Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

To πλοίο πήγε ήδη στο ναυπηγειο και έχουν ανέβει φωτογραφίες από τη δεξαμενή στο αρχιπελαγος 

Αν τις δει κάποιος θα παρατήσει ότι ενώ υπαρχει χώρος προς τα πίσω το πλοίο έχει κάτσει αρκετά μπροστά με αποτέλεσμα να εξεχε από τη δεξαμενή κάποια μέτρα. Ξέρει κάποιος γιατί μπορεί να έγινε αυτό; 

  • Replies 673
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Υποθέτω ότι ο λόγος ειναι στατικός και εχει να κανει κε την ισορροπία της δεξαμενής... προσπαθούν να αποκαταστήσουν το κέντρο βάρους.

 

 

Posted

Δεν νομιζω . Το 2017 που έτυχε να ειμαι στου Σπανοπούλου την εποχή που δεξαμενιζοταν το πλοίο , το είχα δει και το Τ FOIL ήταν κανονικά μέσα στη δεξαμενή . Μάλιστα είχαν κατεβάσει την άγκυρα η οποία ήταν ακουμπισμένη πάνω στη δεξαμενή .

επειδη πήγε στα καπάκια απο το speedrunner III , υποθέτω ότι για κάποιο λόγο που εξυπηρετούσε τις προγραμματισμένες εργασίες του , στήθηκαν τα βάζα έτσι και παρέμειναν και για το Superrunner που είναι αδελφά και έχουν την ίδια διάταξη υφάλων .

Posted

Επέστρεψε από το δοκιμαστικό στον Πειραιά στην θέση που ήταν. Για την ιστορία έπιασε μέχρι 30,5 kn αλλά δεν νομίζω να ήταν δοκιμαστικό ταχύτητας. 

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Το πιο πετυχημενο ταχυπλοο της εταιρίας πουλαει; Έφερε φοβερά λεφτά στην εταιρία του εδώ και 3 σαιζόν και απροβλιματιστο

Edited by togias_k
Posted

Μετά και τα τελευταία, να υποθέσω πως το πλοίο θα δηλωθεί ή θα δρομολογηθεί (εάν την πάρει) στην επιδοτούμενη καλοκαιρινή Σητεία-Κάσο-Κάρπαθο-Ρόδο?? 

Posted

Κρίμα δεν είναι; Και για τα λεφτά της επιδότησης αλλα και για τις δυνατότητες του καραβιού;

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...