NHSOS XIOS Posted June 14, 2009 Posted June 14, 2009 (edited) Οπως εχω ξαναναφερει σε αλλα thread τα πραγματα δεν πανε καθολου καλα για τα ιταλικα ναυπηγεια.Η οικονομικη κριση και κατα συνεπεια η ελλειψη παραγγελιων σε αυτα,οδηγησε στην αποφαση του κλεισιματος καποιων ναυπηγειων με αποτελεσμα ηδη να εχουν ξεκινησει οι απολυσεις...Πρωτο στον χορο,το ναυπηγειο της Castellamare di Stabia κοντα στην Napoli(εκει που χτιζονται τα cruise),οπου στις 8/6 απολυθηκαν 40 εργαζομενοι και μεχρι το Σεπτεμβριο θα φτασουν τους 250...(κατα τα φαινομενα,το ναυπηγειο θα κλεισει αμεσως μετα την παραδοση του CRUISE OLYMPIA)Οπως εχω διαβασει στα ιταλικα ΜΜΕ,για να σωθουν αυτη τι στιγμη ΟΛΑ τα ναυπηγεια της Fincantieri πρεπει να υπαρξουν 15 παραγγελιες μεγαλων πλοιων ...οποτε καταλαβαινετε ποσο δυσκολα ειναι τα πραγματα.Μεχρι στιγμης,οξυγονο σε αυτα δινει η Costa Crociere οπου οι παραγγελιες της φτανουν μεχρι το 2012,μετα τιποτα...(και μιλαμε για τα ναυπηγεια στην Βενετια και την Γενοβα.)Το μελλον δεν προδιαγραφεται λαμπρο,απομενει να δουμε την συνεχεια. Edited January 11, 2015 by proud_ionian tag
NHSOS XIOS Posted September 5, 2009 Author Posted September 5, 2009 (edited) Χτες το πρωι 1000 περιπου εργαζομενοι των ναυπηγειων της Castellamare di Stabia εκλεισαν την εισοδο της εθνικης οδου προς την πολη τους για να διαμαρτυρηθουν για τις απολυσεις.Απο τους 680 που δουλευαν στα ναυπηγεια,εχουν απολυθει 152 ενω μεχρι τα μεσα Σεμπτεμβριου θα παρουν την σειρα τους αλλοι 100:(Οπως καταλαβαινετε,η κατασκευη του CRUISE OLYMPIA θα εχει την καθυστερηση της...(απο το shippingonline τα νεα) Edited September 5, 2009 by NHSOS XIOS πηγη
NHSOS XIOS Posted October 2, 2009 Author Posted October 2, 2009 (edited) Καλθελκυστηκε χτες στα Fincantieri της Ancona το Κ/Ζ Le Boreal,το πρωτο απο τα 2 αδελφα πλοια που εχει παραγγειλει η εταιρια Compagnie du Ponan του group Cma-Cgm.Το πλοιο εχει μηκος 142μετρα,πλατος 20,132 καμπινες(+σουιτες)και χωραει 260 επιβατες.Αναμενεται να παραδοθει την ανοιξη του 2010.(απο το shippingonline.it) Edited October 2, 2009 by proud_ionian Le Boreal οχι La
NHSOS XIOS Posted December 15, 2009 Author Posted December 15, 2009 Αιχμαλωτο στα Fincantieri της Ancona το Silver Spirit αφου οι ναυτεργατες απεργουν επειδη δεν εχουν πληρωθει καποιο bonus που τους οφειλουν τα ναυπηγεια.Το Spirit παραδωθηκε το Σαββατο στην πλοιοκτητρια εταιρια και αυριο κανονικα θα εφευγε αλλα λογω της απεργιας κατι τετοιο δεν θα συμβει.Απο το shippingonline.it
NHSOS XIOS Posted February 4, 2010 Author Posted February 4, 2010 Τα προβληματα συνεχιζονται για τα ναυπηγεια και μεχρι το τελος του χρονου θα εχουν απολυθει 1600 ατομα απο Castellammare di Stabia,Palermo και Ancona.Καποια θετικα νεα μονο για τα ναυπηγεια των CRUISE,που αποφασιστηκε να κανουν ενα κομματι του κρουαζιεροπλοιου OCEANIA(δεν ξερω ποιο ειναι)απο τα τελη Μαρτιου.Απο το shippingonline.it
NHSOS XIOS Posted February 19, 2010 Author Posted February 19, 2010 Τα ναυπηγεια υπεγραψαν συμβολαιο με την Carnival για την κατασκευη 2 κρουαζιεροπλοιων στα προτυπα της Princess Cruises.Θα εχουν χωρητικοτητα 3.600 επιβατων και θα ειναι ετοιμα την ανοιξη του 2013 και 2014 αντιστοιχα.Εδω αναλυτικα.
