Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 4 months later...
  • Replies 228
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
On 5/27/2022 at 12:13 PM, Neptune said:

Ισχυει οτι το πλοιο εχει 2 μηχανες, αλλα η μια κατασκευασμενη στη Γερμανια και η αλλη στην Ιαπωνια? Με αλλους κωδικους ανταλλακτικων κτλ 😲

Aυτό κάποτε είχε γίνει με τα ΠΑΤΜΟΣ ή ΡΟΔΟΣ της ΔΑΝΕ όταν σε ένα από τα 2 που είχε σπασμένη μηχανή,έβαλαν Pielstick Γερμανίας.

  • 9 months later...
Posted (edited)
2 hours ago, Strofalos said:

Γύρω στις 14 ώρες το έκανε το Πειραιάς-Ρόδος με μια μέση ταχύτητα στα 19μιλια. Ψιλοπολλές μου φαίνονται για απευθείας δρομολόγιο. Το Ρόδος της ΔΑΝΕ, τότε, αν θυμάμαι καλά, το έκανε κάπου στις 12 ώρες. 

 

2 hours ago, proud_ionian said:

Με την καμία

15 ώρες εκανε

Εγώ ξέρω πως το Ρόδος 20αριζε και ήταν πιο γρήγορο από το Πάτμος.

Edited by Nick the Greek
Quote
Posted

Στα πρώτα χρόνια που ήρθε το ΡΟΔΟΣ, έκανε περίπου 13 ώρες, έφευγε από ΠΕΙΡΑΙΑ στις 19.00 με άφιξη στην Ρόδο, περίπου 07.30 με 0800 το πρωί της επομένης,... 

Posted

Τα πρωτα χρονια 88 με 91 πηγαινε 21.5 μετα του πεταξαν τα ματια εξω!

Το Πατμος μετα την αλλαγη του μπλοκ το 98 20αριζε κ αυτο

Posted

Όπως έχουμε γράψει πολλές φορές, αν υπήρχαν AIS και marine traffic στα 80s και 90s, θα ξεβρακωνονταν πολύς κόσμος.

  • 1 month later...
Posted (edited)
23 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Το ΠΑΤΜΟΣ έπεσε στα προβλήματα της ΔΑΝΕ,έσπασε η μία μηχανή κ του βρήκαν άλλη από Γερμανία...
Στο λίγο που έκανε από Πειραιά Πάρο Νάξο,αργούσε πολύ στη μανούβρα μέσα στα λεμονάδικα
 

 

Παντως σπασμενο μπλοκ ειχε οταν πηγε σκραπ...

Edited by Nick the Greek
quote
  • 9 months later...
Posted
5 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

ARGO
επιβατηγό/οχηματαγωγό

Τaiheyo Ferry
Nipponkai,Toyama 1973
6949 grt 132.0x22.7x5.5 m
2 Pielstick 7413 kw  19.5 kn
1400 επιβάτες  500 lane
γραμμή Νagoya-Nachi-Oita
1980 πώληση Κansai Kisen
όνομα FERRY KOGANE MARU
γραμμή Osaka-Beppu
1983 μετασκευή Κurushima
1984 πώληση Τaiyo Ferry
όνομα PEGASUS
γραμμή Οsaka-Shinmoji
1984 πώληση Μitsui OSK
1989 πώληση ΔΑΝΕ

όνομα ΡΟΔΟΣ
aδελφό ΑL NASL
φωτο FERRY KOGANE MARU

ferry_kogane_maru_1973_1.jpg

voila.

  • 4 months later...
Posted

Αυτό το Ρόδος πρέπει να ήταν καλό εργαλείο,μόλις έχει βγει από τη μετασκευή και πραγματικά αστράφτει. Κατα τη γνώμη το χτίσιμο στο ντεκ της γέφυρας έπρεπε να τελειώνει έως τη τσιμινιέρα.

Αυτή η Blue Star έπρεπε να επισκευάσει το ένα από τα δύο της ΔΑΝΕ,θα δούλευε τουλάχιστον μια 10αετία στις άγονες.Σίγα τις βλάβες οι μηχανές pleistick βρίσκονται σε αφθονία,άμα θέλανε θα τις έφτιαχναν το 2006..

Θα δίπλωνε το Διαγόρα στις άγονες.

Ενώ σκέφτομαι πως το συγκεκριμένο θα έκανε και για τη γραμμή του Ρεθύμνου.

