Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Ας ξεφυγουμε λιγο λοιπον απο το ενα μπλοκ και να παμε στο αλλο (οποιαδηποτε συγχιση της λεξης μπλοκ με ρωσιδες κτλ ειναι της φαντασιας σας :D)

Βαπορι made in spain 133 μετρα μηκος και 22 κομβους ταχυτητα δε θα μπορουσε να ειναι ιδανικο να αντικαταστησει πολυ γνωστο πλοιο σοβαρης εταιριας η αν δεν το αντικαταστησει αμεσα να αποτελεσει ντομινο ανακαταταξεων στο στολο της? Παλι ανεπιβεβαιωτες πληροφοριες αλλα you never know που λεγαμε παιζοντας ταβλι στο λιμεναρχειο Εβρου :rolleyes:

Edited by Nick the Greek
tag
Posted

Δεν ξέρω, εγώ είμαι επιφυλακτικός με αυτό το πλοίο για Κυκλάδες. Αφενός μου φαίνεται υπερβολική επένδυση για την Ραφήνα-Α-Τ-Μ και μάλλον μεγαλούτσικο για το Γαύριο...και αφετέρου...αν και ιδανικό για Συροτηνομυκονία νομίζω ότι τα 22 μίλια του είναι σημαντικό μειονέκτημα για τη γραμμή. Όπως και να το κάνουμε, καλομάθαμε στα 25-27 με τα Νήσος και τα BS1/2.

Μακάρι βέβαια νάρθει...κι αυτοί που θα πλερώσουν θα ξέρουν και πως να το αξιοποιήσουν καλύτερα.;) Προς το παρόν πάρτε να μελετήσετε τα σχέδια του παπόρου...που δεν είναι 133, αλλά κοντά 139 μέτρα.

Posted

ειναι κλασσικο day ferry νεας γενιας. αν το επιλεξει η εταιρεια θα εδραιωσει τη θεση της ειτε στη μια ειτε στην αλλη γραμμη

Posted

22 kn ??? Μάλλον αργό για Σ-Τ-Μ, έως αυτοκαταστροφικό να φέρει αργότερο πλοίο από το Ιθάκη (θα προσκαλούσε τον ανταγωνισμό στη γραμμή). Αλήθεια εκείνο το σενάριο για πρωινά δρομολόγια των BS1/2 εγκαταλείφθηκε (μιας και το νέο λιμάνι της Τήνου τελειώνει).. :confused:

Θα ταν ιδανικό για Ραφήνα (βγάζοντας άμα λάχει εύκολα διπλά δρομολόγια τις Παρασκευές/Κυριακές) σαρώνοντας τον ανταγωνισμό..

Αμήν Παναΐα μ...:D

Posted

ραφηνα θα ψηφιζα και γω. απο πασχα μεχρι οκτωβριο σιγουρα. τωρα το μισο χειμωνα ισως εφευγε για ετησιες οπως και το ferry τωρα.

απο χωρους επιβατωνε καλα τα παει, ανοικτα decks ...εν εχει, αλλα τουλαχιστον θα ειναι ευχαριστημενο το Union Jack:);)

Posted

Ωραίες οι υποθέσεις, αλλά προς το παρόν η πραγματικότητα λέει πως λόγω απεργειών (ε τι μόνο εμείς θα έχουμε το προνόμιο;) και καθυστερήσεων όσο αφορά τα μηχανικά του μέρη, το πλοίο έχει αρχίσει και βγαίνει εκτός χρονοδιαγράμματος. Και οι προβλέψεις για τις απεργείες στα ναυπηγεία δεν είναι και οι καλύτερες. :(

Posted

Μα ίσα-ίσα που αυτό είναι καλό για έναν υποψήφιο αγοραστή....που έχει μετρητά.:rolleyes: Αφενός πιέζεται ο πωλητής για να ρίξει την τιμή (κάλλιο πέντε και στο χέρι)..και αφετέρου και ο αγοραστής έχει την δυνατότητα και τον χρόνο να κάνει τις αλλαγές που επιθυμεί. Και εξάλλου δεν μιλάμε για καμιά τρομερή καθυστέρηση...για αρχές του ερχομένου μιλάνε. Οπότε του χρόνου το Πάσχα θα μπορεί να σφυρίξει στην Ραφήνα.:D

Γενικότερα τώρα, παρατηρώ μια τάση να πέφτουν οι ταχύτητες (εάν θεωρήσουμε τα 22 μίλια χαμηλή...στο βασίλειο της άγονης:D) και να αναβαθμίζονται οι υπηρεσίες που δημιουργούν κατανάλωση. Και νομίζω ότι σε αυτό το πνεύμα είναι και ο σχεδιασμός του πλοίου. Και ίσως συνολικά να είναι πιό κερδοφόρο από ένα γρήγορο που είναι μεν γεμάτο, αλλά δεν τρως ούτε πίνεις.

