Neptune Posted March 31, 2009 Posted March 31, 2009 (edited) Μια και θα παει στην αγαπημενη μου γραμμη και με ενδιαφερει αμεσα γνωριζει καποιος αν εχει 2 ή 4 Steering Jets? YΓ: (1999, ex-Superseacat Four, Speedrunner IV) Edited June 5, 2021 by Nick the Greek tag
Ermenegildo Posted March 31, 2009 Posted March 31, 2009 (edited) Έχει 4 steering 1 booster απο οτι βλέπω. Θυμάμαι οταν η Seacat είχε βάλει την παραγγελεία ήθελε κάποιες αλλάγες πέρα απο τους κοινόχρηστους. απο όσο θυμάμαι ηταν διπλοί καταπελτες διπλα steering και high tensile steel σε όλη την υπερκατασκευη οχι μέχρι το main deck και μετα αλουμινιο οπως ηταν το πρώτο. συγνώμη για την φωτο του IV αλλα δεν βρηκα του ΙΙΙ πηγη φωτογραφιων wikipedia Edited March 31, 2009 by Ermenegildo wiki
Panagia Ekatontapiliani Posted May 7, 2009 Posted May 7, 2009 Εάν πάνε όλα σύμφωνα με τα πλανα της εταιρείας, το Speedrunner IV μάλλον αύριο ξεκινάει από τη Πολώνια για την Ελλάδα.
e_2 Posted May 12, 2009 Posted May 12, 2009 Προφανως υπαρχει καποια καθυστερηση καθως και τα 2 "αδερφακια" ειναι ακομα δεμενα στις θεσεις τους στο Gdansk.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 24, 2009 Posted May 24, 2009 Σήμερα το πρωί πέρασε το κανάλι του Κίελου ενώ στάση θα κάνει για ανεφοδιασμό μάλλον στο Ceuta
nomikos Posted May 25, 2009 Posted May 25, 2009 Σύμφωνα με το ais αυτη τη στιγμή βρίσκεται στο κανάλι της Μάγχης πλέοντας με 27,5 κόμβους.
thanosp Posted May 28, 2009 Posted May 28, 2009 Τρεις μέρες πριν ήταν στην Μάγχη, αυτή την ώρα περνάει νοτιοανατολικά της Σικελίας με ταχτύτητα γύρω στους 32-33 κόμβους. Αύριο λογικά θα είναι στον Πειραιά.
KARAVI Posted May 28, 2009 Posted May 28, 2009 Nοτια της Σικελίας έπιασε 35,4 ,μάλλον κατα το μεσημέρι πρέπει να πιάνει Πειραιά.
polmyt Posted May 28, 2009 Posted May 28, 2009 Και αφου και ειδαμε και τι ταχυτητες εχει(στο περιπου τουλαχιστον),εκτιμω οτι στα κανονικα του δρομολογια και γεματο θα πηγαινει γυρω στα 30 μιλια.
thanosp Posted May 29, 2009 Posted May 29, 2009 Καλώς μας ήρθε το καινούργιο ταχύπλοο. Τελική ευθεία προς το λιμάνι του Πειραιά και με "ούριο άνεμο" η ταχύτητα φτάνει τους 37+ κόμβους. Εγώ θα ποντάρω σε μια υπηρεσιακή ταχύτητα γύρω στους 32, ίσως λίγο πιο πάνω. Ελπίζω να υπάρχει ανταποκριτής στο λιμάνι για την πρώτη είσοδο. Αφήστε τις μπουγάτσες στην άκρη και ετοιμαστείτε!
Neptune Posted May 29, 2009 Author Posted May 29, 2009 Welcome λοιπον στο πλοιο και στο πληρωμα του. Στο πρασινο για αρχη και απο αυριο στη θεση που εδενε το ΧΣ1 στην πλατεια Καραισκακη.
Orestis Posted May 29, 2009 Posted May 29, 2009 Με τα σφυρίγματα του Speedrunner ΙΙ για καλωσόρισμα, μπήκε πριν από λίγα λεπτά στο λιμάνι του Πειραιά. Καλοτάξιδο!!
