cortomaltese Posted August 28, 2007 Posted August 28, 2007 (edited) Και μια carte postale, όχι παλιά, αλλά με ενδιαφέρον θέμα: το "Grecia Express" διασχίζει τη Διώρυγα της Κορίνθου. Ένα πλοίο που έπεσε θύμα της μισαλοδοξίας και των αντικρουόμενων συμφερόντων. Edited January 13, 2024 by proud_ionian
Neptune Posted April 23, 2009 Posted April 23, 2009 (edited) Χθες χαζευοντας φωτογραφιες στο Naviearmatori επεσα πανω σ αυτη τη φωτογραφια και μου θυμισε τα νιατα μουΟταν ειχε πρωτοερθει το Ιταλια (σημαια Ονδουρας παρακαλω) ειχε δεσει στο ΝΜΔ. Επειδη οπως ειναι αντιληπτο ο καταπελτης ηταν πολυ ψηλα δεν εφτανε να πατησει κατω. Ετσι το βαπορι ηταν δεμενο, ο καταπελτης ανοιχτος οπως φαινεται στη φωτογραφια, και υπηρχε μια σιδερενια σκαλα για να ανεβαινεις στο πλοιο. Ο μικρος Νεπτουν ανεβηκε να επιθεωρησει το νεο πλοιο που ηρθε στην Ελλαδα (η αληθεια ειναι οτι δεν ενθουσιαστηκε κιολας ) Απο συμπτωση εκεινη τη μερα εφτασε και το Αθενς απο την Αυστραλια και εδεσε εκει που εκαναν τη μετασκευη τα Αριαδνη και Ελυρος.Ποιο περα στο Περαμα το Γκρετσια ειχε ξεκινησει ηδη τη μετασκευη του σε υπερπολυτελες Jumbo Ferry . Ιδια μετασκευη θα γινοταν και στο Ιταλια αλλα πουληθηκε στην ΑΚ Ventouris και η συνεχεια ειναι γνωστηΤο Γκρετσια δουλεψε 6 χρονια, στην αρχη απο Πατρα και μετα απο Ηγουμενιτσα, κυριως μεταφεροντας οικογενειες και αυτοκινητα. Απο δρομο 16 μιλια στον κατηφορο. Τους χειμωνες τους εβγαζε δεμενο στο Αιγιο και ενω το φθινοπωρο του 1993 ετοιμαζοταν να ανοιξει τη γραμμη Δυρραχιο-Μπαρι το βρηκε το κακο. Μπαταρε και κολλησε στο βυθο του Αιγιου. Ανελκυστηκε και πηγε Τουρκια για κοψιμο. Υπαρχει ο μυθος που λεει οτι το προηγουμενο καλοκαιρι τα λεφτα που εβγαλε το Γκρετσια ηταν τα περισσοτερα απο καθε αλλο βαπορι της εταιριας. Η αληθεια ειναι οτι δε στεναχωρεθηκαν και πολλοι για το χαμο του (απο καραβολατρικης αποψης) γιατι εδω που τα λεμε δεν ηταν και κανενα αριστουργημα. Τοτε δεν υπηρχε ιντερνετ και ψηφιακη φωτογραφια γι αυτο και το αρχειο απο τα δυο πλοια ειναι ελαχιστο και πολυ σπανιο. Και οι αεροφωτογραφιες της εταιριας απο εκεινη την εποχη χαθηκαν σε μια μετακομιση Edited August 5, 2014 by proud_ionian tag
Neptune Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 Δυο πανεμορφα αδερφακια που θα μπορουσαν ακομα να κανουν καριερα στην Ελλαδα ειτε στην Αδριατικη ειτε σε καμια αγονη αλλα δυστυχως ηταν ατυχα. Ιταλια Εξπρες που δεν υπαρχει πουθενα σε φωτογραφια στην Ελλαδα και Γκρετσια Εξπρες οπως ταξιδευαν με τα παλια σινιαλα της North Sea Ferries. Κριμα τετοια σκαρια.. Μονο σε δρομο υστερουσαν, κατα τα αλλα ηταν 100 χρονια μπροστα
antonis molos Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 Απο την προσωπικη μου συλλογή 4 φωτό του Grecia Express, απο τα χρόνια του στην Ελλάδα. Οι 3 προέρχονται απο τις προσπάθειες ανελκυσης του πλοίου στο Αίγιο, ενώ στην 4η , τις μέρες δόξης, είσέρχεται στο λιμάνι της Πάτρας, πλήρες φορτίου. Για το Italia Express πρέπει να ψάξω καλύτερα, για να δώ εάν υπάρχει διαθέσιμη στο αρχείο. Αφιερωμένες εξαιρετικά στο φίλο Neptune;).
