ΝΗΡΕΑΣ Posted April 4, 2009 Posted April 4, 2009 (edited) proud_ionian said: μετα απο ολα αυτα, μηπως πρεπει να ξαναδουμε με αλλο ματι την ιστορια της πειραϊκης ΑΝΕ; το μακρυνο 1990 ενας χριστιανος (βουμβουνακης νομιζω λεγοταν) εφερε το caramaran I (αυτο που ειναι high and dry στο περαμα) για να το δρομολογησει σε γραμμες φιλετα. το ειχε ναυπηγησει στη νορβηγια με χρηματοδοτηση απο νορβηγικη τραπεζα. δεν πηρε αδεια σκοπιμοτητας ποτε, ενω την ιδια εποχη, το ΥΕΝ (ποιος αραγε ; ) δινει αδεια σκοπιμοτητας στη νεοσυστατη τοτε "Πειραϊκη ΑΝΕ" για τη δρομολογηση catamaran με τα χαρακτηριστικα του Catamaran I. (στην πειραϊκη ΑΝΕ ηταν μετοχοι πολλοι γνωστοι εφοπλιστες ακτοπλοϊας και ποντοπορου). με την αδεια σκοπιμοτητας στο χερι και ενω το catamaran παρεμενε δεμενο και ο βουμβουνακης εμφανιζοταν να μην μπορει να πληρωσει τους νορβηγους (πως να το κανει αφου δεν ειχε εσοδα) πηγαν στους νορβηγους και ζητησαν να αναλαβουν αυτοι το σκαφος γιατι με αυτους η εκμεταλλευση του ηταν εξασφαλισμενη. ετσι και εγινε (το διαδικαστικο μερος δεν το θυμαμαι). ο βουμβουνακης (που το 72 ειχε βαλει hovercraft στην υδρα) για χρονια κατηγορουσε ΥΕΝ και παραδοσιακους ακτοπλοους για συμπαιγνια. οτι η Πειραικη συσταθηκε μονο και μονο για να μην δρομολογησει εκεινος το Catamaran και για να ακυρωθει καθε προσπαθεια να δρομολογηθει πλοιο νεας τεχνολογιας. (μονο τα δρομολογια γαλαταδικου που εκανε εφταναν για αυτο). aiolosii said: Οπως τα λες roud ειναι, επετρεψε μου μικρες διορθωσεις. Ο επιχειρηματιας ονομαζεται Ανδρεας Βομβογιανης και το καταμαραν του ειχε το ονομα (λογω διεκδικησης της χρυσης Ολυμπιαδας) GOLDEN OLYMPICS. Το παπορο ηταν γρηγορο (40αριζε) και ο χριστιανος το κατεβαζε συχνα στις Κυκλαδες για prοmotion. Τι δημαρχοι τι νομαρχες τι παρατρεχαμενοι, ολοι ειχανε χαζεψει, αλλα ο παριφημος Telis αμετακινητος. Η Πειραϊκη ΑΝΕ εφερε αδελφο σκαφος και πηρε μεν δρομολογια, αλλα τι δρομολογια. Πειραια Συρο Τηνο Μυκονο Παρο Ναξο Ηρακλεια Σχοινουσα Κουφονησι Καταπολα (μπορει να μου ξεφευγει και κατι). Το CATAMARAN I ξεκινησε αν θυμαμαι καλα το 91, ενω το GOLDEN OLYMPICS φυτοζωουσε μεχρι που την ιδια χρονια περασε στα χερια της Πειραϊκης ΑΝΕ και δρομολογηθηκε στην ιδια γραμμη με αναποδα δρομολογια. Το 92 το CATAMARAN I μπαινοντας βραδυ στην μπουκα του Πειραια και αφου εφαγε ενα ωραιοτατο κλεισιμο απο το ΝΑΙΑΣ ΙΙ επεσε με την αριστερη μασκα πανω στο κοκκινο φαναρι του Πειραια, παραλιγο να βουλιαξει, βγηκε total loss και απο τοτε διακοσμει το ντοκο στο Περαμα διπλα στα βαπορακια για Σαλαμινα. Το ετερο CATAMARAN II συνεχισε μονο του, αλλα