thanosp Posted April 3, 2015 Posted April 3, 2015 Με την ευκαιρία της φωτογραφίας που ανέβασε ο συνφορουμίτης Ζάκυνθος, πραγματοποιήθηκαν χθές Πέμπτη 2 Απριλίου τα εγκαίνια του Energean Force, το πρώτο ελληνικό πλωτό γεωτρύπανο. Το γεωτρύπανο θα ξεκινήσει σύντομα για τον κόλπο της Καβάλας όπου αναμένεται να δραστηριοποιηθεί κάποια στιγμή μετά το Πάσχα. Καλορίζικο και καλές γεωτρήσεις! Περισσότερες πληροφορίες απο την σελίδα της Energean Oil & Gas. (.PDF αρχείο)
Panagia Ekatontapiliani Posted February 12, 2016 Author Posted February 12, 2016 (edited) Ούτε και χθες παρουσιάστηκε κάποιος ενδιαφερόμενος στο διαγωνισμό που προκήρυξε ο ΟΛΚ, στο πλαίσιο της δυνατότητας που του παρέχει ο νόμος περί ανέλκυσης ναυαγίων και επιβλαβών πλοίων, για να αναλάβει, με βάση το τίμημα που όρισε ο ΟΛΚ (15.000 ευρώ) την ανέλκυση του βυθισμένου γερανού στη Ραψάνη μαζί με την ανέλκυση του υδροπτέρυγου στην Κεραμωτή και του καΐκιού στο Καρνάγιο Καβάλας. Σύμφωνα με πληροφορίες, ενώ υπάρχει ενδιαφέρον για το υδροπτέρυγο της Κεραμωτής, το υψηλό κόστος της ανέλκυσης του γερανού, από τον οποίον ήδη αφαιρέθηκε σημαντικός εξοπλισμός σε ανύποπτο χρόνο, τόσο καιρό που παραμένει στη θάλασσα, αποθαρρύνει τους 6 ενδιαφερόμενους επιχειρηματίες που ζήτησαν και έλαβαν τη διακήρυξη του διαγωνισμού. Πλέον, δεν απομένει παρά ο πρόεδρος του ΟΛΚ Χρήστος Ηλιάδης, να επιλέξει τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης, πιθανότατα μειώνοντας το ποσό που όρισε στους 2 άγονους διαγωνισμούς. Να σημειωθεί ότι το έργο της ανάπλασης της παραλίας Ραψάνης εκτελείται από το δήμο, αλλά δικαιοδοσία για τα έργα της θάλασσας και σημαντική έκταση στον αιγιαλό έχει κατά το νόμο ο ΟΛΚ. Ο πρώτος διαγωνισμός έγινε στις 7 Ιανουαρίου μετά από παρέμβαση του Λιμεναρχείου, το οποίο ζήτησε από τον ΟΛΚ να προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να απομακρύνει τον γερανό. Κατά τα άλλα, από αύριο Παρασκευή αναμένεται να ξεκινήσουν εκ νέου οι εργασίες για τις πλωτές εξέδρες στο κεντρικό λιμάνι, οι οποίες είχαν σταματήσει προσωρινά στα τέλη του περασμένου έτους. Το πρώτο πράγμα που αναμένεται να γίνει είναι η τοποθέτηση των fingers (πλωτοί διάδρομοι από ξύλο ή αλουμίνιο, μήκους 4 μέτρων, για την πρόσδεση των σκαφών), τα οποία παραμένουν αυτή την στιγμή στο Πόρτο Λάγος λόγω των μπλόκων στην Εγνατία Οδό Πηγή: Kavala Portal Edited February 12, 2016 by Panagia Ekatontapiliani
thanosp Posted September 21, 2016 Posted September 21, 2016 Πολύ θετικά τα αποτελέσματα 8μήνου για τον Οργανισμό Λιμένα Καβάλας σε σχέση με το αντίστοιχο 8μηνο του 2015. - Αύξηση κύκλου εργασιών και εσόδων κατά 91,5% - Αύξηση εξόδων κατά 44,5%. - Αύξηση κερδών κατά 185% Από το δελτίο τύπου του ΟΛΚ.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 14, 2017 Author Posted September 14, 2017 Τρίτη προσπάθεια απομάκρυνσης του αλιευτικού Ταξιάρχη από το λιμάνι των Ελευθερών
georgios express Posted November 18, 2017 Posted November 18, 2017 1 hour ago, Nick the Greek said: Νομίζω τριτοκοσμικό φαινόμενο, και είναι πραγματικά ντροπή για το Λιμενικό Ταμείο της περιοχής να υφίστανται πλοία και επιβάτες αυτού του είδους την ταλαιπωρία. ....είναι αχαρακτήριστο για τη χώρα μας να τους υποδεχόμαστε με τέτοιες λιμενικές συνθήκες. Ναι ρε Nick πήγες και συ καλοκαίρι και ταλαιπωρήθηκες. Για προσπάθησε να φθάσεις από την διασταύρωση της Εγνατίας στην Κεραμωτή χειμώνα με βροχή, λάσπη και ομίχλη και τα ξαναλέμε (Thanosp τα λέω καλά;)
Nick the Greek Posted November 18, 2017 Posted November 18, 2017 GE, πίσω από το σχόλιό σου, νομίζω κρύβονται πολλά αγωνιώδη περάσματα μέχρι την Κεραμωτή , 12 χιλιόμετρα αν θυμάμαι καλά απ' τη διασταύρωση της Εγνατίας.
