Harry Posted August 28, 2009 Posted August 28, 2009 Γιατι να μην το δουμε; Εχουμε 4 μηνες μεχρι το 2010 ε να μην θελει και 10 μηνες η κατασκευη;
proud_ionian Posted November 16, 2009 Posted November 16, 2009 εχουμε τπτ νεοτερο για τη διαδικασια ναυπηγησης; θα γινει καμια επισημη τελετη κοπης ελασματων κλπ; (φανταζομαι ταξιδι ολων των υπευθυνων της attica με ναυλωμενο αεροπλανο της olympic air) YΓ: το ενα θα βγει blue star syros:), το αλλο;
ΝΗΡΕΑΣ Posted November 26, 2009 Posted November 26, 2009 το ενα θα βγει blue star syros;), το αλλο ... κάτι ανάμεσα σε Πανορμίτη και Τσαμπίκα το κόβω. ... εάν πιστέψουμε τους ... αλλά εμείς είμαστε άπιστοι Θωμάδες.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 26, 2009 Posted November 26, 2009 (edited) Αυτό το σενάριο είναι το πιο λογικό που μπορούσε να έχει εταιρεία. Δηλαδή το πρώτο πρωινό στη Παροναξια και το δεύτερο στα Δωδεκάνησα, γιατί με αυτές της κίνησης κλειδώνει ολοκληρωτικά τα Δωδεκάνησα και θωρακίζει τα νότα της στη Παροναξια Edited November 26, 2009 by polmyt
Earl Granville Posted November 26, 2009 Posted November 26, 2009 Και πως θα πάει στα δωδεκάνησα χωρίς καμπίνες? Η το ένα από τα δύο θα έχει τελικά?
margaritis24 Posted November 27, 2009 Posted November 27, 2009 σε 2 χρονια εχει ο θεος!κατσε να παει κιολας...η καλυτερα κατσε να ερθει
sunbird Posted March 3, 2010 Posted March 3, 2010 Μήπως έχουμε κανένα νέο από τήν μακρινή κορέα καμία φώτο ? γιά να μήν ξεχνιόμαστε .έχει ξεκινήσει το χτίσιμο?
sunbird Posted March 22, 2010 Posted March 22, 2010 (edited) Κανένα νέο έχουμε? Για το πού βρίσκονται οι εργασίες κ.λ.π ?Γιατί σύμφωνα με ότι έχει ισχυρίστει η εταιρεία πρό μηνών με τήν επίτευξη τής συμφωνίας με το κορεατικό ναυπηγείο ,τού χρόνου τέτοιες μέρες περίπου θα καταφτάσει το ένα από τα δύο νεότευκτα. Edited March 22, 2010 by proud_ionian quote
Neptune Posted March 22, 2010 Posted March 22, 2010 Με δεδομενο οτι ενα πλοιο με αυτα τα χαρακτηριστικα θελει 1 χρονο να κατασκευαστει τοτε οπου να ναι πρεπει να ξεκιναει η κατασκευη του. Αλλα οπως δε μαθαιναμε τιποτα για τις κατασκευες των Παρος-Ναξος-Ιθακη τοτε λιγες λεπτομεριες θα μαθαινουμε και γι αυτα οσο ειναι στην Κορεα.
NHSOS XIOS Posted April 12, 2010 Posted April 12, 2010 Κανενα νεο για την ναυπηγηση του πρωτου,ουτε καν κατι για κοπη λαμαρινας κλπ...Στο naviearmatori βρηκα μονο το παρακατω αρθρο που αν καταλαβα καλα τα ευρωπαικα ναυπηγεια διαμαρτυρονται για την χρηματοδοτηση της κατασκευης των 2 νεων μπλε απο την BEI(Banca Europea degli Investimenti)στο πνευμα 'γιατι να πληρωσουν οι ευρωπαιοι φορολογουμενοι για μια κατασκευη στην Κορεα'(εδω ολη η Ευρωπη θα πληρωνει την Ελλαδα για να την γλιτωσει απο το fallimento,αυτο τους πειραξε).