Nick the Greek Posted May 7, 2010 Posted May 7, 2010 Δυστυχώς όσα μας είπε παραπάνω ο Νήσος Χίος επαληθεύονται και το Ναυπηγείο οδεύει πρός το λουκέτο. Εδώ μια κοντινή άποψη της ναυπηγικής σχάρας και μια γενικότερη άποψη του χώρου του Ναυπηγείου. Είναι όντως μια πολύ άσχημη εικόνα και γίνεται ακόμα χειρότερη αν δεί κανείς την γενικότερη εικόνα της περιοχής, μια εικόνα μιζέριας, ανεργίας και αβεβαιότητας για το αύριο. Πραγματικά δεν μπορώ να σκεφτώ κάποια άλλη περιοχή που να έχει τόσο ανάγκη της παρουσίας του Ναυπηγείου, όσο η Castellamare..
NHSOS XIOS Posted November 27, 2010 Author Posted November 27, 2010 Απολυθηκαν 178 εργαζομενοι απο τα Fincantieri της Ancona και στις αρχες του νεου χρονου θα απολυθουν και οι υπολοιποι 506 αφου πλεον δεν υπαρχουν παραγγελιες και το ναυπηγειο παει για κλεισιμο.Απο το shippingonline.it
Ariadne Posted November 28, 2010 Posted November 28, 2010 Πολύ μεγάλο κρίμα ... Χωρίς να θέλω να ανακατευτώ με πολιτικά, είναι κρίμα που δεν υποστηρίζονται περισσότερο τα Ευρωπαϊκά ναυπηγεία, τόσο από τα κράτη όσο και από τις εταιρείες ...
NHSOS XIOS Posted April 20, 2012 Author Posted April 20, 2012 Δυο μικρου μεγεθους κρουαζιεροπλοια θα κατασκευασουν τα ναυπηγεια για λογαριασμο της Viking Ocean Cruises. Viking Ocean Cruises, a sister company of Viking River Cruises, the world’s leading river cruise line, and Fincantieri, world leader in cruise shipbuilding, announced the signature of a Memorandum of Agreement for the construction of two new luxury ocean cruise ships, with an option for a third vessel. The two ships will be small by today’s standards at about 45,000 GRT and will host 998 passengers in 499 cabins . The first ship is scheduled for delivery in late 2014, the second one in late 2015. The parties have reached an agreement on the deal and expect to sign the contract shortly, once the final documents and conditions are finalised. The parties succeeded in signing the agreement, highly important especially as it comes in a period of economic crisis, and have applied for the support of the Italian export credit programme involving SACE and SIMEST and, if eligible, the funding from Cassa Depositi e Prestiti. Torstein Hagen, founder and Chief Executive Officer of Viking, commented on the announcement: “We are very excited to be working with Fincantieri. We started Viking with the goal of bringing the destination back to cruising and we are excited to bring this same destination commitment back to ocean cruising. The ship designed by Ficantieri has a fresh and innovative design well suited to our commitment to destination cruising". Giuseppe Bono, Fincantieri Chief Executive Officer, said: "We are delighted and honored having been selected by Viking Ocean Cruises to build such an innovative project. Considering the economic crisis, this agreement between Fincantieri and the new customer represents a strong sign of renewed confidence in the sector growth, also because Viking, the world leader in river cruises, enters for the very first time the ocean cruises sector". This agreement demonstrates the success of Ficantieri’s strategy to regain its competiveness in the market. This new Project, which, is the beginning of a new phase, will further reinforce to our employees the confidence we have for the future” . Trieste, April 18th 2012
.voyager Posted April 20, 2012 Posted April 20, 2012 Δυο μικρου μεγεθους κρουαζιεροπλοια θα κατασκευασουν τα ναυπηγεια για λογαριασμο της Viking Ocean Cruises. Αφού τελικά δεν τα βρήκε με την STX που φερόταν αρχικά ως αυτή που θα τα ναυπηγήσει και η οποία πριν λίγες μέρες ανακοίνωσε την ακύρωση του project.
minoan Posted January 11, 2015 Posted January 11, 2015 Και κατι αλλο φτιαχνουν αλλα ποιος ξερει ποιο να ναι απ ολα... (Koningsdam?Carnival Vista?) θα δειξει ο καιρος!!!
olympia palace Posted January 11, 2015 Posted January 11, 2015 Φίλε minoan το koningsdam πρέπει να είναι στην φωτογραφία.
