Orestis Posted June 22, 2009 Posted June 22, 2009 (edited) Προχθες μετα τις εκλογες ειπα να παω στο Far east να ξεσκονισω τα κινεζοκορεατικα μου... Εκει λοιπον που μιλουσα με τον μαγειρα εμαθα πως οι κορεατες που ηταν στην BS ηταν απο την Samsung και οτι ειναι αποφασισμενο πλεον για δυο 150μ να χτιστουν εκει... ειδομεν... Μήπως σε πρόδωσαν τα κινεζοκορεατικα σου και δεν κατάλαβες καλά το όνομα του Ναυπηγείου? Γιατί οι υπογραφές πέφτουν από ώρα σε ώρα! Edited June 24, 2009 by Neptune τιτλος θεματος
csst9728 Posted June 22, 2009 Posted June 22, 2009 http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/06/22/1680414.htm Συμφωνία με τα κορεατικά ναυπηγεία για τη ναυπήγηση δύο επιβατηγών πλοίων αναμένεται να ανακοινώσει εντός της ημέρας, σύμφωνα με πληροφορίες, η Attica Group. πηγή: Ναυτεμπορική Για να ακούσω στοιχήματα για γραμμές που προορίζονται...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 22, 2009 Posted June 22, 2009 Εάν είναι γύρω στα 140 μέτρα, για μένα το ένα θα πάει στη Παροναξια και το άλλο Χίο Μυτιλήνη (εάν θέλουν κόντρα με την ΑΝΕΚ), αλλιώς στα Δωδεκάνησα.
csst9728 Posted June 22, 2009 Posted June 22, 2009 Attica Group: Συμφωνία για τη ναυπήγηση δύο νέων επιβατηγών-οχηματαγωγώνΣε συμφωνία με τα ναυπηγεία Daewoo Shipbuilding and Marine Engineering Co. Ltd. (DSME) της Κορέας για τη ναυπήγηση δύο νέων επιβατηγών-οχηματαγωγών πλοίων, κατέληξε η Attica Group. Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, η συμφωνία θα ολοκληρωθεί με την υπογραφή των ναυπηγικών συμβολαίων την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2009. Τα νέα πλοία θα έχουν ταχύτητα 26 κόμβους, ολικό μήκος 145,5 μέτρα και μεταφορική ικανότητα 2.400 επιβάτες και 450 Ι.Χ. αυτοκίνητα, ή 50 φορτηγά και 150 Ι.Χ. αυτοκίνητα, καταλήγει η ανακοίνωση. πηγή: capital.gr P100 συμφωνώ μαζί σου.. Μαντεύω πως θα ξεχυθούν να χτυπήσουν παντού την hsw/anek Ας ελπίσουμε και στην αντικατάσταση του γηρασμένου πλέον SFII με κάτι νεώτερο και γρηγορότερο από τα περισευούμενα..
giorgosz Posted June 22, 2009 Posted June 22, 2009 Μιλάμε για το ναυπηγείο όπου χτίστηκαν τα "μικρά" Ithaki, Paros και Νaxos. Άντε με το καλό να αρχίσει το χτίσιμο, θα έχουμε πολλά να πούμε πάλι!
Neptune Posted June 22, 2009 Posted June 22, 2009 Και αν δε με γελουν τα ματια μου βλεπω βαπορια στις γραμμες των Παρος/Ναξος (Delta Marin γαρ) αρκετα ομως φορτωμενα ωστε να εχουν μεγαλυτερους εσωτερικους χωρους
Earl Granville Posted June 22, 2009 Posted June 22, 2009 Πάντως εν μέσω κρίσης αυτή η παρεγγελία φανερώνει την δυναμική της εταιρείας και τα οικονομικά της οποία δεν φαινονται να εχουν επηρεαστεί.. Είναι γεγονός ότι με την κρίση όποιος αποφασισει να χτισει πλοία θα ψωνίσει φτηνα αφου τα ναυπηγεία έχουν βγει με το δίκανο στην αναζητηση νεων παραγγελιών.