proud_ionian Posted April 12, 2010 Posted April 12, 2010 α) το link παιζει σε ολα τα sites συνασθενων στην Ευρωπη και το πρωτοβαλε το Southern Europe β) το Μarine Marketing ειναι απο τα παλιοτερα (και αρκετα εγκυρο) sites με ναυτιλιακα νεα. ειναι ελληνικο μεν, αγγλοφωνο δε. απο το περιεχομενο του αρθρου καταλαβα οτι ευρωπαϊκα ναυπηγεια και (πιθανον) ανταγωνιστες, καρφωσαν την Attica και τα Daewoo στην Ευρωπαϊκη Τραπεζα Επενδυσεων. Ο λογος ειναι οτι οι Κορεατες δινουν τιμες κατω του κοστους για να παρουν τη δουλεια, παραβιαζοντας προσφατη συμφωνια Κορεας ΕΕ. Μπορει μεν να δωσουν λεφτα για να σωσουν την Ελλαδα (και το Euro) απο το κανονι, αλλα (σου λενε) αφου θα τους τα δωσουμε που θα τους τα δωσουμε, ας μεινουν σε ευρωπαϊκα ναυπηγεια. παντως την απορια να πω την αληθεια την ειχα απο περσυ. με τετοιες αναδουλειες, δεν βρεθηκε κανενας χριστιανος πιο κοντα να τους κανει προσφορα; ΥΓ/οff topic: το αρθο λεει οτι και ο Louis μιλα με τη Daewoo για νεοτευκτο
TASOSNAXOS Posted April 13, 2010 Posted April 13, 2010 Ειδα χθες τα πληρη σχεδεια απο κοντα!!!Το κακο της τυχης μου ηταν οτι ειχε τελειωσει η μπαταρια στο κινητο κ δεν καταφερα να το βγαλω μια φωτο να το χαζεψετε κ εσεις! Θα εχει διπλη γκαραζοπορτα η μια ελαφρως πιο μεγαλη απο την αλλη,μια εισοδο επιβατων προς την αριστερη πλευρα οπου θα ειναι μεγαλητερη απο αυτες που εχει τωρα,με δυπλες κυλιομενες σκαλες κ μια σταθερη.Αν μερτησα καλα το πλοιο ειναι 9 επιπεδα,το παλω γκαραζ του πλοιου θα χωραει 140-150 ιχ.Αυτα με μια γρηγορη ματια!Την επομενη φορα ελπιζω να εχω κ την φωτο!
TASOSNAXOS Posted April 13, 2010 Posted April 13, 2010 Του φερνει στο περιπου αλλα δεν ειναι αυτα τα σχεδια!Οπως ειπα εχει 2πλη γκαραζοπορτα(στο στυλ του SuperFast XII) που αυτα τα σχεδια δεν εχουν,το πανω γκαραζ για τα ΙΧ δεν ειναι ακριβως ετσι οπως το δειχνει εδω.Δυστηχως δεν ειχα τον χρονο που θα ηθελα για να το μελετησω περαπανω!
Superfast VI Posted April 19, 2010 Posted April 19, 2010 Αυτή είναι η μακετα που υπάρχει στα διαφημιστικά της Blue Star Ferries. Καλό είναι αλλα λίγη πρωτοτυπία δε βλάπτει...
.voyager Posted April 19, 2010 Posted April 19, 2010 Καλό είναι αλλα λίγη πρωτοτυπία δε βλάπτει... Επίτρεψέ μου να αυμφωνήσω. Είναι κάτι που πιστεύω απ' όταν πρωτοείδα τα σχέδια, εκτός αν τελικά το τελικό ναυπήγημα διαφοροποιέιται έστω μερικώς.
HIGHSPEED 4 Posted April 19, 2010 Posted April 19, 2010 Aν δεν κανω λαθος τα σχεδια ειναι της Delta Marine. Απο το 2000 που προτωσχεδιαστηκε το Ιθακη μεχρι το 2012 που θα παραδοθουν (?) αυτα, και ενω μεσα στη δεκαετια εχουν παραληφθει αδερφια και ξαδερφια του, καμια καινουρια εμπνευση...