Panagia Ekatontapiliani Posted May 30, 2009 Posted May 30, 2009 Και αφού δε μπορέσαμε να παραβρεθούμε κατά την άφιξη του Speedrunner IV στο Πειραιά λόγω υποχρεώσεων, ας του δούμε λίγη ώρα αργότερα να είναι δεμένο στο προλιμένα.
Neptune Posted June 4, 2009 Author Posted June 4, 2009 Το Seanation κανει μια μινι παρουσιαση του Speedrunner 4 και λυνει παραλληλα και τις αποριες του φιλου KARAVI για το που θα δρομολογηθουν τα ταχυπλοα
Πλοηγος Posted June 13, 2009 Posted June 13, 2009 Δρομολόγιο πιστοποίησης σήμερα, έξω απο την Σέριφο αυτην τη στιγμή,34,4 η ταχύτητα.
LEFTERIS68 Posted June 13, 2009 Posted June 13, 2009 Σωστά .Σήμερα είναι το IV και την Τετάρτη το ΙΙ...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 21, 2009 Posted June 21, 2009 Το Speedrunner IV απέκτησε και αυτό ηλεκτρονικό πινάκα ανακοινωσεων στη πρύμη του. Υ.Γ: Ξέρω ότι κάποιοι μετά από αυτό το νέο δε θα μπορέσουν να κοιμηθούν.
Neptune Posted June 22, 2009 Author Posted June 22, 2009 Μετα το συνταρακτικο νεο της αποκτησης ηλεκτρονικου πινακα απο το πλοιο να πουμε οτι χθες με την αφιξη του πλοιου εγινε καταμετρηση επιβατων αλλα τελικα δε βρηκανε υπεραριθμους. Τζαμπα η ταλαιπωρια του κοσμου απο καποιο "εξυπνο" που απλα δεν ειχε θεση μαζι με την παρεα του και σκεφτηκε οτι ο λογος που συμβαινει αυτο ειναι οι υπεραριθμοι
Panagia Ekatontapiliani Posted June 29, 2009 Posted June 29, 2009 Επιχείρηση διάσωσης από το Speedrunner IV Η ταχύτητα και η αυτοθυσία του πληρώματος και του πλοιάρχου του Speedrunner IV κ. Άγγελου Κοντομηνά χθες μια παρ’ ολίγον τραγωδία νότια της Σερίφου. Το επιβατηγό – ταχύπλοο σκάφος Speedrunner IV της Aegean Speed Lines ήταν το πρώτο πλοίο που βρέθηκε δίπλα στο ταχύπλοο που κινδύνευε και το πλήρωμα του υπό την καθοδήγηση του κ. Κοντομηνά διάσωσε και τους πέντε επιβαίνοντες .