Neptune Posted June 22, 2009 Posted June 22, 2009 Οπως αλλωστε και το 99 οταν ειχε παραγγειλει το Ιθακη που το ειχε κανει σε απιστευτη τιμη γιατι τοτε το ναυπηγειο ηθελε να μπει στο χωρο των επιβατικων. Την πανε οι συγκυριες τη Blue Star
Artevelde Posted June 22, 2009 Posted June 22, 2009 Από ότι έμαθα εγώ το ένα εκ των δύο καινούριων κατά το πιθανότερο θα πάει Παροναξία και το άλλο ΣΤΜ ώστε να πάει Ραφήνα το Ιθάκη. Αυτά από πηγή αρκετά έγκυρη.
lifeguard Posted June 22, 2009 Posted June 22, 2009 Δεν αφήνουν καλύτερα στο SFII? Αφού κάνει συνεχόμενα 1500 sold out, τι να κάνει το BS Ithaki των 1300? εκτός κι αν βάλουν και τα 2....
Artevelde Posted June 22, 2009 Posted June 22, 2009 Την ίδια απορία είχα κι εγώ αλλά η απάντηση που πήρα είναι ότι ΜΑΛΛΟΝ αν είναι να πάει εκεί μια ψιλομετασκευούλα ΙΣΩΣ τη "φάει"... (Αυτό είναι καθαρή υπόθεση βέβαια)
csst9728 Posted June 22, 2009 Posted June 22, 2009 Άντε να τους δώσουμε καμμια ιδέα γιατί με τα λεγόμενα του artevelde μου φαίνεται πως θα τα κάνουν μαντάρα... Έχουμε και λέμε: BS Νέο Α: Παροναξία BS Nέο Β: Χίο Μυτιλήνη (είπαμε χτυπάμε την ανεκ/hsw/nel παντού) BS 1/2: Πρωινό Σύρο-Τήνο-Μύκονο απόγευμα Δωδεκάνησα (ο εξωτερικός βραχίονας της Τήνου τελειώνει όπου να ναι) BS Paros ή Naxos (όποιο περισέψει από Παροναξία): Άνδρο - Τήνο - Μύκονο (φυσικά με καμμια μετασκευούλα να χωράει και τίποτα παραπάνω από κόσμο) BS Ithaki:Μακριά από ΑΤΜ και όπου θέλει να ναι (πχ δυτικές να λέμε πως εξυπηρετούμε και όλες τις Κυκλάδες και τις άγονες) Φαντασία που την έχω ο άτιμος ε;
Harry Posted June 22, 2009 Posted June 22, 2009 Φαντασία που την έχω ο άτιμος ε; Oντως!! Τους βασικους κορμους της δηλαδη πρωινο-απογευματινο παροναξια και Δωδεκανησα δεν το αλλαζει με τιποτα.
stelios Posted June 22, 2009 Posted June 22, 2009 Μιλάμε δηλαδή για ένα ζευγάρι αντίστοιχο στα χαρακτηριστικά των Νήσος Χίος/Μύκονος (λίγο μεγαλύτερα μόνο).... Να πω μόνο κρίμα που δε θα χτιστούν σε ελληνικό ναυπηγείο;
csst9728 Posted June 22, 2009 Posted June 22, 2009 Τους βασικους κορμους της δηλαδη πρωινο-απογευματινο παροναξια και Δωδεκανησα δεν το αλλαζει με τιποτα. Μάλλον δεν είναι ξεκάθαρο.. Εννοούσα στην Παροναξία να αντικατασταθεί ένα, πχ το Naxos από το ένα καινούργιο, και το πχ Νaxos να πάει Α-Τ-Μ. * Στα Δωδεκάνησα απλά αναφέρομαι στην ιδέα που ειχε ακουστεί παλιά πως αντί να κάθεται τα πρωινά το BS1 ή 2 στον Πειραιά να κάνει μια βόλτα απο Σ-Τ-Μ και το βράδυ να φεύγει για Ρόδο (μπας και γλυτώσουμε την σαλαμοποίηση και την τηγανίλα του Ιθάκη). *Και μιας και ξεσκίστηκα στις ευχές θέλω ο διάδοχος του SFII να (μετ)ονομαστεί Blue Star Tinos Και 1.000.000€ για την ιδέα!:D:D Φαντασία μου πλανεύτρα...