προκοπη δεν ειδε. Αρχες του 95 (πριν το Πασχα ) και ενω τελικα πηρε γραμμη φιλετο (αφου προγουμενως ειχε δοκιμασει και την τυχη του στη Ραφηνα) Συρο Τηνο Μυκονο κατασχεθηκε (Μεγαλη Τριτη νομιζω) και η ιστορια εκλεισε οριστικα. Το συναντησα στην Ιταλια μετα απο χρονια με το ιδιο χρωμα γκρι κοκκινη ρηγα μια να κανει Μαλτα, μια Κροατια αν δεν κανω λαθος πρεπει να ονομαζεται SAN FRANGISK ή κατι τετοιο. Ermenegildo said: O bombogiannis an thymamai kala itan kai o diorganotis ton synedrion THALASSA opou ginontousan mia fora ton xrono... otan egine i peiraiki ane eixe vgalei kai entypo opou eixe moirastei kai anefere to sxima kai ousiastika ginotan psaksimo gia neous ependytes... oste na ayksithei to kefalaio. to catamaran I an thymamai kala otan eixe to atyxima meta perase stin idioktisia tou tsavliri. Ας δούμε και 2 φωτό εποχής των πλοίων. Το Catamaran Ι στη Σύρο και το Catamaran II δεμένο στο Πειραιά. Edited February 8, 2018 by Nick the Greek tag
sasha Posted April 5, 2009 Posted April 5, 2009 Που τα θυμηθήκατε κι αυτά. Θυμάμαι τις φανφάρες και τα άρθρα στον τύπο για την επανάσταση που θα έφερναν τα συγκεκριμένα σκάφη στις Κυκλάδες. Η επανάσταση που έφεραν, κράτησε όσο κι ο πρώτος κυβερνήτης μας όπως έγραφε κι ο Καμπανέλλης, στο Μεγάλο μας Τσίρκο, «Ήρθε ο Καποδίστριας! Πάει ο Καποδίστριας!» Ξεκίνησαν, από τον Φλοίσβο, όπως μαρτυράει το φέιγβολάν και αργότερα μετατέθηκαν στον Πειραιά. Δεν γνωρίζω τα τεκταινόμενα και τις κινήσεις για τις άδειες σκοπιμότητας, εν τούτοις όμως κράτησα κάποια αναμνηστικά από την καριέρα τους. Μερικά δρομολόγια της καλοκαιρινής σαιζόν, φωτογραφίες από το σαλόνι VIP, τις αεροπορικές θέσεις, τη γέφυρα. Δε θα μπορούσαν να λείπουν οι κλασσικές αεροφωτογραφίες για να το δούμε να πετάει στο Αιγαίο. Εκτός των ωραίων φωτογραφιών του Νηρέα, κάποιοι το πρόλαβαν στην Τήνο και στην Πάρο.
polmyt Posted April 5, 2009 Posted April 5, 2009 (edited) Απο αυτα βαπορακια το μονο που θυμαμαι ειναι οτι τα ειχαν δεμενα στον προλιμενα την εποχη που ο προλιμενας ηταν βαση επισκευης των δελφινιων.Δεν μπορω να ξερω αν ηταν μετα τον παροπλισμο τους παντως Στα ματια μου φαινοταν λιγο εντυπωσιακα και περιεργα ισως γιατι ειχα ακουσει για την ταχυτητα τους,ισως για το οτι ηταν καταμαραν κατι πρωτογνωρο για μενα τοτε. Edited April 5, 2009 by polmyt
polmyt Posted July 9, 2009 Posted July 9, 2009 To CATAMARAN I συνεχιζει και μας τιμαει με την παρουσια του στο Περαμα Αληθεια μετα απο ολα αυτα που περασε σε ποιον ανηκει?Να ειναι ακομα στην ιδιοκτησια του Τσαβλιρη οπως μας εχει πει παλιοτερα ο Ermenegildo?
