Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

11 μίλια από τη Σέριφο βρίσκεται αυτή την ώρα το higspeed 5, και μάλλον θα δέσει στο λιμάνι του νησιού για να αποκαταστήσει τη μηχανική βλάβη, που πριν από λίγο διαπιστώθηκε και ανακοινώθηκε στους επιβάτες που είναι 512 και εχουν προορισμό την Πάρο, την Νάξο, την Ιο και την Σαντορίνη. Ας ελπίσουμε ότι δεν είναι κάτι σοβαρό και ο κόσμος θα συνεχίσει ασφαλώς το ταξίδι του.
πηγή:peiratiko

Edited by proud_ionian
tag
Posted

Ακριβώς αυτό μου μετέφερε και μένα επιβάτης.Δεν το έγραψα αρχικά γιατί υπέθεσα πως είναι υπερβολές μέσα στον πανικό τους...

Posted

Οι επιβάτες του πλοίου θα προωθηθούν από τη Σέριφο προς τους τελικούς τους προορισμούς με το Highspeed 4 που θα εκτελέσει έκτακτο δρομολόγιο.

Posted

To HS1 ξεκινάει το μεσημέρι για να πάρει τους επιβάτες του 5 και να τους προωθήσει...έτσι άκουσα

Posted

Μακαρι να μην ειναι τιποτα σοβαρο και χασει το πλοιο την περιοδο του Πασχα. Αυτα ειναι τα αποτελεσματα απο τις καταρες του καπτα-Μακη :D

Αληθεια το 1 ή το 4 θα κανει την αγγαρεια? Μπερδευτηκα.

Posted

To 4 θα πάει να πάρει του 5 και το Hs1 θα κάνει το δρομολόγιο του 4.Και τρέχουν και δε φτάνουν..

Posted

Μια πυρκαγια (οτι εκταση και να ειχε) σε (ταχυπλοο) πλοιο εν πλω με επιβατες ειναι πολυ σοβαρο περιστατικο. Μπραβο σε όσους αντεδρασαν σωστα (με βαση την εκπαιδευση τους αλλα και την καρδια τους) και δεν ειχαμε θυματα. Νομιζω ότι όταν όλα θα τελειώσουν αξιζει μια ιδιαιτερη μνεια στο πληρωμα του Highspeed 5.

Posted

Στην Αριστερη κυρια μηχανη πρεπει να εχει γινει το περιστατικο. Τι συστημα πυροσβεσης εχει στο μηχανοστασιο το HS 5, Co2 ? ? ?

Γιατι αν εχει Co2 τοτε ο χωρος θα πρεπει να μεινει καποιες ωρες ωστε να αεριστει για να μπορει καποιος να μπει μεσα (το Co2 ειναι δηλητηριο) και επισης ισως εχει γινει και καποια αλλη ζημια στο μηχανοστασιο περα απο αυτη που προκαλεσε η φωτια.

Posted (edited)

Πριν λίγη ώρα αναχώρησε για τη Σέριφο το Highspeed 4 για να παραλάβει τους επιβάτες του Highspeed 5.

Neptune, επειδή έχει 4 μηχανές το Highspeed 5, όταν λες αριστερή μηχανή, ποια από τις δυο που έχει το αριστερό κύτος εννοείς??

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Posted

Πάντως άμα όλα αυτά δεν είναι φουσκωμένα από τα ΜΜΕ...τότε το πλοίο λογικά θα χάσει τη περίοδο του Πάσχα, σωστα?

Posted
  Neptune said:
(το Co2 ειναι δηλητηριο)
Να μου επιτραπεί μια διορθωσούλα...το CO2 (Διοξείδιο του Άνθρακα) δεν είναι δηλητήριο, απλώς είναι άκαυστο και διώχνει το οξυγόνο από το σημείο της φωτιάς και περιορίζει ή σβήνει τη φωτιά. Αντίθετα με το CO (Μονοξείδιο του Άνθρακα) που είναι δηλητήριο. Ελπίζω να τα θυμαμαι καλά...
Posted

To CO2 ειναι αχρωμο αοσμο και πιστεψε με δε θες να το αναπνευσεις :D

Αυτος ειναι και ο λογος που στα μηχανοστασια με συστημα πυροσβεσης που χρησιμοποιει CO2 υπαρχει αλαρμ που ειδοποιει για αμεση εκκενωση του χωρου.

