giorgosz Posted April 21, 2009 Posted April 21, 2009 (edited) Το πλοίο εθεάθει να έρχεται στα μέρη μας σιγά σιγά. Ξέρει κανείς κάτι? __________________________________________ (1992, ex-Dreamward, Norwegian Dream) Edited May 29, 2022 by Nick the Greek tag
giorgosz Posted May 2, 2009 Author Posted May 2, 2009 Και τελικά το πλοίο είναι από το πρωί στη ράδα του Πειραιά. Ακόμα μυστήριο τί γυρεύει στα μέρη μας, αφού η πώληση στον όμιλο Louis δεν πραγματοποιήθηκε τελικά.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 4, 2009 Posted May 4, 2009 Πάντως σήμερα που το είδα στη ράδα του Πειραιά, το Norwegian Dream ήταν χωρίς σινιάλα στη τσιμινιέρα
giorgosz Posted May 5, 2009 Author Posted May 5, 2009 Τα σινιάλα έχουν σβηστεί τουλάχιστον εδώ και δύο μήνες, από τον παροπλισμό του στο Freeport στις Μπαχάμες. Το πλοίο ανήκει στην Star Cruises, μητρική της Norwegian Cruise Lines. Ακόμα άγνωστο όμως τί το έφερε στα μέρη μας.
giorgosz Posted May 14, 2009 Author Posted May 14, 2009 Το πλοίο έχει υποστεί μετατροπή στο φουγάρο και τον ιστό του ώστε να διπλώνουν για να μπορεί να διέρχεται στο κανάλι του Κιέλου χωρίς να "βρίσκει" στις γέφυρες. από μια τέτοια διέλευση που ανάμεσα σε διάφορες κραυγές σε αγγλικά και γερμανικά φαίνεται κ το φουγάρο του διπλωμένο.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 23, 2009 Posted May 23, 2009 Το πλοίο εξακολουθεί να βρίσκεται στην ράδα του Πειραιά (σήμερα κλείνει τρεις εβδομάδες) και "πυκνό πέπλο μυστηρίου" , εξακολουθεί να καλύπτει την έλευση του στα μέρη μας. Μία φωτογραφία σημερινή του πλοίου στην ράδα, τραβηγμένη από την Πειραική .
Panagia Ekatontapiliani Posted May 24, 2009 Posted May 24, 2009 Η μόνη παρατήρηση που έχω κάνει όσο είναι το Norwegian Dream είναι να πάρει πετρέλαια πριν 10 ήμερες
giorgosz Posted June 2, 2009 Author Posted June 2, 2009 Το μεγάλο μου αυτί άκουσε ότι το πλοίο επιθεωρήθηκε από εταιρία που παιρνάει συχνά πυκνά από τα μέρη μας και διαθέτει αρκετά πρώην πλοία μεγάλων εταιριών. Μάλιστα, μάλλον αποκτήθηκε από την εταιρία αυτή. Είδωμεν!
Mediterranean Posted June 3, 2009 Posted June 3, 2009 Οπότε αν ισχύουν όλα αυτα,δεν είναι κ πολυ ευχάριστο για μας καθότι η Pullmantur εχει μπεί πολυ δυνατά στο παιχνίδι διεκδίκισης <<ελληνικών>>γραμμών
giorgosz Posted June 3, 2009 Author Posted June 3, 2009 Επειδή δε βρίσκω πηγή στο internet για να το επιβεβαιώσω, βασίζομαι σε κουβέντα που έκανα με άλλους πιο σχετικούς και έκαναν κουβέντα για την Pullmantur. Όντως η Pullmantur "κοιτάει Ελλάδα", αλλά να μην ξεχνάμε ότι μέχρι στιγμής απευθείνεται κυρίως σε ισπανόφωνους επιβάτες και όχι σε ένα πιο διεθνές κοινό.
