Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 673
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
On 6/3/2017 at 0:54 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Μετά τη Τήνο έτσι θα είναι ταχύτητες!! Γιατί υπάρχει θέμα με τα απόνερα που κάνει 

Το Super Runner με τι ταχύτητες πηγαίνει, δεν υπάρχει το ίδιο θέμα να υποθέσω?

Posted

το runner παει λιγο πανω λιγο κατω απο τα 30.

ετσι και αλλιως δεν ειναι τα ιδια σκαρια με το tera για να κανουν τα ιδια απονερα.

 

 

  • 1 month later...
Posted

Από ότι εμαθα η βλαβη επισκευαστικε και το πλοιο από αυριο θα επιστρεψει στα κανονικα του δρομολογια προσθέτοντας και τη Ναξο στην επιστροφη

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Posted

Αύριο το Superrunner θα κάνει το τελευταίο δρομολόγιο του για τη πρώτη σεζόν του με τα χρώματα της Golden Star Ferries και τη Δευτέρα θα έρθει στο Πειραιά για την χειμερινή του ακινησία.

  • 2 months later...
Posted

Ένα ακόμη πολυσυζητημένο πλοίο του ακτοπλοικού καλοκαιριού πρός ανασκόπηση, ταξίδι αυτήν τη φορά από Τήνο πρός Σαντορίνη.

 

Προφανώς τα οικονομικά του αποτελέσματα τα ξέρουν οι πλοικτήτες του καλύτερα, σαν πρώτο ταχύπλοο της ημέρας από τη Ραφήνα όμως, και πολλή κίνηση για Τήνο και Μύκονο είχε, αλλά και πολύ ενδοκυκλαδικό κόσμο. Σίγουρα αυτή ήταν η περίπτωση την Κυριακή που ταξίδεψα, με το πλοίο να βγάζει κάποιες εκατοντάδες κόσμου στην Τήνο και να παίρνει μετά και πολύ πράμα από Μύκονο αλλά και τα ενδιάμεσα νησιά, ενώ η επιστροφή του ήταν πρωτόκολλο. Στο ταξίδι μου, 30 μιλάκια καθ' όλη τη διάρκεια. Εσωτερικά τίποτε το αξιοσημείωτο, καθαρό και προσεγμένο όπως όλα τα πλοία των πλοιοκτητών του, με πλούσιο μπάρ, αλλά δεν σου κάνει κάποια εντύπωση σαν χώρος, όπως άλλωστε και τα αδέλφια του που έχουν περάσει από το Αιγαίο. Ο τομέας που πρέπει να βελτιωθεί είναι ο κλιματισμός του οποίος δεν είναι κι ο καλύτερος αλλά νομίζω πως έχει ήδη δρομολογηθεί για τη χειμερινή περίοδο αυτή η παρέμβαση. Όσοι την βρίσκετε με τα ταχύπλοα, είναι γενικά μια πολύ καλή επιλογή.

 

Όντας το πρώτο ταχύπλοο από Ραφήνα το πρωί, με δεδομένη τη γνωστή κόντρα των πλοιοκτητών του με τη Seajets, τα πολλά λιμάνια του δρομολογίου του, τους ισχυρούς ανέμους που δε σταμάτησαν από τον Ιούλιο μέχρι τις αρχές Σεπτέμβρη στο Αιγαίο, την κίνηση στα λιμάνια αλλά και το κυνηγητό του Tera Jet μέχρι τη Νάξο, δημιουργείται προφανώς πίεση πρός το πλήρωμα ώστε να μη χάνεται καθόλου χρόνος και εν πλώ αλλά κυρίως στα λιμάνια. Και εδώ για μένα είναι το δυνατό σημείο του συγκεκριμένου πλοίου. Βλέποντας τις προσεγγίσεις σε Τήνο, Μύκονο, Πάρο, Νάξο, Ίο και Σαντορίνη βλέπει κανείς πως σε επίπεδο οργάνωσης, κατανομής εργασιών και πληρώματος το πλοίο είναι "στρωμένο", όσο δόκιμος είναι αυτός ο όρος. Βλέπεις κινήσεις κι αντιμετώπιση της δουλειάς με ηρεμία και ασφάλεια, χωρίς τον χαρακτηριστικό πανικό και τσαπατσουλιά που μας διακρίνει πολλές φορές σαν  Έλληνες. Επαγγελματική δουλειά, πολλούς πόντους εδώ λοιπόν στον καλοκαιρινό του πλοίαρχο, Γιώργο Δήμου.

