NHSOS XIOS Posted July 4, 2011 Posted July 4, 2011 Τελη Μαιου του 2010 και το πλοιο ειναι ετσι στην ναυπηγικη κλινη(http://tiibur.blogspot.com)
proud_ionian Posted September 12, 2011 Posted September 12, 2011 παραμενει στην αυτην θεση. η ισπανικη ΓΣΕΕ και το τοπικο εργατικο κεντρο στη σεβιλλη, λενε οτι πρεπει να ενισχυθει το ναυπηγειο για να επαναλειτουργησει. €170εκ χρειαζονται και τα ζητανε ειτε απο το περιφερειακο συμβουλιο της Ανδαλουσιας, ειτε απο το Δημο Σεβιλλης. (Ελλαδα δεν θυμιζει; ) Εκτος απο το ADCC (που οι εκκαθαριστες ψαχνουν να το πουλησουν), υπαρχουν και αλλα δυο κουφαρια.
proud_ionian Posted September 13, 2011 Posted September 13, 2011 στο ferries of southern europe αναφερουν οτι το κουφαρι εχει λεηλατηθει απο οτι οργανο αξιας υπηρχε πανω. εχει και λινκ απο μια φωτο στη σημερινη κατασταση (πρεπει να την εχουμε ξαναδει)
proud_ionian Posted July 11, 2012 Posted July 11, 2012 συμφωνα με τα yahoo groups το κουφαρι πωλειται κοψοχρονια για καθε περαιτερω χρηση. ιδου τι λενε στο ferries of northern europe 2,300 Dwt car ferry partly constructed, circa 80% of the main mechanical units needed for completion on site. Length O.A. _________________ 133,0 metres (approx.) Length B.P __________________ 123,0 metres (approx.) Breadth ______________________ 21,9 metres (approx.) Depth to Main Deck ____________ 8,1 metres (approx.) Depth to Deck nº 5 ___________ 13,7 metres (approx.) Design draught ________________ 5,7 metres (approx.) Max. Draught (scantling)_______ 5,9 metres (approx.) About 80% constructed, (would suit enthusiast with large DIY versed family and many months of Sundays time). Joking apart this is a serious distress sale, further details available from FoNE. Design could be modified for use in the offshore oil industry. Present location: Spain.
NHSOS XIOS Posted July 11, 2012 Posted July 11, 2012 Ποσο να πουλανε αραγε το κουφαρι,θα φτανει τα 2μυρια? Σε αλλες εποχες(το 2004 ας πουμε )θα ηταν ηδη σε καμια Ελευσινα για την ολοκληρωση της κατασκευης Ενα GA plan και μια φωτο απο τον δορυφορο.
proud_ionian Posted March 12, 2013 Posted March 12, 2013 συμφωνα με τα yahoogroups (επικαλουνται ισπανικες εφημεριδες της γαλικιας) το κουφαρι του πλοιου θα ρυμουλκηθει απο τη σεβιλλη στο vigo για να αποπερατωθει στα ναυπηγεια Vulcano το πλοιο ανηκει στην Banco Santander, που εκλεισε συμφωνια με τα ναυπηγεια, για να ολοκληρωσουν την κατασκευη του πλοιου με βαση τις απαιτησεις πιθανου αγοραστη.
proud_ionian Posted May 29, 2013 Posted May 29, 2013 παλι απο τις ιδιες πηγες, το πλοιο καθελκυστηκε και θα προχωρησει η αποπερατωση
Petros P Posted June 17, 2013 Posted June 17, 2013 Ιδου καποιες φωτογραφιες απο το πλοιο..στα Ισπανικα το κειμενο..δεν εκανα το κοπο να το googloμεταφρασω
allk Posted March 3, 2014 Posted March 3, 2014 Ποσα θελει ενα τετοιο σκαφος στην κατασταση που ειναι ημιτελες για να αποπερατωθει
Petros P Posted September 14, 2014 Posted September 14, 2014 Στο FONE στο yahoo λενε πως Νορβηγοι αγορασαν το πλοιο και θα το τελειωσουν χωρις να αναφερεται ομως ποιος....
pathfinder Posted September 26, 2014 Posted September 26, 2014 σωστα. παντως αν είναι καποια από τις ανωτέρω, μάλλον ετσι και αλλιώς στην γραμμη Strømstad - Sandefjord θα καταλήξει. ειτε σε αντικατάσταση του Bohus (1971) της πρώτης, είτε για να διπλωσει το Oslofjord της δεύτερης στην νέα του γραμμή. Για να μην παρεξηγηθώ τα παραπάνω είναι απλά δική μου εικασία και σε καμμία περίπτωση πληροφορίες ούτε καν "κουτσομπολιά"
.voyager Posted September 26, 2014 Posted September 26, 2014 Και στα yahoo groups αυτά εικάζουν, οπότε μακάρι να αποπερατωθεί.
