proud_ionian Posted July 29, 2009 Posted July 29, 2009 εκτιμωμενος χρονος επιστροφης στην ενεργο δραση; εχω ακουσει τα πιο ακραια, απο το οτι επιστρεφει το σαββατο μεχρι οτι θα φαει πανω απο 10 μερες τα υπολοιπα τα ειπαμε το μαϊο.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 30, 2009 Posted July 30, 2009 μαλλον στη δεξια γιατι το ειδα να φευγει δεξια μετα το κοψιμο απο τα 18 στα 2 μιλλια Το πρόβλημα είναι όντως στη δεξιά προπέλα. εκτιμωμενος χρονος επιστροφης στην ενεργο δραση;εχω ακουσει τα πιο ακραια, απο το οτι επιστρεφει το σαββατο μεχρι οτι θα φαει πανω απο 10 μερες Η εταιρεία ελπίζει ότι το πλοίο θα είναι έτοιμο για το Σάββατο πρωί να κάνει δρομολόγιο. Γιατί αλλιώς θα έχει προβλήματα μιας και σε αυτά τα δρομολόγια είναι γεμάτη σε γκαράζ και επιβάτες. Εάν πάνε όλα καλά τα πράγματα το πλοίο θα πρέπει αύριο το απόγευμα να είναι έτοιμο για να πέσει, μετά να βγει για δοκιμαστικό και να πάρει τα χαρτιά και να επιστρέψει ξανά στα δρομολόγια του.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 31, 2009 Posted July 31, 2009 Το πλοίο ετοιμάζεται να πέσει από τη δεξαμενή.
gpap2006 Posted July 31, 2009 Posted July 31, 2009 Πράγματι επεσε απο τη δεξαμενη το μεσημερι, εκανε δοκιμαστικο πλου στη Σαλαμινα, πηγαν ολα καλα και την εκανε μεσω Ισθμου για Κυλλήνη. Αυτη την ωρα πλεει ανοιχτα των Αγιων Θεοδωρων κ πλησιαζει στο καναλι.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted July 31, 2009 Posted July 31, 2009 ...και την εκανε μεσω Ισθμου για Κυλλήνη... Ή μήπως για τον Πόρο για να κάνει και το πρωινό-πρωινό του δρομολόγιο των επτά ??? Προλαβαίνει άραγε ???
George Posted July 31, 2009 Posted July 31, 2009 15:55 βγήκε από τη δεξαμενή με τη βοήθεια των ρυμουλκών ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗ και ΠΑΝΟΡΜΙΤΗΣ και στις 16:20 πέρασε αυτοδύναμα τα φανάρια για έξω. Καλή συνέχεια στα ταξίδια του και καλή τύχη πάνω από όλα.
proud_ionian Posted August 26, 2012 Posted August 26, 2012 (edited) δακρυσε η ευρωπη. μιμι ειχε σημερα το bowthruster του βαπορα . (good luck στους αθηναιους που επιστρεφουν με το απογευματινο) αν βλεπω καλα στο AIS το πελαγος πρεπει να εφαγε το αγγ... να μεταφερει τους επιβατες απο ιθακη στη σαμη (και το πρωι και το μεσημερι) για να καλυφθει η καθυστερα της βλαβης ΥΓ: αν κρινω και απο το οτι εδεσε στο 10 ραμπα στην πατρα και απο το οτι ουτε απογευμα πηγε πισαετο, παιζει να ειναι ακομη χωρις bow Edited August 26, 2012 by proud_ionian
proud_ionian Posted August 26, 2012 Posted August 26, 2012 ξανα 10ραμπα και το βραδυ. ακομη δεν ειναι γνωστο τι ακριβως ζημια ειναι και αν θελει δεξαμενη για την αποκατασταση της
kerkini Posted August 26, 2012 Posted August 26, 2012 Όπως τα λες proud. To Ιόνιον Πέλαγος έκανε έκτακτες προσεγγίσες, ώστε να μεταφέρει από Πισαετό - Σάμη και αντίστροφα τον κόσμο να πάρει το Επτάνησος.
proud_ionian Posted August 27, 2012 Posted August 27, 2012 Το ρεπορταζ αναφέρει μέχρι το δεξαμενισμό ότι θα ισχύουν αυτά. καλα τοσο σοβαρη ζημια ειναι; σε αλλες περιπτωσεις βλαβης στο bow τα πλοια γινοταν ενας συντομος δεξαμενισμος για απο κατασταση. τοσα παραδειγματα εχουμε, εκτος και αν μετραμε και το δεκαρικο
kerkini Posted August 28, 2012 Posted August 28, 2012 Φαντάζομαι ότι θέλουν να βγάλουν το διάστημα αυτό που έχει κίνηση χωρίς διακοπή. (Το θέμα είναι πότε προβλέπεται δεξαμενισμός και αν γίνει από την παρούσα εταιρεία, ποιο πλοίο θα το αντικαταστήσει..)