Piraiki ANE Posted July 14, 2009 Posted July 14, 2009 Το Catamaran II πουληθηκε στην Ιταλικη εταιρια Navigargano Lines , το ονομα του ειναι Zenith και απο το 1995 μεχρι σημερα τα καλοκαιρια δουλευει στην γραμμη Vieste-San Nicola νησια Tremiti ενω τους αλλους μηνες απο Bari προς Durres,Bar,Dubrovnik. Φωτογραφιες του Zenith υπαρχουν;
polmyt Posted July 14, 2009 Posted July 14, 2009 Φωτογραφια του σαν Zenith υπαρχει στο naviearmatori Συμφωνα παντως και με αυτα που μας ειχε πει ο aiolos ii στο πρωτο ποστ του θεματος μαλλον δεν ονομαστικε αμεσως ΖΕΝΙΤΗ. Στο λινκ υπαρχουν και σχολια απο κατω που ισως να δινανε μερικες παραπανω πληροφοριες.Παρακαλουνται οι γνωστες ιταλικων να βοηθησουν
Nick the Greek Posted February 20, 2011 Posted February 20, 2011 Έτσι για λόγους αρχείου να πούμε πως το Catamaran I στα registries φέρεται να έχει το όνομα Mani. Μπορεί κανείς να το επιβεβαιώσει?
George Posted February 20, 2011 Posted February 20, 2011 Να σου το επιβεβαιώσω φίλτατε Nick the Greek δεν μπορώ σε καμία περίπτωση, άλλωστε σε αυτά τα θέματα εσύ είσαι ο ειδικός. Το μόνο που έχω παρατηρήσει είναι πως εδώ και καιρό το όνομα πλώρα το έχουν πετσοκόψει και έχει μείνει μόνο το τελείωμα, δηλαδή ΑΝ Ι. Δεν ξέρω αν δεν μπήκαν καν στον κόπο να γράψουν έστω πρόχειρα το Μ μπροστά ώστε να επιβεβαιωθεί αυτό που μας λες.
Nick the Greek Posted February 20, 2011 Posted February 20, 2011 Αν μιλάς για την πλευρά που βλέπει στη θάλασσα, είναι έτσι εδώ και χρόνια. Το κουφάρι φέρεται να έχει αλλάξει όνομα από το 1999 ήδη.
proud_ionian Posted February 20, 2011 Posted February 20, 2011 να πω μια ανοησια; μηπως κανεις περασε απο το περαμα ή ειδε καμια φωτογραφια και το ΑΝ Ι το περασε για ΜΑΝΙ; ειδικα αν ειχε καμια σκουρια πριν το ΑΝΙ;
Nick the Greek Posted February 20, 2011 Posted February 20, 2011 Δεν αποκλείεται τίποτε, νομίζω πως αυτή είναι μια απορία που ίσως τελικά μόνο το Λιμεναρχείο Περάματος να μπορεί να μας λύσει.
George Bross Posted April 5, 2011 Posted April 5, 2011 Που τα θυμηθήκατε κι αυτά. Θυμάμαι τις φανφάρες και τα άρθρα στον τύπο για την επανάσταση που θα έφερναν τα συγκεκριμένα σκάφη στις Κυκλάδες. Η επανάσταση που έφεραν, κράτησε όσο κι ο πρώτος κυβερνήτης μας όπως έγραφε κι ο Καμπανέλλης, στο Μεγάλο μας Τσίρκο, «Ήρθε ο Καποδίστριας! Πάει ο Καποδίστριας!» Ξεκίνησαν, από τον Φλοίσβο, όπως μαρτυράει το φέιγβολάν και αργότερα μετατέθηκαν στον Πειραιά. Δεν γνωρίζω τα τεκταινόμενα και τις κινήσεις για τις άδειες σκοπιμότητας, εν τούτοις όμως κράτησα κάποια αναμνηστικά από την καριέρα τους. Μερικά δρομολόγια της καλοκαιρινής σαιζόν, φωτογραφίες από το σαλόνι VIP, τις αεροπορικές θέσεις, τη γέφυρα. Δε θα μπορούσαν να λείπουν οι κλασσικές αεροφωτογραφίες για να το δούμε να πετάει στο Αιγαίο. Εκτός των ωραίων φωτογραφιών του Νηρέα, κάποιοι το πρόλαβαν στην Τήνο και στην Πάρο. Τα link δεν δουλεύουν, μπορούμε να τα ξανανεβάσουμε? Ας δούμε και 2 φωτό εποχής των πλοίων. Το Catamaran Ι στη Σύρο και το Catamaran II δεμένο στο Πειραιά. Τα link δεν δουλεύουν, μπορούμε να τα ξανανεβάσουμε?