.voyager Posted September 19, 2015 Posted September 19, 2015 (edited) Ακούγεται πάλι ότι το πήρε νορβηγική εταιρεία. Φωτογραφίζεται ξανά η Color Line που όπως αναφέραμε και πιο κανω ίσως θέλει να αντικαταστήσει το Bohus. Edited September 19, 2015 by .voyager
proud_ionian Posted February 18, 2016 Posted February 18, 2016 οι συνασθενεις του yahoo λενε για την transmed
Panagia Ekatontapiliani Posted November 9, 2016 Posted November 9, 2016 Το κουφάρι ενός πλοίου που ξεκίνησε να κατασκευάζεται για τη Viking Line στο ναυπηγειο Αstilleros Vulcano του Vigo πουληθηκε στην Trasmediterranea. Το πλοίο θα έχει μήκος 139,1 μέτρα και πλάτος 22 μέτρων. Το πλοίο είχε σχεδιαστεί για χωρητικότητα 1.500 επιβατών με 52 καμπίνες, 400 ΙΧ (609 γραμμικά μέτρα) και ταχύτητας 22 κόμβων. Η ολοκλήρωση του αναμενεται να γινει σε 14 μηνών (Δεκέμβριο 2017). Μαλλον η Trasmediterranea προορίζετι το πλοιο για τη γραμμη Almeria Melilia
proud_ionian Posted November 9, 2016 Posted November 9, 2016 για να δουμε, θα ταξιδεψει ποτε το κουρελι; 9 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Το κουφάρι ενός πλοίου που ξεκίνησε να κατασκευάζεται για τη Viking Line στο ναυπηγειο Αstilleros Vulcano του Vigo πουληθηκε στην Trasmediterranea. Το πλοίο θα έχει μήκος 139,1 μέτρα και πλάτος 22 μέτρων. Το πλοίο είχε σχεδιαστεί για χωρητικότητα 1.500 επιβατών με 52 καμπίνες, 400 ΙΧ (609 γραμμικά μέτρα) και ταχύτητας 22 κόμβων. Η ολοκλήρωση του αναμενεται να γινει σε 14 μηνών (Δεκέμβριο 2017). Μαλλον η Trasmediterranea προορίζετι το πλοιο για τη γραμμη Almeria Melilia 4 hours ago, .voyager said: Πρόκειται για το παραλίγο Viking ADCC.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 4, 2017 Posted May 4, 2017 Σε 14 μήνες αναμένεται να παραδοθεί το νέο πλοίο της Trasmediterránea και μπορούμε να δούμε μια εικόνα του τελικού αποτελέσματος.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 7, 2017 Posted July 7, 2017 Το πρώην κουφάρι του Viking ADCC εμφανίζεται με το όνομα Sevilla 001 (ΙΜΟ Νο: 9430105) στις βάσεις δεδομένων. Το πλοίο αναμένεται να είναι έτοιμο πριν το καλοκαίρι του 2018 και θα μοιάζει κάπως έτσι στο τέλος.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 28, 2017 Posted October 28, 2017 Το νέο πλοίο της TRASMEDITERRANEA (ΙΜΟ 9430105) έφυγε ρυμουλκούμενο από το ναυπηγείο Vulcano με προορισμό τη δεξαμενή Metalships, έτσι ώστε να τοποθετηθούν τα αξονικά, τιμόνια και προπέλες
Panagia Ekatontapiliani Posted December 12, 2017 Posted December 12, 2017 Στο νέο πλοίο της TRASMEDITERRANEA τοποθετήθηκαν τα αξονικά συστήματα και αυτή την εβδομάδα λογικά θα αποδεξαμενιστεί έτσι ώστε να επιστρέψει στο ναυπηγείο Αstilleros Vulcano του Vigo για την ολοκλήρωση των υπερκατασκευών προς τα πρίμα και για το ξενοδοχειακό του μέχρι τον Μάρτιο του 2018. Έτσι ώστε τον Απρίλιο να είναι έτοιμο για δοκιμές και να παραδοθεί στην εταιρεία του.
.voyager Posted December 12, 2017 Posted December 12, 2017 1 hour ago, proud_ionian said: ονομα διερρευσε; Όπως επίσης και το που θα πάει, δεν βρίσκω κάποια αναφορά πιο πάνω.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now