Hastaroth Posted August 28, 2012 Posted August 28, 2012 Απορία ακροκεντρώου ψάλτου:χωρίς bow πώς θα κάνη τίς μανούβρες; Διότι και το bow έχει τον λόγο του και τον σκοπό του-ειδ'άλλως θα το είχαν πετάξει από καιρό στην θάλασσα (που έλεγε και ο Λόγκ Τζάκ στούς "Θαλασσόλυκους"...)
Neptune Posted August 28, 2012 Posted August 28, 2012 δε ξερω τα λιμανια αλλα αμα θες ολα γινονται. παλια πως δενανε τα βαπορια δηλαδη... για να μην πουμε για βαπορια που το προπελακι τους ειναι για ψυχολογικους και μονο λογους...
Hastaroth Posted August 28, 2012 Posted August 28, 2012 Ε,εντάξει,άν είναι να γυρίσουμε στο παρελθόν,τότε να μήν δένουν τα βαπόρια στον ντόκο αλλά να παραμένουν στίς άγκυρες και ο κόσμος να βγαίνη έξω με τίς βάρκες Αναρωτιέμαι κι'εγώ πάντως τί σόϊ ζημιά είν'αυτή.Είναι άραγε δυνατόν το προπελάκι να χτύπησε κάπου και να έσπασε/ράγισε κάποιο πτερύγιό του;
Neptune Posted August 28, 2012 Posted August 28, 2012 Φυσικα και δε θα παμε πισω γι αυτο αλλωστε και τα βαπορια πλεον εχουν 2 προπελακια ωστε να ειναι ακομα πιο ευελικτα. φαντασου μια προπελα που γυριζει μεσα σε ενα τουνελ.. ενα αντικειμενο να παρει απο τη μια να χτυπησει τα φτερα ειναι πολυ ευκολο. ακομα και ενα απλο σχοινι μπορει να σφηνωσει εκει που δεν πρεπει να να φαει καμια τσιμουχα.. Και βεβαια επειδη μιλαμε για ηλεκτροκινητηρα (μοτερ στα ελληνικα) μπορει να παθει για διαφορους λογους το πιο απλο.. να καει.
kerkini Posted August 28, 2012 Posted August 28, 2012 Ακριβώς για το λόγο ότι οι μανούβρες είναι πλέον δύσκολες γίνεται και όλο αυτό το κόλπο με τα δρομολόγια. Κομμένος ο Πισαετός, γιατί εκεί δε μπορεί να φουντάρει άγκυρα (παραδίπλα είναι τα καλώδια της ΔΕΗ που τροφοδοτούν το Θιάκι) και στην Πάτρα δεν δένει Αγίου Νικολάου όπως μας ενημέρωσε ο Proud, αλλά στο 10 που δε χρειάζετει τόση μανούβρα. Προφανώς πλέον γίνονται με άγκυρες και μηχανές. Μπορεί να παίρνει περισσότερη ώρα και να θέλει περισσότερο χώρο, αλλά γίνεται
proud_ionian Posted August 28, 2012 Posted August 28, 2012 μιλαμε για ενα ferry με διπλα τιμονια και προπελες μεταβλητου βηματος (και καλο ζευγος) και με πλοιαρχο που το κατεχει το αθλημα της μανουβρας. δεν ειναι τοσο τρομερο να δεσει χωρις bow, απλα χρειαζεται περισσοτερο χρονο (κυριως λογω του οτι απαιτειται φουνταρισμα) και πιθανοτατα θα δυσκολευεται λιγο παραπανω οταν εχει καιρο. στη σαμη δεν υπαρχει κανενα προβλημα να δεσει χωρις bow και φυσικα ουτε στην πατρα (οπου in case of contingency υπαρχουν και ρυμουλκα). η καρολου (θεση 10) επιλεγεται για οικονομια χρονου (και στο 4 μια χαρα δενει, απλα θελει 4-5 κλειδια καδενα για να ανοιξει η πλωρη στο φευγα). προβλημα ουσιαστικο υπαρχει μονο στον πισαετο για τους γνωστους λογους.
