NHSOS XIOS Posted May 29, 2009 Posted May 29, 2009 Πυρκαγια ξεσπασε στον χωρο του γκαραζ του πλοιου,περιπου στις 3.15 το πρωι ενω βρισκονταν 15 μιλια απο το νησακι Ustica εκτελωντας το δρομολογιο Napoli-Palermo. Συμφωνα με τον Καπετανιο ''ενεργοποιηθηκαν ολοι εκεινοι οι μηχανισμοι και οι διαδικασιες για την ασφαλεια των επιβατων απ την πρωτη στιγμη.Ενω ομως ολα τα συστηματα κατασβεσης δουλεψαν κανονικα,μεχρι τις 6 το πρωι ο καπνος συνεχισε να βγαινει 'πολυ εντονα' απ το γκαραζ οποτε αποφασισα να εγκαταληφθει το πλοιο απο τους επιβατες αλλα οχι απο το πληρωμα,που εμεινε για να συντονισει τις προσπαθειες κατασβεσης.'' Οι επιβατες(465 στον αριθμο)επιβιβαστηκαν στην σωσιβιες λεμβους με ταξη και χωρις κανενα ατυχημα,ενω λιγη αργοτερα,παρεληφθησαν απο το ΕΓ/ΟΓ SNAV SARDEGNA που ειχε σπευσει στην περιοχη για βοηθεια. http://shippingonline.ilsecoloxix.it Αυτα μεχρι στιγμης.Το ιδιο πλοιο ειχε παρει φωτια τον Νοεμβριο του 2004 σε μια απο τις μηχανες του ενω κατι αναλογο ειχαμε ξαναδει και σε αλλο πλοιο της ιδιας εταιριας(αδελφο).
NHSOS XIOS Posted May 29, 2009 Author Posted May 29, 2009 (edited) Εδω μπορειτε να δειτε τις πρωτες εικονες και εδω το βιντεο. Edited May 29, 2009 by NHSOS XIOS προσθηκη video
NHSOS XIOS Posted May 29, 2009 Author Posted May 29, 2009 Εχουν μπει κι αλλες εικονες στο παραπανω link ενω εδω εχει αρκετα βιντεακια.Συμφωνα με ολες τις πληροφοριες-μαρτυριες,η φωτια ξεκινησε απο ενα φορτηγο στο γκαραζ...Δεν βλεπω παντως το πλοιο να σωζεται..
Earl Granville Posted May 29, 2009 Posted May 29, 2009 Μιας και επί του θέματος δεν έχω γνώση, εκείνο όμως που μου έκανε εντύπωση από ότι είδα σε βίντεο και φώτο είναι ότι μαυρος καπνός έβγαινε από τους καταπέλτες κι από τα πλωριά φάνια αν καταλάβα καλά γιατί το βίντεο είναι κι από μακριά τραβηγμένο. Είναι αναμενόμενο αυτό ή υπάρχει κάποιο θέμα? κι όλα αυτά με το σκεπτικό ότι όσο περνάει οξυγόνο εσωτερικά στο γκαράζ τόσο φουντώνει η φωτιά και γίνεται πιο δύσκολο το έργο της κατάσβεσης.
NHSOS XIOS Posted May 29, 2009 Author Posted May 29, 2009 Earl αφου σωθηκαν οι επιβατες,non ci sono polemiche:o(δεν υπαρχει θεμα δηλαδη).Εχει ξεκινησει ηδη δικαστικη ερευνα για τα αιτια του ατυχηματος(inchiesta),οπως επισης,και γιατι ενω κοπηκαν 519 εισητηρια,οι επιβατες που επιβιβαστηκαν και διασωθηκαν ειναι 513:confused: Στο navi μιλαγαν τ απογευμα οτι γινεται σιγα σιγα ολο καρβουνο(το πλοιο)και απ οτι φαινεται η πυρκαγια εχει επεκταθει στα ανωτερα καταστρωματα.Αυριο λογικα θα εχουμε νεοτερα.
Earl Granville Posted May 30, 2009 Posted May 30, 2009 Kαλά το να κοπούν 519 εισιτήρια και να μπουν τελικά 513 πιθανότατα κάποιοι θα έκοψαν το εισιτήριο και δεν θα πρόλαβαν το βαπόρι.
NHSOS XIOS Posted June 2, 2009 Author Posted June 2, 2009 Τελικα το πλοιο ρυμουλκηθηκε στο Παλερμο οπου ανοιξαν(εκοψαν λαμαρινες)ενα ανοιγμα καπου στο γκαραζ,για να ριχνουν νερο και να σβησει η φωτια.Τα οχηματα στο εσωτερικο του,απ οτι λενε,εχουν καταστραφει ολοσχερως.
NHSOS XIOS Posted June 10, 2009 Author Posted June 10, 2009 10 αυτοκινητιστες υπεβαλαν μυνηση εναντιον της εταιριας,στο δικαστηριο του Παλερμο,αφου τα οχηματα τους παραμενουν ακομα στο γκαραζ του πλοιου,πιθανως ολοκληρωτικα κατεστραμενα. Συμφωνα με αυτοπτες μαρτυρες,πολλοι επιβατες αισθανθηκαν την μυρωδια του καπνου απ τις 2.10 το πρωι,χωρις ομως να υπαρξει καποιος συναγερμος η ανακοινωση για την υπαρξη πυρκαγιας απο τα μεγαφωνα.Μολις στις 3.16,κι αφου ο καπνος ειχε φτασει στις καμπινες των επιβατων,δοθηκε σημα συναγερμου,κι απ οτι φανηκε,ηταν πλεον αργα. Στο επικεντρο της ερευνας,η μη σωστη λειτουργια των ανιχνευτων καπνου στο γκαραζ και το συστημα πυροσβεσης.(απ το shippingonline.it)
captain81 Posted June 10, 2009 Posted June 10, 2009 Μαλλον ο ρολογας θα επινε καφεδακι και δεν πηγε την βολτα του στο γκαραζ.
Neptune Posted November 12, 2009 Posted November 12, 2009 Το μεγαλο μου αυτι πηρε καπου οτι υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα το πλοιο να περασει απο την Ελλαδα για την επισκευη του μετα τη φωτια. Για να δουμε για να δουμε
NHSOS XIOS Posted May 28, 2011 Author Posted May 28, 2011 (edited) Βρεθηκε τελικα οτι τα συστηματα πυροσβεσης του γκαραζ(sprinkler?)ηταν τοποθετημενα αναποδα ,δηλαδη εβγαζαν 'αφρο' προς τα μεσα και οχι προς τα εξω γιαυτο και η φωτια συνεχισε να καιει χωρις να την σταματαει τιποτα... Il Mattino Edited May 28, 2011 by NHSOS XIOS
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now