enas chiotis Posted June 12, 2009 Posted June 12, 2009 Μετά από πετρέλευση που έκανε πριν από μερικές ημέρες, το πλοίο πριν από λίγο ξεκίνησε για τη μαγευτική Καλαμάτα.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted June 25, 2009 Posted June 25, 2009 Και μετά από την παραμονή δύο εβδομάδων στην Καλαμάτα (μάθαμε αλήθεια, ή ...υποπτευόμαστε έστω την αιτία αυτού του τουρ ???), το πλοίο ματα-ξαναανηφορίζει προς τον Πειραιά... Για να δούμε τελικά τι κατάληξη θα έχει το στόρυ...
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 25, 2009 Posted June 25, 2009 μάθαμε αλήθεια, ή ...υποπτευόμαστε έστω την αιτία αυτού του τουρ Δεν μάθαμε, αλλά η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ της Καλαμάτας έχει μια πρωτότυπη άποψη γι΄αυτό το ταξίδι...
George Posted June 29, 2009 Posted June 29, 2009 Ο λόγος που το βαπόρι πήγε στην Καλαμάτα και επέστρεψε στον Πειραιά είναι γιατί δεν μπορεί κανένα πλοίο να παραμείνει στη ράδα παραπάνω από 45 μέρες. Αυτό για να μη γεμίσει η ράδα παροπλισμένα πλοία. Έτσι το πλοίο πήγε διακοπές και επέστρεψε όπου μπορεί να μείνει για άλλες 45 μέρες. Μη με ρωτήσετε γιατί πήγε στην Καλαμάτα και όχι κάπου αλλού. Αυτό δυστυχώς δεν το γνωρίζω.
Earl Granville Posted June 29, 2009 Posted June 29, 2009 O Λόγος είναι αυτός που είπε ο George αυτό είναι βέβαιο.Τώρα γιατί τα άλλα έχουν ξεμείνει έτσι, μπορεί να έχουν δηλώσει βλάβη και να αδυνατούν να κινηθούν. Πάντως πέπλο μυστηριου καλύπτει για τον λόγο που μας ήρθε εδώ. Όσο μάλιστα παραμένει στα νερά μας οι φήμες δίνουν και πέρνουν. Η πιο ισχυρή που ακούγεται έντονα είναι ότι το έχει αγοράσει ο Βγενόπουλος αλλά από πουθενά δεν μπορεί να επαληθευτεί.
giorgosz Posted June 29, 2009 Author Posted June 29, 2009 Όπως είχα γράψει και πριν περίπου έναν μήνα, το πλοίο είχε φτάσει πολύ κοντά στο να πωληθεί στην Pullmantur. Από τότε όμως ούτε βρήκα κάτι, ούτε άκουσα κάτι περισσότερο. Αν υποθέσουμε ότι η πώληση δεν πραγματοποιήθηκε, δεν ξέρω αν υπάρχουν και πολλές άλλες εταιρίες που θα ενδιαφερθούν για ένα πλοίο τέτοιου μεγέθους. Οι μικρές-ακριβές δεν θέλουν τέτοια πλοία και οι μικρομεσαίες ψωνίζουν από τις "μαμάδες τους". Μία σκέψη που μπορώ να κάνω για υποψήφια αγοράστρια είναι η Quail Cruises, που αντιμετωπίζει προβλήματα με το Pacific και έχει ναυλώσει τώρα τα Gemini και Ocean Countess (New Pacific).
polmyt Posted June 30, 2009 Posted June 30, 2009 Οπως και να χει προκειται για να ομορφο κατα την αποψη μου βαπορι το οποιο παρα το μεγεθος του δεν θυμιζει τις πλωτες πολυκατοικιες που κυκλοφορουν. Μακαρι να βρεθει αγοραστης που να μπορεσει να το αξιοποιησει γιατι ειναι κριμα να γυρνα απο ραδα σε ραδα.