proud_ionian Posted April 5, 2011 Posted April 5, 2011 oι φωτο υπαρχουν, τα λινκς πασχουν το 1 και το 2
Captain Andreas Posted August 18, 2011 Posted August 18, 2011 Που τα θυμηθήκατε κι αυτά. Θυμάμαι τις φανφάρες και τα άρθρα στον τύπο για την επανάσταση που θα έφερναν τα συγκεκριμένα σκάφη στις Κυκλάδες. Η επανάσταση που έφεραν, κράτησε όσο κι ο πρώτος κυβερνήτης μας όπως έγραφε κι ο Καμπανέλλης, στο Μεγάλο μας Τσίρκο, «Ήρθε ο Καποδίστριας! Πάει ο Καποδίστριας!» Ξεκίνησαν, από τον Φλοίσβο, όπως μαρτυράει το φέιγβολάν και αργότερα μετατέθηκαν στον Πειραιά. Δεν γνωρίζω τα τεκταινόμενα και τις κινήσεις για τις άδειες σκοπιμότητας, εν τούτοις όμως κράτησα κάποια αναμνηστικά από την καριέρα τους. Μερικά δρομολόγια της καλοκαιρινής σαιζόν, φωτογραφίες από το σαλόνι VIP, τις αεροπορικές θέσεις, τη γέφυρα. Δε θα μπορούσαν να λείπουν οι κλασσικές αεροφωτογραφίες για να το δούμε να πετάει στο Αιγαίο. Εκτός των ωραίων φωτογραφιών του Νηρέα, κάποιοι το πρόλαβαν στην Τήνο και στην Πάρο. Αγαπητέ SASHA , Επιτρεψε μου να σου γνωρίσω ότι στην πιο πάνω εμπεριστατωμένη περιγραφή σου με τα έξοχα συνημμένα σου , απλά ξεκίνησες να περιγράφεις την πονεμένη ιστορία της Περιβόητης ΠΕΙΡΑΙΚΗΣ ΑΝΕ, ΠΑΡΑΛΕΙΠΟΝΤΑΣ ΝΑ αναφερης, (Αν ξέρεις φυσικά),,,,τον τροπο που τα απόκτησε από τον αρχικό ΠΛΟΙΟΚΤΉΤΗ ΤΟΥΣ ...!!!!.που τα κυκλοφορούσε ως ΕΚΔΡΟΜΙΚΑ !!!!!! για 2 ΧΡΌΝΙΑ , συν τα δυο ΧΡΌΝΙΑ που προηγήθηκαν για την παραγγελία κ κατασκευή τους, συν Την ειδική εκπαίδευση Αξιωματκων Γέφυρας κ Μηχανής,κ ΠΟΛΛΆ ΠΟΛΛΆ αλλα......... ΑΥΤΆ προς το παρόν ,ΑΠΌ τον πρωτο ΠΛΟΙΟΚΤΉΤΗ τους......... Με ΠΟΛΎ ΕΚΤΙΜΗΣΗ Captain Andreas ΠΡΟΣ PROUD IONIAN AIOLOS II EMEREGILDO ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΎΡΙΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΙΜΌΤΗΤΑ ,ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ, Κ ΤΗΝ ΕΙΛΙΚΡΊΝΕΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΙΑΚΡΙΝΗ !!!!!!!!!!!! ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΌΛΗ Η ΑΛΉΘΕΙΑ !!!!!! ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ CATAMARAN κάτω ΑΠΌ το παράθυρο του ΚουΥΠΟΥΡΓΟΎ , κ οι άδειες ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ παραμονή ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΩΝ,,νο δινονται ΔΏΡΟ στην ΠΕΙΡΑΙΚΗ ΑΝΕ !!!!!!! Σας Ευχαριστω Captain Andreas
papashark Posted June 27, 2012 Posted June 27, 2012 (edited) Και δεν ήταν τα μόνα Captain Andreas, Τα ίδια πέρασε και ο Βαλαβάνης (ή Βαμβασάκης ?) με το Captain George της Catamaran Ferry Lines, πήγαινε εκδρομή στις Κυκλάδες και άδεια σκοπιμότητας δεν έπαιρνε. Δεν άντεξε και το πούλησε στις Μινωικές, και σε μια βδομάδα μέσα πριν προλάβουν να στεγνώσουν καλά καλά τα καινούργια συνιάλια πήρε άδεια και ξεκίνησε δρομολόγια.... Τα ίδια πέρασε και ο Θεοχάρης με την Α.