Ariadne Posted May 14, 2015 Posted May 14, 2015 Γνωρίζει κανείς ποιο πλοίο ναυπηγείται αυτή τη στιγμή στην Αγκώνα;
Ariadne Posted November 16, 2015 Posted November 16, 2015 (edited) Τα διάφορα Ro-Pax και Ro-Ro των φημισμένων ναυπηγείων:Fincantieri C.N. Italiani, Ancona/Castellammare di Stabia*, ΙταλίαIMO Πρώτο όνομα Αρ. ναυπ. Έτ. ναυπ. Τρέχον όνομα Τρέχουσα εταιρεία 9319442 FINNSTAR* 6123 2006 FINNSTAR FINNLINES9319454 FINNLADY* 6124 2007 EUROPALINK GRIMALDI LINES9319466 FINNMAID 6125 2006 FINNMAID FINNLINES9336268 EUROPALINK 6133 2007 FINNLADY FINNLINES9336256 NORDLINK 6134 2007 NORDLINK FINNLINESFincantieri C.N. Italiani, Ancona/Palermo*, Ιταλία/Van der Giessen-De Noord, Krimpen aan der Ijssel, Ολλανδία**IMO Πρώτο όνομα Αρ. ναυπ. Έτ. ναυπ. Τρέχον όνομα Τρέχουσα εταιρεία ΟΜΑΔΑ 19019080 VIA IONIO** 287 1993 ESPRESSO RAVENNA TIRRENIA9019054 VIA LIGURE** 957 1993 SCANDOLA ACCIONA TRASMEDITERRANEA9019066 VIA ADRIATICO** 958 1992 VIA ADRIATICO TIRRENIA9019078 VIA TIRRENO** 959 1993 GALILEUSZ UNITY LINE9031686 VIA MEDITERRANEO* 5922 1993 ESPRESSO CATANIA TIRRENIA9031698 LAZIO* 5923 1994 LEVANTE ABOU MERHI LINES (Λίβανος)9031703 PUGLIA* 5924 1995 PUGLIA TIRRENIA ΟΜΑΔΑ 29131515 BAYARD 5994 1997 EUROCARGO TRIESTE GRIMALDI LINES9131527 BRABANT 5995 1998 EUROCARGO PATRASSO GRIMALDI LINES Edited November 16, 2015 by Ariadne
Nick the Greek Posted November 11, 2017 Posted November 11, 2017 Και ενώ στην Ελλάδα πολιτικοί και παπάδες ζητιανεύουν για να κρατηθεί με νύχια και με δόντια ένα ναυπηγείο(Νεώρειο), ας δούμε ορισμένα δεδομένα για τη Fincantieri, για να κλάψουμε όλοι μαζί.
gpetrakis Posted May 11, 2018 Posted May 11, 2018 Θάνατος εργάτη στα ναυπηγεία του Monfalcone τη Τρίτη: https://www.ilfattoquotidiano.it/2018/05/09/monfalcone-operaio-19enne-muore-schiacciato-da-carico-di-cemento-di-700-chili-in-fincantieri/
Panagia Ekatontapiliani Posted July 9, 2018 Posted July 9, 2018 Η Fincantieri ήρθε σε συμφωνία με το ναυπηγείο στο Brodosplit για την κατασκευή τμημάτων (blocks) που θα μεταφερθούν και χρησιμοποιηθούν στα ναυπηγεία της Fincantieri για την σύνθεση-κατασκευή κρουαζιερόπλοιων. Με βάση τη συμφωνία τα τμήματα των πλοίων που έχουν παραγγελθεί στο Brodosplit θα παραδοθούν στην Fincantieri μέσα στο προσεχές έτος.
Nick the Greek Posted November 6, 2019 Posted November 6, 2019 Η σημερινή Tradewinds μας πληροφορεί ότι η Guardia di Finanza της Ιταλίας έκανε έφοδο σήμερα σε 34 διαφορετικές εταιρείες που φέρονται να είναι προμηθευτές της Fincantieri, ειδικά στο ναυπηγείο του Porto Marghera. Η βασική κατηγορία είναι ότι οι εταιρείες αυτές εκμεταλλεύονταν συστηματικά εργάτες από την Αλβανία και το Μπαγκλαντές οι οποίοι χρησιμοποιούνταν για εργασίες στα ναυπηγεία. Από τη μία σκέφτεσαι "ανταγωνιστικότητα α λα Μαφία", από την άλλη λες όμως πως οι Αρχές έκαναν κάτι για αυτό. Στην Ελλάδα?