Posted

Σε γενικότερο πλαίσιο έχεις απόλυτο δίκιο ΝΗΡΕΑ.Τρανό παράδειγμα στο παρελθόν τα παλάτια τα οποία όταν δρομολογηθηκαν κατεβαιναν σε 6 ώρες και ούτε καμπίνες πουλούσαν, ούτε έτρωγε ο κόσμος στο εστιατοριο, ούτε τα μπαρ είχαν τις αναμενόμενες πωλήσεις.Μόλις έκοψαν στροφούλες αυξήθηκαν οι ισολογισμοί και μειωθηκαν τα πετρελαια.

Στην προκειμένη περίπτωση όμως αν το πλοίο προορίζεται για Ραφήνα μεριά τίποτα από τα παραπάνω δεν ισχύουν.Ούτε καμπίνες πουλιούνται στην συγκεκριμένη γραμμή, ούτε εστιατορία υπάρχουν παραμόνο κουζίνα για το πλήρωμα, και στα μπαρ ο άλλος αμα είναι θα πιει καφέ η δεν θα πιει είτε κανει 5 ωρες για Μύκονο είτε 4:30.

Posted

Earl πιστεύω ότι υπάρχει χώρος για τέτοιες υπηρεσίες ανεξαρτήτα από την γραμμή. Μπορεί πλέον στα πλοία της Ραφήνας να μην υπάρχει εστιατόριο κτλ, αλλά αμφιβάλεις ότι αν υπήρχε ένα ταχυφαγείο σε κάποιο πλοίο, ότι αυτό θα δούλευε πολύ καλα?

Ένα παράδειγμα από το εξωτερικό, χωρίς βέβαια να ξέρω τις ιδιαιτερότητές της, είναι η γραμμή Ντόβερ-Καλαί, εκεί, σε πολύ μικρότερο χρόνο ταξιδιού, τα πλοία είναι γεμάτα εστιατόρια κάθε είδους και μαγαζιά. Στην Ελλάδα αυτό το στυλ δε το έχουμε δεί, και δεν ξέρω αν ο Έλληνας θα δαπανήσει τόσα χρήματα ώστε να αποδειχτεί συμφέρον για τις εταιρίες.

Posted

Σίγουρα ένα ταχυφαγείο ίσως να έκανε δουλειά στην γραμμή, όπως γαι παράδειγμα στο ΙΘΑΚΗ τα goodys.

Αλλά η γραμμή Ντόβερ-Καλαί δεν είναι ιδιαίτερα συγκρίσιμο μέγεθος.

Σε αυτή την γραμμή οι επιβάτες συνήθως έχουν διασχίσει οδικώς μεγάλες αποστάσεις, το ταξίδι τους έχει ξεκινήσει πολύ πριν μπουν στο βαπόρι, και βλέπουν την διαδρομή με το καράβι ως μία καλή ευκαιρία για φαγητό, καφέ, κι ότι άλλο έχουν ανάγκη. Τα βλέπουν σαν τα autogrill που υπάρχουν στους αυτοκινητόδρομους.

Posted

Εγω παντως πιστευω,πως αν το αγορασει στην τελικη η Blue Star,πιθανον να ζητησει καποια διαμορφωσεις στο εσωτερικο του(π.χ καμπινες,ταχυφαγειο η self service)αναλογα με τις απιτησεις της γραμμης για την οποια το προοριζει=Ραφηνα-Α-Τ-Μ,αφου οπως σημειωσατε ολοι,εκει μπορει να παει με βαση την ταχυτητα του.

Το shippax αναφερει οτι κοστιζει 60 μυρια ευρω και χωραει 320 αυτοκινητα.

Posted

Ο Αγουδημος με την ΠΟΠΑΡΑ του 72 δεν λεει τιποτα. εχει καταντησει η γραμμη να διωχνει το πρωι τα παλια και το απογευμα τα καινουρια.