thanosp Posted November 19, 2017 Posted November 19, 2017 Για να είμαι ειλικρινής, κατα τους χειμερινούς μήνες η διαδρομή μου έιναι από/προς αεροδρόμιο, σπάνια μέχρι τη Κεραμωτή για ψάρι στον Γλάρο και καφέ δίπλα στο Αιγαίο. Κατα τους χειμερινούς μήνες το μεγάλο μειονέκτημα είναι η ποιότητα τους οδοστρώματος, ειδικά αν έχει βρέξει ή έχει ομίχλη όπως σωστά αναφέρει ο @georgios express . Προσοχή στα ζωντανά που σουλατσάρουν ανέμελα και διασχίζουν τον δρόμο χωρίς προειδοποίηση. Επίσης, προσοχή και πάλι τα ζωντανά τις νυχτερινές ώρες αν θελήσετε να σταματήσετε για να "ξαλαφρώσετε". Από την έξοδο της Εγνατίας είναι 18χλμ. Το καλοκαίρι θέλει πολλή προσοχή μιας και η κίνηση είναι συνεχής μέχρι αργά το βράδυ αλλά και τους αγρότες που πολύ σωστά θεωρούν ότι στο δικό τους χωριό έχουν πάντα αυτοί προτεραιότητα. Στα όλα όσα είπε ο @Nick the Greek δυστυχώς τα πράγματα είναι επιεικώς απαράδεκτα κατά τους θερινούς μήνες. Η κίνηση σε επιβάτες ξεπερνά το 1 μύριο αλλά οι εγκαταστάσεις παραμένουν ίδιες από το '70, δηλαδή ανύπαρκτες.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 27, 2018 Author Posted May 27, 2018 Καθαρισμό του κεντρικού λιμένα της Καβάλας με δύτες και εθελοντές θα πραγματοποιήσει η Energean στις 5 Ιουνίου
Panagia Ekatontapiliani Posted June 10, 2018 Author Posted June 10, 2018 Η Energean καθάρισε με δύτες τον πυθμένα του Κεντρικού Λιμανιού της Καβάλας, προκειμένου να τιμήσει την Παγκόσμια Ημέρα για το Περιβάλλον, η οποία έχει καθιερωθεί να εορτάζεται την 5η Ιουνίου. Συγκεκριμένα, δύτες της Energean σε συνεργασία με επαγγελματίες δύτες προχώρησαν το απόγευμα της Τρίτης σε καθαρισμό του Κεντρικού Λιμανιού της Καβάλας «Απόστολος Παύλος», ανασύροντας από τον βυθό εκατοντάδες αντικείμενα όπως λάστιχα, έπιπλα, σιδερικά, κώνους παρκαρίσματος κ.α.– ακόμη και ένα παλαιό ποδήλατο! Τα αντικείμενα που έχουν ρυπάνει προφανώς για μεγάλο χρονικό διάστημα το θαλάσσιο στοιχείο απομακρύνθηκαν από ειδικό όχημα.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 19, 2018 Author Posted July 19, 2018 Τελειώνει τον Δεκέμβρη, μετά από 20 χρόνια, το έργο στο νέο λιμάνι Quote Ολοκληρώνεται ως το τέλος του έτους ένα έργο που έχει ιστορία 20 χρόνων κι εκτελείται στο νέο λιμάνι προκειμένου να αυξήσει τα κρηπιδώματα του. Το έργο θα τελειώσει με την δουλειά της εταιρίας ΕΛΙΚΑ ΑΤΕ αν και το 1998 που άρχισε ανάδοχος εταιρία της Μηχανικής. Σε αυτά τα 20 χρόνια μεσολάβησαν πολλά. Ατυχή γεγονότα. Εταιρίες άρχιζαν και εγκατέλειπαν το έργο λόγω οικονομικών προβλημάτων, τα Υπουργεία αργούσαν να επιλέξουν μέσω νέας διαδικασίας τον επόμενο ανάδοχο. Ακόμη και ατυχήματα έγιναν στην ίδια περιοχή, όλοι θυμούνται ότι ένας άνθρωπος έχασε