Harry Posted June 22, 2009 Posted June 22, 2009 Δεν νομιζω να προλαβαινουν πρωινα τα BS1-2. Παντως μια ενδεχομενη εισοδος νεου μεγαλου ημερισιου βαποριου στην παροναξια και τροποποιηση του υπαρχοντος σχεδιου δηλαδη να μην εκτοπιστουν εντελος τα Παρος Ναξος και δεδομενου οτι τα νεα πλοια λογικα θα ειναι λιγουλακι γρηγοροτερα θα καθαρισουν το πεδιο στην παροναξια μια γραμμη η οποια ειναι ταυτοσημη με το ονομα της εταιριας.
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 22, 2009 Posted June 22, 2009 Το μόνο σίγουρο είναι ότι με αυτά τα περίφημα 2 νεότευκτα...μάθαμε όλα τα ναυπηγεία του κόσμου. Ακούσαμε (απ' όσα θυμάμαι από μνήμης) για Σιγκαπούρη, για Ισπανία, για Ελευσίνα, για Σκαραμαγκά, για Φινλανδία, για Κορέα... Εμενα πολυ σχιστα ματια μου φανηκε οτι ειχαν συν το οτι τα απταιστα Κορεατικα μου φανερωσαν οτι οι κυριοι ήταν απο τη γυαρδα της Daewoo:) Μέσα στη παραζάλη των πανηγυρισμών, παραλείψαμε βέβαια να συγχαρούμε τον σύντροφο για την άριστη γνώση της Κορεατικής γλώσσης. Και εις ανώτερα.Κατά τα άλλα, ευτυχές μεν το γεγονός...αλλά ο συνδυασμός Κορέας/145 μέτρα/2.400 πρωτόκολλο...δεν μπορώ να πω ότι με ξετρελαίνει. Και για παράδοση φαντάζομαι 2010-11. Οπότε μάλλον για του χρόνου δεν νομίζω να τα έχουμε. Και τέλος το Lloydslist μιλάει για 140 εκ ευρώ (70+70).
NHSOS XIOS Posted June 22, 2009 Posted June 22, 2009 Τελευταιο δειγμα γραφης των ναυπηγειων σε ferries ειναι τα MOBY WONDER & FREEDOM(2001),δεν γνωριζω τουλαχιστον αλλα επιβατηγα να εχουν ναυπηγηθει σε αυτα αργοτερα. Επειδη εγινε λογος για 150μετρα μηκος και 2400:eek: επιβατες,μηπως θα μοιαζουν αρκετα με τα παραπανω
George Posted June 22, 2009 Posted June 22, 2009 Κοίτα! Αν το δεις με τη λογική και σκεφτείς ότι τα μικρά BS παίρνουν 1300-1500 επιβάτες με μόνο ένα κατάστρωμα για επιβάτες, τότε ένα ντεκ παραπάνω μπορεί να το αυξήσει το πρωτόκολο χωρίς να φτάσουμε σε αυτά τα κουτιά. Τώρα, σε τι κατάσταση θα είναι αυτά τα 2400 άτομα θα το μάθουμε μόνο όταν με το καλό δρομολογηθούν.
NHSOS XIOS Posted June 22, 2009 Posted June 22, 2009 Διορθωνω τα λεγομενα μου,τελευταιο δειγμα γραφης των ναυπηγειων ειναι τα PAROS/NAXOS(2002),ε αμα εχουν βγαλει κι αλλα παω πασο.Οσο γιαυτο που λες George,συμφωνω αλλα αν το παρεις αναλογικα 123μετρα/1500επιβατες και 155μετρα/2400,ολα οδηγουν σε αυτο Και αν δε με γελουν τα ματια μου βλεπω βαπορια στις γραμμες των Παρος/Ναξος (Delta Marin γαρ) αρκετα ομως φορτωμενα ωστε να εχουν μεγαλυτερους εσωτερικους χωρους ΥΓ.Τωρα ο Neptune μου φαινεται περιεργο που λεει οτι τον γελουν τα ματια του...γιατι εχω την εντυπωση οτι ειδε παλι ονειρο(για πες ωραια τα σχεδια των βαποριων?)
