Neptune Posted October 3, 2005 Posted October 3, 2005 ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ... Παρολο που ετσι ειναι η κατασταση στην ακτοπλοια μας και το ξερουμε ολοι τοσα χρονια οτι οποιος δεν ειναι η εποχη του δεν μπορει να δουλεψει οπως θελει... Εγω αν ημουν Αγαπητος θα εβγαζα την Ελληνικη σημαια απ ολα τα βαπορια μου που μπορω και απλα θα πληρωνα ΝΑΤ σε ολους τους Ελληνες... Και Νηογνωμονα και ολα παρολο που δεν ειναι ευκολο... Ας κοιταξει τωρα να το ναυλωσει καπου στο εξωτερικο να δουλεψει το βαπορακι και οι ανθρωποι του γιατι ειναι κριμα.
marioskef Posted October 3, 2005 Posted October 3, 2005 Με τέτοιο πρόστιμο πάντως δεν νομίζω οτι τίθεται θέμα να το πληρώσει. Είτε θα του χαριστεί είτε... Μόνο το πρόστιμο είναι παραπάνω από το κόστος του πλοίου. Αρα καλύτερα για αυτόν να αγοράσει κάποιο άλλο παράνα πληρώνει το πρόστιμο... Πάντως όσο και να είναι κρίμα για τους εργαζόμενους, όπως και να το κάνουμε ο ιδιοκτήτης προέβη σε κάτι παράνομο και λογικό είναι να υπάρχουν συνέπειες. Άρα καλώς υπάρχουν οι συνέπειες. Μόνο που αυτές παρασύρουν και τους όποιους εργαζόμενους
Earl Granville Posted October 4, 2005 Posted October 4, 2005 Ο πλοιοκτήτης συμφωνώ προέβηκε σε παρανομία και πρέπει να πληρώσει.Μόνο που η ποινή παρά το τεράστιο μέγεθος του χρηματικού ποσού συνεχίζεται με την επίμονη άρνηση του ΥΕΝ να δρομολογηθεί το βαπόρι στο Αιγαίο. Είπαμε η ποινή έχει σωφρωνιστικό χαρακτήρα κι όχι εξοντωτικό.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 4, 2005 Posted October 4, 2005 «Μειοδοτικό διαγωνισμό με κατεπείγουσες διαδικασίες, με έγγραφες ενσφράγιστες πρόσφορες και με κριτήριο κατακύρωσης το χαμηλότερο ναύλο, πραγματοποιεί το ΥΕΝ για την ανάδειξη μειοδότη θαλάσσιου μεταφορέα με πλοίο Ro-Ro η αλλού κατάλληλου με Ελληνική σημαία πλοίου που θα αναλάβει τη μεταφορά ουγγρικού εξοπλισμού από το Koper της Σλοβενίας στο Al Shuyabah του Κουβέιτ. Η συνολική προϋπολογιζόμενη δαπάνη για την μεταφορά είναι 1,25 εκ €, ενώ το κριτήριο κατακύρωσης του διαγωνισμού ο χαμηλότερος ναύλος. Το συμβόλαιο που θα συναφθεί θα είναι voyage charter party. Για την υπόψη μεταφορά θα απαιτηθούν ιδιαίτερα μέτρα ασφάλειας, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις για την προστασία του φορτίου από τρομοκρατική ενέργειας.» Πηγή χθεσινή έντυπη ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ!! Εγώ αναρωτιέμαι πιο πλοίο Ro-Ro υπάρχει διαθέσιμο αυτή τη στιγμή?? Μηπως το Aegean Sun?? Εάν καταθέσει ο Αγαπητός πρόσφορα οικονομικότερη, θα μπορέσει να κάνει αυτή τη μεταφορά κύριε Υπουργέ??? Η θα είναι ακόμα στη καραντίνα του Υπουργείου σας??
Aris Posted October 4, 2005 Posted October 4, 2005 Εγώ αναρωτιέμαι πιο πλοίο Ro-Ro υπάρχει διαθέσιμο αυτή τη στιγμή?? Να πάρουν το Άγιο Ευστάθιος...θα φτάσει -αν φτάσει- στον επόμενο πόλεμο Ιράκ-Κουβέϊτ
Hastaroth Posted October 4, 2005 Posted October 4, 2005 Τό πιό πιθανό είναι να φτάση..μετά τον μεθεπόμενο πόλεμο Και επανερχόμενος:Τελικά το Aegean Sun θά το αφήσουν να κάνη δρομολόγια ναί ή ού; Μήν ξεχνάμε οτι τόσο καιρό που καθόταν στο ΝΜΔ πλήρωνε και λιμανιάτικα αλλά και πλήρωμα (έστω και μειωμένο) καί καύσιμα (γιά τίς ηλεκτρομηχανές που λειτουργούσαν).Αυτά,πέραν τού προστίμου που πρέπει να πληρώση ο Αγαπητός. Και εν πάσει περιπτώσει,ακόμα και άν θεωρήσουμε οτι ο πλοίαρχος ήταν συνυπεύθυνος διότι δέν δέχτηκε να σπάση το εμπάργκο παρά την εντολή τού Αγαπητού (άν έγιναν όντως έτσι τα πράγματα),οι υπόλοιποι ναυτικοί τί φταίνε και απολύθηκαν από το πλοίο;Μήπως θά έπρεπε ο μούτσος π.χ. νά πάη στη γέφυρα και να εμποδίση τον τιμονιέρη νά βάλη το πλοίο στο λιμάνι;Η να πηδούσε όλο το πλήρωμα στη θάλασσα αφήνοντας μόνο του πάνω στο βαπόρι τον "παρανομούντα" πλοίαρχο;
Neptune Posted October 4, 2005 Posted October 4, 2005 Για την ιστορια ο πλοιαρχος που ηταν σε εκεινο το γεγονος εχει αντικατασταθει
Hastaroth Posted October 4, 2005 Posted October 4, 2005 Καί δέν τούς έφτανε στούς ΥΕΝίτες (λέξις δηλούσα τον υπουργόν ΕΝ και τους παρατρε-χαμένους του) αυτό;
Panagia Ekatontapiliani Posted October 9, 2005 Posted October 9, 2005 Αυτή τη στιγμή στο πλοίο είναι ναυτολογημένοι μόνο 4 άτομα!!