τη ζωή του καθώς το φορτηγό που οδηγούσε βρέθηκε στη θάλασσα. Με λίγα λόγια το συγκεκριμένο έργο είναι μια πονεμένη ιστορία. Και για αυτές ωστόσο υπάρχει κάποτε το τέλος. Ο ΟΛΚ πίστευε ότι το έργο μπορούσε να τελειώσει το Φθινόπωρο. Όμως η τελική παράταση που δόθηκε στην εταιρία αναφέρεται στον προσεχή Δεκέμβρη. Τα επιπλέον κρηπιδώματα εξασφαλίζονται μέσω Κεσόν, τα οποία κατασκευάζονται στο σημείο και μετά ποντίζονται στη θάλασσα. Έμειναν να κατασκευαστούν τα τελευταία Κεσόν και μετά θα βυθιστούν στη θάλασσα ώστε από αυτά να αρχίζει ο ωφέλιμος χώρος των κρηπιδωμάτων. Ο ΟΛΚ θεωρεί ότι η ολοκλήρωση του έργου θα δώσει νέα προοπτική στο νέο λιμάνι. Ίσως γίνει αφορμή για ιδιωτικοποίηση του αλλά κι αυτό αν γίνει με σωστούς όρους δεν θα είναι κακό νέο. Τελειώνει εντός του έτους το έργο στο νέο λιμάνι Εντός του έτους θα ολοκληρωθεί ένα σημαντικό αναπτυξιακό έργο για το εμπορικό λιμάνι «Φίλιππος Β’». Πρόκειται για έργο που εκτελεί η εταιρεία ΕΛΙΚΑ το οποίο άρχισε το 1998. Δεν είναι περίεργο που το έργο επέκτασης των κρηπιδωμάτων καθυστέρησε τόσο πολύ. Μεσολάβησαν πολλές διαδικασίες και πολλές εταιρείες. Για παράδειγμα, η πρώτη εταιρεία, η ΜΗΧΑΝΙΚΗ, εγκατέλειψε το έργο ενώ υπήρξαν και αστοχίες. Τώρα η εταιρεία ΕΛΙΚΑ εργάζεται συστηματικά κι έχει υποσχεθεί την παράδοση του ολοκληρωμένου έργου στο τέλος του έτους. Η ιστοσελίδα του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας αναφέρει ότι με την ολοκλήρωση επέκτασης των κρηπιδωμάτων, το εμπορικό λιμάνι «Φίλιππος Β’» θα διαθέτει κρηπιδώματα μήκους 910 μέτρων, βάθους έως και 12 μέτρων και χώρο διαχείρισης αποθήκευσης φορτίων 130.000 τετραγωνικών μέτρων. Υπήρξε μάλιστα σχεδιασμός οι εργασίες να τελειώσουν το φθινόπωρο, ωστόσο φαίνεται ότι θα αποπερατωθούν στο τέλος του έτους. Πολλοί λένε ότι όταν θα ολοκληρωθεί και αυτό το έργο στο λιμάνι «Φίλιππος Β’» τότε ο χώρος θα είναι έτοιμος προς ιδιωτικοποίηση. Ακόμη κι αν ισχύει το συγκεκριμένο σενάριο θα είναι προς όφελος της τοπικής οικονομίας, αφού θα γίνει με διαφορετικούς όρους από ότι συνήθως. Αυτή την περίοδο από το καβαλιώτικο λιμάνι «Φίλιππος Β’» εξάγεται μάρμαρο της εταιρείας Παυλίδη, ποσότητα περίπου δέκα χιλιάδων τόνων, με προορισμό το λιμάνι της Αλγερίας. Ένα καινούργιο πλοίο εξυπηρετείται στο «Φίλιππος Β’» και πρόκειται για το προμηθευτικό ρυμουλκό του ρουμάνικου γεωτρύπανου, που έφθασε στις 14 Ιουλίου. Για τις ανάγκες των εργασιών της Ενεργειακής Αιγαίου η εταιρεία μίσθωσε κρηπίδωμα 900 τ.μ. καθώς όλα όσα θα γίνουν στον κόλπο της Καβάλας (κατασκευή νέας εξέδρας και κυρίως γεωτρήσεις), θα αρχίσουν από το συγκεκριμένο λιμάνι, όπου θα είναι το ορμητήριο της τοπικής και ιδιαίτερα δραστήριας εταιρείας.