Posted

Το μονο καλο που ειχε ηταν open deck πρυμα κ οι καμπινες που ηταν μεγαλες σχεδον ολες!σαλονια 1 Α θεσης για τις καμπινες κ 1 για τους υπολοιπους οχι πολυ μεγαλα λιγα αεροπορικα  κ ειχε κ δωρεαν κρεββατια πρυμα!κοντο γκαραζ σε υψος 4μετρα κ οι μηχανες που λες ηταν σπασμενες..ειχα κανει κανα μηνα μεσα

Posted

To Ρόδος δεν ήταν και το... Ροδάνθη;).

Το ξενοδοχειακό του ήταν ξεπερασμένο και μηχανολογικά ηταν παρατημένο από τα τέλη των 90s.

Posted

G3 γκαραζ G4 γκαραζακι για ι.χ. κ πλωρα καμπινες!απο κυλιομενες ανεβαινες στο G5 που ηταν η ρεσεψιον με το σαλονι της κ μετα μεχρι πλωρα.G6 ηταν το εστιατοριο μαζι με τη κουζινα κ το self servise κ πλωρα στις τζαμαριες στο κεντρο ηταν το σαλονι για τις καμπινες κ Α θεσης κ πιο πλωρα καμπινες lux.G7 με σαλονι για τον υπολοιπο κοσμο πιο πισω τα αεροπορικα κ πρυμα τελειως οι δωρεαν κουκετες ανδρων κ γυναικων.τα πρυμνια καταστρωμα πισω πολυ  φαρδια κ ανετα χωρις παγκακια κ καθισματα παντως 

Ξεχασα να πω πως ενω ειχε φαει πολυ σιδερο στη μετασκευη δεν ετριζε στο ταξιδι κ δεν κοπαναγε

Posted

Δεν ξέρω τι εμπειρίες είχατε με το Ρόδος, αλλά προσωπικά, την τελευταία φορά που το ταξίδεψα,  δεν έμεινα με την εντύπωση ότι άξιζε να επενδύσει κάνεις πάνω του.

Σε σχέση με τα πλοία που υπήρχαν πριν από αυτό,  αναβάθμιση ήταν, αλλά σε σχέση με άλλα της εποχής του σε κοινόχρηστους χώρους υστερούσε.

Posted

@proud_ionian: Το πλοίο το ταξίδεψες (2001) όταν είχε ήδη πάρει τον δρόμο για την Αχερουσία και δεν το ήξερε 😏.

Μία δεκαετία πριν  και μέχρι το 1998 (+ ένα έτος) το καράβι ήταν πολύ καλό. Όχι "Ροδάνθη" με τις πολυτέλειές της και τις μοκέτες της, αλλά ήταν πράγματι ωραίο, με τεράστιες καμπίνες, μεγάλους κοινόχρηστους χώρους και γρήγορο. Τα αυτά περίπου ισχύουν και για το "Πάτμος". 

Δυστυχώς, τα στερνά, δεν τίμησαν τα πρώτα.

Posted

Όπως γράφω και στην ταξιδιωτική αναφορά (βλ λινκ παραπάνω), το ταξίδεψα το 1995 και το 2001 και αναφέρω επί λέξει ότι το 2001 είχε θαμπώσει.

Ακόμη όμως και το 1995 που ήταν πρόσφατη η μετασκευή του, ακολουθούσε το μέσο όρο όσων είχαν έρθει το πρώτο μισό των 90s. Δεν "ξεχώριζε", κατά τη γνώμη μου πάντα. Γρήγορο ήταν όντως. Για το ταξίδεμά του δεν έχω άποψη. Είχα ταξιδέψει με μπουνάτσα.

Το Πάτμος ήταν ένα κλικ πιο όμορφο εσωτερικά, αλλά, και σε αυτό, οι κοινόχρηστοι χώροι δεν ήταν σε ένα ντεκ μέχρι τον καθρφέφτη. Ανέβαινες και κατέβαινες. Υστερούσε και σε ταξίδεμα. Ανεπανάληπτη κουνίστρα :P/

Posted (edited)
9 hours ago, polmyt said:

Να δουμε το ΡΟΔΟΣ στα πρωτα χρονια της καριερας του στη χωρα μας ,μεσα απο δυο φωτο του @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ απο το μακρινο 1989

Το βλεπουμε σε αναχωρηση απο τον Πειραια καθως και σε μια πιο σπανια με το visor ανοιχτο

 

Εδώ είναι πριν βάλει τα μουστάκια γιατί τότε το visor σφραγίστηκε

7 hours ago, nomikos said:

 

Αυτή η Blue Star έπρεπε να επισκευάσει το ένα από τα δύο της ΔΑΝΕ,θα δούλευε τουλάχιστον μια 10αετία στις άγονες.Σίγα τις βλάβες οι μηχανές pleistick βρίσκονται σε αφθονία,άμα θέλανε θα τις έφτιαχναν το 2006..