Neptune Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 Αν εβρισκες και ενα Ιταλια θα ησουν κουκλος Βλεπω το Γκρετσια σουζαριζε λιγακι Δυστυχως το 1994 τα μεσα που διεθετα ηταν πενιχρα ως εκ τουτου το μονο που εχω ειναι το παρακατω απο ενα ταξιδι στην Ηγουμενιτσα καπου στα μεσα του Σεπτεμβρη. Αν δεν κανω λαθος το Ventouris Ferries δεν υπαρχει πια
marittimo Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 (edited) Για τον ναυαρχούκο που το ζήτησε Edited February 22, 2014 by proud_ionian
Greenarrow Posted May 15, 2010 Posted May 15, 2010 Χθες χαζευοντας φωτογραφιες στο Naviearmatori επεσα πανω σ αυτη τη φωτογραφια και μου θυμισε τα νιατα μουΟταν ειχε πρωτοερθει το Ιταλια (σημαια Ονδουρας παρακαλω) ειχε δεσει στο ΝΜΔ. Επειδη οπως ειναι αντιληπτο ο καταπελτης ηταν πολυ ψηλα δεν εφτανε να πατησει κατω. Ετσι το βαπορι ηταν δεμενο, ο καταπελτης ανοιχτος οπως φαινεται στη φωτογραφια, και υπηρχε μια σιδερενια σκαλα για να ανεβαινεις στο πλοιο. Ο μικρος Νεπτουν ανεβηκε να επιθεωρησει το νεο πλοιο που ηρθε στην Ελλαδα (η αληθεια ειναι οτι δεν ενθουσιαστηκε κιολας ) Απο συμπτωση εκεινη τη μερα εφτασε και το Αθενς απο την Αυστραλια και εδεσε εκει που εκαναν τη μετασκευη τα Αριαδνη και Ελυρος. Ποιο περα στο Περαμα το Γκρετσια ειχε ξεκινησει ηδη τη μετασκευη του σε υπερπολυτελες Jumbo Ferry . Ιδια μετασκευη θα γινοταν και στο Ιταλια αλλα πουληθηκε στην ΑΚ Ventouris και η συνεχεια ειναι γνωστη Το Γκρετσια δουλεψε 6 χρονια, στην αρχη απο Πατρα και μετα απο Ηγουμενιτσα, κυριως μεταφεροντας οικογενειες και αυτοκινητα. Απο δρομο 16 μιλια στον κατηφορο. Τους χειμωνες τους εβγαζε δεμενο στο Αιγιο και ενω το φθινοπωρο του 1993 ετοιμαζοταν να ανοιξει τη γραμμη Δυρραχιο-Μπαρι το βρηκε το κακο. Μπαταρε και κολλησε στο βυθο του Αιγιου. Ανελκυστηκε και πηγε Τουρκια για κοψιμο. Υπαρχει ο μυθος που λεει οτι το προηγουμενο καλοκαιρι τα λεφτα που εβγαλε το Γκρετσια ηταν τα περισσοτερα απο καθε αλλο βαπορι της εταιριας. Η αληθεια ειναι οτι δε στεναχωρεθηκαν και πολλοι για το χαμο του (απο καραβολατρικης αποψης) γιατι εδω που τα λεμε δεν ηταν και κανενα αριστουργημα. Τοτε δεν υπηρχε ιντερνετ και ψηφιακη φωτογραφια γι αυτο και το αρχειο απο τα δυο πλοια ειναι ελαχιστο και πολυ σπανιο. Και οι αεροφωτογραφιες της εταιριας απο εκεινη την εποχη χαθηκαν σε μια μετακομιση ....Με πλοίαρχο το 1988 ενα πασίγνωτο στην Ελλάδα, τον κ. Μιχάλη Δεναξά, αρχιλογιστή τον κ. Μάκη Αρσένη, προερχόμενο από το ΚΡΗΤΗ της ΑΝΕΚ.
Neptune Posted March 23, 2018 Posted March 23, 2018 Μια και δεν εχουμε φωτο του εν πλω στη gallery, ας βαλουμε μια, απο τη φωτογραφιση του Γ. Κουρουπη για τα διαφημηστικα της εταιριας το 1988 Αυτο λιγο πιο τυχερο. Μετασκευαστηκε, ταξιδεψε καποιο διαστημα, αλλα τελικα ειχε κι αυτο ασχημη καταληξη.