proud_ionian Posted November 9, 2018 Posted November 9, 2018 Γενοβα εγινε η Καβαλα. Κατερρευσε γεφυρα.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 30, 2018 Author Posted December 30, 2018 Το λιμάνι της Καβάλας γίνεται αμιγώς επιβατικό και τουριστικό με υπογραφή υπουργού Quote Εγκρίθηκε το έργο ύψους 300.000 ευρώ για την αποσυμφόρηση του «Απόστολος Παύλος», με τον ελλιμενισμό των επαγγελματικών σκαφών στην Ιχθυόσκαλα Με την αριθ.135833/14-12-2018 Απόφαση του Υφυπουργού Οικονομίας και Ανάπτυξης, Στάθη Γιαννακίδη, εγκρίθηκε η ένταξη στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων 2018 του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής του έργου «Επέκταση κρηπιδωμάτων και προσήνεμου μόλου, καθώς και δίκτυα Η/Μ στη χερσαία ζώνη λιμένα περιοχής Ιχθυόσκαλας στον κεντρικό λιμένα Καβάλας» συνολικού προϋπολογισμού 300.000 ευρώ. Με την υλοποίηση του παραπάνω έργου θα επιτευχθεί: Η αποσυμφόρηση του Κεντρικού Λιμένα Καβάλας με τον ελλιμενισμό των επαγγελματικών σκαφών κοντά στον χώρο που εξυπηρετούνται (ιχθυόσκαλα), με τις υποδομές που χρειάζονται (ύδρευση, ηλεκτρικό ρεύμα, ασφάλεια, χερσαίο χώρο εξυπηρέτησης). Η μετατροπή του Κεντρικού Λιμένα Καβάλας «Απόστολος Παύλος» σε αμιγώς επιβατικό και τουριστικό λιμένα με τη δημιουργία νέων θέσεων ελλιμενισμού τουριστικών σκαφών. Το παραπάνω έργο εντάσσεται στον συνολικό επιχειρησιακό και στρατηγικό σχεδιασμό της ΟΛΚ ΑΕ, με στόχο τον εκσυγχρονισμό και την ανάπτυξη του Λιμενικού συστήματος Καβάλας.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 15, 2019 Author Posted March 15, 2019 Με την απομάκρυνση του αλιευτικού σκάφους ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ την Παρασκευή, 8 Μαρτίου 2019, από τον λιμένα της Ν. Περάμου, ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας, για την απομάκρυνση όλων των επικινδύνων και επιβλαβών πλοίων από τους λιμένες αρμοδιότητας του.
Αναερόβιος Posted November 3, 2020 Posted November 3, 2020 Πέντε ενδιαφερόμενοι για το λιμάνι της Καβάλας Πέντε είναι οι ενδιαφερόμενοι που υπέβαλαν εκδήλωση ενδιαφέροντος για την υπο-παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης, συντήρησης, λειτουργίας και εκμετάλλευσης ενός σταθμού πολλαπλών χρήσεων σε τμήμα του λιμένα Φίλιππος Β΄ του "Οργανισμού Λιμένος Καβάλας Α.Ε." (ΟΛΚ Α.Ε.). Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΤΑΙΠΕΔ, πρόκειται για τους: - PFIC LTD - QUINTANA INFRASTRUCTURE + DEVELOPMENT - ΕΝΩΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ IMERYS AE, GOLDAIR CARGO & I.M.G. - ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ INTERNATIONAL PORT INVESTMENTS KAVALA, η οποία απαρτίζεται από τις εταιρείες BLACK SUMMIT FINANCIAL GROUP - EFA GROUP και ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - ΟΛΘ Α.Ε. https://www.capital.gr/oikonomia/3490146/pente-endiaferomenoi-gia-to-limani-tis-kabalas
proud_ionian Posted November 4, 2020 Posted November 4, 2020 H quintana απο το Huston, μυριζει θειο σαμ https://quintana-id.com/
Panagia Ekatontapiliani Posted August 5, 2021 Author Posted August 5, 2021 Με μια έκπληξη βρέθηκε αντιμέτωπο το καταδυτικό συνεργείο UNDERWATER CONTRACTOR AND TECHNICAL WORKS “Popeye” του Στέλιου Χάσπαρη, όταν καταδύθηκε στο λιμάνι της Καβάλας «Απόστολος Παύλος» για μια εργασία ρουτίνας και έπεσε πάνω σε 3 οβίδες (κατά πάσα πιθανότητα από πλοίο), πιθανώς κατάλοιπα από τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Συγκεκριμένα, οι δύτες κλήθηκαν να διευθετήσουν ένα πρόβλημα με την άγκυρα του Blue Star Myconos και τυχαία ανακάλυψαν τα ιστορικά ευρήματα, τα οποία βρίσκονταν για δεκαετίες στον πυθμένα του λιμανιού της πόλης και συγκεκριμένα στο κέντρο του, αλλά ποτέ δεν έγιναν αντιληπτά. Αμέσως το συνεργείο ενημέρωσε το Λιμενικό και κατόπιν ενημερώθηκε αρμοδίως και το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού το οποίο θα φροντίσει για την καταστροφή των οβίδων με ελεγχόμενη έκρηξη, ενώ το καταδυτικό συνεργείο τοποθέτησε ειδική σήμανση με σημαδούρες στην περιοχή, επισημαίνοντας παράλληλα την άριστη συνεργασία την οποία είχε τόσο με το Λιμενικό όσο και με τον Οργανισμό Λιμένος Καβάλας μετά την εύρεση των οβίδων.