Nick the Greek Posted May 4, 2020 Posted May 4, 2020 Κι επειδή τη δεδομένη χρονική στιγμή τα κρουαζιερόπλοια δεν τα βλέπουν και τόσο καλά, η Fincantieri φρόντισε να πάρει μια παραγγελία για φρεγάτα του Αμερικανικού Πολεμικού Ναυτικού. Η παραγγελία για το πρώτο πλοίο είναι ύψους 800 εκατομμυρίων δολλαρίων και υπάρχει option για άλλα 9 πλοία συνολική αξίας επιπλέον 5.5 δισεκατομμυρίων δολλαρίων.
Marios Superfast Posted May 4, 2020 Posted May 4, 2020 Περίεργη απόφαση αν λάβουμε υπόψην την κατάσταση που επικρατεί στην Αμερική τον τελευταίο καιρό. Από την μια δεν ξέρουν τι τους ξημερώνει,από την άλλη κάνουν παραγγελίες εκατομμυρίων.
Strofalos Posted May 4, 2020 Posted May 4, 2020 (edited) Δεν είναι ακριβώς ανάθεση του USN σε ξένο ναυπηγείο για τις μελλοντικές φρεγάτες των ΗΠΑ αλλά στον υπερεργολάβο Fincantieri για να ναυπηγήσει στα ναυπηγεία Marinette Marine στο Γουισκόνσιν 10 (σε πρώτη φάση + άλλες 10 option) φρεγάτες FFG-X (Future Frigate General) που σαν σκαρί έχουν βασιστεί στο σχέδιο της Ιταλικής φρεγάτας Bergamini κλάσης FREMM, με αρκετές τροποποιήσεις για να έρθει στα στάνταρ του USN. Στην ουσία, το σχέδιο της FREMM κέρδισε στον εν λόγω διαγωνισμό τις υπόλοιπες υποψηφιότητες από Αυστραλία (Austal), ΗΠΑ (Iron Baths & Locked Martin), Ισπανία (Navantia) {με την Alvaro de Bazan-η κλάση που βασίστηκε η Νορβηγική φρεγάτα που βυθίστηκε πέρσι από το Ελληνικό τάνκερ σε άσκηση του ΝΑΤΟ} και όχι η ίδια η Fincantieri σαν ναυπηγείο. Μια ματιά στο εν λόγω άρθρο θα σας βοηθήσει στο να καταλάβετε τον τρόπο με τον οποίο κέρδισε μια Ευρωπαϊκή εταιρεία τους αντιπάλους του σε Αμερικανικό διαγωνισμό επί Προεδρίας Ντόναλντ Τραμπ. https://www.ptisidiastima.com/italiki-tha-einai-i-epomeni-fregata-ffgx-tou-amerikanikou-naytikou/ Edited May 4, 2020 by Strofalos
Nick the Greek Posted October 2, 2023 Posted October 2, 2023 Για το έτος 2022 η Fincantieri έχασε 324 εκατομμύρια Ευρώ, ενώ το φετινό πρώτο τρίμηνο έκλεισε με χασούρα 22 εκατομμύρια ευρώ. Κατάφεραν λοιπόν να εξασφαλίσουν δάνειο ύψους 800 εκατομμυρίων δολλαρίων από μία ομάδα τραπεζών για τη συνέχεια. Το δάνειο σύμφωνα με τα γραφόμενα στον τύπο είναι συνδεδεμένο με την επίτευξη περιβαλλοντικών στόχων.
Nick the Greek Posted June 18, 2024 Posted June 18, 2024 Νεκρός στο σπίτι του βρέθηκε χθές ο πρόεδρος της Fincantieri, οι πρώτες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για αυτοκτονία. Δεν γνωρίζει κανείς αυτήν τη στιγμή αν τα κίνητρα έχουν σχέση με το επαγγελματικό κομμάτι της ζωής του.
Nick the Greek Posted March 25 Posted March 25 Πολλές φιάλες ανοίγουν στον αντίστοιχο Αργυρό της Ιταλίας αυτές τις ημέρες από τους διοικούντες την Fincantieri. Κι αυτό γιατί για πρώτη φορά μετά τα χρόνια της πανδημίας, η εταιρεία επέστρεψε στα κέρδη με τη συνολική αξία παραγγελιών το 2024 να ξεπερνά τα 14 δις δολλάρια. Συνολικά μέχρι το 2026 η εταιρεία έχει συμβληθεί για 98 πλοία διαφόρων τύπων και μεγεθών. Το κέρδος του 2024 ήταν στα 30 εκατομμύρια δολλάρια ποσό που δεν εντυπωσιάζει αν σκεφτεί κανείς πως προέρχεται από κύκλο εργασιών 9 δις δολλάρια. Αλλά ΟΚ, το κέρδος είναι κέρδος.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now