου ετσι κ αλλιως για να φουνταρου 4 κλειδια εφταναν στα πλευρα του πλοιου που ηταν καθετα μπροστα τους!το ΔΗΛΟΣ που θα ειναι κ 20μετρα πιο μεγαλο δεν θα εχει προβλημα??? Edited November 1, 2010 by margaritis24
NHSOS XIOS Posted November 1, 2010 Posted November 1, 2010 Εγω παλι δεν καταλαβαινω που θα βγαινει η υπογεια διαβαση του ηλεκτρικου ...στις προπελες των πλοιων Ολοκληρη γεφυρα του Καλατραβα εκαναν,τι θελουν και τουνελ απο κατω...ολα τα κουλα στον Πειραια θα γινουν Γιατι δεν κανουν κ μια συνδεση με τελεφερικ με το ΕΛ ΒΕΝΙΖΕΛ
Hastaroth Posted November 2, 2010 Posted November 2, 2010 Πέρα από την κατασκευή ΚΑΙ υπόγειας διάβασης (που εκτός τού ότι είναι άχρηστη,αφού υπάρχει η πεζογέφυρα,τό βράδυ δέν θα τολμά να περάση κανείς αφού θα κινδυνεύη από τους διάφορους περιθωριακούς που θα βρίσκουν καταφύγιο εκεί-όπως ακριβώς γίνεται στην υπόγεια διάβαση στην Λεωφόρο Αλεξάνδρας στο ύψος τού Πεδίου Αρεως),μού κάνει εντύπωση κι'αυτό με τόν σταθμό μετρό,την στιγμή που δέν έχει κάν σχεδιαστεί η αντίστοιχη γραμμή. Και επίσης,όπως γράφει και ο Μαργαρίτης,γιά ποιό λόγο να μειώσουν την επιφάνεια τής ήδη μικρής λιμενολεκάνης τών Λεμονάδικων (γιατί αυτό σημαίνει το "πάμε την προβλήτα 30 μέτρα πιό μπροστά") δυσχεραίνοντας έτσι ακόμα περισσότερο τούς ελιγμούς τών πλοίων.
speedrunner Posted November 2, 2010 Posted November 2, 2010 (edited) Σχετικά με το ΜΕΤΡΟ όχι μόνο έχει σχεδιαστεί αλλά αναμένετε να ξεκινήσουν οι εργασίες μέσα στο 2011 Edited November 2, 2010 by polmyt
gtogias Posted November 2, 2010 Posted November 2, 2010 (edited) Δεν είμαι και πολύ σίγουρος για το σχετικό χρονοδιάγραμμα φίλε speedrunner. Σε τέτοιες εποχές η χρηματοδότηση έχει γίνει λίγο πιο σφιχτή ως ανύπαρκτη. Edited November 2, 2010 by gtogias
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now