  • 2 months later...
Posted

για οκτωβρη του 2010 παει το καμαρι. κατι η στενοτητα της Viking, κατι των ναυπηγειων, το χασαμε το ημεροπλοιο πατριωτη:rolleyes:

Posted
το χασαμε το ημεροπλοιο πατριωτη:rolleyes:
Για φέτος ναι....αλλά για γενικώς μην είσαι και τόσο σίγουρος. Άρχισαν να ακούγονταιι ψίθυροι ότι η Viking μπορεί να σπάσει το συμβόλαιο, λόγω της μεγάλης καθυστέρησης. Και του χρόνου με το καλό....πάει και το καμάρι μας...στον Πισαετό (Θε μου τι ντροπή:P)
Viking Line might cancel newbuilding

In its latest financial report, Viking Line states that the newbuilding for their Mariehamn – Kapellskär service might be further delayed. At the moment, it is estimated Atilleros de Sevilla S.A., the Spanish yard, will be able to deliver the vessel by late autumn 2010, at the earliest. Viking Line says this would mean that the vessel would be delivered beyond the point in time when Viking Line Abp has the right to cancel the contract due to delivery delay. Viking Line Abp has enough bank guaranties to recover the deposits, in the event of the contract being cancelled. Delays in the delivery of vital components and the yard’s financial situation are stated as the reasons behind the postponed vessel delivery. Viking Line’s board is now “monitoring the yard’s possibilities to finalize the newbuilding project.”

Shipgaz 11.09.09

  • 3 months later...
Posted

Ποιο γρηγορα θα φτιαχτει το πρωτο απο τα καινουργια Blue Star παρα αυτο(αν τελειωσει ποτε...)Οικονομικα προβληματα αντιμετωπιζουν τα Astilleros de Sevilla και οι ναυτεργατες διαμαρτυρονταν

του παποριου(πριν ενα μηνα ειναι περιπου το βιντεο).
  • 1 month later...
Posted

Αν οντως το ακυρωσει η viking συν τα οικονομικα προβληματα των ναυπηγειων,δεν αποκλειεται καμια μερα να δουμε το κουφαρι καπως ετσι για να τελειωσει καπου αλλου...Φανταζομαι δεν θα ειναι ιδιαιτερα ακριβη λυση για καποιες εταιριες.

Posted

συμφωνα με το ferries of southern europe, το τελεσιγραφο της Viking επιασε και τα αστιγιερος ντε σεβιγια εδωσαν διαβεβαιωσεις οτι θα ολοκληρωσουν το πλοιο, οποτε για την ωρα δεν εχουμε ακυρωση.

Posted (edited)

Μάλλον δεν έγιναν πιστευτές οι διαβεβαιώσεις...και η Viking ανακοίνωσε επίσημα σήμερα την ακύρωση του συμβολαίου. Τώρα για το μέλλον του δεν είμαι και πολύ αισιόδοξος. Μάλλον θα μπλέξει όποιος το πάρει. Εκτός και εάν λόγω της πολύ κακής οικονομικής κατάστασης των ισπανικών ναυπηγείων...το πάρει μισοτιμής. Ίδωμεν

ΥΓ Αλήθεια, ξέρει κανείς σε ποιό ακριβώς στάδιο βρίσκεται η κατασκευή του πλοίου?

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Posted

Το μονο που βρηκα ΝΗΡΕΑ ειναι αυτο το slide(TOMA DE VIKING) με τις διαμαρτυριες(οπως και το παραπανω βιντεο π ειχα βαλει)στις 14/11/09 που φαινεται σε καποιες φωτο το πλοιο.Δεν βλεπω παντως να ειναι σε προχωρημενο σταδιο.

  • 7 months later...
Posted

Πραγματικα κριμα γιατι σαν μεγεθος βαποριου θα ηταν ιδανικο σχεδον για ολες τις γραμμες μας

  • 7 months later...
Posted

Συμφωνα με δικαστικη αποφαση η Viking θα ζητησει απο τα ιθπανικα ναυπηγεια 40μυρια για την αθετηση της συμφωνιας ναυπηγησης του.Το κουφαρι θα το παρει κανεις?Κριμα και θα γινονταν ωραιο παπορακι στα 'ελληνικα χερακια μας' :P

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...