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted June 23, 2009 Posted June 23, 2009 Τελευταιο δειγμα γραφης των ναυπηγειων σε ferries ειναι τα MOBY WONDER & FREEDOM(2001)..........μηπως θα μοιαζουν αρκετα με τα παραπανω Nα μην σου πω ότι θα είναι και ολόιδια... Και εννοώ βέβαια τις τάσεις της σύγχρονης ναυπηγικής. Αν εν έτει 2000 η BlueStar έφτιαχνε στα ναυπηγεία της DAEWOO βαπόρια με τις "γραμμές" των Ιθάκη, Πάρος και Νάξος, πολύ αμφιβάλλω αν 10 χρόνια μετά υπάρχει καν περίπτωση να δούμε κάτι το ομορφότερο (από εξωτερική και μόνο εμφάνιση), και μιλάω βέβαια πάντα από την σκοπιά του καραβο -με όλη την σημασία της λέξεως- λάτρη.
Neptune Posted June 23, 2009 Posted June 23, 2009 Ψαχνοντας το πραγματικα τεραστιο αρχειο μου σε ενα σκονισμενο δωματιο χωρις AC βρηκα ενα σχεδιο της Delta Marin της εταιριας που εχει σχεδιασει και τα Ιθακια που τοσο πολυ αρεσουνε στο Nick the Greek και βρηκα κατι αρκετα ενδιαφερον. Ειχε και αστερι στο φουγαρο αλλιως δε θα μου κινουσε την περιεργια. (το σχεδιο υπαρχει και στη γκαλερυ και απαγορευεται αυστηρα η αναδημοσιευση του οπουδηποτε χωρις τη γραπτη μου αδεια )
Earl Granville Posted June 23, 2009 Posted June 23, 2009 Οι 2.400 επιβάτες στα 145μ όντως είναι ένας μεγάλος αριθμός. Θα μου πείτε τότε τα παλιά τα χρόνια το superferry 2 τόσους περίπου είχε πρωτόκολλο στα 117μ.Όμως τότε οι κανονισμοί της επιθεώρησης ήταν διαφορετικοί κι έπιαναν και την παραμικρή γωνιά ελεύθερου χώρου για θέση, ενώ τώρα αν δεν έχει αεροπορικές φουλ το βαπόρι, αν δεν έχει στο καταστρωμα ημίκλειστούς χώρους με τραπέζια και καρέκλες, δεν βγαίνει εύκολα πρωτόκολλο. Εκείνο που υποθέτω εγώ βάση των 2.400 επιβατών είναι ότι τα βαπόρια μάλλον θα έχουν ελάχιστα κρεβάτια τα απαραίτητα για ΑΜΕΑ, νοσοκομείο, και 7-8 ακόμη για οδηγούς. Το οποίο σημαίνει ότι αμέσως αμέσως αποκλείονται τα δωδεκάνησα που ούτως ή άλλως έχουν τα δυο μεγάλα εκεί που έχουν εξασφαλίσει την γραμμή για πολλά χρόνια ακόμη
NHSOS XIOS Posted June 23, 2009 Posted June 23, 2009 Αν και στις μερες μας εχουν βγει πραγματικα στολιδια,το παραπανω σχεδιο που μας εβαλε ο Neptune θα μπορουσε να ειναι μια βαση για τα πλοια που θα φτιαξει η Blue Star.Ας το δουμε ομως λιγο πιο χρωματισμενο,για να καταλαβουμε καλυτερα(φερνει σε mix απο ΝΗΣΟΣ και BlueStar-ακια)
margaritis24 Posted June 23, 2009 Posted June 23, 2009 (edited) πιστευω πως η εταιρια θα ριξει τα βαπορακια σαμο ικαρια κ χιο μιτυληνη!για παροναξια χλωμο γιατι δεν χωρανε στην αγονη!!!οταν θα ερθουν με το καλο θα εχουμε πολεμο σε ολα τα επιπεδα...σε χρονο παραδοσης παντως το paros ειχε ξεκινησει να φτιαχνεται αυγουστο κ παραδοθηκε μαιο αν θυμαμαι καλα αν εχει 2 σαλονια οπως η πρωτη θεση του paros 300 ατομων κ καμια 400αεροπορικα μιλαμε για 1000ατομα μεσα!να μην βαλουμε κ αλλους 1000 σε πλαστικη καρεκλα καλοκαιρι ειναι θα παθουν τιποτα...!!! Edited June 23, 2009 by margaritis24 συνεχεια...
Recommended Posts