Hastaroth Posted October 9, 2005 Posted October 9, 2005 Ε,αυτό είδε και απόειδε και ο Apostolos και επανέκαμψε στο Pearl... Ηδη πάντως το Sun πρέπει νά'ναι πάνω από 5 μήνες που κάθεται στο ΝΜΔ.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 25, 2005 Posted November 25, 2005 Σήμερα ίσως έχουμε εξελίξεις με το θέμα της επαναδρομολογησης του πλοίου!! Οι άνθρωποι της εταιρείας το παλεύουν σκληρά για να το ξεκινήσουν!!!
Nick the Greek Posted November 25, 2005 Posted November 25, 2005 Ξερεις Παναγια μου για ποια γραμμη/δουλεια? Μηπως εχει σχεση με ενα φορτιο λεωφορεια που εχει κυκλοφορησει στον Πειραια?
Panagia Ekatontapiliani Posted November 28, 2005 Posted November 28, 2005 Δε ξέρω για πού αλλά ξέρω, ότι προσπαθούν να πάρουν τη πολυπόθητη άδεια από το υπουργείο για να ξεκινήσει!!
Neptune Posted November 30, 2005 Posted November 30, 2005 και βλέπω να πληρώνουμε την επιμονή του ΥΕΝ ακριβά... Τι ακριβως εννοεις εδω? Μηπως να περιμενουμε αλλαγες σε σημαιες και πληρωματα?
Panagia Ekatontapiliani Posted December 6, 2005 Posted December 6, 2005 Απόστολε όντως το πλοίο αποδεσμεύτηκε!! Στην εταιρεία του Αγαπητού ήταν όλοι χθες μέσα στη τρελή χαρά!! Και άρχισαν να ψάχνουν για ναύλωση!! Πάλι στην ΑΝΕΚ θα ναυλωθεί για μένα??
George Posted December 6, 2005 Posted December 6, 2005 Εγώ κάτι άκουσα σήμερα ότι ξανακόλλησε το θέμα
Panagia Ekatontapiliani Posted December 8, 2005 Posted December 8, 2005 Όπως αναφέρει ο George ξανά προέκυψε πρόβλημα και το βαπόρι μένει εκεί που είναι!! Όπως ο Αγαπητός λέει το ματιάσανε!!
enas chiotis Posted December 8, 2005 Posted December 8, 2005 Ωραία, να σας πω τι θα κάνουμε. Δεν ξαναγράφουμε ότι αποδεσμεύτηκε ή ξεκινά δρομολόγια αν δεν το κουνήσει από τον ΝΜΔ, μπας και ξεκολλήσει το θέμα. Οι πληροφορίες όλων σας ελέγχονται ως ανακριβείς.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 8, 2005 Posted December 8, 2005 Επειδή άδικα με κατηγορείς για ανακριβείς πληροφορίες!! Να τι ακριβώς έγινε!! Έγινε δικαστήριο, και οι αποφάσισαν την αποδέσμευση του πλοίου, αλλά την επόμενη μέρα του Υπουργείο είπε ότι αυτό το δικαστήριο δεν ήταν αρμόδιο να κρίνει την αποδέσμευση του πλοίου!! Και εγώ αναρωτιέμαι γιατί έγινε τότε η δίκη???
Panagia Ekatontapiliani Posted February 4, 2006 Posted February 4, 2006 Χθες 2 άτομα από τη ΝΕΛ ξανά επισκέφτηκαν το πλοίο!! Λέτε να έχουμε εξέλιξη?? Εάν και δε το βλέπω εύκολο!! Αλλά λέω μήπως με τη ζημιά του Ταξιάρχη (που δε ξέρουμε πόσο σοβαρή είναι??) και με το Μυτιλήνη να αναμένει για να δέσει, μήπως πιέσουν κάποια κατάσταση για να δρομολογηθεί στη γραμμή της Χίου Μυτιλήνης.
uddox Posted February 4, 2006 Posted February 4, 2006 Καλομελέτα κι' ερχεται.. Δεν νομίζω ότι θα γίνει λόγω έλλειψης πλοίων, αλλά λόγω εισαγωγής του ΚΑ στην εταιρεία και οι διεργασίες-συμφωνίες που θα ακολουθήσουν. Να δούμε πως θα φαίνεται το ΝΕΛ στις πλευρές του Σαν και των άλλων..
Neptune Posted February 4, 2006 Posted February 4, 2006 Οι ανθρωποι της Νελ πηγαν να δουν το πλοιο για να δουνε σε τι κατασταση βρισκεται για να παρουν ανταλλακτικα για τον Ταξιαρχη που τους καιει περισσοτερο. Κυριως φτερα για την προπελα εψαχναν γιατι τα αλλα που θελει ο Ταξιαρχης δεν ξηλωνονται ευκολα απο βαπορι για να μπουν αλλου
Apostolos Posted February 4, 2006 Posted February 4, 2006 Ορθοί οι προλαλίλασαντες τα φτερά που είναι στο γκαράζ του Σαν πανε για Ταξιάρχη...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now