Θα δίπλωνε το Διαγόρα στις άγονες.

Ενώ σκέφτομαι πως το συγκεκριμένο θα έκανε και για τη γραμμή του Ρεθύμνου.

Άλλά ήταν τα δεδομένα τότε,ο όμιλος κρατούσε ένα  επίπεδο όχι σαν σήμερα,βαπόρια του 72-73 τα θεωρούσαν πολύ παλιά
Αν τα κρατούσαν,μπορούσαν να δουλέψουν κ χωρίς τον Διαγόρα ο οποίος να λεμε ευτυχώς που δεν τον πήρε ο Αγούδημος γιατί θα είχε την τύχη των άλλων της εταιρείας του
¨Οχι δεν έκανε γιά Ρέθυμνο κ δεν καταλαβαίνω γιατί επανερχόμαστε σ'αυτό.

7 hours ago, margaritis24 said:

Το μονο καλο που ειχε ηταν open deck πρυμα κ οι καμπινες που ηταν μεγαλες σχεδον ολες!σαλονια 1 Α θεσης για τις καμπινες κ 1 για τους υπολοιπους οχι πολυ μεγαλα λιγα αεροπορικα  κ ειχε κ δωρεαν κρεββατια πρυμα!κοντο γκαραζ σε υψος 4μετρα κ οι μηχανες που λες ηταν σπασμενες..ειχα κανει κανα μηνα μεσα

Το ύψος γκαράζ μόνιμο πρόβλημα σε πολλά ιαπωνικά του τότε Αυτό δεν ήταν που είχε σπασμένο μπλοκ η 1 μηχανή κ έφεραν Pielstick από Γερμανία;;

5 hours ago, margaritis24 said:

G3 γκαραζ G4 γκαραζακι για ι.χ. κ πλωρα καμπινες!απο κυλιομενες ανεβαινες στο G5 που ηταν η ρεσεψιον με το σαλονι της κ μετα μεχρι πλωρα.G6 ηταν το εστιατοριο μαζι με τη κουζινα κ το self servise κ πλωρα στις τζαμαριες στο κεντρο ηταν το σαλονι για τις καμπινες κ Α θεσης κ πιο πλωρα καμπινες lux.G7 με σαλονι για τον υπολοιπο κοσμο πιο πισω τα αεροπορικα κ πρυμα τελειως οι δωρεαν κουκετες ανδρων κ γυναικων.τα πρυμνια καταστρωμα πισω πολυ  φαρδια κ ανετα χωρις παγκακια κ καθισματα παντως 

Ξεχασα να πω πως ενω ειχε φαει πολυ σιδερο στη μετασκευη δεν ετριζε στο ταξιδι κ δεν κοπαναγε

To λάθος ήταν ότι η πρύμνη χτίστηκε πάνω κ γύρω από το stern bulb μέχρι κάτω τα βρεχάμενα με αποτέλεσμα να αλλοιωθεί η διαγωγή του βαποριού,θυμηθείτε πόσο σωστά έγινε η μετασκευή στο ίδιο σημείο στο ΔΑΙΔΑΛΟΣ.

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Posted

Στα παραπανω ας προσθεσουμε πως οταν εδεσε το ΡΟΔΟΣ ,δεν υπηρχε στο μυαλο κανενος οτι θα αρθει η 35ετια και αρα θα μπορουσαν να επισκευασουν το πλοιο και να το ξεζουμιζουν για καμια 10αρια χρονια ακομα.Δεν υπηρχε λοιπον λογος να επενδυσει, και να επισκευασει καποιος, ενα πλοιο το οποιο 2-3 χρονια μετα ,ειτε θα πηγαινε για σκραπ ,ειτε θα πουλιοταν σε πιο εξωτικες χωρες 

  • 1 month later...
Posted

Τα συνήθιζαν κάτι τέτοια οι Ιάπωνες, και στα Πάτμος Superferry οι αρχικές τσιμινιέρες ήταν εμπνευσμένες από τα Ιταλικά Michelangelo/ Raffaello. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...