Strofalos Posted August 5, 2021 Posted August 5, 2021 Πως και δεν σκάσανε με καμιά άγκυρα τόσα χρόνια, απορίας άξιο...
Nick the Greek Posted August 11, 2023 Posted August 11, 2023 Για να δούμε κι από πιο κοντά πως είναι τα περίφημα πετρέλαια του Πρίνου, ή τέλος πάντων οι εγκατατάσεις που τα βγάζουν από το υπέδαφος. Χωρίς να είμαι γνώστης, δε δείχνουν και πολύ σύγχρονες εγκαταστάσεις.
Thassos212 Posted August 6, 2024 Posted August 6, 2024 Το βρήκα στο site της πρωινής Με τις θέσεις εκφόρτωσης αλιευμάτων οι οποίες είναι κατειλημμένες από παροπλισμένα επιβατικά σε όλα τα λιμάνια του νόμου Καβάλας (Καβάλας, Κεραμωτής, Ελευθερών). Το βρήκα στο site της πρωινής Με τις θέσεις εκφόρτωσης αλιευμάτων οι οποίες είναι κατειλημμένες από παροπλισμένα επιβατικά σε όλα τα λιμάνια του νόμου Καβάλας (Καβάλας, Κεραμωτής, Ελευθερών) Και ένα άλλο από το Kavalanews: Ένα θέμα που επίσης δεν επιτρέπει στους αλιείς να εργαστούν είναι τα δύο ελλιμενισμένα φέρυ μποτ που είναι δεμένα εδώ κι ενάμιση μήνα στο λιμάνι της Περάμου. Εξαιτίας των δυο πλοίων ο χώρος εκφόρτωσης των καϊκιών έχει περιοριστεί σε μεγάλο βαθμό με αποτέλεσμα τα καΐκια να μπαίνουν στη σειρά για να ξεφορτώσουν στο χώρο που έχει απομείνει με τεράστιες καθυστερήσεις σε καθημερινή βάση. Λίγο πιο παρακάτω: ότι το αμέσως επόμενο διάστημα τα φέρι μποτ θα απομακρυθούν
proud_ionian Posted December 31, 2024 Posted December 31, 2024 Just now, proud_ionian said: Σε συνέχεια όσων είχαμε δει στις 29/10 & 01/12, το ΤΑΙΠΕΔ και επισήμως ανακοίνωσε ότι ξεκινά τη διαδικασία διεθνούς διαγωνισμού για την παραχώρηση μέρους του παλιού λιμανιού, με σκοπό την ανάπτυξη της κρουαζιέρας. Στην ίδια ανακοίνωση αναφέρεται και δεύτερη διαγωνιστική διαδικασία, για την παραχώρηση μέρους του Παλιού Λιμανιού της Καβάλας (πάλι για κρουαζιέρα).
Panagia Ekatontapiliani Posted February 6 Author Posted February 6 Το λιμεναρχείο Καβάλας προτείνει να γίνονται από Νέα Καρβαλη τα δρομολόγια για Θάσο και Λήμνο.
Tasos Kavala Posted February 6 Posted February 6 Το Λιμεναρχείο δεν ξέρει την τύφλα του, ο ΟΛΚ έβγαλε επίσημη ανακοίνωση ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο για πολλούς και βασικούς λόγους. Επίσης, απορώ τι πίνουν και δεν μας δίνουν.
ΟΡΕΣΤΗΣ Σ Posted February 7 Posted February 7 Συμφωνώ με τον συντοπίτη μου , αν έπρεπε να πάνε πλοία εκεί θα ήταν τα Φορτηγά Οχηματαγωγά
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now