Hastaroth Posted August 31, 2012 Posted August 31, 2012 (edited) Φυσικα και δε θα παμε πισω γι αυτο αλλωστε και τα βαπορια πλεον εχουν 2 προπελακια ωστε να ειναι ακομα πιο ευελικτα. φαντασου μια προπελα που γυριζει μεσα σε ενα τουνελ.. ενα αντικειμενο να παρει απο τη μια να χτυπησει τα φτερα ειναι πολυ ευκολο. ακομα και ενα απλο σχοινι μπορει να σφηνωσει εκει που δεν πρεπει να να φαει καμια τσιμουχα.. Και βεβαια επειδη μιλαμε για ηλεκτροκινητηρα (μοτερ στα ελληνικα) μπορει να παθει για διαφορους λογους το πιο απλο.. να καει. Μά ακριβώς επειδή ξέρω ότι το προπελάκι γυρίζει μέσα σ'ένα τούνελ φανταζόμουν ότι είναι πιό δύσκολο να χτυπήση κάπου και να ραγίση/σπάση πτερύγιο,Τώρα το να σφηνώση σκοινί-δηλαδή κάβος-είναι μιά πιθανότητα,αλλά στίς μανούβρες πάντα κάποιος είναι στην πλώρη γιά να δώση κάβους,να φουντάρη ή να βιράρη τίς άγκυρες κι'αυτός ο κάποιος βγάζει την κεφαλή έξω και σκύβει να δή τί γίνεται,οπότε άν κάποιος κάβος πάη να περάση μέσα στο τούνελ θα τον δή και θα τον τραβήξη επάνω. Πάντως ό γέγονε γέγονε,και απ'ό,τι διαβάζω στο thread γιά το πλοίο,θα πάη έτσι γιά αρκετό καιρό... Edited August 31, 2012 by Hastaroth
proud_ionian Posted August 31, 2012 Posted August 31, 2012 'αυτός ο κάποιος βγάζει την κεφαλή έξω και σκύβει να δή τί γίνεται,οπότε άν κάποιος κάβος πάη να περάση μέσα στο τούνελ θα τον δή και θα τον τραβήξη επάνω. χασταροθ τι εννοεις ακριβως; ο ανθρωπος που ειναι στις μπομπες στην πλωρη θα κανει ταυτοχρονα και καταδυση να ελεγχει αν καποιο αντικειμενο παει να σφηνωθει στο bow? γενικως μιλω γιατι στο επτανησος δεν ξερουμε τι προκαλεσε τι ζημια
Mr_Zoo Posted August 31, 2012 Posted August 31, 2012 (edited) Παιδια για να μην το κουραζουμε,τιποτα δεν σφυνωθηκε.....ετυχε!!!Μηχανημα ειναι και αυτο... Σημερα τα συζητουσα με κατι φιλους στο πλοιο...Θα επισκευαστει στην δηλωμενη ημερωμινια Edited August 31, 2012 by Mr_Zoo
valencay Posted January 4, 2019 Posted January 4, 2019 Ναι γυρίζει και θα κάνει το δρομολόγιο το Superferry
Argonautis Posted January 4, 2019 Posted January 4, 2019 (edited) Ίσως τώρα ο Θεολόγος βγει πιο γρήγορα από τις 11 που ήταν προγραμματισμένο Edited January 4, 2019 by Argonautis
Blue Star Delos Posted January 5, 2019 Posted January 5, 2019 Η ανακοίνωση του Λ.Σ. Quote Μηχανική βλάβη Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου στη Ραφήνα Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Ραφήνας, βραδινές ώρες χθες, για περιστατικό βλάβης στη δεξιά κύρια μηχανή του Ε/Γ-Ο/Γ ''ΦΑΣΤ ΦΕΡΙΣ ΑΝΔΡΟΣ'' Ν.Π.11124, κατά τη διάρκεια εκτέλεσης του προγραμματισμένου δρομολογίου του από Ραφήνα για Άνδρο – Τήνο – Μύκονο, και συγκεκριμένα ενώ βρισκόταν στη θαλάσσια περιοχή νοτιοανατολικά του όρμου Καρύστου ν. Ευβοίας. Το ανωτέρω πλοίο επέστρεψε με μειωμένη ταχύτητα στο λιμένα αφετηρίας του, όπου αποβιβάστηκαν με ασφάλεια οι εξακόσιοι ογδόντα έξι (686) επιβάτες, εκατόν σαράντα τρία (143) Ι.Χ., είκοσι τέσσερα (24) Φ/Γ και τέσσερα (04) Δ/Κ. Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ραφήνας απαγορεύτηκε ο απόπλους του πλοίου μέχρι αποκατάστασης της βλάβης και προσκόμισης πιστοποιητικού αξιοπλοΐας και βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα νηογνώμονα, ενώ οι επιβάτες και τα οχήματα προωθήθηκαν στους προορισμούς τους με έκτακτο δρομολόγιο που εκτέλεσε το Ε/Γ-Ο/Γ ''ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ'' Ν. Άνδρου 620 στις 22:45 χθες.
hayabusagr Posted January 5, 2019 Posted January 5, 2019 Φαινεται πως η βλάβη αποκαταστάθηκε αφού ήδη έχει βάλει ξανά πλώρη για Γαύριο με κανονική ταχύτητα. Αυτή τη στιγμή είναι στους Πεταλιούς
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now