Neptune Posted June 29, 2009 Author Posted June 29, 2009 Ταξιδακι με το πλοιο μεσα στο Σαββατοκυριακο για να εχουμε και ποιο ολοκληρωμενη αποψη. Γκαραζ μεγαλο και ανετο με 2 καταπελτες. Δυστυχως το βλεπω να γεμιζει μονο τις μερες τις μεγαλης αιχμης και παλι δυσκολα. Για να γκρινιαξω λιγο να πω οτι το πλοιο ειναι αρκετα ψηλο και οι καταπελτες κανουν μεγαλη γωνια στους μωλους των νησιων (ειδατε δεν ειπα λιμανια ε?) Επιβιβαση απο σκαλες δεξια και αριστερα και μετα μεσα καποιος θα βρεθει να σε παει στη θεση σου αν καταφερεις με τοσες ταμπελες να μην τη βρεις. Ωραια και ανετα καθισματα και ουδετερα χρωματα μεσα. Το πληρωμα οπως σε ολα τα πλοια της Aegean ευγενεστατο απο τον πρωτο μεχρι και τον τελευταιο. Το πλοιο εχει τα ωραρια του ΣΡ ΙΙ τα οποια τηρει με ακριβεια σε σχεση με τον προκατοχο του που παντα καθυστερουσε λιγακι. Και παει και κομμενο για να μην περιμενει πολυ στα λιμανια. Απο πλευση πεσαμε στην περιπτωση (4-5 μποφορ) και ηταν ακουνητο οποτε δε μπορω να εχω αποψη. Γενικα εχει ακουστει πολυ το βαπορι στις Δυτικες και για να βρεις εισητηριο πρεπει να χεις το θεο μπαρμπα. Ειναι το πρωτο βαπορι της γραμμης που γεμιζει και μετα τα υπολοιπα ακολουθουν. Ακομα και τις καθημερινες η πληροτητα του ειναι αρκετα ικανοποιητικη. Σιγουρα η καλυτερη λυση αυτη τη στιγμη για τη γραμμη
Panagia Ekatontapiliani Posted June 29, 2009 Posted June 29, 2009 Γκαραζ μεγαλο και ανετο με 2 καταπελτες. Δυστυχως το βλεπω να γεμιζει μονο τις μερες τις μεγαλης αιχμης και παλι δυσκολα. Δε ξέρω αλλά εκείνα τα κολονάκια κοντά στο καταπέλτη δεν νομίζω ότι θα το χαρακτήριζαν άνετο το γκαράζ του. Σε σύγκριση με του Speedrunner II που ίσως είναι υπόδειγμα ευρυχωρίας γκαράζ από τα ταχύπλοα.
Neptune Posted July 20, 2009 Author Posted July 20, 2009 Στο ΣΡ4 αλλαχτηκαν τα χαρτινα προσκεφαλα με το λογοτυπο της εταιριας με αλλα δερματινα σαν αυτα που υπαρχουν στα HS. Μικρη κινηση αλλα αλλαζει πολυ η εσωτερικη εικονα του πλοιου.
Neptune Posted August 17, 2009 Author Posted August 17, 2009 Ευκαιρια χθες με τον καιρο κοντρα να δουμε τι ψαρια πιανει το πλοιο. Οπως παντα πριν την ωρα του στο λιμανι και παρα τον κοσμο που ειχε λογω της ημερας τελειωσε τη φορτωση 2 λεπτα νωριτερα. Αναχωρηση στην ωρα του. Με τον καιρο πλωρα δεν καταλαβε τιποτα μεχρι τη Σεριφο (απο Σιφνο) κανοντας μονο ενα ελαφρυ και ανεπαισθητο πανω κατω. Φευγωντας απο Σεριφο εγινε ανακοινωση οτι το πλοιο θα ακολουθησει αλλη πορεια απο τη συνηθισμενη για να γινει το ταξιδι μας ποιο ανετο κατι το οποιο θα ειχε ως συνεπεια μια μικρη καθυστερηση 20 λεπτων. Η ανακοινωση θα εγινε μην τυχον και ειχαμε μεσα γνωστη επιβατιδα που κανει καταγγελιες οταν τα πλοια αλλαζουν πορειες, αποφευγουν συγκρουσεις κτλ και μας βγαλουν πρωτο θεμα σε κανενα πειρατικορεπορταζ. Απο κει και περα το πλοιο αναλογικα με τον καιρο παλι δεν καταλαβε τιποτα περα απο 3-4 καλα χτυπηματα συνολικα τα οποια πρεπει να εγιναν πανω στα γυρισματα. Σε γενικες γραμμες εχει αφησει τις καλυτερες εντυπωσεις φετος και απο θεμα ταξιδεματος, χωρητικοτητας και τηρησης ωραριων. Απο κοσμο φυσικα δεν επεφτε καρφιτσα ενω στο γκαραζ χωρουσαν ακομα 7-8 αυτοκινητα ανετα.
Vortigern1969 Posted November 10, 2009 Posted November 10, 2009 Για τον φιλο Neptune... Σιφνος Αυγουστος 2009
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now