Posted

Η διαφορα του CO με το CO2 ειναι οτι το CO ειναι λιαν τοξικο πιο επικινδυνο και πιο δραστικο απο το CO2. CO2 περιεχουν τα σπρει ως προωθητικο και γενικα το αναπνευουμε συχνα καλως η κακως. Αν και εγω αν θυμαμαι καλα το CO2 απο μονο του δεν ειναι ιδιαιτερα επικινδυνο για τον ανθρωπο.

Posted

Νηρέα μια χαρά τα θυμάσαι.

To CO2 είναι μη δηλητηριώδες αέριο που περιέχεται σε πολύ μικρό ποσοστό και στην ατμόσφαιρα. Η αύξησή του συμβάλει στο φαινόμενο του θερμοκηπίου και γι'αυτο γίνονται προσπάθειες για τη μείωση εκπομπής του. Από μόνο του όμως και σε φυσιολογικές συγκεντρώσεις δεν προκαλεί βλάβη στον άνθρωπο, σε αντίθεση με το CO το οποίο είναι όπως ειπώθηκε τοξικό και δηλητηριώδες αέριο ακόμη και σε μικρές συγκεντρώσεις.

Το CO2 χρησιμοποιείται κατά κόρον στην πηγή μιας πυρκαγιάς για την άμεση μείωση της συγκέντρωσης οξυγόνου, το οποίο αποτελεί κύριο στοιχείο της καύσης. Με τη μείωση ή ακόμα και την εξάλειξη του οξυγόνου δεν μπορεί να υπάρχει καύση. Κατά συνέπεια δεν υπάρχει κίνδυνος "δηλητηριασμού" σε ένα μηχανοστάσιο μετά από χρήση CO2 αλλά κίνδυνος ελλειπούς οξυγόνωσης. Σε κάθε περίπτωση χρειάζεται κάποιος χρόνος για να επανέλθει η συγκέντρωση οξυγόνου στο χώρο σε φυσιολογικά επίπεδα.

Posted

Το πλοίο άφησε τη Σέριφο και γυρνάει με ταχύτητα των 24μιλίων προς το Πειραιά...

Posted

Λογικα θα ελεγθηκε απο τον GL ο οποιος κατεβηκε με το ΧΣ3 στη Σεριφο γι αυτο και αργησε να ξεκινησει για πανω.

Posted

Χθες το Highspeed 5 έφτασε στο λιμάνι του Πειραιά μετά τα μεσάνυχτα και έδεσε στη γνώριμη θέση του.

  gpap2006 said:
Η εταιρια δηλωσε πως τη Μ.Πεμπτη θα αρχισει ξανα δρομολογια.

Αυτή την ημερομηνία δήλωσαν στα πρακτορεία ότι θα επιστρέψει το Highspeed 5. Ας ελπίσουμε ότι θα ετοιμαστεί εγκαίρως.

Posted

Σύμφωνα με αυτόπτη μάρτυρα το πλοίο αναχώρησε πριν από λίγο από το λιμάνι αλλά δεν ξέρω αν πηγαίνει σε κάποιο ναυπηγείο ή αν κάνει δοκιμαστικό. Μάλλον το δεύτερο συμβαίνει. Με το καλό να επιστρέψει στα σρομολόγιά του.

Posted

Δηλαδη εγινε δοκιμαστικο για να πιστοποιηθει οτι παραμενει αξιοπλοο (καλα εννοειται οτι παραμενει) με 3 και 2 μηχανες οπως κανουν τελευταια στα ταχυπλοα και να δουλεψει ετσι με 3 μηχανες να βγαλει το Πασχα?

Posted

Ακριβως Neptune, και όπως μπορείτε να διαβάσετε στο The Sea Nation

  Quote
Με τρεις μηχανές και μειωμένη ταχύτητα θα εκτελέσει κατά την διάρκεια του Πάσχα τα δρομολόγια του Highspeed V, της Hellenic Seaways από τον Πειραιά προς την Πάρο, Νάξο, Ίο και Σαντορίνη, ενώ παραμένει άγνωστο το πότε θα αποκατασταθεί η βλάβη.
Posted

Ξέρουμε τι ακριβώς έγινε με τη φωτία στη μια μηχανή?? Και η ζημιά πόσο σοβαρή μπορεί να είναι? Ελπίζω να επισκευαστεί το συντομότερο δυνατό...είναι κρίμα

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...