Nick the Greek Posted January 11, 2022 Posted January 11, 2022 Και εν πλώ στο Σαρωνικό από τον @stathis
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 28, 2022 Posted May 28, 2022 On 5/27/2022 at 12:13 PM, Neptune said: Ισχυει οτι το πλοιο εχει 2 μηχανες, αλλα η μια κατασκευασμενη στη Γερμανια και η αλλη στην Ιαπωνια? Με αλλους κωδικους ανταλλακτικων κτλ 😲 Aυτό κάποτε είχε γίνει με τα ΠΑΤΜΟΣ ή ΡΟΔΟΣ της ΔΑΝΕ όταν σε ένα από τα 2 που είχε σπασμένη μηχανή,έβαλαν Pielstick Γερμανίας.
margaritis24 Posted May 28, 2022 Posted May 28, 2022 Το Πατμος ειχε σπασμενο μπλοκ κ εκανε 2 χρονια να φτιαχτει
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 28, 2022 Posted May 28, 2022 (edited) Μάλλον σ΄αυτό άλλαξαν μηχανή. Edited May 28, 2022 by Nick the Greek Quote
nomikos Posted March 18, 2023 Posted March 18, 2023 (edited) 2 hours ago, Strofalos said: Γύρω στις 14 ώρες το έκανε το Πειραιάς-Ρόδος με μια μέση ταχύτητα στα 19μιλια. Ψιλοπολλές μου φαίνονται για απευθείας δρομολόγιο. Το Ρόδος της ΔΑΝΕ, τότε, αν θυμάμαι καλά, το έκανε κάπου στις 12 ώρες. 2 hours ago, proud_ionian said: Με την καμία 15 ώρες εκανε Εγώ ξέρω πως το Ρόδος 20αριζε και ήταν πιο γρήγορο από το Πάτμος. Edited March 18, 2023 by Nick the Greek Quote
Rhodes78 Posted March 18, 2023 Posted March 18, 2023 Στα πρώτα χρόνια που ήρθε το ΡΟΔΟΣ, έκανε περίπου 13 ώρες, έφευγε από ΠΕΙΡΑΙΑ στις 19.00 με άφιξη στην Ρόδο, περίπου 07.30 με 0800 το πρωί της επομένης,...
margaritis24 Posted March 18, 2023 Posted March 18, 2023 Τα πρωτα χρονια 88 με 91 πηγαινε 21.5 μετα του πεταξαν τα ματια εξω! Το Πατμος μετα την αλλαγη του μπλοκ το 98 20αριζε κ αυτο
proud_ionian Posted March 18, 2023 Posted March 18, 2023 Όπως έχουμε γράψει πολλές φορές, αν υπήρχαν AIS και marine traffic στα 80s και 90s, θα ξεβρακωνονταν πολύς κόσμος.
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted May 4, 2023 Posted May 4, 2023 (edited) 23 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: Το ΠΑΤΜΟΣ έπεσε στα προβλήματα της ΔΑΝΕ,έσπασε η μία μηχανή κ του βρήκαν άλλη από Γερμανία... Στο λίγο που έκανε από Πειραιά Πάρο Νάξο,αργούσε πολύ στη μανούβρα μέσα στα λεμονάδικα Παντως σπασμενο μπλοκ ειχε οταν πηγε σκραπ... Edited May 4, 2023 by Nick the Greek quote
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 4, 2023 Posted May 4, 2023 (edited) Eίχε σπασμένο μπλοκ τότε που ήταν δεμένο στον ΝΜΔ πολύ πριν κλείσει η ΔΑΝΕ Edited May 4, 2023 by Nick the Greek Quote
proud_ionian Posted February 20, 2024 Posted February 20, 2024 5 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: ARGO επιβατηγό/οχηματαγωγό Τaiheyo Ferry Nipponkai,Toyama 1973 6949 grt 132.0x22.7x5.5 m 2 Pielstick 7413 kw 19.5 kn 1400 επιβάτες 500 lane γραμμή Νagoya-Nachi-Oita 1980 πώληση Κansai Kisen όνομα FERRY KOGANE MARU γραμμή Osaka-Beppu 1983 μετασκευή Κurushima 1984 πώληση Τaiyo Ferry όνομα PEGASUS γραμμή Οsaka-Shinmoji 1984 πώληση Μitsui OSK 1989 πώληση ΔΑΝΕ όνομα ΡΟΔΟΣ aδελφό ΑL NASL φωτο FERRY KOGANE MARU voila.