Nick the Greek Posted January 30, 2021 Posted January 30, 2021 Και μια άποψή του από τον Αύγουστο του 1990 στην Πάτρα, από το μέλος @FHFerry
Neptune Posted January 30, 2021 Posted January 30, 2021 Το σινιάλο της πλώρης εδώ είναι σαν καρικατούρα. Αργότερα αλλάχτηκε, και μετά μπήκαν και μουστάκια στα τελευταία του.
ΚΡΗΤΗ Posted January 14, 2022 Posted January 14, 2022 (edited) Εδω φοτο πριν ερθει στην Ελλαδα Πηγη:truck net UK Edited January 15, 2022 by polmyt
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted December 30, 2023 Posted December 30, 2023 (edited) Το ΕΓ/ΟΓ ΓΚΡΕΤΣΙΑ ΕΞΠΡΕΣ στην παγόδα Edited December 30, 2023 by polmyt
Neptune Posted December 30, 2023 Posted December 30, 2023 Πρεπει να ειναι στα τελευταια του εδω γιατι εχει φορεσει τα καλλιτεχνικα γραμματα και οχι τα χειροποιητα που ειχε στην αρχη
nomikos Posted December 30, 2023 Posted December 30, 2023 Περίεργο σκαρί αυτό και το αδελφό του.Εσωτερικά πως ήταν;Είχε πολλές κλίνες μετά τη μετασκευή του; Βλέπω για το μήκος τους μεγαλο βύθισμα και μεγάλο deadweight. Πρέπει να είχαν καλή πλεύση σε καιρούς. Ιδανική γραμμή για αυτά;Ενδοκυκλαδικά.. Χωρίς το χτίσιμο φυσικά που έφαγαν στη μετασκευή πρυμα.
Neptune Posted December 30, 2023 Posted December 30, 2023 Για το μεγεθος τους ειχαν καλο γκαραζ σε δυο επιπεδα. Μειον μεγαλο τα casing δεξια και αριστερα που δεν μπορουσε να γυρισει νταλικα μεσα, οποτε υποχρεωτικα επρεπε να δουλεψουν και το visor για να φορτωσουν πιο ευκολα. Ταχυτητα 14-15-16 χωροι επιπεδου Αθενς Εξπρες σε υλικα και γουστο. Μπομπες αδυναμες και αργες μονοτιμονο, αλλα με πιτς. Ουτε για κοντρα με το Σαμαινα δε θα πηγαινα. 😆
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted December 30, 2023 Posted December 30, 2023 (edited) 15 hours ago, Neptune said: Πρεπει να ειναι στα τελευταια του εδω γιατι εχει φορεσει τα καλλιτεχνικα γραμματα και οχι τα χειροποιητα που ειχε στην αρχη 1992 η φωτο 14 hours ago, nomikos said: Ιδανική γραμμή για αυτά;Ενδοκυκλαδικά.. Χωρίς το χτίσιμο φυσικά που έφαγαν στη μετασκευή πρυμα. Ενδοκυκλαδικά...πλάκα κάνεις Edited December 31, 2023 by proud_ionian long quote short
Alfa-Kampos Posted December 30, 2023 Posted December 30, 2023 (edited) Είχε καμπίνες πολλές και κάτω από το γκαράζ...πρώτα τις έβλεπαν, και μετά οι επιβάτες και μετά τις έκλειναν.Η αλήθεια είναι ότι σε αυτά τα μέτρα τέτοια εκμετάλλευση χώρου δεν έχω ξαναδεί.Εαν είχε λίγο ταχύτητα παραπάνω.... Edited December 31, 2023 by proud_ionian quote
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted December 30, 2023 Posted December 30, 2023 Ναι,τότε επιτρέπονταν κάτω από το γκαράζ Προσωπικά δεν μου άρεσαν αυτά τα μπαούλα,εννοώ κ το αδελφό Δυστυχώς γιά τους γνωστούς λόγους μας άφησαν σύντομα
Alfa-Kampos Posted December 30, 2023 Posted December 30, 2023 (edited) Τα περισσότερα τότε είχαν και κατω από το γκαράζ,σωστά. Edited December 31, 2023 by proud_ionian quote
nomikos Posted January 13, 2024 Posted January 13, 2024 Είχε δύο επίπεδα γκαράζ για νταλίκες αν κατάλαβα καλά από το deckplan που είδα. Όντως φοβερή εκμετάλλευση χώρου για τα μέτρα του.
Neptune Posted January 14, 2024 Posted January 14, 2024 Ναι ετσι ηταν. Το πανω βεβαια δεν ηταν σε ολο το πλατος του πλοιου.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now