Earl Granville Posted June 30, 2009 Posted June 30, 2009 Όμορφο μπορεί να είναι αλλά επειδή έχει κάτι θεματάκια μηχανικά τα οποία ήταν αυτά που ανάγκασαν την Λούις να το καντσελάρει θα πρεπει να αγοραστεί ή να έχει αγοραστεί σε πολύ προνομιακή τιμή.
Neptune Posted July 1, 2009 Posted July 1, 2009 Το πλοίο ανήκει στην Star Cruises, μητρική της Norwegian Cruise Lines Η πλοιοκτησια παραμενει εκει (με εδρα τη Μαλαισια) Απ οτι πηραν τα μεγαλα αυτια μου στο πλοιο γινονται ψιλοσυντηρησουλες χωρις να ξερω αν σημαινει κατι αυτο η αν γινονται ισα ισα επειδη δε μπορει να βγει η ζωη onboard. Πολυ πριν βγει η φημη για την αγορα απο το Βγενοπουλο ειχε ακουστει και η φημη για την αγορα του απο τη Sea Star η οποια προφανως ηταν βρωμα του λιμανιου που πνιγηκε στο βουρκο των λεμοναδικων
gioannis Posted July 18, 2009 Posted July 18, 2009 ............και ακομα εκει στην ραδα ,περιμενωντας...................τι ?
Neptune Posted July 20, 2009 Posted July 20, 2009 Μολις συμπληρωθουν οι μερες παραμονης στη ραδα θα παει παλι μια βολτα μεχρι Καλαματα καμια 10αρια μερες και θα ξανανεβει. Πηγαινε ελα πηγαινε ελα... Απο νεα παντως, ουτε οι σκανδιναβοι που ειναι μεσα δεν ξερουν το μελλον του πλοιου.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted July 29, 2009 Posted July 29, 2009 Ο λόγος που το βαπόρι πήγε στην Καλαμάτα και επέστρεψε στον Πειραιά είναι γιατί δεν μπορεί κανένα πλοίο να παραμείνει στη ράδα παραπάνω από 45 μέρες. Αυτό για να μη γεμίσει η ράδα παροπλισμένα πλοία. Έτσι το πλοίο πήγε διακοπές και επέστρεψε όπου μπορεί να μείνει για άλλες 45 μέρες.. Και ενώ την πρώτη φορά είχε παραμείνει στην ράδα 40 ημέρες (2-5ου - 12-6ου) πριν την κάνει για Καλαμάτα, αυτή τη φορά την ματα-έκανε πάνω (σχεδόν) στον μήνα (26-6ου - 29-7ου). Εν πλώ λοιπόν αυτή τη στιγμή το πλοίο, με (αναγραφόμενο) προορισμό και πάλι την Καλαμάτα. Το πράγμα αρχίζει να καταντάει γραφικό (τουλάχιστον) .
giorgosz Posted July 29, 2009 Author Posted July 29, 2009 Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί επιλέγεται ως προορισμός η Καλαμάτα κάθε φορά και γιατί το πλοίο απλά δεν απομακρύνεται 10-20 μίλια από τη ράδα αφού πρέπει και να επιστρέφει μετά.
George Posted July 29, 2009 Posted July 29, 2009 Το μόνο που μπορώ να φανταστώ είναι επειδή η Καλαμάτα έχει ράδα που τη χρησιμοποιούν πολλά πλοία (φορτηγά κυρίως). Μήπως για να επανέλθει στη ράδα του Πειραιά πρέπει να φαίνεται (τουλάχιστον στα χαρτιά) ότι προσέγγισε ή έστω αγκυροβόλησε σε κάποιο άλλο λιμάνι Και ενδεχομένως να μη μπορούν σε όλα τα λιμάνια (πχ Ναύπλιο, Γύθειο κτλ) τα πλοία να κάθονται αρόδου. Δεν το γνωρίζω απλά υποθέσεις κάνω...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now