polmyt Posted July 2, 2024 Posted July 2, 2024 Να δουμε το ΡΟΔΟΣ στα πρωτα χρονια της καριερας του στη χωρα μας ,μεσα απο δυο φωτο του @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ απο το μακρινο 1989 Το βλεπουμε σε αναχωρηση απο τον Πειραια καθως και σε μια πιο σπανια με το visor ανοιχτο
nomikos Posted July 2, 2024 Posted July 2, 2024 Αυτό το Ρόδος πρέπει να ήταν καλό εργαλείο,μόλις έχει βγει από τη μετασκευή και πραγματικά αστράφτει. Κατα τη γνώμη το χτίσιμο στο ντεκ της γέφυρας έπρεπε να τελειώνει έως τη τσιμινιέρα. Αυτή η Blue Star έπρεπε να επισκευάσει το ένα από τα δύο της ΔΑΝΕ,θα δούλευε τουλάχιστον μια 10αετία στις άγονες.Σίγα τις βλάβες οι μηχανές pleistick βρίσκονται σε αφθονία,άμα θέλανε θα τις έφτιαχναν το 2006.. Θα δίπλωνε το Διαγόρα στις άγονες. Ενώ σκέφτομαι πως το συγκεκριμένο θα έκανε και για τη γραμμή του Ρεθύμνου.
margaritis24 Posted July 2, 2024 Posted July 2, 2024 Το μονο καλο που ειχε ηταν open deck πρυμα κ οι καμπινες που ηταν μεγαλες σχεδον ολες!σαλονια 1 Α θεσης για τις καμπινες κ 1 για τους υπολοιπους οχι πολυ μεγαλα λιγα αεροπορικα κ ειχε κ δωρεαν κρεββατια πρυμα!κοντο γκαραζ σε υψος 4μετρα κ οι μηχανες που λες ηταν σπασμενες..ειχα κανει κανα μηνα μεσα
proud_ionian Posted July 2, 2024 Posted July 2, 2024 To Ρόδος δεν ήταν και το... Ροδάνθη. Το ξενοδοχειακό του ήταν ξεπερασμένο και μηχανολογικά ηταν παρατημένο από τα τέλη των 90s.
margaritis24 Posted July 2, 2024 Posted July 2, 2024 9 minutes ago, proud_ionian said: To Ρόδος δεν ήταν και το... Ροδάνθη. Σε ταξιδεμα κ σε μανουβρα πολυ καλυτερο😁
nomikos Posted July 2, 2024 Posted July 2, 2024 @margaritis24 Μήπως θυμάσαι πως ήταν η διάταξη των χωρών του Ροδος και σε ποια ντεκ;
margaritis24 Posted July 2, 2024 Posted July 2, 2024 G3 γκαραζ G4 γκαραζακι για ι.χ. κ πλωρα καμπινες!απο κυλιομενες ανεβαινες στο G5 που ηταν η ρεσεψιον με το σαλονι της κ μετα μεχρι πλωρα.G6 ηταν το εστιατοριο μαζι με τη κουζινα κ το self servise κ πλωρα στις τζαμαριες στο κεντρο ηταν το σαλονι για τις καμπινες κ Α θεσης κ πιο πλωρα καμπινες lux.G7 με σαλονι για τον υπολοιπο κοσμο πιο πισω τα αεροπορικα κ πρυμα τελειως οι δωρεαν κουκετες ανδρων κ γυναικων.τα πρυμνια καταστρωμα πισω πολυ φαρδια κ ανετα χωρις παγκακια κ καθισματα παντως Ξεχασα να πω πως ενω ειχε φαει πολυ σιδερο στη μετασκευη δεν ετριζε στο ταξιδι κ δεν κοπαναγε
proud_ionian Posted July 2, 2024 Posted July 2, 2024 Δεν ξέρω τι εμπειρίες είχατε με το Ρόδος, αλλά προσωπικά, την τελευταία φορά που το ταξίδεψα, δεν έμεινα με την εντύπωση ότι άξιζε να επενδύσει κάνεις πάνω του. Σε σχέση με τα πλοία που υπήρχαν πριν από αυτό, αναβάθμιση ήταν, αλλά σε σχέση με άλλα της εποχής του σε κοινόχρηστους χώρους υστερούσε.