Τ.Cruises, πρώτα με το Μαντώ, το Ανδρομέδα, το Αλέξανδρος, καραβάκια που τα χτίσανε, και άδεια δεν πήρανε ποτέ. Και να μην μιλήσω για τον απαράδεκτο πόλεμο της ΔΕΕΠ προς την εταιρεία, μέχρι που πέθανε ο πλοιοκτήτης... Βλέπεις τότε το ΥΕΝ ήθελε να συνεργάζεται με αυτούς που είχε ήδη νταλαβέρια, δεν ήθελαν καινούργιους παίχτες, για να παίξουν το απίστευτο οικονομοπολιτικό παιχνίδι με τις Μινωϊκές, που εξαγόρασαν την μισή ακτοπλοΐα, έγιναν κράτος εν κράτη, μονοπώλησαν το μισό Αιγαίο, και αν δεν είχε πάρει στον τάφο το Σαμίνα τόσες ψυχές, θα είχαν μπει στο χρηματιστήριο και θα είχαν οικονομήσει τα κέρατα τους. Edited June 27, 2012 by proud_ionian
proud_ionian Posted June 27, 2012 Posted June 27, 2012 το captain george ανηκε στον βαλσαμη. τον μπερσευεις με τον βομβογιαννη των καταμαραν 1&2 που ειχαν παρει τα δρομολογια κρουαζιερας
polmyt Posted February 8, 2013 Posted February 8, 2013 Τι κουλο ειναι παλι αυτο; Απορω για πιο λογο ειναι και παλι το πλοιο στη θαλασσα.Το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι οτι θα κοπει ,αλλα και παλι μια τετοια δουλεια θα γινοταν ευκολα και οικονομικοτερα και στο Περαμα
Hastaroth Posted February 13, 2013 Posted February 13, 2013 Μήπως πουλήθηκε και ετοιμάζεται να εγκαταλείψη τα Ελληνικά ύδατα; Γιατί γιά να το κόψουνε,μιά χαρά ήταν εκεί που ήταν.Χώρια που όποιοι το ξανάβαλαν στον νερό μπήκαν σε έξοδα....... ΥΓ.Κι'εγώ στην αρχή γιά photoshop το πέρασα.....
Petros P Posted February 13, 2013 Posted February 13, 2013 (edited) Στο γκρουπ karavolatres-arxipelagos στο fb οπου την ανεβασα,μια κοπελα/κυρια ειπε τα εξης se aptaista greeklish "to plio to agorase mia oikogenia nautikwn apo kw.( h opia oikogenia ta nekra plia ta anasteni. kai tha to ftiaksi agkeloudi) otan o agkelos teliosi tha sas stilw fwto!!!!!! an thelete na dite kai allo plio tis eikogenias mpite sto arxipelagos fwto kai dite to kapetan dimitris." Edited February 13, 2013 by Petros P
George Posted March 31, 2013 Posted March 31, 2013 Ξέρουμε που βρίσκεται; Χθες δεν το είδα πουθενά εκεί στα πέριξ της φωτο του Petros P.
Hastaroth Posted March 31, 2013 Posted March 31, 2013 Μήπως πρέπει λοιπόν να επαναφέρουμε το θέμα στα "εντός δράσης"; Μακάρι να ξαναδουλέψη το πλοιάριον.
moros Posted April 10, 2013 Posted April 10, 2013 (edited) Το πλοιο λεγετε ΜΑΝΙ εδω και πολλα χρόνια....Συμφωνα με τα Νηολογια αγοραστηκε απο τον Ανθούλη στην ΚΩ...για 40,000 Ευρω. Επισης προσφατα αλλαξε νηολογιο απο Πειραια 9810 σε Νηολ.ΚΩ 12... Edited April 10, 2013 by moros
papashark Posted April 19, 2013 Posted April 19, 2013 Γνωρίζοντας το μέγεθος της ζημιάς και τις ανάγκες επισκευής, μου φαίνεται αδιανόητο να ξανακάνει δρομολόγια ως επιβατηγό....
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now