Neptune Posted April 19, 2010 Posted April 19, 2010 Γνωστη πετυχημενη συνταγη Γιατι να αλλαξει σε μια εποχη που κανενας δεν κοιταει το γαιδαρο που του χαριζουνε στα δοντια
Superfast VI Posted April 19, 2010 Posted April 19, 2010 Γνωστη πετυχημενη συνταγη Σωστό κι αυτό. Πάντος σίγουρα είναι καλαίσθητο και δεν ακολουθεί τις τάσεις που θέλουν πλοία κουτιά. Ενδεχομένως βέβαια το τελικό αποτέλεσμα να διαφοροποιείται σε κάποια σημεία, άλλωστε αυτό που βλέπουμε είναι ένα απλό σχέδιο. αναμονή λοιπόν...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 19, 2010 Posted April 19, 2010 ...άλλωστε αυτό που βλέπουμε είναι ένα απλό σχέδιο... Δεν νομίζω να πρόκειται για ένα "απλό σχέδιο". Αν το συγκρίνουμε μάλιστα και με το άλλο σχέδιο που είχε ανακαλύψει ο Neptune στο σκονισμένο δωμάτιο έναν ολόκληρο σχεδόν χρόνο πριν, πόσο διαφορετικό μπορεί να είναι πιά το τελικό αποτέλεσμα ??? Προσωπικά πιστεύω ότι αυτή είναι η εικόνα των νέων πλοίων της ΒS, και την βρίσκω και αρκετά συμπαθητική. Τώρα αν μία λέμβος είναι λίγο πιό πίσω ή λίγο πιό μπροστά, ή αν εκεί που υπάρχουν δέκα παράθυρα τελικά μπουν εννιά, δεν νομίζω ότι θα χαλάσει και πολύ η ...μαγιονέζα.
NHSOS XIOS Posted May 11, 2010 Posted May 11, 2010 Σύμφωνα με τις μέχρι σήμερα εκτιμήσεις της εταιρείας, το πρώτο πλοίο θα παραδοθεί την άνοιξη του 2011 και το δεύτερο το α’ τρίμηνο του 2012. Παρατηρωντας και τις ημερομηνιες κατασκευης/παραδοσης για το Ιθακη,πιστευω πως για το πρωτο πλοιο δεν εχουν καν κοψει λαμαρινες ακομα Ισως μαθουμε νεα του απο Αυγουστο και περα...και να ρισκαρω την προβλεψη(να μαστε καλα μεχρι τοτε),οτι του χρονου Ιουνιο ισως το δουμε στα μερη μας.
TASOSNAXOS Posted June 20, 2010 Posted June 20, 2010 Το ονομα σιγουρα αλλαζει οπως κ τα δρομολογια.Απο αυτα που εχω ακουσει κ μιλησει,του χρονου στην γραμμη Παροναξιας θα ειναι κ τα τρια πλοια.Οπως επισης κ το ονομα του δευτερου παιζει να ειναι BS Thira(ή Santorini).Οι ουσιαστικες ανακαταταξεις του στολου μαλλο θα γινουν μετα την παραδοση κ του δευτερου πλοιυ ωστε να ειναι κ οσο το δυνατον πιο μονιμες-οριστικες.
proud_ionian Posted June 20, 2010 Posted June 20, 2010 τελικα εχει ξεκαθαρισει (εχουμε μαθει ειναι η σωστη ερωτηση), αν θα ειναι και τα δυο dayferries ή αν το ενα θα εχει και καμπινες; απο οτι θυμαμαι στην αρχη δεν ξεραμε.
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 21, 2010 Posted June 21, 2010 (edited) Δεν θυμάμαι εάν έχει αναφερθεί ξανά, τα 2 πλοία επισήμως χαρακτηρίζονται από το ναυπηγείο ως Hull No 7509 και 7510. Η δε τελετή κοπής της λαμαρίνας έγινε στις 31 Μαρτίου. Edited June 21, 2010 by ΝΗΡΕΑΣ
Recommended Posts