georgios express Posted July 2, 2024 Posted July 2, 2024 @proud_ionian: Το πλοίο το ταξίδεψες (2001) όταν είχε ήδη πάρει τον δρόμο για την Αχερουσία και δεν το ήξερε 😏. Μία δεκαετία πριν και μέχρι το 1998 (+ ένα έτος) το καράβι ήταν πολύ καλό. Όχι "Ροδάνθη" με τις πολυτέλειές της και τις μοκέτες της, αλλά ήταν πράγματι ωραίο, με τεράστιες καμπίνες, μεγάλους κοινόχρηστους χώρους και γρήγορο. Τα αυτά περίπου ισχύουν και για το "Πάτμος". Δυστυχώς, τα στερνά, δεν τίμησαν τα πρώτα.
proud_ionian Posted July 2, 2024 Posted July 2, 2024 Όπως γράφω και στην ταξιδιωτική αναφορά (βλ λινκ παραπάνω), το ταξίδεψα το 1995 και το 2001 και αναφέρω επί λέξει ότι το 2001 είχε θαμπώσει. Ακόμη όμως και το 1995 που ήταν πρόσφατη η μετασκευή του, ακολουθούσε το μέσο όρο όσων είχαν έρθει το πρώτο μισό των 90s. Δεν "ξεχώριζε", κατά τη γνώμη μου πάντα. Γρήγορο ήταν όντως. Για το ταξίδεμά του δεν έχω άποψη. Είχα ταξιδέψει με μπουνάτσα. Το Πάτμος ήταν ένα κλικ πιο όμορφο εσωτερικά, αλλά, και σε αυτό, οι κοινόχρηστοι χώροι δεν ήταν σε ένα ντεκ μέχρι τον καθρφέφτη. Ανέβαινες και κατέβαινες. Υστερούσε και σε ταξίδεμα. Ανεπανάληπτη κουνίστρα /
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted July 2, 2024 Posted July 2, 2024 (edited) 9 hours ago, polmyt said: Να δουμε το ΡΟΔΟΣ στα πρωτα χρονια της καριερας του στη χωρα μας ,μεσα απο δυο φωτο του @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ απο το μακρινο 1989 Το βλεπουμε σε αναχωρηση απο τον Πειραια καθως και σε μια πιο σπανια με το visor ανοιχτο Εδώ είναι πριν βάλει τα μουστάκια γιατί τότε το visor σφραγίστηκε 7 hours ago, nomikos said: Αυτή η Blue Star έπρεπε να επισκευάσει το ένα από τα δύο της ΔΑΝΕ,θα δούλευε τουλάχιστον μια 10αετία στις άγονες.Σίγα τις βλάβες οι μηχανές pleistick βρίσκονται σε αφθονία,άμα θέλανε θα τις έφτιαχναν το 2006.. Θα δίπλωνε το Διαγόρα στις άγονες. Ενώ σκέφτομαι πως το συγκεκριμένο θα έκανε και για τη γραμμή του Ρεθύμνου. Άλλά ήταν τα δεδομένα τότε,ο όμιλος κρατούσε ένα επίπεδο όχι σαν σήμερα,βαπόρια του 72-73 τα θεωρούσαν πολύ παλιά Αν τα κρατούσαν,μπορούσαν να δουλέψουν κ χωρίς τον Διαγόρα ο οποίος να λεμε ευτυχώς που δεν τον πήρε ο Αγούδημος γιατί θα είχε την τύχη των άλλων της εταιρείας του ¨Οχι δεν έκανε γιά Ρέθυμνο κ δεν καταλαβαίνω γιατί επανερχόμαστε σ'αυτό. 7 hours ago, margaritis24 said: Το μονο καλο που ειχε ηταν open deck πρυμα κ οι καμπινες που ηταν μεγαλες σχεδον ολες!