 

Αυτά από τις εντυπώσεις μου σαν επιβάτης. Έχω όμως και εντυπώσεις σαν άνθρωπος που του αρέσουν τα πλοία :D. Συμφωνώ με τις παρατηρήσεις που έχουν γίνει κατα καιρούς για το κογιότ και τον αετό, αλλά ακόμη κι έτσι εμένα το πλοίο μου αρέσει σφόδρα. Και η monohull σιλουέτα του είναι καλλίγραμμη, αλλά πάνω απ' όλα κερδίζει τις εντυπώσεις το φανταστικό μπλέ στο οποίο είναι βαμμένο και ταιριάζει με τη θάλασσα και τον ήλιο του Αιγαίου. Εξωτερικά για μένα είναι το πιο όμορφο ταχύπλοο και θα μου επιτρέψετε να το παρακάνω λίγο με ορισμένες φωτογραφίες του. Ελπίζω όμως να αρέσουν και τα χρώματα, και η ποικιλία.

 

Ξεκινάμε με άφιξη στη Ραφήνα με 7άρι αέρα, δέστε πως παίρνει ο αέρας την άγκυρα. Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα, ανάποδα για τη θέση μας με τα jets να δουλεύουν στο full.

 

Πάμε στην Τήνο, απογευματινή άφιξη της Παρασκευής και ευθυγραμμιζόμαστε για πρόσδεση. Πέρας φορτοεκφόρτωσης και full ahead για Μύκονο.

 

Άλλο Παρασκευή απόγευμα όμως, άλλο Κυριακή πρωί. Νάτο και μπαίνει στο λιμάνι. Ταχύτατη αριστερή στροφή και ο πρωινός ήλιος το λούζει από πλώρα μέχρι πρύμα. Λίγο αργότερα η πιρουέτα έχει ολοκληρωθεί και οι καταπέλτες σιγά-σιγά ανοίγουν για να πάει για τη θέση του.

 

Έχω και Μύκονο, έχω και Πάρο αλλά τις αφήνω για μια άλλη φορά ώστε να πάμε βόλτα στη Σαντορίνη, υπό τη σκιά των βράχων. Η θερμοκρασία είναι στους 35 βαθμούς με κλιματισμό:P, αλλά το πλοίο αξίζει άλλα 20 λεπτά κάτω απ' το λιοπύρι για να δούμε αναχώρηση. Και ω ναί, είναι τόσο όμορφο! Πορεία νότια της Καμμένης και ανοίγουμε τις στροφές για Ίο. Και όπως λέει και το τραγούδι, e la gente di mare, va..

large.5a3d95e315642_SuperRunner_03-09-17_Santorini_17_resize.jpg.271702cc602b281885e73324e9326d99.jpg

 

Για το τέλος, και ένα μικρό βίντεο από το ρεμέτζο στην Τήνο. Δεν έχω και πολύ σταθερό χέρι αλλά ελπίζω να βλέπεται.

 

Καλοτάξιδο και κυρίως κερδοφόρο ελπίζω, είς πολλά έτη.

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Posted
On 24/1/2018 at 4:09 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Superrunner αναμένεται να δεξαμενιστεί στη μεγάλη δεξαμενή του Βασιλειάδη από τις 12/03/18 έως 18/03/18.

Το Superruner ακύρωσε το δεξαμενισμό του στη μεγάλη δεξαμενή του Βασιλειάδη. Θα πάει στο Σπανοπουλου όπως πέρυσι ή στην Ελευσίνα άραγε??

  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Δεν την χάλασαν κολλητική ταινία ειναι αν δεν κανω λάθος 

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Σα να βγάζουν το μαύρο. Κρίμα, αλλά μπορεί αυτό να σημαίνει ότι θα κάνουν κι άλλες αλλαγές εξωτερικά.

Posted

Επισκευές/αλλαγές στα παράθυρα είναι στο πλαίσιο της εκτεταμένης ανακαίνισης που υφίσταται το πλοίο.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...