σαλονια 1 Α θεσης για τις καμπινες κ 1 για τους υπολοιπους οχι πολυ μεγαλα λιγα αεροπορικα κ ειχε κ δωρεαν κρεββατια πρυμα!κοντο γκαραζ σε υψος 4μετρα κ οι μηχανες που λες ηταν σπασμενες..ειχα κανει κανα μηνα μεσα Το ύψος γκαράζ μόνιμο πρόβλημα σε πολλά ιαπωνικά του τότε Αυτό δεν ήταν που είχε σπασμένο μπλοκ η 1 μηχανή κ έφεραν Pielstick από Γερμανία;; 5 hours ago, margaritis24 said: G3 γκαραζ G4 γκαραζακι για ι.χ. κ πλωρα καμπινες!απο κυλιομενες ανεβαινες στο G5 που ηταν η ρεσεψιον με το σαλονι της κ μετα μεχρι πλωρα.G6 ηταν το εστιατοριο μαζι με τη κουζινα κ το self servise κ πλωρα στις τζαμαριες στο κεντρο ηταν το σαλονι για τις καμπινες κ Α θεσης κ πιο πλωρα καμπινες lux.G7 με σαλονι για τον υπολοιπο κοσμο πιο πισω τα αεροπορικα κ πρυμα τελειως οι δωρεαν κουκετες ανδρων κ γυναικων.τα πρυμνια καταστρωμα πισω πολυ φαρδια κ ανετα χωρις παγκακια κ καθισματα παντως Ξεχασα να πω πως ενω ειχε φαει πολυ σιδερο στη μετασκευη δεν ετριζε στο ταξιδι κ δεν κοπαναγε To λάθος ήταν ότι η πρύμνη χτίστηκε πάνω κ γύρω από το stern bulb μέχρι κάτω τα βρεχάμενα με αποτέλεσμα να αλλοιωθεί η διαγωγή του βαποριού,θυμηθείτε πόσο σωστά έγινε η μετασκευή στο ίδιο σημείο στο ΔΑΙΔΑΛΟΣ. Edited July 2, 2024 by proud_ionian τεχ βοηθεια
margaritis24 Posted July 2, 2024 Posted July 2, 2024 Το Πςτμος ειχε σπασμενο μπλοκ κ ηταν 2 χρονια δεμενο στην Αυλιδα
polmyt Posted July 3, 2024 Posted July 3, 2024 Στα παραπανω ας προσθεσουμε πως οταν εδεσε το ΡΟΔΟΣ ,δεν υπηρχε στο μυαλο κανενος οτι θα αρθει η 35ετια και αρα θα μπορουσαν να επισκευασουν το πλοιο και να το ξεζουμιζουν για καμια 10αρια χρονια ακομα.Δεν υπηρχε λοιπον λογος να επενδυσει, και να επισκευασει καποιος, ενα πλοιο το οποιο 2-3 χρονια μετα ,ειτε θα πηγαινε για σκραπ ,ειτε θα πουλιοταν σε πιο εξωτικες χωρες
stathis Posted August 10, 2024 Posted August 10, 2024 Τα συνήθιζαν κάτι τέτοια οι Ιάπωνες, και στα Πάτμος Superferry οι αρχικές τσιμινιέρες ήταν εμπνευσμένες από τα Ιταλικά Michelangelo/ Raffaello.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now